10.01.2019 21:23 - "Много необичайни" многократни радио сигнали са открити от галактиката 1,5 милиарда светлинни години
Автор: zahariada Категория: Политика

Последна промяна: 10.01.2019 21:30

Публикуван преди 3 часа за 10 януари, 2019

от Арджун Валяimage

НАКРАТКО
  • Фактите:

Екип, използващ канадския експеримент за измерване на водородната интензивност, или CHIME, обяви откриването на 13 нови радиосигнала от космоса, включително особено рядко повтарящ се пакет. Известно е, че съществува само още един повтарящ се бърз радиоразпръскване.

• Отразяват върху:

Може ли това да е от извънземния живот в нашата галактика или далечни галактики? Не разполагаме ли вече с доказателства за живота в ЕТ въз основа на обширни свидетелства и разсекретени документи?

Астрономите веднъж са открили набор от странни сигнали, идващи от далечна галактика на 1.5 милиарда светлинни години. Сигналите са взети от телескоп в Канада, а естеството и точният произход на радиовълните са напълно неизвестни.

реклама - научете повече

Учени са регистрирали 13 бързи радиовръзки , известни като FRB, това са изключително мощни енергийни емисии, които могат да бъдат измерени чрез технологията, която сме произвели тук на Земята. Тези взривове заемат средно само няколко милисекунди, което налага необходимостта от компютърен анализ за тях, за да се създаде някакъв смисъл от тях. Макар да не сме сигурни откъде точно идват тези сигнали, учените са ги каталогизирали от доста време, но много все още не е известно.

Това, което прави това ново откриване толкова специално, е фактът, че сред 13-те FBRs е много необичаен  повтарящ се сигнал, който идва от един и същ източник, отдалечен на около 1,5 милиарда светлинни години. Такъв повтарящ се сигнал е бил докладван само веднъж преди това, което прави това откриване по-загадъчно и доста историческо.

Знаейки, че има и друг, предполага, че може да има повече. И с повече ретранслатори и повече налични източници за изучаване, ние може би ще можем да разберем тези космически пъзели - откъде са и какво ги причинява. ”( Източник )

Откриването е извършено от обсерваторията CHIME в долината Okanagan на Британска Колумбия, която се състои от четири полу-цилиндрични антени с дължина 100 метра, които всеки ден сканират цялото северно небе.

„Открихме втори повторител и неговите свойства са много сходни с първия повторител, това ни казва повече за свойствата на ретранслаторите като население“, каза Шрихар Тендулкар от университета McGill, Канада.

реклама - научете повече

"Това ни показва повече за свойствата на ретранслаторите като население."

Отново, това е само втори път, когато е намерен „повторител“ и въпреки че не знаем какво означава това, Тедулкар подчерта, че структурата на този повторител е много подобна на предишната, единствената друга, която трябва да бъде засича.

Екипът е публикувал новите си открития в списанието Nature.

Следващи стъпки?

В момента, следващата стъпка е за изследователите да разберат дали повтарящите се FBR и единичните FBR са от различни източници. Откъде идват? От какви обекти идват те? Свързани ли са по някакъв начин един с друг?

Опитваме се да разберем тези неща, така че това е наистина вълнуващо

Под звуците на това, очевидно учените нямат представа откъде идват тези точки и какво точно ги изпраща, но това е част от забавлението.

Има много забавление в това, което не знае. Продължаваш да добавяш повече информация, но както във всички науки, когато решаваш мистерията, тя винаги отваря още три. -   Шами Чатерджи , старши изследовател в Центъра по астрофизика и планетарни науки Корнел, който не е участвал в последните открития

Радиовълните се усукват, когато пътуват през пространството и могат да се разпръснат или да се абсорбират от газ и плазма. Екипът смята, че всички 13 взрива вероятно произлизат от плътни, турбулентни региони в техните галактики-домакини, особено райони с много насилствена дейност, като например в близост до гъсти свръхнови остатъци или близо до  черни дупки .

Може ли те да са извънземни?

Съществува и възможността, че това биха могли да бъдат признаци на извънземен живот, но това е нещо общо с всеки тип основна научна статия, обмисляща идеята, те напълно пренебрегват факта, че вече има „изобилни доказателства, че с нас се свързват, че дълго време са ни посещавали цивилизации. ”- д-р Брайън О"Лиъри, бивш астронавт на НАСА и професор по физика на Принстън. ( Източник )

Има и друг начин, независимо дали става дума за червеи, или за извиване на пространство, трябва да има начин да генерира енергия, така че да можеш да го извадиш от вакуума, а фактът, че те са [извънземни], ни показва, че са намерили. начин. ”  ( източник )  - Джак Кашер, доктор по физика, Университет в Небраска.

Дали тези сигнали не произхождат или не произхождат от извънземния живот, по мое мнение, е без значение, когато говорим за извънземния субект. Вече знаем, че те съществуват и са били в контакт с тях, въпросът е защо все още изследваме тези сигнали като някак, отнасящи се до извънземния живот, когато по-вълнуващият факт е, че те вече съществуват и ние знаем това?

Ако искате да прочетете повече от нашите статии, свързани с НЛО / извънземния обект, можете да посетите раздела за разкриване на нашия уебсайт, тук .

Храна за вкъщи

Като човешки същества, ние сме родени любопитни, просто в нашата природа. От момента на първия ни дъх ставаме изследователи и откриватели, изпълнени с любопитство и удивление. Това естествено състояние също представлява човечеството и през цялата история, всичко, което сме направили, е да изследваме и откриваме.

За съжаление днес нещата се промениха. Ние вече не живеем в среда, която е благоприятна за това, което естествено сме създали. Вместо да следваме нашите сърца и любопитство, всички ние сме поставени на една и съща пътека, в една и съща система, и се насърчаваме да станем „продуктивен член на обществото“, като влизаме в работната сила, за да плащаме сметки и да поставяме храна на масата.

Истината е, че имаме много по-голям потенциал от този, и като колектив можем да създадем човешки опит, където всеки може наистина да процъфтява. Само си представете какво бихме направили, ако решим да предоставим на всички своите основни нужди, и ако се откачим от зависимостта на много малка група от хора и корпорациите, които те управляват. Какво ще стане, ако използваме модел на сътрудничество и любов и вместо да се научим да се състезаваме в играта на „оцеляването на най-силния“.

Мнозина все още не виждат как това е възможно, или как е възможно безвъзмездно / безработно общество, но ако бъде постигнато, ще се върнем към това, което естествено правим, изследваме и откриваме.

Днес дарбите на изследванията и откритията бяха заменени с ограничение и промиване на мозъци. За щастие човечеството се събужда. Съвсем ясно е, че в момента се осъществява масивна промяна в съзнанието и все по-добре осъзнаваме, че не се случва само пред нас в нашия свят, но и колко потенциал всъщност имаме. Ако не мислите, че светът може да се промени, това просто означава, че вашият ум и възприятие са ограничени до една малка гледна точка.

Търсенето на извънземен живот може би представлява нашето желание да откриваме и изследваме. Космосът е следващата граница и най-вероятно не последната. Осъзнаването, че не сме сами, не оставя недокоснат нито един аспект от човечеството и ще ни позволи да научим повече за себе си, както и за природата на реалността, човешкото съзнание, душата и много други.

Тези радио сигнали не правят нищо друго, освен да отварят умовете на масите още повече, в онова, което изглежда е бърз процес за аклиматизиране на човешкия ум към идеята, че тук има много повече от нас.