Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2013 16:31 - В памет на жертвите на арменския геноцид: историята на моя баща
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 1225 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В памет на жертвите на арменския геноцид: историята на моя баща

Източник

image

 

Една история от историята на арменския геноцид

I Въведение

Когато бях малък, бях винаги напомня за арменския геноцид в историята на моите предци. Тя е толкова свикнали да чуват от старите хора говорят за това, че не е дори ме разстрои, докато аз не съм писал за това изследване в университета. Това е, когато той ме удари, и това беше ужасно.

Стана истински, когато прочетох документален отчет за случилото се и видях снимките на тези зверства. Стана истински, когато се запознах с исторически роман за него, в която се описват подробности за това какво е станало известно. Депортацията концентрационните лагери, смърт манифестации, убийства, всичко това се случи, тогава осъзнах, че не е само на историите на моите старейшини, и това е това, което са преживели. Това е историята на живота си.

Отначало се чувствах объркан. Не можех да го разбера. Боли ранени. Бях стисна с мъка, гняв, отчаяние. Не бях в състояние да се съсредоточи върху нещо за дълго време. Чувството за връзка с други арменци са били нарушени. Аз никога не съм се чувствал необходимостта да принадлежи на нито една група. Обичах разнообразие, но дупката в моята общност ми даде комфорт. Той ме изцели. Това ме върна към живота и ме е дадена възможност да се оцени дадено. Тези, които използвах, за да приемат за даденост. Тя ме излекува от закъснения и отклонения.

Постепенно става омраза ме пусна. Започнах да осъзнавам, че хората от цялата страна не може да бъде държана отговорна за това, че правомощията, които се организират - беше глупаво и безотговорно от моя страна. Аз го дължа на себе си повече, отколкото преди моите предци. Въпреки, че беше нужно време, си наложих да се разберат подробности, причините за геноцид и неуспеха да го признае, а не само от извършителите на тези престъпления, но и от техните съюзници, бяха просто политически и икономически, бизнес както обикновено в света на продажбите, но тук аз не Ще обсъдим тази тема.

24 април - ден за възпоменание на жертвите на арменския геноцид, тъй като ние скърбим за жертвите на арменския геноцид от 1915-1923 период. Днес аз ще ви разкажа една малка история чул от баща си. Той е чул историята от баба си. Така че това е поглед към живота си. Днес се отразяват от обстоятелствата, които ме направиха кой съм аз, и са били двигател на събитията, които ме доведоха до този момент в даден момент.

II История

Историята започва през 1915-1916, по време на смъртта манифестации на време. Жителите на някои райони, общият брой на около един милион арменци са осъдени да си съберат багажа и да отида на юг до сирийската пустиня. Претекстът беше повикан собствената си безопасност. В действителност, това е геноцид.

Тези смъртни маршове, като всички други преди и след тях, започна малък. Селата бяха пусти, а някои по-късно са обитавани от хора от други националности, някои бяха сринати със земята. Жителите на съседните села са обединени в големи конвои. Шествие ескалира. Дни, седмици, а понякога и месеци. Много падна мъртъв. Семейства бяха разделени. Децата изчезна. Много от тях бяха убити.

Група, която е прабаба ми, бях късметлия. На първо място, те са били под контрола на британски и френски войници. За известно време те бяха в безопасност. Тя е 25, тя има пет деца, две момчета и три момичета, и нейният съпруг е бил все още жив.

Една нощ тя се събуди и видя, че хората наоколо и крещеше. В следващите няколко минути, тя научи, че британски и френски са си отишли, и идването на турците. Всички знаеха какво означава това. Тя се събудих съпруга си и събра деца. Тръгнаха отново, сега без защита. За останалите не е имало повече време. Храна и вода не е достатъчно. Изостанали бяха осъдени и изоставени.

Тя беше късмет. Те са живи, и нейното семейство е непокътнат. Но след прилив няколко дни се обърна срещу нея. Нейният съпруг се разболява. Той се проведе, колкото можеше, но той забавя движението им, което означава смърт за него и децата, изнасилване и поробване за своята любима.

Историята разказва, че той седна под едно дърво и си казах да напусне. Нямаше друг избор. Пътуването му приключи, но не трябва да свършва за тях. Те трябваше да го напусне и да си тръгне. Те го остави малко храна и вода, и вървяха по пътя.

Това беше последният път, когато ги видя. Това беше последният път, когато видя деца баща. И последния път, когато видя мъжа си.

Преди смъртта марширува те са живели в село Nakhchivan тепе, намира на 12 километра северно от град Урмия в Иран. Ние не знаем до каква степен те са се преместили в Сирия, но когато нещата се установяват, те се върнаха у дома, с изключение на един човек. Те са щастливи.

Прабаба ми не се женят вече. Тя работи и тя вдигна пет деца, невероятно постижение за времето. Тя също така доведе до много от неговите внуци, единият от които е бил баща ми. Той призова майка си и си спомнят с голяма нежност, любов и възхищение. Той говори за него като за mirotvoritse, и ако се съди по коментарите на другите членове на семейството и приятели, тя заслужава титлата. Нейното име Tarlan, а тя беше една невероятна жена. Тъжно ми е, че не е възможно да я познавам. Чувствам състрадание към болката. Съжалявам за загубата на баща ми. Чувствам силата да бъда част от семейството си.

И това е само една история за геноцида на арменците.



Тагове:   жертва,   памет,   геноцид,   арменция,


Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39755361
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031