Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2018 07:13 - ДЕН ДЕСЕТИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3549 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тази нощ спах малко. Около два часа. Причината е, че псориазисът ми се е изострил много и пада голямо чесане. Сърби ме като мома от Крушовене, родопско, тревненско или разградско, която иска да стане депутатка.
Показателите ми са добри. Кръвното ми е 127/65. Пулс 85. Тегло 75,6. Съзнанието ми е бистро и мисълта ми-спокойна и целенасочена.
Вчера, вървейки към НС единствено ме спряха една група циганки, които садят цветя в градинката пред НДК. Попитаха ме кой съм и какво правя. Обясних им с две изречения за протеста ми. Те се прекръстиха и ми пожелаха успех и Господ да ми помага. Бях трогнат до потрес. Това от българи досега не бях чул. Толкова просто казано и убедително. На протеста ми до НС до мен дойде мъж на около 50-55 години и се загледа в плакатите. Разговорих го. Оказва се, че е бивш полицай, който е напуснал работата си защото майка му е получила инсулт и в продължение на повече от година я е гледал. След това получава втори инсулт и за месеци си отива. Жена му го напуска и той остава сам с детето си на 16 години. Кандидатствал за охранител, но нямал 70 лева, за да си осигури необходимите документи, за да го назначат. От пенсията ми бяха останали сто лева. Дадох му на заем 70 лева, за да започне работа. Мъжът се казва Андриан.
Днес в 8 ч. отновотръгвам от НДК до НС. Вчера ми се обадиха от предаването на Карбовски. Ще ме придружат до НС с екип, а след това ще дойдат до жилището ми, за да направят интервю с мен. С мен ще бъде моят приятел и съмишленик Вихрен Михайлов. Той ще ме придружи из целия път.
Следващата седмица се очертава различна От цяла България ми се обадиха хора, част от които не познавам, които искат да ме подкрепят на терен за исканията ми. Ще ме подкрепи във вторник и Кънчо Димитров-изгоненият началник на ДАИ-София, който беше уволнен затова, че активно участва в разкриването на организираната престъпна група под крилцето на престъпника Ивайло Московски, която продава изпити и шофьорски книжки. В Стара Загора Митко Трайков-собственик на фирма за подготовка на шофьори, който също се бори активно с порочната практика на ОПГ,поради което съсипват бизнеса му, е залепил на учебните си автомобили стикера "Московски е убиец"!

Започва да става интересно. Ситуацията излиза извън контролана мафията и тя започва да истеризира.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Признавам:
22.06.2018 07:52
не очаквах такова развитие.
цитирай
2. attila - Само Руски Капути те Налазиха !
22.06.2018 08:59
Адаш !

Само Руски Капути, Набедени за Журналисти те Налазиха.....Защо ли ?

Внимавай с Мартин Кирилов Богданов, Ебе се с Руски Хазари за Пари и Материални Облаги....Джипове, Апартаментчета, Курви и Педерасти !

ЛИКВИДИРАЙТЕ ЗАДУНАЙСКАТА КОЧИНА, ТЯ НЕ Е БЪЛГАРСКА!

ИЗБИВАЙТЕ КОМУНИСТИ, ТРЕПЕТЕ МИЛИЦИОНЕРИ, НАЙ-ВЕЧЕ ПОТОМСТВЕНИ,ТЕ НЕ СА ХОРА!

29 Години ФАЛШИВ Преход!

74 Години НЕЗАКОННА Комунистическа Власт!

140 Години ЗАДУНАЙСКА Славяно Мангалска Губерния!

КОЙ Е КОМУНИСТ, ТОЙ НЕ Е ЧОВЕК!

КОЙ Е МИЛИЦИОНЕР, ТОЙ Е ПОДЧОВЕК!

КОМУНИСТ И МИЛИЦИОНЕР СЕ УБИВА САМО СЕМЕЙНО, НЕ ПО ЕДИНИЧНО!

АКО СИ БЪЛГАРИН:

НЕ РАБОТИ.

НЕ ГЛАСУВАЙ.

НЕ ПЛАЩАЙ ДАНЪЦИ.

ВЛАСТТА Е НЕЗАКОННА ОТ 74 ГОДИНИ.

ДЪРЖАВАТА НЕ Е БЪЛГАРСКА ОТ 650 ГОДИНИ.

ДА СЕ ЛИКВИДИРА !

КАЗАХ !

w-w-w.b-u-l-g-a-r-y-a.g-a/r-u-s-s-i-a-n-g-e-n-o-c-i-d-e.h-t-m-l
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11734040
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031