Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2020 10:36 - Бойко Атанасов: Имало е план да ме арестуват. Цацаров е ковчежник на цялата мръсотия в държавата
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 362 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.01.2020 10:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Бойко Атанасов: Имало е план да ме арестуват. Цацаров е ковчежник на цялата мръсотия в държавата  
   image Бойко Атанасов

 6| 14052|02.01.2020
https://frognews.bg/inteviu/boiko-atanasov-pred-frog-imalo-plan-arestuvat-tsatsarov-kofchejnik-tsialata-mrasotiia-darjavata.html?fbclid=IwAR2HuB93sXGeYhaFpkHurMK3fQ2WSgmR6-N4wZCUII2PXF9cpFJ0gXEKoxE

Имало е план да ме арестуват. Незаконно съм бил подслушван и следен, защото са искали да разберат моите слабости. Караха ме да оглавя „шпицкомандата“ на прокуратурата, която разследваше управляващите от ГЕРБ. Това каза пред Фрог нюз следователят от Следствения отдел към СГП Бойко Атанасов. Ето какво още допълни той:

Г-н Атанасов, излезе информация, че сте осъдили МВР за незаконното ви подслушване. Доволен ли сте от решението на СГС?

 

Удовлетворен съм, че осъдих МВР за незаконното подслушване срещу мен. Мотивите на съда, обаче малко ме смущават. Но все пак показах, че може да се търси и да се получи справедливост. Убеден съм, че са ме подслушвали, защото са си мислели, че имам зависимости. Явно са искали да ги научат.

 

 Защо им е трябвало?

 

За да ме принудят да играя по свирката на предишния главен прокурор Сотир Цацаров. Все пак искаха аз да оглавя шпицкомандата. Бившият ми началник Пепи Еврото /Петьо Петров/ и експредседателят на СГП Николай Кокинов ме караха да съм шеф на тази шпицкоманда. За кратко бях назначен за ръководител на Първи сектор на Следствения отдел към СГП , който разследваше управляващите от ГЕРБ. Знаете ли, трябвало е да бъда задържан. Имало е план за това.

 

 Вие видяхте ли този план?

 

Не, но се надявам той да ми бъде предоставен някой ден.

 

 Научихте ли с какви мотиви ГДБОП, управляван по това време от Станимир Флоров, е поискала от съда да бъдете подслушван?

 

В искането за СРС няма никакви мотиви. Не пише какво престъпление съм извършил.

 

 По време на съдебния процес срещу МВР видяхте ли хората, поръчали подслушването ви?

 

 Тези хора дълбоко са се скрили. Те се намират в организации, които са интересни за изследване.  По делото се явяваха току-що назначени юристи, които не бяха в час с документите. Един от юристите от страна на прокуратурата си направи отвод, защото е работил с мен.

 

 Вие сте трън в очите на статуквото в съдебната система. Допускате ли, че и сега ви следят и подслушват?

 

Сигурен съм,  че е така. От 2016 година досега ме подслушват. Не мисля , че някой ще ме информира за това, особено след като вече сме наясно как функционира Националното бюро за контрол на СРС. Нещо повече, сега може да са направили еквилибристики, за да защитят действията си срещу мен. Може да са ми приписали куп престъпления. Очевидно така действа тази репресивна машина. Маниера на работа не се е променил. Хората са си същите, никой няма да търси отговорност за безобразията.

 

Когато са ви подслушвали незаконно, вие усещахте ли, че имате „опашка“?

 

О, да. Но не бях наясно дали тя е от служителите или  от мафията.  Все пак работих  срещу мафията.  В този момент дори обвиняеми се бяха заселили до жилището ми и всяка сутрин ме поздравяваха. Предупреждавал съм оперативните служби за сигурността на моето семейство, но те никога не взеха отношение.  

 

 Имате ли по-различни очаквания с новия главен прокурор?

 

 Очаквам репресия срещу определени магистрати. Има нещо друго, което за мен е много тревожно. Според действащият в момента закон за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество, всички архивни дела, както и действащи дела на оперативен отчет, водени срещу магистрати и управляващи, трябва да бъдат прехвърлени в КПКОНПИ. ДАНС вече няма да има и „грам“ информация за тях. Така новият шеф на КПКОНПИ се явява „пазител“ на най-мръсните тайни в държавата. Сотир Цацаров ще е кофчежника на мръсотията.

 

 Какво ще правят тогава в ДАНС?

 

 Вероятно ще броят гълъби или зайци.

 

Интервю на Катя Илиева




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39761594
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031