Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2012 15:00 - Милитаризация на Балканите. Срещу кого?
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 15634 Коментари: 36 Гласове:
15

Последна промяна: 08.05.2012 15:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Милитаризация на Балканите. Против кого?

Източник

25.04.2012

by Rick Rozoff

 

image




На 18 април американските въоръжени сили в Европа проведоха най-големите въздушни маневри в историята на България, и няма съмнение, на Балканите като цяло. От 24 до 32 американски F-16 и 500 пилоти и техници се присъединиха към българските военни сили, за да започнат маневрите "Тракийска звезда 2012 г.".

В тези учения, наречени от софийска новинарска агенция  "най-мащабните маневри от този тип", участваха 31изтребители от авиополка на САЩ, базиран в Авиано, Италия, както и военновъздушните сили на България и Румъния. В същия български новинарски източник се казва: "тъй като в маневрите участват много F-16 - две ескадрили от по 16 самолети, всяка - българските медии не посмяха да обявят, че авиобазата в Авиано е преместила в Граф Игнатиево" (българската въздушна база, от където са управлявани ученията) .

Интернет страницата на Европейското командване на САЩ (EUCOM) цитира думите на командира, бригаден генерал Цанко Стойков, "Ученията в граф Игнатиев, са важни за нас, тъй като те дават възможност да се въведат нови тактики и технологии и да се увеличи готовността ни. Те също така помагат да се подобри координирането на съвместни операции със съюзниците и партньорите от НАТО."

Броят на изстребителите F-16 Fighting Falcons и числеността на придружаващия персонал е "около два пъти повече, отколкото във всички друга военновъздушни сили на САЩ , използвани до сега в Европейската авиация," съгласно EUCOM, и значителното надвишава броя в предишни съвместни учения на САЩ и България, включително с участието на Румъния.

В първите бойни учения, проведени от САЩ в България, "Serpent копие" през 2005 г., участва една ескадрила, записана към 31-и изстребителски авиополк, 510-I, който се завръща през 2007 г., за да участват в "Родопско копие."

В първото учение, "Тракийска звезда", през 2010 г., САЩ прие на въоръжение бойна ескадрила от 480--а въздушна база в Германия, Shpandalem, с шестнадесет изтребители F-16 и технически персонал с численост от 280 души.

В учението "Тракийска звезда през 2012 г." участваха два пъти повече американски бойни самолети и около два пъти повече обслужващ персонал.

Тези учения са серия от съвместни американско-български учения, които включват и "Тракийска пролет" и "Тракийска есен."

Първите съвместни учения се състояха една година след присъединяването на България към НАТО и години преди подписването на споразумението за отбрана и сътрудничеството между България и САЩ - копие на същото споразумения беше подписано и със съседна Румъния, което беше подписано една година по-рано от провелото се първо съвместно военно учение "Serpent Spear".

Този договор позволи на Пентагона да разположи около 2500 единици, в четири военни обекти в България, на въздушните бази в Граф Игнатиево и Безмер, на учебно-тренировъчния полигон в Ново село, а в центъра на Айтос логистиката.

В изданието от 2009 г. на въоръжените сили на САЩ, "Звезди и нашивки" обяви, че Пентагонът е похарчил $ 100 млн. за "изграждане на нови военни бази" в България и Румъния.

Изданието посочва, че Вашингтон е отпуснал средствата за  "военната база в Румъния на стойност 50 милиона щатски долара, изчислени за 1600 американски военни части и други обекти на стойност 60 милиона долара за 2500 единици в България.

Местоположението на базите не бяха оповестени, но имаше признаци, че САЩ модернизирана и разширява авиобазата в Безмер и Граф Игнатиев в България и Михаил Когелничани в Румъния.

САЩ създадоха съвместна тактическа група "Източни сили" (сега се нарича просто "Изток Task Force") за постоянно разположение в България и Румъния през 2004 г. и я доведе до пълна оперативна способност през 2008 г.

Тази работна група, която използва 2-ри кавалерийски полк, за предварителните учения в България и Румъния, преди въвеждането в бойни действия в Афганистан (за 3 месеца през 2009 г., с 30 бойни Stryker превозни средства), е действала в ученията в Ново село в първата от страните, както и на въздухшната база в Румъния и в ученията на Бабадар във втората.

През 2010 г. морската пехота на САЩ въведе Черноморските ротационни сили, които проведоха многостранни учения, включително учения в битка с участието на войски в България, Румъния, Украйна, Грузия, Азербайджан, Албания, Босна, Хърватия, Македония, Молдова, Черна гора, Сърбия и Гърция за по-нататъшна интеграция и бъдещи военни операции, като например войната в Афганистан.

Проведените въздушни учения "Тракийски звезда" също ще се използват и за настоящо и бъдещо бойно използване в Афганистан и не само.

С маневрите "тракийска звезда 2010" не само е обезпечено мястото и възможностите за американски F-16  да практикуват летене на ниски височини и да доставят модерни оръжия, но и да извършват разрушителни маневри, тактически прихващания, отбранителни и нападателни контра-атаки, унищожаване и потискане на защитата на вражески въздушни сили, да се използват за привличане на големи сили и непосредствена въздушна подкрепав тези маневри военните самолети на САЩ се борят с български, руско производство, самолети - военните самолети МиГ-21, МиГ-29 и Су-25 - които могат да противостоят на САЩ и неговите съюзници от НАТО в региона на Балтийско море и Южен Кавказ и на други места. (Вашингтон настоява за закупуване от България на 16 изтребители F-16, а Румъния - 48 от тези въздухоплавателни средства, за да измести и замени руските самолети).

Според българската преса, "Тракийска звезда" тази година е  "най-мащабното разполагане на военен персонал и оборудване от съюзниците на България" - включващо българските МиГ-29 и Су-25 и на българските и румънски МиГ-21. В маневрите ще бъдат включени  "американските военни машина F-16 на полигона Корен." Българските самолети ще бъдат подкрепяни срещу румънските "вражески самолети".

По-рано, по време на посещението й в България, държавният секретар на САЩ Хилари Клинтън каза:

"България е един много важен и ефективен партньор на НАТО. Ние планираме поредица от съвместни военни учения на България и Съединените щати тази година. Ние търсим начини за разширяване на военното сътрудничество и правим задълбочен анализ, за ​​да определим точно как именно и къде ще се провеждат бъдешите учения.

Малко след заминаването на Клинтън от София, пристигна, Джеймс Таузенд, помощник секретар по отбраната на САЩ  по политиката в Европа и НАТО, и генерал-майор от Европейското командване на САЩ, Марк Шисслер. Според доклада на Стандарт Нюз " е било обсъдено военното сътрудничество между България и САЩ" и "това извънредно посещение подсилва слуховете за предстоящите военни действия в Близкия Изток и формирането на нови коалиции, подобни на коалиционните сили срещу Ирак през 2003 г.."

Този български новинарски сайт, също така отбелязва, че "особено внимание бе отделено на ситуацията в Сирия" и "Според дипломатически източници, за истинските мотиви на посещението на Клинтън все още предстои да научим."

Прецеденти има.

F-16 , от 31Fighter полк от авиобазата в Авиано, са използвани във военните операции в Босна през 1994 и 1995. Изтребителите F-16, свалени над Босна през 1995 г., също влизат в 555-та Fighter ескадрила, която взе участие в бойните действия, заедно с 510 ескадрила, също се приписва на 31-и Fighter полк.

В 78-дневната кампания за бомбардиране на Югославия през 1999 г., 31-и експедиционен полк, най-големият полк в историята на Военновъздушните сили на Съединените щати е извършил около 9000 излитания над Югославия, включително  2400 полети са извършили 510и 555ескадрили от базата в Авиано.

510 ескадрила, по-късно наречена "Балкански лешояд", хвърли 136,508 фунта (около 62 тона) боеприпаси в Ирак в края на 2002 г. ,по време на операция "Южен дозор.

Две американски ескадрили в България са показали желанието си да предприемат действия. Точно сега или в бъдеще.

Предполага се, че авиобаза Граф Игнатиево, 32 F-16 могат да използват за въздушни атаки срещу Сирия или Иран. А също и в бъдеще, в случай на руско-грузински конфликт в Южен Кавказ.




Гласувай:
16



Спечели и ти от своя блог!
1. boristodorov56 - Против, когото требе! На мен ми се иска да е против най-големия враг на България - Русия!
08.05.2012 16:12
Милитаризация на Балканите. Против кого?
цитирай
2. kostadin - Вие да не би да си мислите, че някой се ...
08.05.2012 17:56
Вие да не би да си мислите ,че някой се съобразява с тъй наречената областBG
САЩ нямат пречки или морални задръжки при печатенето на паричките.
Ако бяхме гърци поне щяхме да протестираме,ако бяхме сърби поне щяхме да скочиме-макар и без успех...
Надайте се не на президента -върховен главнокомандващ на несъществуваща армия,а на Бойко - той се нада на САЩ,макар ,че на тях изобщо не им пука за българите.
цитирай
3. kostadin - Милитаризация на Балканите. Пр...
08.05.2012 18:02
boristodorov56 написа:
Милитаризация на Балканите. Против кого?...
На мен ми се иска да е против най-големия враг на България - Русия!


Обикновено близките ни стават врагове- с другите не контактуваме или не ги интересуваме.
цитирай
4. boristodorov56 - Много е странна представата ти за близост с Русия. Въпросът е - Русия за каква ни има - за заден двор или за суверенна държава?
08.05.2012 19:18
kostadin написа:
boristodorov56 написа:
Милитаризация на Балканите. Против кого?...
На мен ми се иска да е против най-големия враг на България - Русия!


Обикновено близките ни стават врагове- с другите не контактуваме или не ги интересуваме.



Никога в историята на държавата България Русия не е била приятелска държава.

Или може би имаш предвид 45 годишната автоколонизация на България, та не се налагаше на Съветския съюз да държи дори окупационни войски тук. Та тогава "държавата" ни се управляваше от Москва - нито е имала външна политика, нито собствен избор, нито свободен народ.
цитирай
5. tomcat2 - Най -големия враг и окупатор на Б...
08.05.2012 19:41
Най -големия враг и окупатор на България а и на човечеството е англо-американската мафия на новият световен ред.Русия е най -близката ни и приятелска държава в света!Останалото е седерунгелска атлантическа шизофрения и мозъчна диария.
цитирай
6. zahariada - :))) Re: 8 boristodorov56
08.05.2012 19:50
Боре, къде видя в текста, че става дума за Русия? Или отново пускаш фило-фобски фитили, от които няма никаква полза. Разединени нищо няма да направим. В случая действаш като истински комунист или антикомунист. То е едно и също.
цитирай
7. kostadin - Милитаризация на Балканите. Пр...
08.05.2012 20:13
boristodorov56 написа:
kostadin написа:
boristodorov56 написа:
Милитаризация на Балканите. Против кого?...
На мен ми се иска да е против най-големия враг на България - Русия!


Обикновено близките ни стават врагове- с другите не контактуваме или не ги интересуваме.



Никога в историята на държавата България Русия не е била приятелска държава.

Или може би имаш предвид 45 годишната автоколонизация на България, та не се налагаше на Съветския съюз да държи дори окупационни войски тук. Та тогава "държавата" ни се управляваше от Москва - нито е имала външна политика, нито собствен избор, нито свободен народ.

Интересно ми е какъв е историческият интервал в който се вписва разбирането ти за"никога в историята"
По времето на твоята автоколонизация все още имахме армия ,да не говорим за всички останали социални придобивки,които комунистите продадоха за жълти стотинки.
Но трябва да ти е ясно ,че тогава населението с български произход нарастваше.Но ти явно не усещаш геноцида подарен ни от демокрацията дошла от робовладелска Гърция.
За сега плащаме контрибуции на запада -та даже търговците на трупове от америка не ни плащат наем за базирането си в България Това е защото в областта на суверинитета сме постигнали огромен просперитет.
цитирай
8. tomcat2 - Понастоящем България е плацдарм на ...
08.05.2012 20:22
Понастоящем България е плацдарм на сащ ,територия необходима за базите им и пушечно месо за криминалните им античовешки войни!Васални на ес където някакви евробюрократи уринират на българското национално достойнство и суверенитет.Управлявани от предатели продаващи за жълти стотинки националните ни интереси на треторазрядни западни чиновници !
цитирай
9. zahariada - :))) Re:14 Благодаря!
08.05.2012 20:36
Нямам какво да добавя към тази истина, освен да кажа...дано!~
цитирай
10. kostadin - Особено на германците им се налага ...
08.05.2012 20:52
Особено на германците им се налага да ни презират-дължат ни поне 30 милиарда златни лева.
цитирай
11. tikoev - Съгласен...
08.05.2012 21:12
"Последното изречение е най-страшното защото ако България се забърка в конфликта с Иран или Сирия или Грузия - горко ни !!!"
Напълно съм съгласен с коментар номер 1. Но за съжаление, България отдавна е въвлечена в мръсните игри. Но за това положение сме си сами виновни. Никога не сме имали доктрина по която да се водим. Все заставаме на погрешната страна.
цитирай
12. kostadin - Хич ну му се бой!
08.05.2012 21:30
tikoev написа:
".... Но за съжаление, България отдавна е въвлечена в мръсните игри. Но за това положение сме си сами виновни. Никога не сме имали доктрина по която да се водим. Все заставаме на погрешната страна.

С който сме се побратимили не е прокопсъл дълго
цитирай
13. boristodorov56 - На мен ми се иска да е против най-големия враг на България - Русия!
08.05.2012 22:07
zahariada написа:
Боре, къде видя в текста, че става дума за Русия? Или отново пускаш фило-фобски фитили, от които няма никаква полза. Разединени нищо няма да направим. В случая действаш като истински комунист или антикомунист. То е едно и също.



Това съм казал, а не съм твърдял това, което пишеш.
С кого и защо трябва да съм обединен с някого?
Искам да ми го обясниш този толкова внушаван от пропагандата момент.
Лично аз не искам и не изпитвам нужда да се обединявам с никой, да не кажа, че с една категория хора никога и при никакви условия не бих го сторил.
Пък и какво налага необходимостта да се обединявам с някого?
Стига с пропагандни клишета, бе джанъм!
цитирай
14. boristodorov56 - 12. kostadin - забелезал ли си, че сега 2 012 год.
08.05.2012 22:13
С речникът ти и начин на мислене и логика на оф-активист от м. февруари 1 953 год. не става, ама никак не става.

Кога Русия е била приятел на България?

Не почвай с войната 1877/78 - тя може да е освободителна, но не означава, че е с приятелски намерения към българския народ и несъществуващата държава.
Тия песни ще ги пееш на оф-вечеринките.


цитирай
15. zahariada - :))) Re: 22 boristodorov56
08.05.2012 22:26
Написах разединени. Не се обединявай с никого, това е твое право. Така дойде на власт Станишев, а след него и Боко-Тиквата. Това имах предвид.
цитирай
16. ok3223 - България трябва да вземе участие в ...
09.05.2012 07:15
анонимен написа:
България трябва да вземе участие в изгонването на Русия от Кавказ.
Освен това Русия има планове за блицкриг на Балканите - десант във Варна и завладяване на Проливите. На това трябва да се противостои.


ЕТО ОЩЕ ЕДНА АНОНИМА ПРОСТИТУТКА, КОЯТО
иска да гоним русия от Кавказ.
И да го поднесем на тепсия, на кой бе, анонимо нищожество.
Страх те е да се регистрираш, или си "уплътняваш" работното време, като ни пращаш да гоним Миала(Русията) из Кавказките планини.
Сталин бе кавказец, грузинец и върл русофил,който направи много повече за Русия когато я управляваше,отколкото много руснаци. Русия(СССР) стана 1/6 от света.Беше по руснак от руснаците, защото бълхата(Грузия),поради маломерност и малоумие,сама за нищо не стая. Русия нищо не е взела от Грузия, ЗАЩОТО ПО ЧУКАРИТЕ НЕ РАСТАТ БАНАНИ И ЖИТО...,А САМО Е ДАВАЛА.
Ако ти се воюва оди. Никой не те спира.
Имала била планове да ни окупира. Тя разкара азиятските републики, Грузия, Украйна и кого ли не, ще седне да окупира гладната и обосяла България.
Аман от откачени.
Загрижил се за Проливите. Да не си турчин бе...Бегай у Турция, там търсят доброволци-еничери да ги вардят до смърт.
Тамам ще загинеш за АЛЛАХ и рая не ти мърда на вечно.
Мааму стара, аман от откачени.
цитирай
17. kostadin - Немисля, че поставянето на етик...
09.05.2012 08:39
Немисля ,че поставянето на етикетчета те прави по - убедителен .Не считам ,че имам вина за научните ти проблеми с историческото ни минало .Ти с нищо не се отличаваш от тези демократчета ,които 20 години се извиняват с дивотийте извършени от БКП,но това никак не им пречи да стават капиталистчета без заряд на новопроходци и двигатели на прогреса.
Какво и е на 2012 година? .Разделението продължава До кога.
Прецени сам САЩ са радетели на свободната търговия ,но виж колко е по- добре ,когато не даваш и цент за използваната земя в BG r,и как по телевизиите вчера отбелязаха "голямата" помощ дошла от САЩ за залятите от язовирчето 3 села.Или ти наричаш окупаторите благодетели на народа ни.Та ние им дадохме визи веднага след превратчето ,а те още се туткат -поради демократичното си отношение към нас.
Вместо издигане на лозунгарски дивотии можеш ли да посочиш нещо ,което се е подобрило в бита на обикновенният българин.Та нали цялата тази представителна демокрация дошла от робовладелска Гърция я приехме за да живеем по - добре

цитирай
18. boristodorov56 - 32. kostadin
09.05.2012 11:09
Що не отговарящ на въпросите ми, а се суркаш по тъча, като селски бег?
Говорим за Съветска Русия.

Ако има някой виновен за трагедията на България днес - това са точно онези българоговорещи резняци и скопяци, които считат Русия за своя родина и се зват - комун. онанисти!!!
За последните 22 години са управлявали през цели 18 години.
Кой ти е виновен, че гласуваш и овластяваш канибалите педераси от червените резняци и скопци?
Американците?
Евреите?
Турците?


Та, кога Русия е била приятел на България?
Неграмотен културпрогресисте, ако си чел историята на България би трябвало да си наясно, че през последните 100 години Русия е воювала ДВА ПЪТИ против България!!!
Това ли е приятелството `и?!!!

До ви има човек идиотията и да не му прави нищо впечатление!
цитирай
19. marlyn - . . . . тогава "държавата&q...
09.05.2012 11:21
boristodorov56 написа:

....тогава "държавата" ни се управляваше от Москва - нито е имала външна политика, нито собствен избор, нито свободен народ.


Я пробвай пак, че нещо не те разбрах. "BULGAR-RENAUAT" - и това ли е натрапено от Москва. Или "Правец 8" - ако не се сещаш имаше ги още през '80-'82 година, и доколкото си спомням май бяхме единствени в СОЦА освен МОСКВА, които имахме завод за цели проводници! Примери такива много, и основната заслуга за тях е ЖИВКОВ, който много хитро, и нагло играеше по тънкото острие на бръснача. Само че, му видяха сметката.....
цитирай
20. boristodorov56 - 34. marlyn
09.05.2012 11:59
Мой си мислиш, че съм Сев. Корея?
цитирай
21. voulgaros - ГЪРЦИЯ И РОССИА ЩЕ ЗАЛИЧАТ ВСИЧКИТЕ ...
09.05.2012 12:07
ГЪРЦИЯ И РОССИА ЩЕ ЗАЛИЧАТ ВСИЧКИТЕ ВУЛГАРИ НА ТАЗИ ГРЪЦКА ЗЕМЯ...

ТУРКИА И ВУЛГАРИА---ЩЕ БЪДАТ ЗГАЗЕНИ И СРИНАТИ ОТ ВЕЛИКИТЕ ОРТОДОКСАЛНИ НАРОДИ НА ЕЛЛАДА И РОССИА..

НАМИ МИНИ...ВУЛГАРОС
цитирай
22. boris66 - boris66-zhariada
09.05.2012 13:47
Срещу всеки който дръзне на нашата държава без значение кой е и какъв е и от къде е !
цитирай
23. kostadin - Що не отговарящ на въпросите ми, а се ...
09.05.2012 14:54
boristodorov56 написа:
Що не отговарящ на въпросите ми, а се суркаш по тъча, като селски бег?
Говорим за Съветска Русия.

Ако има някой виновен за трагедията на България днес - това са точно онези българоговорещи резняци и скопяци, които считат Русия за своя родина и се зват - комун. онанисти!!!
За последните 22 години са управлявали през цели 18 години.
Кой ти е виновен, че гласуваш и овластяваш канибалите педераси от червените резняци и скопци?
Американците?
Евреите?
Турците?


Та, кога Русия е била приятел на България?
Неграмотен културпрогресисте, ако си чел историята на България би трябвало да си наясно, че през последните 100 години Русия е воювала ДВА ПЪТИ против България!!!
Това ли е приятелството `и?!!!

До ви има човек идиотията и да не му прави нищо впечатление!

Казах ти ,че лозунгите ти са кухи Думите ти нямат съдържание.Интересно колко войски сме загубили във войната с руснаците?А в другите войни по това време?
не се лови като удавник за сламка за последното столетие.Обърни се към гена си ,в крайна сметка ние работим за него ,всяко отклонение от родословието носи разруха.Ние сме си българи ,руснаците са не запознати с произхода си.Това не значи ,че е необходимо да се държим като македонците.Еднаквостта на езика е определяля и определя границите на държавите.Ти не можеш ли да преодолееш егото си или личният си интерес и да започнеш да изучаваш родословието си-ако си българин.Не виждаш ли ,че католическа Европа не желае да ни приобщи , като народ ,а да асимилира земята ни.Българите не им трябваме.
Що се касае до гласуване -не считам ,че има такова в България...пък и по света.Демокрацията е като твоите кухи фрази ,които използваш в етикетите с които обичаш да доказваш правотата си.За съжаление не си прав.Както виждаш сега нито доматите ни искат, нито млякото ,да не говорим за съсипаната ни промишленост -и това е от братските чувства и идеите за равнопоставеност съществуващи в демокрацията на Европа.Защо ли е така?Защото сме им чужди

Сигурно руснаците са ни виновни ,че 20 и кусур години след мирното превратче демократите не могат да организират собственото производство на храна за българите ,да не говорим за машиностроене и електроника...На какво им се радваш-не е ясно и на тебе.
Ако руснаците са воювали с нас сега нямаше да ни има Но запада е воювал и ни е вкарвал доста често в игричките си за по световно господство
Даже и в предходните -татовите години населението ни не се топеше ,а растешеСега изчезваме под загрижените погледи на западната демокрация.
Русия ни е била приятел почти винаги,а запада никога до сега.Подайгъзниците ни продадоха за меките седалки в западните коли и си мислеха ,че като обсебят народното имане ще втасат.Това не става, приятелче, само с кражба от народа.
Щях да пропусна смешното -сега западняците ни учат ,че има голяма полза от онанизма,там и състезания правят може би ще се включиш в това демократично предприятие и ти.
цитирай
24. ok3223 - Не ми се
09.05.2012 16:10
занимаваше с твоите простотии Боре, но...
В ПСВ България е с немците против Русия и останалия свят.
Във ВСВ пак е с немците-против Русия и останалият свят.
И в двата бива разгромена заедно с немците.
Като през ПСВ е окупирана от англофренци и биват отнети в полза на СЪрбия и Гърция Западните покрайнини и Беломорието.
През ВСВ е окупирана този път от СССР, който не позволява да и бъде отнета нито педя земя. За което са настоявали Гърция и СЪрбия, подкрепени от Англия и САЩ.
Опресни си мозъъчето с малко знания, за да си по-наясно с бълг-история.
За да не ставаш жалък и смешен.
Не се репчи с показна и парадно бутафорна русофобия, с която май се оправдаваш пред ГОРНИЯ за минали грешки и забежки.
ОН Е С ШИРОКО СЪРЦЕ И ЩЕ ТИ ОПРОСТИ ПОДВИЗИТЕ МИНАЛИ НА БЕЗПАРТИЕН БОЛШЕВИК.
Те вие сте най-ужасните русофоби.
Старите куки с унищожените досиета от генерал СЕМЕРДЖИЕВ.
Требе да ГО цункате у дупе, че ви даде тази златна възможност да си поизплакнете лекясалите черни съвести.
Да ги напудрите с РУСОФОБИЯ.
цитирай
25. zahariada - :))) Re: 26 анонимен
09.05.2012 18:51
Отново казвам за всички - не трия коментари и никога не съм го правил. Уважавам всички мнения, независимо от съдържанието. Писах на админите. Все още нямам отговор.
цитирай
26. boristodorov56 - 25. zahariada -
09.05.2012 21:52
Интересно, за какво си писал на админите?
цитирай
27. анонимен - бРАВО
09.05.2012 22:39
И КОМЕНТАР 1 ИЗТРИХТЕ !? ЗАЩО КАКВО ВИ ПРЕЧЕШЕ !?

гЛУПАЦИ как как в коментар 25 се коментира предстоящият 26 коментар

25. zahariada - :))) Re: 26 анонимен
18:51
Отново казвам за всички - не трия коментари и никога не съм го правил. Уважавам всички мнения, независимо от съдържанието. Писах на админите. Все още нямам отговор.
цитирай
26. boristodorov56 - 25. zahariada -
21:52
Интересно, за какво си писал на админите?
цитирай
28. анонимен - гЛУПАЦИ как как в коментар 25 се к...
09.05.2012 22:43
гЛУПАЦИ как как в коментар 25 се коментира следващият 26 коментар

25. zahariada - :))) Re: 26 анонимен
18:51
Отново казвам за всички - не трия коментари и никога не съм го правил. Уважавам всички мнения, независимо от съдържанието. Писах на админите. Все още нямам отговор.
цитирай
26. boristodorov56 - 25. zahariada -
21:52
Интересно, за какво си писал на админите?
цитирай
цитирай
29. lalenita - "Последното изречение е н...
10.05.2012 05:29
tikoev написа:
"Последното изречение е най-страшното защото ако България се забърка в конфликта с Иран или Сирия или Грузия - горко ни !!!"
Напълно съм съгласен с коментар номер 1. Но за съжаление, България отдавна е въвлечена в мръсните игри. Но за това положение сме си сами виновни. Никога не сме имали доктрина по която да се водим. Все заставаме на погрешната страна.

Не съм съгласна, че не сме имали никога доктрина-ОБЕДИНЕНИЕТО НА БЪЛГАРИТЕ В ЕДИННА НАЦИОНАЛНА ДЪРЖАВА, което е цел не само на въстанията от 1875-76 и 1903, но е и политиката на държавата от 1908 до 1944г. е такава доктрина, която е била достатъчно убедителна, за да мобилизира материалните ресурси и нравствените сили на целия народ! Доказателствата за това са много, но днес те, съзнателно или не, се игнорират! Това е тъжно.
цитирай
30. kostadin - 29. lalenita !
10.05.2012 09:40
Ти говориш не за доктрина ,а за желанието на народа ни да живее в една българска държава.Това са различни неща.
Доктрина е въведената пенсионна система от Бисмарк ,чрез която са обединени над 100 немски княжества.Но самият Бисмарк е знаел ,че такава система е възможна ,само, когато имаме прираст на населението.
цитирай
31. анонимен - Мой си мислиш, че съм Сев. Корея?...
13.05.2012 13:01
boristodorov56 написа:
Мой си мислиш, че съм Сев. Корея?

Дали си Северна Корея не се знае. Но,че си много болен мозък е сигурно! Определено!
цитирай
32. анонимен - "Милитаризация на Балкан...
13.05.2012 13:17
"Милитаризация на Балканите? Срещу кого?" Ами срещу Русия разбира се! Готвим се за една голяма война в Русия. Някога Борис 3 успя да опази нашата армия от битките в Сталинград и на Източния фронт. Хитлер благосклонно се съгласи. Но сега Борис го няма,а Америка не е като Хитлер и лабаво нема. Западът ще нападне Русия за да заграби природните и ресурси. Нефта,газа,златото в недрата. Ще имаме Барбароса-2. Това е положението.
цитирай
33. анонимен - муспи
14.05.2012 18:04
Гръг миризлив 21, - че ти си мислиш че руснаците не знаят че гърците са циганскоеврейски хибрид?! Че те не знаят че вашето "православие" не струва и пукната драхма?! Че вие сте толкова встрани от Христовия дух, че даже не забелязвате егоистичните разсъждения на вашите "светии", като този, последния Паисий например, - той е точно с твоите схващания че света се върти около Гърция, и Русия естествено, за да има кой да бие турците. Вие срещу Турция сте смешна гледка, - ще дойдат с малко войска и полиция, и ще ви кажат - марш от тука гърчоля, това вече е Турция! А българите какво са! - разсъждавате като циганскоеврейски християни, - малко, слаби, клали сме ги, прецаквали сме ги. Вашето място между хората е с турците. И вие като тях само зло сте правили на всички до които сте се докосвали. Вие сте доказателство че християнството е за бяли хора.
цитирай
34. starotomagare - Нима не сте наясно
17.05.2012 10:05
защо на американците им е необходимо ,,сътрудничеството"с България и българските ВВС? Ние сме им необходими като полигон за тренировки и тил за бъдещи бойни действия.Нашите и румънските ВВС само играят ролята на противника с още запазената си руската техника.За в бъдеще ще ни пробутат и част от старите си самолети за да използват и българските пилоти в своите бойни действия.Къде е българския интерес във всичко това ?Ние ще бъдем обект на ответни атаки защото сме най-близо ,а не щатите.Ще разваляме отношенията си със страни с които сме ги градили с години и то заради американските интереси.От своя страна щатите не правят дори и символичен жест към нас като отменят визите за нашите граждани.Не ,че ще се втурнем на там дори като туристи защото сме бедни ,но поне един жест на приятелство.Мислите ли ,че ако ни нападнат(знаете кои ), американците ще се втурнат да ни защитават въпреки ,че имаме някакъв си уж договор или ще предпочетат пред нас по -важния и силен съюзник?Помните ли големите горски пожари у нас когато не ни дойде помощ нито от американците ,нито дори от Европа (от която уж сме част )а познайте от къде -от оплюваната от тези тук Русия .Дойдоха защото ги повикахме ,потрудиха се ,спасиха ни и си отидоха и дори се учудваха ,че ги изпратихме с благодарност.След това пък ние им помогнахме когато се бореха с техните пожари и това е нещо естествено между приятелски народи .Кои от сегашните ни съюзници са правили нещо подобно за нас и какво ли можем да очакваме за в бъдеще?
цитирай
35. balkanec - Крайно време е Китай и Русия да ни избомбят
18.05.2012 14:45
и да ни отърват от сегашната система.
Да нацелят каквото трябва на жълтите павета и американските бази и да видим и ние промяна.
цитирай
36. pachangel - БРИКС ще спаси света от евреиската колония САЩ
24.05.2012 20:53
Предполагам че на всички е ясно че евреите които владеят тотално САЩ и частично запада няма да се задоволят докато не довършат започнатото от Хитлер.Те милитаризират всичко което завладеят за да държат в подчинение колониите си.След преврата 90та година поставиха чисто проамериканско правителство като постоянно го обвързваха в плановете си.Борисов и партията му са само едни нещастни идиоти който безпроблемно се управляват от Уорлик без да се съобразяват с българския народ,защитавайки интересите на американските компании и Пентагона.Борисов най нагло прие награда за заслуги от най голямата терористична служба ЦРУ като с това доказа че е агент на тази служба внедрен в управлението на страната ни.Не знам до кога ще си задаваме въпроси чиито отговори са ни до болка ясни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39996843
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930