18.04.2020 10:56 - ПАСПОРТ КЪМ СМЕЛИЯ НОВ СВЯТ: ВАКСИНАТА

ПАСПОРТ КЪМ СМЕЛИЯ НОВ СВЯТ: ВАКСИНАТА

15 април 2020 г.

Джон Рапопорт ,  Гост
Събуждане

Вече съм писал за  нулирането на валутата  и други характеристики на технократичното бъдеще, чакащо на крило. - Нови нива на видимо наблюдение, оценки за социални кредити, универсален гарантиран доход, Интернет на нещата, квоти за използване на енергия, умни градове.

—Евентите могат да се движат в няколко посоки, напредвайки. В тази статия изследвам една от тези посоки.

Поводът е тази фалшива пандемия; големият чук е ваксината срещу фалшивия COVID.

Както Фоучи спомена преди няколко месеца, това може да е ДНК ваксина - нова технология, което означава, че това е наистина генна терапия. Синтезирани гени се инжектират в тялото. Те уж си поставят имунитет. Всъщност те трайно променят генетичния състав на реципиента.

Както можете да си представите, това създава възможност да се поставят много различни гени в хората. Да се ​​опитаме да измислим „нови хора“.

Така наречените сертификати за имунитет, за които сега говори Фауци? Те ще бъдат издадени на хора, които тестват положително на новите тестове за антитела за COVID-19 - което е интересен обрат, защото от 1984 г. насам положителните резултати от тестовете обикновено се приемат като „заразени“. Защо смяната?

Тъй като има нужда от тези сертификати за имунитет - като INTRO да обуславят населението на IDEA.

Ако и когато пристигне ваксината срещу COVID, сертификатите ще бъдат използвани за означаване на имунитет за всички, които предприемат изстрела.

Той би функционирал като лиценз. Вашият паспорт в смелия нов свят. Вие сте "имунизирани", така че ви е позволено да излезете от режим на страх. И циркулирайте, пътувайте и влизайте в училищата ...

За ДНК ваксините референцията е New York Times, 3/15/15,  „Защита без ваксина“.  Тя описва границата на изследванията. Ето ключови цитати, които илюстрират използването на синтетични гени за „защита от болести“, като същевременно променят генетичния състав на хората. Това не е научна фантастика:

„Доставяйки синтетични гени в мускулите на [експерименталните] маймуни, учените по същество реинжинерират животните, за да се противопоставят на болести.“

"" Небето е границата ", каза Майкъл Фарзан, имунолог от Scripps и водещ автор на новото проучване."

„Първото изпитване върху хора, основаващо се на тази стратегия - наречена имунопрофилактика чрез генен трансфер или IGT - е в ход и се планират няколко нови.“ [Това беше преди пет години.]

„IGT е напълно различен от традиционната ваксинация. Вместо това е форма на генна терапия. Учените изолират гените, които произвеждат мощни антитела срещу определени заболявания и след това синтезират изкуствени версии. Гените се поставят във вируси и се инжектират в човешката тъкан, обикновено мускулна. "

Ето я и ударната линия: „Вирусите нахлуват в човешките клетки със своите натоварвания от ДНК, а синтетичният ген е включен в собствената ДНК на реципиента. Ако всичко върви добре, новите гени инструктират клетките да започнат производството на мощни антитела. "

Прочетете отново: „синтетичният ген е включен в собствената ДНК на реципиента.“

Промяна на генетичния състав на човека.

Не е само „посещение“. Постоянно пребиваване.

Статията на Times описва д-р Дейвид Балтимор за мнение:

"Все пак, д-р Балтимор казва, че той предвижда, че някои хора могат да се стремят към стратегия за ваксинация, която означава промяна на собствената им ДНК, дори ако тя предотвратява потенциално фатално заболяване."

Да, някои хора може да са мързеливи. Ако имат две или три работещи мозъчни клетки.

Това е генетична рулетка с зареден пистолет.

И по-нататъшните последици са ясни. Ваксините могат да се използват като покритие за инжекциите на всякакви гени, чиято действителна цел е необявена.

Майсторите на ваксините имат проблем. Те знаят, че генетичната им технология далеч не е перфектна. Плановете за препроектиране на човешката раса не са прости един два три.

Например, помислете за най-новия и най-голям генетичен инструмент, наречен CRISPR.

Ето един бекхендър, за който писах преди година.

Ново CRISPR редактиране на гени: крайните опасности

Technologynetworks.com (26.06.17 г.): „CRISPR генното редактиране извършва биомедицински изследвания чрез буря. Предоставяйки най-добрия набор от инструменти за генетична манипулация, много нови приложения за тази технология сега се изследват и установяват. CRISPR системите вече предоставят превъзходни генетични модели за фундаментални изследвания на болести, скрининг и разработване на лекарства, бърза диагностика, in vivo редактиране и коригиране на наследствени състояния и сега са първите клинични изпитвания на CRISPR при хора. "

Всички градушки.

Нарича се CRISPR, много по-бърза, по-прецизна и по-евтина техника за редактиране на гени. Изследователите са влюбени в него. Можете да намерите стотици статии и проучвания, които се интересуват от иновациите.

На Phys.org обаче имаме това, хм, предупредителна бележка (5/29/17): „… ново проучване, публикувано в Nature Methods, установи, че технологията за редактиране на ген може да въведе стотици неволни мутации в генома. "

Ами сега.

„В новото проучване изследователите секвенират целия геном на мишки, които са били подложени на редактиране на гена CRISPR в предишното проучване на екипа и търсят всички мутации, включително тези, които променят само един нуклеотид.“

„Изследователите определиха, че CRISPR успешно е коригирал ген, който причинява слепота, но Кели Шефер, докторант в лабораторията на Винит Махаджан, доктор на медицинските науки, доцент по офталмология в университета в Станфорд и съавтор на изследването, открива че геномите на двама независими реципиенти на генна терапия [мишки] СЕ ОСТАВЯТ ПОВЕЧЕ ОТ 1500 ЕДИННИ НУКЛЕОТИДНИ МУТАЦИИ И ПОВЕЧЕ ОТ 100 ВЕЛИКИ [ГЕНЕ] ИЗБРАНИЯ И ВЪВЕЖДАНИЯ. Нито една от тези мутации на ДНК не е била предвидена от компютърни алгоритми, които са широко използвани от изследователите за търсене на ефекти извън целта. " (Акцентът е мой.)

„Изследователите, които не използват последователности на цели геноми, за да намерят ефекти извън целта, може да липсват потенциално важни мутации“, казва д-р Цанг. „Дори една промяна в нуклеотидите може да има огромно въздействие“.

Генетичната рулетка е жива и здрава.

Завъртете колелото, вижте какви числа се появяват. Добри ефекти, лоши ефекти, кой знае? Стъпнете право и рискувайте.

Разбира се, изследователите, които признават тези огромни проблеми, остават оптимисти. Те очакват с нетърпение „усъвършенстване на метода“. Това е прикритие за: „ние наистина не знаем какво правим в момента“.

За съжаление много наука оперира по този начин. Стартирайте нова технология и затворете очи за последствията. Например, поставете живак, опустошителен невротоксин, във ваксини. Каква вреда може да доведе - освен унищожаването на мозъка на децата.

Ето още пищни PR, иначе известни като хвърляне на неща в стената и виждане на какви клечки: „Съществуват седмични прессъобщения и актуализации за нови постижения [в CRISPR] и открития, станали възможни с тази технология; сега се появяват първите доказателства, че CRISPR-Cas9 може да осигури лечения за основни заболявания, включително рак и опустошителни човешки вируси, като ХИВ-1. " (Technologynetworks.com)

Влакът е тръгнал от гарата.

И само в случай, че мислите, че само най-внимателните и компетентни водещи светлини на общността на генетичните изследвания ще бъдат позволени да влязат в рамките на една миля от CRISPR, ето още от technologynetworks.com:

„Системите, инструментите и основната методология CRISPR-Cas9 са много достъпни, тъй като са готови за работа с инструменти, с които всеки с лабораторно пространство и идея може да вземе и да започне да работи с… В отговор на нарастващата нужда компании като Desktop Genetics са разработили отворен достъп софтуер за ускоряване на експериментите и анализа на CRISPR. "

Това е добре да знаете. „Всеки с пространство в лабораторията и идея“ може да скочи на борда и да го вземе.

Направете свое кръстосано размножаване на бременните фрази: „Какво би могло да се обърка“ и „Няма какво да видите тук, движете се“ и вие обобщихте ситуацията.

„Казват, че са излекували анемията ми, но сега ставам зелен и лилав и продължавам да падам.“

Ако всичко това не е достатъчно, за да видите опасностите от CRISPR, помислете за това по-безопасно за твърдение на човешките имунни клетки (Т-клетки). От statnews.com (23 юни 2013 г.):

„Експериментът би променил Т клетките на имунната система само след като бъдат отстранени от пациент. Това дава възможност на учените да скринират клетките на CRISPR"d, за да се уверят, че са изменени само трите предназначени гена, всички участващи в правенето на Т клетки и намиране и унищожаване на туморни клетки. Но след като тези Т клетки се влеят обратно в пациент за борба с меланома, саркома или миелом, системата CRISPR може да продължи да редактира ДНК и проследяването на такива редакции става като следване на полярна мечка в снежна буря. "

Не е много успокояващо. Веднъж пуснат в движение, дори и при най-защитени и ограничени условия, CRISPR може да продължи да работи, разсейвайки гени по неизвестни начини.

И така ... що се отнася до ДНК ваксините, известна още като генна терапия, планът за прецизно преинжениране на хората може лесно да се спусне в неконтролиран хаос.

И контролерите и елитните финансиращи ваксината знаят това.

Какво да правя?

С глобалната популация като морски свинчета, може би щяха да започнат малки. Въведете най-малката възможна промяна на гена, отдръпнете се и вижте какво ще се случи. Изпробвайте ген, който обикновено - да се надяваме - да постигне почти нищо. Опитайте се да измерите резултатите.

Погледнато от един ъгъл, цялата фалшива епидемия е средство за ваксината и за задължителните ваксини.

Писах за специалното освобождаване от отговорност наскоро, издадено от Министерството на здравеопазването и човешките услуги на САЩ. По принцип всеки, свързан с фармацевтични стратегии, предприети „срещу коронавирус“, не може да бъде предявен иск, независимо от „неблагоприятните ефекти“ на лекарствата или ваксините.

Заемането на позиция срещу задължителните ваксини - всякакви и всички ваксини - е по-важно от всякога.

Джон Рапопорт  е автор на три колекции от експлозиви,  МАТРИКАТА ОТКРИТО ,  ИЗХОД ОТ МАТРИКАТА и  МОЩНОСТ ИЗВЪН МАТРИКС ,
Джон беше кандидат за място в Конгреса на САЩ на 29 -то място
Област на Калифорния. Той поддържа консултантска практика за частни клиенти, целта на която е разширяване на личната творческа сила. Номиниран за награда „Пулицър“, той работи като разследващ репортер 30 години, пише статии за политика, медицина и здраве за CBS Healthwatch, LA Weekly, Spin Magazine, Stern и други вестници и списания в САЩ и Европа. Джон изнася лекции и семинари по глобална политика, здраве, логика и творческа сила пред публика по целия свят.

1. morskipesni - Премълчал е или не му се говори докрай..
18.04.2020 11:13
"Епидемията" е резултат ИМЕННО на най-разпространените ваксини (срещу грип, пневмокок, херпес, папиломавирис и.т.н. ) които са СЕРУМНИ продукти, най-често с НЕЯСЕН ПРОИЗХОД, силно променени генетично и способни ДА СЕ ВГРАЖДАТ в човешкия геном. НИКОЙ не знае, какво има "вътре".

Относно "големия чук"- пределно ясно, че ще удари и то здраво.. по простите западняшки тикви! и какво ОЩЕ СЛЕДВА? Да... масовото ЧИПИРАНЕ!!! Това желаят неистово, натам тикат говедата..