Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2018 08:58 - Джордж Сорос: Обама е най-голямото разочарование от "новия световен ред"
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 458 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Джордж Сорос: Обама е най-голямото разочарование от "новия световен ред" https://yournewswire.com/george-soros-obama-dissapointment-new-world-order/

18 юли 2018 г. Шон Адл-Табатабай Новини , САЩ 3

image

Милиардият глобалист Джордж Сорос попречи на Барак Обама да бъде "най-голямото си разочарование", тъй като не успя да даде тласък на дневния ред на новия световен ред. 

По време на широко интервю, публикувано във вторник в Ню Йорк Таймс , Сорос описва бившия президент като неспособен да неутрализира заплахата, която Тръмп поставя пред глобалния елит.

Милиардерът изглежда също се отдалечава от Демократическата партия.

Foxnews.com съобщава: В друга част от интервюто той каза, че Обама "затвори вратата", след като той осигури председателството.

"Той направи един телефонен разговор, благодарен ми за подкрепата ми, която трябваше да продължи пет минути, а аз го ангажирах и той трябваше да прекара още три минути с мен, затова го измъкнах на осем минути", каза той.

Сорос каза пред вестник, че се надяваше да бъде консултиран по икономически и финансови въпроси, и че Обама е бил известен, че "взема поддръжниците си за даденост и се бори срещу противниците си".

Сорос, който също изливаше милиони долари в президентския мандат на Хилъри Клинтън през 2016 г., нямаше да каже дали ще подкрепи сенатора Бърни Сандърс на предстоящите президентски избори, но каза, когато става дума за политика: "Не "особено искам да бъда демократ".

Докато говореше с "Таймс", Сорос похвали сенаторът на Аризона Джон Маккейн и каза, че основният приоритет на неговия политически актив е да насърчава двустранното движение - отбелязвайки, че републиканците от другата страна го карат да се превърне в един от най-добрите финансисти на Демократическата партия.

Но тъй като демократите очертаха очите си през ноември и междинните избори настояваха да си възвърнат контрола над Камарата на представителите, дългосрочната цел да се гарантира, че демократите ще живеят в Овалния кабинет през 2020 г., остава очевидната загриженост на партията - дават своята финансова подкрепа.

Сорос изрази недоволството си от сенаторката Кирстен Гилибранд, ДН.Y., за това, че е използвала движението #MeToo, което доведе до отстраняването на Ал Франкен от Конгреса.

"Тя използва #MeToo, за да се рекламира", каза той на хартията.

- Направих едно телефонно обаждане, благодаря ми за подкрепата ми, която трябваше да ми отнеме пет минути, а аз го ангажирах и той трябваше да прекара още три минути с мен, така че го измъкнах на осем минути.

- Джордж Сорос за Обама

Въпреки че нито Гиллибранд, нито нейните помощници потвърдиха, че ще се кандидатират за президент, има доклади за широко набиране на средства, както и за привличането на млади хора и цветни общности, които играят добре с един от най-сериозните записи за гласуване против Тръмп в Сената.

Сорос е допринесъл с над 15 млн. Долара за подкрепа на демократите в средните избори и е казал на всеки поддръжник на "Тръмп", че има повече от един враг на Тръмп, който ще бъде по-целенасочен и по-решителен.

Попитан за това къде вижда политическата си идеология, Сорос каза пред "Таймс": "Аз съм против крайната лява част", каза той. "Трябва да спре да се опитва да се справи с екстремистите 




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39980094
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930