Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2017 08:54 - Читател на Skandalno.net: Ето как Мафията ГЕРБ СЪСИПА И РАЗБИ ЖИВОТА МИ! Кметът на Бургас Д. Николов ме Ограби и едва не ме Уби! Виж Тук:
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 896 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Читател на Skandalno.net: Ето как Мафията ГЕРБ СЪСИПА И РАЗБИ ЖИВОТА МИ! Кметът на Бургас Д. Николов ме Ограби и едва не ме Уби! Виж Тук: На редакционната поща на Скандално.нет получихме писмо от наш читател, в което той разказва за личния си сблъсък с шефа на гербаджийската мафия в Бургас – кмета Димитър Николов. „Този човек ме ограби, съсипа живота ми и едва не ме уби“, споделя патилата си нашия читател Радион Недев. Публикуваме писмото му с лека редакторска намеса. Вижте го:

image

Здравейте Skandalno.net! Казвам се Радион Недев, от Бургас. Собственик съм на имот покрай морето, закупен от община Бургас през 1993 г. През 2007 година бургаски адвокат започна да изгражда в съседство с имота ми „Английско почивно селище“ и пожела да закупи имота ми за жълти стотинки. Аз, естествено, отказах. Последва поредица от закани и заплахи. Беше ми казано, че ще ми го отнемат, ако не се съглася да го продам. Имота ми е непосредствено пред входа на „Английското селище“.

През 2009 година се появи клиент за същия този имот – германски гражданин, който ми предложи добра цена и за по сигурно ми плати капаро и сключихме предварителен договор. Започнах да изготвям документите по сделката. Обаче от община Бургас изненадващо ми отказаха скица и даначна оценка… без никакво обяснение! По тая причина сделката се провали и трябваше да изплатя на германеца голяма парична неустойка. Заведох дело срещу Общината в Административния съд в град Бургас. От там назначиха експертиза, която доказа че съм бил в правото си да получа от общината скица в 7-дневен срок, а Общината ме е ощетила. И съдът разпореди Бургаска общината да изплати разноските по делото. Парите ми преведоха веднага, но въпреки влязлото в сила съдебно решение, кметът Николов пак отказа да ми издаде скица.

Заведох второ дело в Административен съд Бургас – за неиздадената скица и пропуснатите ползи от нереализиралата се сделка с немеца по вина на община Бургас. Мафията ГЕРБ обаче взе крути мерки, като назначи за съдия по делото човек (бивш юрист на областна управа), който обслужва кмета Николов.

image

 

Димитър Николов, кмет на Бургас

Така всичките ми искове бяха отхвърлени с абсолютно лъжливия мотив, че едва след като съм изгубил сделката, съм поискал скица. Което е абсолютна лъжа, защото им представих документ- писмен отказ на Общината да ми издаде въпросната скица с дата много преди сделката. Но съдията отказа го види. С което превърна делото в тотален фарс. Обжалвах пред Върховния Административен съд в София и бях на път да спечеля делото (дори по думите на самия столичен съдия)… когато получих съобщение че целият съдебен състав внезапно и най-изненадващо си е направил отвод.

Назначиха ново дело, с поставени „наши хора“… Които съответно отхвърлиха всичките ми искове без всякакво обяснение и без право на обжалване. Разпоредено бе също да заплатя хонорар от 3 000 лв. на адвоката на община Бургас, въпреки че такъв не се яви на нито едно дело. Община Бургас се защитаваше с писмена защита.

Сумата, която заплатих като неустойка, бе голяма за семейството ми, имаше опасност да си загубим жилището и тези 3 000 лева ни загробиха. Не издържах на напрежението и получих масивен инфаркт! Оцелях по случайност. Сега се възтановявам доколкото мога, финансово обременен от врътките на кмета Николов от ГЕРБ.

А относно съдбата на Английското селище… по-късно се доказа, че то е абсолютно незаконно, защото попада в чертите на „Натура-2000“, резерват: Атанасовско езеро. Освен това е построено върху централния водопровод Камчия-Бургас- пак незаконно!!! Документите и разрешителните за строежа му са подписани лично от кмета на Бургас Димитър Николов. Интересно как Николов и хората му от ГЕРБ са сменили статута на земята? Без ОВОС?

image

Така или иначе Английското селище вече е построено: 180 едноетажни фамилни къщи. Узаконени срещу сериозна сума, взета от Румен Илиев – адвокат на строителя на селището, който пък е регистрирал фирмата-строител на въпросното селище на името на 90 годишната си майка, за да му е комфортно. Връзката между кмета Николов и адвокат Илиев е секретаря на община Бургас- адвокат Божидар Кънчев. Имам съмнение че тези тримата са ми пратили и немския купувач, като подставено лице, за да ме вкарат в капан и да ме унищожат по описаната по-горе схема.

Очевидно в далаверата с Английските къщи е и бившият вътрешен министър и топ гербаджия Цветан Цветанов.

Сигурен човек ми каза, че преди делото ми в Софийски Администратишен съд, лично Цветан Цветанов е наредил на шефа на съда Г. Колев „да ми отрежат главата откъм кръста“. Любопитна подробност е, че сега този съдия Колев го гласят за шеф на ДАНС.

И… към днешна дата имам имот, но отказите на Общината да ми издаде скица продължават и ми разграбиха оградата. Синът на адкоката на Английските селища Румен Илиев, чиято 90-годишна майка е собственичка на фирмата строител, пък е шеф на младежкото ГЕРБ. За всичко което по накратко ви описах, имам документи. А доколко сериозно работи Прокуратурата в Бургас, може да заключите от следния детайл: В едно от постановленията на Районна Прокуратура, на две места са изписали имената ми- Радион Христов Недев, а на още три са ме записали: Илариончо Иларионов. И същата тая прокурорка я направиха шеф на прокуратурата в Несебър. Колко ли дишички е изгорила по поръчка, та сега Герб я възнаграждават така щедро.

Кой е Димитър Николов, кмет на Бургас?

През 2001 г., в качеството си на директор на захарния завод „Победа“ Димитър Николов е осъден за контрабанден внос на сухо радиоактивно мляко от Украйна. Разпространява го, като го вкарва в производството на завода. Срещу него в прокуратурата има още две разработки за разпространение и злоупотреба със служебно положение с мнение за образуване на дела. Но тези документи отлежават в прокуратурата. Кметът на Бургас Димитър Николов, като всички герберски функционери, се е обградил със свои съдии, прокурори, журналисти и мутри и така бетонира властта си. Имам огромно количество доказателства за това, но е друга тема. Оказа се че мафията ГЕРБ може да отнема всичко безнаказано. Моля ви, публикувайте писмото ми, за да знаят българите какво е ГЕРБ- една отвратителна и унищожителна мафия!!! На 70 години съм. След инфаркта – жив-умрял! Сега се моля само да се възтановя, а сетне – ще видим. И тъй като за мен живота е почти приключил, мислете му вие- останали под властта на мафиотите Герберо-суджуци.

Skandalno.net, готов съм да предоставя документи, с които да подплатя всичко написано от мен в това писмо.

Реш. На делата:Нот.акт по параграф 4,3CП33 N94 том VI д3341/93 год Б-с.
А.с.Бургас N386/12г.-решен N1614/12г. ВАС София.
А.с.Бургас N283/13г.-решен N515/14г. GN7348/14 реш. N 7978/15г.

гр. Бургас-баш джамахирията на суджуците
ул.Поп Груйо – 4
Радион Христов Недев
тел.0885374027

Ето и първото писмо на нашия читател Радион Недев до Скандално.нет:

Skandalno.net, моля ви, помогнете ми! Тежко се живее с мисълта че си ограбен от властта. Нужен ми е ваш разследващ журналист. Обвинявам кмета на Бургас Д. Николов в злоупотреба с власт, тъй като в продължение на години отказва да ми издаде скица, въпреки съдебно решение от 2012 г. Вследствие на което търпя огромни загуби. Използвайки служебното си положение, Димитър Николов е прибрал крупна сума пари от секретаря на Общината Румен Илиев, за да подпише разрешителното за строежа на абсолютно незаконно Английско Селище върху земи от „Натура-2000“. Факта че си отмени заповедите на по късен етап, говори за правотата на моите слова. Кметът Николов трябва да бъде отстранен от власт, а с него да бъдат разпитани и адв. Румен Илиев, и Божидар Кънчев (секр. на Община – Бургас).
Това трябва да е така ако живеем в нормална държава и няма прокурорски чадър над кмета Николов от ГЕРБ.
Но, за съжаление, България е проядена от корупция в цялото й величаво падение.

Редактор: Пею Благов, Skandalno.net




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39690638
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031