05.04.2020 11:00 - ОСНОВАТА ЗА ПЪРВИЧНИЯ ЩАМ - СЪЗДАДЕНА ПРЕЗ 2015 Г.
Автор: zahariada Категория: Политика

Последна промяна: 05.04.2020 11:02

Короначумата:

Grigor Lilov

ОСНОВАТА ЗА ПЪРВИЧНИЯ ЩАМ - СЪЗДАДЕНА ПРЕЗ 2015 Г.

**** Първо САЩ, а после и другите западни държави налагат забрана за каквито и по-нататъшни изследвания и експерименти с този вид химерни (изкуствени) вируси заради опасност от пандемия при неволно изпускане или изтичане на информация за биологично оръжие **** А какво се е вършило в Китой зад кулисите през тези изминали пет години надали ще узнаем **** . След американските обвинения към Китай за пандемията се прибавиха и италиански. Сега набира популярност видеоклип, излъчен през ноември 2015 г. от държавната италианска телевизия RAI-3- Leonardo в информационния им бюлетин, посветен на науката. В това видео се разказва, че китайски учени са създали „белодробен супервирус от прилепи и мишки“, за да го изследват. "Група китайски изследователи присажда протеин, взет от прилепи, на вирус, който причинява САРС, получен от мишки", създавайки "супервирус, който може да засегне хората", отбелязва видеоновината преди 5 години. Тогава никой не й е обърнал внимание. За широката публика това е поредното научно постижение. Но някои правителства са й обърнали особено внимание, обаче в различни посоки. . Както ви информирах преди месеци, Центърът по бактериология и вирусология в Ухан се е занимавал и с така наречените "химерни вируси" - вируси, създавани изкуствено. Хипотезата, която изложих пред януари, беше свързана с генномодифицирана чума (мишките), коронавирус (прилепи) като преносител на генетичен материал и кръстоска най-вероятно със САРС/СПИН и грип. . НЕ СТАВА ДУМА ЗА ЕВТИНА СЕНЗАЦИЯ! . Точно обратното. Статия за подобен експеримент е поместена в "Nature Medicine" на 9 ноември 2015 година Давам линка: https://www.nature.com/articles/nm.3985 Давам като потвърждение и линка в американския Национален център за информация за биотехнологиите: Търсене в база данни https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4797993/ . . (цитат) "Следователно, за да проучим потенциала за поява (тоест потенциала да зарази хора) на циркулиращи CoVs, ние изградихме ХИМЕРЕН ВИРУС (ИЗКУСТВЕН - БЕЛ. МОЯ), кодиращ нов, зоонотичен протеин CoV шип (онзи, който заразява клетката) от последователността RsSHC014-CoV, изолирана от китайските прилепи прилепи 1 - в контекста на гръбнак, адаптиран за мишка SARS-CoV. Хибридният вирус ни позволи да оценим способността на новия белтъчен шип да причинява заболяване независимо от други необходими адаптивни мутации. Използвайки този подход, ние характеризирахме CoV инфекцията, медиирана от SHC014 шип протеин в първични клетки на дихателните пътища на човека и in vivo и тествахме ефикасността на наличните имунни терапевтици срещу SHC014-CoV" . Финансиране и помощ осигуряват Китайската академия на науките, Института по микробиология в Белинзона, Вирусната и Бактериологична лаборатория в Ухан (звено на Центъра),Администрацията по храните и лекарствата, Университета на Северна Каролина, Харвардското медицинско училище, Университета в Тексас, който предоставя изходни щамове, както и редица др. организации, вкл. и държавни или с държавно финансиране. Причината, поради която се прави този експеримент, е очевидна след SARS. Изследванията разкриха, че има десетки др. коронавируси и се раждат опасения, че са възможни различни комбинации в природата, които да доведат до нелечимо и пандемично заболяване, което да обхване света и трябва да се проучат механизмите на заразата, евентуални лекарства и ваксини. Новината обаче предизвиква тревога в научния свят. Института „Луи Пастьор“ в Париж, изтъква: „Създаден е вирус, който много добре се разпространява в човешките клетки. Ако той по някакъв начин бъде изнесен извън стените на лабораторията, ще бъде изключително трудно да се предскаже траекторията на разпространение“. . ЗАБРАНИТЕ И ОНОВА ЗАД КУЛИСИТЕ . Първият изкуствен вирус обаче е създаден през 2013. Той не представлява опасност за човека, но също предизвиква дискусии докъде може да се стигне и колко опасен може да е пътят, ако се започне сглобяване на нови вируси, които заразяват и човека. ____________________________ ____________________________ Затова през октомври 2014 американското правителство и Белият дом налагат пълна забрана за финансиране на такива изследвания и мораториум върху всички експерименти в тази област. После такива забрани налагат и другите водещи технологично развити държави на Запад и в Далечния Изток. Това изследване, което ви посочих, обаче е публикувано на следващата година. Затова авторите му обясняват,, че е проведено преди правителствените забрани." Дръжки! Ако беше приключило преди тях, щеше да бъде публикувано и преди датата на тези забрани. Затова Китай е играл главната роля в тази история – там няма такива забрани. Напълно обратното е– Пекин финансира и насърчава подобни изследвания, там научната етика е неприложима и никакви скрупули не играят роля. ____________________________ ____________________________ . Световната научна общност е втрещена от този хибрид и избухват дебати дали инженерните варианти на вируси с възможен пандемичен потенциал си заслужават рисковете. Ясно е защо: въпреки всички мерки в свръхтехнологичните лаборатории не се изключва вероятността от заразяване или неволно изтичане на носителя на потенциалното новосъздадено заболяване. . ******************************************** § Поставя се и въпросът дали това са научни открития или могат да се превърнат в основа за създаване на биологично оръжие за масово унищожаване? Случващото се днес в света отговаря на този въпрос. А дали в Китай са наложени или не такива забрани, е въпрос с повишена трудност, обаче с лесен отговор. ******************************************** . Сега редица учени твърдят, че сегашната Корона не е онзи вирус, направен преди 5 години. Разбира се, че не е онзи - за 5 години експерименти и развойна дейност с първоначалната комбинация, която е джуркана с други комбинации имаме достатъчно модифициране и нагаждане за нуждите на евентуално биологично оръжие. Аз лично не изключвам възможността да е бил апробиран в експериментите и върху хора - затворници в Китай колкото щеш. Въобще е възможно всичко. . За всеки случай научното списание си върза гащите онзи ден • . 30 март 2020 г. Бележка на редактора, март 2020 г.: Ние знаем, че тази статия се използва като основа за непроверени теории, че новият коронавирус, причиняващ COVID-19, е разработен. Няма доказателства, че това е вярно; учените смятат, че животно е НАЙ-ВЕРОЯТНИЯТ източник на коронавирус. (бел.: главните букви за вероятността са мои) . Други учени твърдят, че има случайна мутация, но не могат да посочат произхода на Короната, а я предполагат. Трети акцентират на уникалните й генетични характеристики, без да се спират на въпроса как се е стигнало до тях. Въобще научният свят трепери от притеснение да не бъда посочван обвинително с пръст. . И за първи път, което е уникум в историята на науката, не се е родила друга хипотеза за произхода на заболяването. Първата е отхвърлена, а втора - няма! Ясно е защо няма друга – знае се истината, ама не ни стиска да я кажем. Самото китайско ръководство официално се отказа от версията за изядени прилепи или панголина като първоизточник, след като световната общност на медици и изследователи отхвърли категорично тази хипотеза. И трескаво оказва помощ на света в борбата срещу епидемията, защото не без основание се притеснява от световната реакция, когато се разбере истината. . Когато през януари ви информирах за Центъра в Ухан, наричайки го "биологичен Чернобил", вече имах информация за продължилите китайски разработки в тази област. И затова нарекох коронавируса китайска генномидифицирана Короначума. В онзи мой пост се помолих Господ да е на помощ на човечеството! И сега се моля! И въобще пак Господ да ни е на помощ срещу някои видове човешки вируси, особено тоталитарните, които историята доказа, че са най-опасните на света. И срещу политически и бизнес елити, които заради парите са готови да им доверят и най-висшите и опасни технологии. . . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Засега части от истината се огласяват на час по лъжичка, както ви предупредих още преди няколко месеца. Всъщност и аз вършех това, за да се привикне постепенно с онова, с което се срещаме сега, за да не избухне луда паника. . . Обаче съм песимист, че някога пълната истина ще се оповести. В китайската икономика са вложени интереси за много трилиони долари и евро, една трета от първите сто световни компании в света са в много голяма степен зависими от доставките от там, Китай е най-големият пазар в света за всякакви стоки и услуги, при това заради броят на населението и нарастващото благосъстояние е с перспектива да расте главоломно, Китай е най-големият инвеститор в държавни и частни дългове по света и т.н., и т.н. . За мен е безспорно, че редица правителства на Запад знаят истината и затова с надеждата за относително бързо решение са драматичните мерки, блокиращи и "светая светих" икономиката, понеже никой не може да прогнозира как ще се развие пандемията в близките месеци и години. Факт е, че никакви математически модели, изградени върху основата на опита от сегашните естествени заболявания, не са убедителни за нещо изкуствено създадено като биологично оръжие за масово поразяване. Отново ще повторя и потретя: ще трябва да се научим да живеем в близките години, да правим бизнес, да променяме света в съжителство с китайската Короначума. Давам видеото от 2015 г.: https://www.youtube.com/watch?v=0UnBy4lO5xE&feature=youtu.be . както и още един линк с него: https://www.youtube.com/watch?v=uwyU5P5AuMk&feature=emb_logo