Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2020 17:30 - ЩО ЗА ИЗРОД трябва да си, за да превръщаш гражданите в престъпници по време на епидемия и криза? https://svobodnoslovo.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 446 Коментари: 0 Гласове:
0



ЩО ЗА ИЗРОД трябва да си, за да превръщаш гражданите в престъпници по време на епидемия и криза?

25.03.2020 admin

  image  

ЩО ЗА ИЗРОД трябва да си, за да превръщаш гражданите в престъпници по време на епидемия и криза? ПИТАМ управляващите ни милиционери, мутри и ченгета!
КАК ТАКА Черепа, братя Галеви и цяла банда обвиняеми, осъдени и разследвани бандюги напуснаха страната и не можахте да ги спрете, проследите и хванете, а мен ще ме следите през телефона къде ходя, с кого се срещам и с кого разговарям? А?
КАК ТАКА престъпниците не можете да ги следите, а обикновенните граждани можете? А?
КАК ТАКА това мракобесие ще ни пази от вируса? Абсолютно малоумие. Ако аз съм заразен и си оставя телефона у дома, мога да си обикалям и нарушавам карантината както си искам, какво ще засечете тогава?! Значи целта не е да се следи за нарушаване на мерките, а да се следят и контролират неудобните! Това се нарича диктатура! Нали? А?
КАК ТАКА 10 години не можете да въведете електронни гривни за престъпниците, за да не бягат от правосъдието, а сега въвеждате виртуални пранги за всички нас? Гражданите ли сме престъпниците? А?
КАК ТАКА не можете да установите през трафичните данни колко пъти Борисов се е срещал с мис Бикини в къщата в Барселона, а ще следите мен, жена ми децата ми? А?
КАК ТАКА милицията ще следи мен, колегите от БОЕЦ и всеки друг гражданин без съдебна санкция и разрешение? Ами утре ще почнете и в затворите да ни вкарвате без съд и присъда! Това ли е целта? А? Това вече сме го виждали и познаваме от историята. Пъдара на Тодор Живков се изучил в университета му.
Подслушването, следенето, терора, доносите, ограничаванете на гражданските права, репресиите и преследването на гражданите е характеристиката на всяка диктатура. Борисов и бандата му налагат диктатурата на мафията и мутрите използвайки страховете и притесненията на хората от епидемията. Когато хора боледуват и умират ти да се възползваш, да трупаш дивиденти и да си закрепваш прогнилата власт изпозлвайки мъката и страховете човешки, това вече се нарича мародерство!
УПРАВЛЯВАТ НИ ИЗРОДИ И ПРЕСТЪПНИЦИ!
Започвайте всичките си разговори по телефона вместо със „Здравей и Здравейте“ със „Майната ви, Майната им“. Знае се за кои се отнася!
#Изроди
#БОЕЦ




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19703845
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031