Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2016 17:28 - 101-годишният Paedophile става старите Convict Великобритания
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  101-годишният Paedophile става старите Convict Великобритания
Публикувано на 17 Декември, 2016 от Едмондо Burr в новини , UK

image

А 101-годишният пенсиониран шофьор на камион е станала най-старата британска осъден педофил след като е бил признат за виновен в низ от исторически сексуални престъпления срещу деца.

В 101-годишният педофил е било докладвано на полицията, след като жертвата си хвана Facebook постове, възхваляващи 100на си рожден ден.
Огледалото доклади:

Полицията се опасяват, че може да са плячка на други младежи, които все още не са се представили.

DC Fennon, който провежда серия от интервюта с педофила, каза в Бирмингам Мейл : "През целия си услуга аз никога не са били засегнати, както аз бях в този случай.

"Аз никога не съм бил свидетел на заподозрян говори за престъпленията, те са обвинени, или нарушенията, които са допуснати до по такъв очи в очи, уклончив и без угризения начин.

"Той каза:" Просто се случи ", които никога не съм виждал преди.

"Аз не съм го очакваме да направи признания в интервю, но беше напълно безмилостен за всички от него.

"Аз формира впечатлението, че той всъщност се радваше да говорим за това, което той е направил."

DC Fennon заяви, че е бил изцяло в интерес на обществото за Clarke, че са били преследвани, въпреки възрастта си.

Тя каза: "Разбира се, че е в интерес на обществото, за да продължи и да се преследват всеки, който злоупотребява с децата, когато тя може да се случи.

"Той беше в състояние да бъдат интервюирани, годни да въведете правни и годен да застане пред съда.

"Той напълно разбира какво става и аз съм доволен, той е бил изправен пред съда.

"За съжаление, само изключителен елемент на случая е неговата възраст - но възрастта му няма никакво значение за нас изобщо.

"Ние може да се говори за нарушител от преди 40 години, но защо трябва да те (жертви) не получат справедливост?

"Те заслужават справедливост, точно като всички други жертви на насилие.

"Аз наистина се надявам той е изпратен в затвора и тези жертви най-накрая да получат справедливост, което заслужават.

"Жертвите, които са се представили, са показали невероятна смелост.

"Аз съм бил с тях през цялото време и те са били феноменален.

"Аз съм бил много откровен с тях, че, по мое мнение, той никога няма да кажа, съжалявам за това, което той е направил.

"Една от жертвите в частност що му иска да признае това, което той е направил и да кажа, съжалявам.

"За тях, спусъка, за да излезе, беше, че той не е умрял.

"Постоянно празнуване на рождени дни и, след като видя почит на 100-ния си рожден ден, те прави смел решение да посети полицейския участък в август 2015.

"Ние очевидно се опасява, че има повече жертви там и аз ще ги насърчи да излезе и да говори с нас. Никога не е твърде късно, за да се осигури справедливост. "




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39762288
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031