Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2016 09:15 - Illuminati Insider разкрива Deadly Опитът се опитва да избяга
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 839 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Illuminati Insider разкрива Deadly Опитът се опитва да избяга
Публикувано на 19 декември, 2016 от Шон Адл-Табатабай в Конспирации

image


 Вътрешен източник, който казва, че той е бил член на илюминатите, твърди, че е в неизвестност от потаен организация, след като е успял да избяга. 


Според вътрешна информация, илюминатите имат "Престой Ritual" за всеки, който иска да напусне.Въпреки това, без знанието на по-ниски класиране членове, ритуалът е проектиран, за да убие всеки, който иска да напусне по най-страшен начин.

Ето неговият разказ :

Вие сте изправен пред Висшия съвет и трябва официално да обяви желанието си да напусне организацията. След това, организацията закръгля до всички членове на семейството ви на живот и да ги убива, докато се наложи да се гледа. Те убиват всеки член на семейството ви и ще ви оставят жив.

За тях това е достатъчно за греховете си на скъсване на връзките на организацията наказание. Преди, когато споменах, че жена ми е в автомобилна катастрофа, лежах да ги заблудят моята пътека.Знаех, че ако те казват ми спомена, жена ми, те ще бъдат убедени, че лежах, защото те знаеха, че вече я е убил. След убийството на цялото си семейство, те ви позволяват да живеят в продължение на една година, за да видите това, което животът е еднакво с всички, че ви е обичал убит. Това е най-лошото мъчение можем да си представим. После, след една година, вие сте поставени в подпорна стая за още една година, докато те се опитват да изпълняват ума съдбоносно експериментиране върху вас.

Те се опитват да се психически ви почивка. Някои го направи през този етап, други не. За щастие, аз го направих. След като сте готови с тестването, те ви постави в своя подземен затвор под Денвър, Колорадо. Вие се спуска надолу в една дупка, около 300 ярда на земята, за да тъмница с привидно не влизане или излизане. Веднъж на ден, те парашут надолу храна. Те никога не се проверява, за да се види дали сте жив или мъртъв. В предишни години, не е имало един мъртъв затворник в продължение на десетилетие в даден момент, но те капка храна всеки ден, защото те са напълно забравил за които все още е там.

Виждате ли, когато сте извършване на ритуала, която каза, че в края на краищата на болката, ще бъде свободен. Това е лъжа. Те никога не възнамеряват да ви пусна. Вместо това, те се придържате в една дупка и да забрави за теб, никога отново като контакт с вас.

Когато пристигнах в тъмницата, имаше пет други хора там долу. Познах много, че съм известен от всичките ми години в организацията.Беше ни казано, те бяха умрели за множество причини, но те наистина са били в затвора за всичко това време, след като реши да се отклони на организацията.

Бях там с тях в продължение на две години, а след това още един затворник пристигнал. Въпреки това, този затворник е бил различен от останалите. Той е знаел за тъмницата и вече има начин да ни измъкне. Неговото голямо дядо всъщност е проектирана стар подземен железопътен система, която изтича в непосредствена близост до тъмницата. Докато изграждането на железопътна система, екип на дизайнера случайно пробит в ямата и видя останки от хора, които са починали в затвора.Работниците са били убити по време на срив тунел на следващия месец, но дизайнерът беше даден безплатен пропуск, за да продадат душата си и душите на сина си и бъдещата внук на илюминатите.

Човекът, който беше спуснат в тъмницата, че ден, седмият човек, знаел за железопътна система, която минаваше само на крачки от една от стените на ямата, в която сме били затворени.Прекарахме месеца с помощта на камъни и ръчно изработени инструменти, за да се събере с лопата нашия път през стената на тъмницата и в изоставена системата тунел. Ние последвано система на тунела за мили до стар склад в селски град Колорадо.Тунелът първоначално е бил използван за лидери да въведете Денвър, без да бъде забелязан.

След излизане от системата, всички ние се отцепи от групата. Ние всички трябваше различни контакти, които щяха да продължат, за да се опита да оцелее и да запази нашите идентичности скрити от организацията. До илюминатите чете тази определена буква, те няма да знаят, че бях наистина в организацията.

Аз съм бил неясен с всички вас, до този момент, за да се даде време да се изработи моите контакти и да се гарантира сигурността ми, веднага след като съм напълно започне да разкрие самоличността си. Виждате ли, и до днес, организацията все още вярва, че 7 от нас, които избягали или са все още в затвора или да умре там. Най-вероятно, някой ще се спуснат в ямата веднага след това съобщение се чете, за да се види кой е точно в тъмницата. Когато се установи, че 7 души са изчезнали, илюминатите ще има пълна разпенени криза върху ръцете си.

Това се каза, организацията ще имат много трудно време за проследяване, където 7 от нас са, защото не сме официално е съществувала в продължение на години и години. Най-новите проводници, че илюминатите ще имат както за нашите места или самоличности ще бъдат изключително остарели. За сега, всички сме в безопасност. Аз не съм имал пряк контакт с всеки от останалите 6 за много дълго време. Двете контактите, които съм обезпечени, са все още в момента в организацията, и аз съм пускането пълното ми вяра и доверие, че те няма да ме превърне в организацията.

Аз съм като един скок на вярата ми разкриване самоличността ми и място за тях, но трябва да се пробва, за да започне да разкрие информацията, че в крайна сметка може да ни спаси.

Трябва да тръгвам сега. Полетът ми се оставя скоро. След като се върна в САЩ, аз ще ви дам най-новите актуализации за изтичане на 11 септември и ситуацията с ал-Асад. Също така, по това време организацията ще бъде да ме търси, както и останалите шест, и аз ще бъда в състояние да ви кажа дали съм безопасна за сега или не.

В действителност всички, аз не може да го направи по целия път обратно до Съединените щати. Не съм сигурен колко лесно ще бъде в състояние да бъде проследен, но имам вяра, че ще бъде много трудно. Например, Пиша това послание от Рим, но от време на закъснение-публикуване освобождаването на софтуер това писмо, аз ще бъде отдавна отминали върху един от трите полети, които вече са закупили билети за. Все още не съм дори реши какво полет взимам. Аз няма да се реши до момента вървя към портите.

Довиждане за сега ми приятели. Надявам се, че ще говоря с вас скоро.




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39745191
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031