Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2018 07:13 - ДЕН СЕДМИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2626 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 19.06.2018 07:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ДНЕС КРЪВНОТО МИ Е 128/69. пулс-90. Тежа 76,9 кг. По обяд ще дойде един приятел да ми измери кръвната захар.
Спах добре около 5 часа, но вчера следобед също дремнах около два часа.Духът ми е висок и физическите показатели не могат да го смутят. 
Вчера се случиха интересни неща. Писал съм, че ние сме трима, които се борим срещу продажбата на изпити и книжки в ИА "Автомобилна администрация". Единият-Кънчо Димитров-доскоро директор на ДАИ-София-беше уволнен и в момента търси справедливост чрез административния съд. Другият-Иво Кръстев -води борбата от 2010 г. Уволняван е четири пъти и е възстановяван от съда. Вчера също трябваше да бъде уволнен чрез фалшиви показания на един от служителите, който беше арестуван миналата година и тихомълком бе възстановен. Фалшифицирани са и документи, както и грубо е нарушен закона. Мултакът и убиец Московски и неговите келемета истерично залагат на силови методи да спасят пробитата лодка на корупцията в МТИТС.
От днес започвам разследване за живота и престъпната дейност на криминално проявеното лице Ивайло Московски и до няколко дни ще имате неговата истинска биография. Животът и действията му след 10 ноември са низ от престъпления. Надявам се горещо БХК да не се намеси и да ми пречи на разследването /Шегичка/.
Днес от 9 ч. ще направя ново шествие от НДК по бул Витоша до МС и Президентството. Надявам се отново да срещна Васил от НСО. Този път ще съм с камера и ако не избяга ще го заснема, за да видите физиономията на една шушумига, с каквито е лълна НСО, а и цялата администрация. Дръж се, Васко!
Ако не са му попречили, днес ще дойде и сашо Диков с мен. Всъщност, дори и да се опитат да му попречат, от това ще стане още по-добър материал, защото властта ярко се дезавуира с такива действия.
Тази седмица ще се случат важни и неочаквани за някого неща, но не и за мен. Радва ме пълното мълчание на т. нар. "Големи" медии. С просто око се вижда, че те не са медии, а хор на проститутките. Аз повече при тях няма да стъпя и ще ги гоня, ако се опитат да разговарят с мен.
Поне да бяха нормални проститутки!
"Героят"-президент мълчивече девети ден.
Дали има куража да излети в небето и да с почувства свободен? Почти съм убеден, че засега няма да ме покани на среща, на която да му дам документи и факти за корупцията, вследствие на която се избиват, раняват и осакатяват хиляди български граждани. В крайна сметка и той е един паркетен герой. Иначе нямаше да го назначат за държавен глава.



Гласувай:
6



1. apostapostoloff - Стига толкова!
19.06.2018 08:12
И 70 дена да гладуваш- все тая. Никой няма да си мръдн пръста.
цитирай
2. bosia - аман от пръдльовци
19.06.2018 14:22
Времето ще покаже, пръдльо! Ти сигурно и на Христос би казал същото!
цитирай
3. nedovolen - Добри показатели. Оценката ти за 1 е ...
19.06.2018 15:26
Добри показатели.
Оценката ти за 1 е твърде ”ниска”. То мухата це це. Тя поне си почива...
:)))
цитирай
4. kolevdobri - Здрасти!
19.06.2018 22:18
Аз я докарах до 5-тия ден. Не съм влизал в блога и не знаех, че и ти го правиш. Следя ти показателите и ми направи впечатление, че кръвното ти се е нормализирало на 7-мия ден. При мен, след 120 часа само на вода, кръвното ми почти не реагира. При теб има малко повече от 30 единици разлика в систолата, което е впечатляващо. Независимо от политическата кауза, заради която се въздържаш от храна, ти си получил плюсове от физическо естество, като си изчистваш организма и нормализираш показателите. Надявам се да улучиш точния момент, в който да спреш, тъй като тогава чистенето на организма от предимство се превръща в недостатък. Не ми се иска да даваш фира, още повече, че сам виждаш - народно недоволство и съпротива няма и няма да има. На хората не им пука нито, че ги крадат, нито, че някой продавал книжки, било студентски или шофьорски. Все пак, поздравления за упоритостта.
цитирай
5. chavdar01 - ДРЪЖ СЕ!
19.06.2018 22:24
ПОДКРЕПЯМ ТЕ ОТ БАЛЧИК!!!
цитирай
6. bosia - до колевдобри
19.06.2018 22:37
Стачката ми е безсрочна. Ако не изпълнят исканията ми ще гладувам до край.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11734059
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031