23.08.2017 22:52 - ОСНОВНА НАУКА, НАПОДОБЯВАЩА ПРОГРАМИТЕ ЗА КОНТРОЛ НА РАЗУЗНАВАНЕТО В ЦРУ, ЗА ДА ЗАЛИЧИ СПОМЕНИТЕ
Автор: zahariada Категория: Политика

Последна промяна: 23.08.2017 22:54

22 август 2017 г.

Аарон Кесел, Време за събуждане на сътрудниците

Години на изследванията върху мишки доказват, че учените могат да отслабят или да укрепят определени спомени от мозъка или да изтрият напълно наследените спомени,  съобщи Guardian  .

Учените се надяват, че новото откритие може потенциално да бъде използвано, за да се помогне на тези с когнитивен упадък или пост-травматично стресово разстройство, като се премахнат страшните спомени.

"Можем да използваме същия подход, за да селективно манипулираме само патологичната памет на страха, като същевременно запазим всички други адаптивни страхови спомени, които са необходими за ежедневния ни живот", каза Джу-Хиеон Чо, съавтор на изследването от Калифорнийския университет.

Изследователите са използвали тези мишки, за да изследват пътищата между зоната на амигдала на мозъка, отговорни за емоционалните спомени и района, който произвежда специални звуци. Те свиреха поредица от ниски и високи тонове, които шокираха краката на мишките с електроди върху високите звуци.

"Тези мишки са специални, защото можем да маркираме или да маркираме конкретни пътища, които предават определени сигнали на амигдалата, за да можем да определим кои пътища наистина се променят, когато мишките се научат да се страхуват от определен звук", каза Чо. "Това е като пакет от телефонни линии", добави той. - Всяка телефонна линия показва известна слухова информация на амигдала.

Екипът след това открил, че е било възможно напълно да се изтрият страшни или нежелани спомени с помощта на техника, наречена оптогенетика, докато лекарството се използва за тази цел, за да се  отстранят негативните асоциации на някои спомени.

Тази техника включва използването на вирус за въвеждане на гени в определени неврони в мозъците на мишките, които са участвали в пътищата с висока степен на наклон.

След като вирусът е в клетките, гените са довели до производството на протеини, които реагират на светлината, което позволява на изследователите да контролират дейността на невроните.

Приемайки мишките със страховитите спомени, екипът разкрива невроните, участващи в пътя "високо терена", към нискочестотна светлина - подход, който отслабва връзките между мозъчните невронни предаватели.

- Тя изтрива завинаги страшната памет - каза Чо. "Ние вече не виждаме повторното възвръщане на страха". "Фактът, че можете да разпределите тези спомени и да ги манипулирате по предвидим начин, е забележителен", каза Суманта Чатарджи, експерт по памет в Националния център за биологични науки в Бангалор, Индия Каза  New Scientist .

"Това е невъзможно преди няколко години." В друго  проучване  от 2015 г. учените от MIT установили, че при животни, които развиват симптоми на PTSD след хроничен стрес и травматично събитие, серотонинът насърчава процеса на консолидиране на паметта. Когато изследователите блокираха взаимодействията на амигдалните клетки със серотонин след травма, стресовите животни не развиха симптоми на PTSD, докато блокираха серотонина в нестабилни животни, след като травмата нямаше ефект.

Тогава по-рано тази година учен от MIT и отбор в Япония  откриха  как спомените се формират едновременно в хипокампуса и кората, като се наблюдава как спомените реагират на токов удар. С други думи, един е за сегашната краткосрочна и втората е за дългосрочен план.

Учените също са открили, че поколенията предават спомени помежду си.

Нито едно от тези неща не е ново, това са откритите или ясни световни учени, настинали с учениците с чернобяло бюджет в бази като S4.

Имаше серия от програми за контрол на ума на ЦРУ  ,  включително BLUEBIRD, ARTICHOKE, MKULTRA, MKSEARCH и MKNAOMI през 50-те до 90-те. ЦРУ се стреми да изтрива тестовите предмети, заличаващи спомените си чрез наркотици, токов удар, висок звук и други техники за изтезания.

Д-р  Евън Камерън  бе подкрепен частично от ЦРУ по време на проекта MKULTRA и използва електроди, за да заглуши спомените от мозъците на несъзнателните си пациенти през 50-те години на миналия век. Този метод на изтезание се нарича "психическо шофиране".

След ужасни електрически удари на народа се даваха лекарства, които да ги поставят в дните на продължителен делирен сън. След това Камерън ще ги подложи на аудио касети, които е направил, в които той повтори няколко фрази няколко пъти, с надеждата да създаде нови личности в тях.

Делото  от 2012 г.,  подадено от ветерани, срещу ЦРУ и DOD, се отнася до методите на Камерън. В съда се посочва, че двама изследователи, д-р Луис Уест и д-р Хосе Делгадо, работещи заедно в рамките на ранния подпроект CIA MKULTRA 95, са използвали два протокола: мозъчни импланти (стимулатори) и RHIC- EDOM (Radio Hypnotic Intracerebral Control-Electronic Разтваряне на паметта), за да програмирате умовете на жертвите.

Превод: те се стремяха да погребват спомени и да имплантират фалшиви спомени, които никога не са се случили.

ЦРУ в крайна сметка установи, че  стресът  и  лишаването от сън  могат да направят хората по-податливи на фалшиви спомени, както и други изследователи.

Невро-учените във Франция са  имплантирали  фалшиви спомени в мозъка на сънни мишки през 2015 г. Използването на електроди за директно стимулиране и записване на активността на нервните клетки създава изкуствени асоциативни спомени, които продължават, докато животните отлагат и след това оказват влияние върху тяхното поведение, когато най-накрая се събудиха. Учени от MIT също постигат същия резултат, използвайки мишки в подобен  експериментпреди 2013 г.

В същото време японски изследователи са  разработили  трик, за да имплантират фалшиви видения в мозъците на хората, да променят начина, по който те изживяват света и евентуално дори и начинът, по който мислят.

Пропастта намалява от това, което тайната наука знае и онова, което явно знае науката - или ясния свят и черноблагоприятния свят на военните разузнавателни умове.

за автора

Аарон Кесел пише за  Activist Post  и е директор на Content for  Coinivore . Следвайте Аарон в  Twitter  и  Steemit .

Тази статия е "Криейтив комънс" и може да бъде публикувана изцяло с приписване. Като Activist Публикувай във  Facebook , абонирай се за  YouTube , последвай  Twitter  и  Steemit .