25.06.2017 21:53 - Учените Правят Шокиращо Откритие Под Леда В Антарктика
Автор: zahariada Категория: Политика

Учените Правят Шокиращо Откритие Под Леда В Антарктика

НАПИСАНА ОТ: JD HEYES 24 МАР 2017

Забележка за глобалното затопляне hoaxers на: лед на Антарктика не само не се разтопи и наводни крайбрежните градове по целия свят, не е всъщност повече лед под повърхността на леда. И учените смятат, че има огромни тайни, скрити там.

Както беше съобщено от New York Post , че са открили много голям обект под антарктическия лед, който може да се промени няколко аспекта на история и нашето разбиране за него.

Пощата се отбележи по-нататък:The Post отбелязва, че масовото и загадъчен "аномалия" се смята, че се намира на фона на замразени маса в регион, известен като Уилкс Land , който измерва 151 мили широк и е най-малко 2700 фута дълбочина. Редица изследователи смятат, че в рамките на този изключително голяма пукнатина дебне останки от гигантски астероид, който измерва повече от два пъти размера на пространството скалата Chicxulub което сложи край на съществуването на динозаврите на Земята.

Ако това обяснение е вярно, то би могло да означава това убиец астероид причинени случай Перм-Триас изчезване, при които загинаха 96% от Земята морски създания и до 70 на сто от гръбначни организми, живеещи на сушата.

Това каза, има и други, които имат някои други теории за това какво се крие под замръзналите земи на Антарктида. Така например, на пост отбележи, някои видове теория на конспирацията са дошли с идеята, че там е наистина колосално НЛО база под леда, или някакъв портал до като все още неустановено свят, наречен "Hollow Earth" (условен знак "Властелинът на пръстените" саундтрак).

Но сериозните учени и изследователи не купуват необузданите конспирациите и вместо да се съсредоточават върху познати явления, като последните астероидни удари. (Във връзка: 2019:?! Астероид за края на Земята НАСА първите доклади, а след това цензорите )

В "Уилкс Land тежестта аномалия" първоначално е открит през 2006 г., след сателити, принадлежащи на НАСА показаха, гравитационни промени, показващи масивен обект в центъра на 300-мили-широк кратер. Но през последните седмици в Интернет се оживяват с дискусии и теории за това какво би могло да означава обекта и след публикуването на видеоклипа в YouTube чрез Secure Team 10, група от НЛО ловци.

"В този ден, учените нямат представа или начин да откриете точно това, което е погребан дълбоко под този дебел лед шелф", разказвачът в клипа се казва. "Този континент е обвит в мистерия на собствената си от години."

Според една теория да се наложат с Secure Team 10 е, че нацистите може да са построени редица секретни бази в Антарктика преди Втората световна война, в къщата на летящи чинии, които в крайна сметка ще бъдат използвани при военните усилия. Те добави: "Има известни доказателства за това излиза на бял през последните години, с изображения, които претендират да покаже различни входове, вградени в страната на планини, с форма на чиния и на много голяма височина."

Те след това каза: "Това повдига въпроса: Как ще влязат тези входове, без нещо, което може да лети и е същата форма, както на самата дупка?

Очевидно е, че теорията е от само себе си и оставя малко място за алтернативни възгледи, тъй като в крайна сметка, никой не знае още какво е (и не е) под леда. Но предвид това, което учените се знаят за последните живота приключва събития на Земята, астероидния теория изглежда много по-правдоподобно.

Secure Team 10 имаше едно предложение, което изглежда правдоподобно: ВМС на САЩ може да е довело мисия в някакъв момент, за да разберете какво се крие под сенчест континент. Под кодовото име "Операция висок скок," конспиратори смятат, че мисията е насочена към разкриване на доказателства за наличието на таен вход, водещ към центъра на Земята, където се погребани скрит свят. Но отново, ученият, който първи са открили нарушението смята, че е най-вероятно от астероид стачка. (СВЪРЗАНИ: Колонизиране на Марс Необходимо да се спаси човешкия род от унищожение, казва главният НАСА )

"Това въздействие Уилкс земя е много по-голям от ефекта, който е убил динозаврите, и най-вероятно би довело катастрофални щети в момента", каза Ралф фон Frese, който е направил откритието през 2006 г. По това време той е бил професор по геоложки науки в Държавния университет в Охайо.

"Всички промени в околната среда, които биха се получили от въздействието ще са създали силно разяждащо среда, която е наистина трудно да се издържи", добави той, както е докладвано от Post. "Така че има смисъл, че голяма част от живота изчезнали по това време."

НАСА очевидно смята, че астероид удари са нещо трябва да се притесняват за ние, след като откри офис да учат планетарна защита срещу такива космически обекти през миналата година.

JD Heyes е старши писател за NaturalNews.com и NewsTarget.com, както и редактор на Националната Sentinel .

Източници:

Twisted.news