Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2012 20:13 - Победителите в конкурса
Автор: alexalexalex Категория: Политика   
Прочетен: 10455 Коментари: 44 Гласове:
6

Последна промяна: 06.04.2012 20:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

опс, пак изпуснах - Другарки и другари, не съм бил прав за Амбърите.

п.с. Изпускам де, ама на - поправям се :)

 Другарки и другари,
Тъй като напоследък все нямам време за нет през деня, та едва сега, по късни петъчни доби ще обявя победителите в конкурса "Познай външния дълг на България".

Да си призная бях леко затруднен в избора, защото никой от участниците не отговори на двата въпроса и най-вече на втория, който беше : С колко ще се увеличи външния дълг при новите облигации за около 1 милиард евро?
Верният отговор (според мен) е : с колкото е цената на лихвата по тези обигации, защото ние просто заменяме изтичащ външен дълг с нов, демек се рефинансираме за по-дълъг период, в очакване на по-добри времена.

Както и да е - имаме победители.
Аз , в качеството си на честно и безпристрастно жури определям за НОМЕР ЕДНО - ВЕНЦИ-ВАЛЕРИ.

Другарки и другари ,  - не може да се отрече, че по-глупави отговори от Венци никой от учатниците не можа да даде - аз питам за външен дълг, беше отговорено : "Ама Чорни, Цветелина и не знам какво си". При това лауреатът за нобелова награда по икономика Венци даже е икономист (счетоводител де), но не е дал нито едно число.

На второ място - Колегата Кушел, който даде своя безценен принос в икономиката като пак го обърна на пиене (повече) и плюскане (по-малко).

Трети е Балканец, който просто не може да се мери с другите двама - няма как. Очевидно е, че е бил макс старшинка в казармата, а Колегата Кушел все пак е бил офицер, за Венци не знам дали е бил, ама все тая.

Поощрителната награда се дава на Бабикян, ако няма зелени чорапи да вземе назаем от Ок3223.

Другарки и другари ,
на победителите - честито, на останалите - весели празници!

п.с. Обявявам и нов кандидат, който взима утешителна награда за "историк на годината" - виж коментара на Костадин в предишния постинг :)
Според мен човечецът пропуска да си пие Гинкобилобата и съвсем се е побепцал :)





Мило, ужас! Съвсем! Пфу! 4 дни, мамка му, а всъщност - 6 !




Гласувай:
7



1. babikqn - ебаси,
06.04.2012 20:31
искам да съм в тройката на първенците! :)))
цитирай
2. alexalexalex - бабикян
06.04.2012 20:39
липсва ти широта на възгледите и здрава комунистическа закалка :)

само с комсомоски устрем не става, никак не става :)
цитирай
3. babikqn - ще
06.04.2012 20:45
го имам предвид!
цитирай
4. alexalexalex - бабикян
06.04.2012 20:50
грабвай зелените чорапи от ОК-чо и започвай да маршируваш :)
то така става, колегата Кушел що крак е набивал, малииии :)
цитирай
5. babikqn - Кой
06.04.2012 21:10
е ОКчо?
Имам червени чорапи, обезателно зелени ли трябва да са?
цитирай
6. анонимен - Кушелът е най-честния блогер, който познавам!
06.04.2012 21:11
Преди време го идентифицирах, като бивш военен, той отрече. Кле се в брадата на Маркс и Алаброса на Ленин, че нивгаш не бил такъв. После каза, че имал 2 предприятия. После ги съкрати на по-малко от 2.
цитирай
7. alexalexalex - бабикян
06.04.2012 21:15
без зелени не става. никак. червените не вършат работа.
ок-чо е бивша старшинка, майка на някоя рота :)
цитирай
8. alexalexalex - катана
06.04.2012 21:17
колегата Кушел си е бивш военен (според мен де), при това политически офицер :)
макар че може да е бил и истински военен, ама не е виновен, да ти кажа - всичкото военни, дето ги познавам са си такива - винаги верни на Партията и това е :)

ами няма вече как да тормозят войничетата и това ги депресира :)

цитирай
9. hopfen - Уважаеми съблогери,
06.04.2012 21:23
тъй като изпусканията на alexalexalex зачестиха предполагам да направим дарение в негова полза, кой с каквото може, според възможностите, и му закупим за остатъка от живота памперси да не се излага чиляка.
Имам в предвид конкретна марка, не само защото харесвам девиза й:
"Вече светът е различен" с памперсите Pufies!
Предполагам и блога ще стане по различен:)
И моля в отговора ако има такъв да се смени репертоара - цървул, сопол и други високо ерудирани комплименти, които заслужавам за подетото благородно дело!
Наздраве!
цитирай
10. alexalexalex - 9. hopfen
06.04.2012 21:34
уважаеми другарю,
Рот Фронт и Но пасаран, дето се вика :)

изпуснах изречение и го добавих после.
да дава Господ, още съм далеч от памперсите, не се тормози, ама хич :)

относно определенията не поня да съм употребявал "сопол" , а "цървул" си е комплимент в случаи като твоя. даже, за да съм честен трябва да напиша "неощавен цървул", което (според мен) е еманация на селянията :)

и не съм виновен, че си от село, нито, че то никога няма да си отиде от теб :) та , ако ще, и да си роден на жълтите павета. селянията е диагноза, не място на раждане, ндам :)
цитирай
11. vencivaleri1951 - Приемам драги Алекс.
06.04.2012 22:01
Много работиш и не мислиш.
Въпросът ти бе глупав, ама много глупав.
Е добре, с колко ще се увеличи държанвия външен дълг ако облигацииге ги купя аз, ги купи НОЙ, наш пенсионен фонд....?
С колко ще се увеличи ако, облигациите никой не ги купи/на теория е възможно/
Иначе благодаря за обяснението, че цината на кредита е в лихвите. Без теб това нямаше как да го науча.
На Катана родобюбеца предложих облог -да си разгледаме отличията на родите във военно време- избяга в някакви правилегии.
Ти си смелчага обаче и едва ли ще отклониш облог.
Ти бачкаш, аз мързелувам. Ти си умен, аз глупав. Предлагам следния облог
Да сравним пред свидетели колеги от блога Какво внася всеки от нас във фиска като фирма, лична декрарация, патент...Какви данъци внася в общините където има имот...
цитирай
12. hopfen - Повече от явно е,
06.04.2012 22:02
че ония 45 години са ти нанесли трайни увреждания,вследствие на това, че си прекарал по-голямата си част живота си през тях- "уважаеми другарю,
Рот Фронт и Но пасаран, дето се вика :)"
Нищо чудно и досиенце да имаш.
Началния стадий на деменция започва точно с изпускане и забравяне:)
Относно въпроса със селото и селенията явно при теб двете понятия се сливат, вседствие на това, че второто надделява:)
Не го вземай толкова на вътре:)
Наздраве!

цитирай
13. alexalexalex - Венци
06.04.2012 22:09
аз съм сериозен, споко.
тия дни пътувам , след празниците :)
ще си сравним данъците, няма лошо - аз моите ги плащам като поп, не с радост, ама си ги плащам :)
цитирай
14. alexalexalex - 12. brancaleon
06.04.2012 22:10
много са добри, да ме прощаваш - ей го, Венци е икономически тигър, сега ще ми мери данъците :)
цитирай
15. alexalexalex - 13. hopfen
06.04.2012 22:13
за мое щастие -в ония 45 години съм живял твърде малко, та не са ми се отразили :)

другото - не го коментирам, че ще разводним темата :)

като съм на кеф и имам време ще пусна нарочен постинг за селянията, споко, простичко ще го напиша, даже ти ще го разбереш :)

наздраве!
цитирай
16. vencivaleri1951 - ОК -каква награда предлагаш
06.04.2012 22:16
alexalexalex написа:
аз съм сериозен, споко.
тия дни пътувам , след празниците :)
ще си сравним данъците, няма лошо - аз моите ги плащам като поп, не с радост, ама си ги плащам :)

за по-отчелият се при Дянков и, Фандъкова и прочее.
След това не мви обясти с колко се увеличава ВЪНШНИЯ дълг ако книгите ги купи пенсионен фонд Доверие например
цитирай
17. alexalexalex - Венци
06.04.2012 22:22
само при Дянков, Венци :)
тате не е бил партизанин и нямахме няколко апартамента по времето на комунизма :)

при Дянков, готов съм да мерим 10 години назад, ако те влече :)
при това съм наемен работник, а не капиталист като теб и колегата Кушел :)

ако ги купи Доверие - ще се увеличи вътрешния дълг, това е друга бира :)
за външен говорехме преди това :)
ама според мен ще ги продадат навън - цената ще е под 4 % според мен (може и да не позная, не залагай на това, не съм анализирал скоро пазара на държавни облигации на външни пазари).

за при Фандъкова може и да плащаш повече - на мен ми взимат за апартамента , в който живея 850 лева, ама това е с такса смет, не съм погледнал колко е данъка.

за баса - имам просташки вкус и пия Бушмилс, ако нямаш нищо против де :)
за теб, ако те влече, може и водка. руска, естествено :) зеленая марка я бива :)
цитирай
18. alexalexalex - 19. brancaleon
06.04.2012 23:06
не се тормози, друго ще спечелиш :)
цитирай
19. анонимен - Ще се намеся и аз, че ме споменават тук едни
06.04.2012 23:09
Какво да мерим? Кои награди? На предците? За какво, готин? ВМРО не е раздавало награди и ордени. Тези, които ти нарече "касапи" са си давали живота за България.Не са го осребрявали в последствие.Не са били на хранилка при сърби и руснаци.Били са си просто българи. Които бяха предадени от ? От кого, бе Венци? От комунетата. Я стига си се пъчил с предци. Мога да се пъча не по-малко от тебе. Ама никой от предците ми не е бил слуга на който и да е противник на България. Ни един не е викал Да живее всичките бекапета по земните кълбета.
Все пак си печелиш наградата. Въпросът беше за ВЪНШНИЯ ДЪЛГ.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Алекс, разочароваш ме докторе.
06.04.2012 23:09
Ти не схвана какво те питах, а жури се пишеш.
-Попитах те за Берое например защото е на 100 държавно дружектво/мини Марици/ и те через него биха могли да купят снигите
-попитах те за Левски, те са друга бира. Бяха до преди няколко години собственост на офшорка и биха могли за нея да играят
-попитах те за Бориславова защото тя може да заложи купените акции за кредит и там съвсем друг прочит има. Просто се шегувах младеж понеже въпросът ти бе некоректен. Заяждаш се отново. При Соца дори и партизаните имаха право на един дом. А откъде си сигурен, че личните ми имоти/нямах предвид тях, а тези в активите ти на фирма, д-во, / не са се увеличили след промените и то благодарение на тези срещу които партизаните са се борели. Аз се обърках с теб. Какво да сравняваме? Ти си сам и плащаш 10% върху заплатата си плюс част от осигуровките. Аз съм много дребна фирмичка но ДДСто само за март ми е около 12хиляди. Все пак няма проблем да те черпя, стига да не си подправяш салатата с трюфел:)))
цитирай
21. анонимен - Продължавам с намесата си
06.04.2012 23:18
Казус Венци. ФК Берое и Бориславова, купуват ДЦК чрез Лемън брадърс и ги депозират там. Какъв дълг ще се появи? Вътрешен или външен?
Партизаните имаха право на 1 дом на член от семейство. Драги, не лъж.
И друго. Играта се води от Алекс, по взаимно приети правила. А не да изместваш правилата по време на играта, както си свикнал.
Мога да твърдя това, защото играхме с Алекс по правила.
цитирай
22. анонимен - че ония 45 години са ти нанесли тр...
06.04.2012 23:23
hopfen написа:
че ония 45 години са ти нанесли трайни увреждания,вследствие на това, че си прекарал по-голямата си част живота си през тях- "уважаеми другарю,
Рот Фронт и Но пасаран, дето се вика :)"
Нищо чудно и досиенце да имаш.
Началния стадий на деменция започва точно с изпускане и забравяне:)
Относно въпроса със селото и селенията явно при теб двете понятия се сливат, вседствие на това, че второто надделява:)
Не го вземай толкова на вътре:)
Наздраве!



Ма ти още ли имаш съмнения че Алекс е от другарите, назначени за богаташи? Ми виж му капацитетот - няколко думи /епитетни/. Тезите му - също.
Момчето козирува и иСпълнява повелите. И сега.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Хайде сега за безсребърниците от ВМРО.
06.04.2012 23:24
katana написа:
Какво да мерим? Кои награди? На предците? За какво, готин? ВМРО не е раздавало награди и ордени. Тези, които ти нарече "касапи" са си давали живота за България.Не са го осребрявали в последствие.Не са били на хранилка при сърби и руснаци.Били са си просто българи. Които бяха предадени от ? От кого, бе Венци? От комунетата. Я стига си се пъчил с предци. Мога да се пъча не по-малко от тебе. Ама никой от предците ми не е бил слуга на който и да е противник на България. Ни един не е викал Да живее всичките бекапета по земните кълбета.
Все пак си печелиш наградата. Въпросът беше за ВЪНШНИЯ ДЪЛГ.


Сама приказките Ви на вас макетата големи брат. На маса и на лаф равни нямате. Мислите се за пъпа на света. Онази пролет бях по работа в Охрид. То пограй езерото не можеш да чуеш нищо друго освен албански почти, а имаха една трета горе долу от ивицата шиптърите. Продавате , къркате, чукате и после албанците виновни-размножили се. Имате ли власт и подпира ли ви сила ставате юначни. Бяхте бавдата за мокри поръчки на кобургите и що кръв проляхте. Не ми отваря устат, че пак ще не почна за 23та.
цитирай
24. vencivaleri1951 - Ами Катана то всеки дълг
06.04.2012 23:31
katana написа:
Казус Венци. ФК Берое и Бориславова, купуват ДЦК чрез Лемън брадърс и ги депозират там. Какъв дълг ще се появи? Вътрешен или външен?
Партизаните имаха право на 1 дом на член от семейство. Драги, не лъж.
И друго. Играта се води от Алекс, по взаимно приети правила. А не да изместваш правилата по време на играта, както си свикнал.
Мога да твърдя това, защото играхме с Алекс по правила.


може да стане външен като го джиросаш. Не е нужно зад окенана. Може и в скопски държател, в Прилеп дори.:) Ако бъдем точни тогава н лихвите не са самотни в цената на дълга. Зависи и от други условия по падежа. След това ако се играе по правилата няма никакво значение дали един дълг е външен или вътрешен.
цитирай
25. vencivaleri1951 - Хайде пичове лека нощ, че Вие сте градски чеда, а аз цял следобед съм чистил
06.04.2012 23:34
и съм каталясал.
цитирай
26. hatanasov - Според победителя
06.04.2012 23:35
той е активен борец против фашизъма и капитализъма на Тито.
цитирай
27. анонимен - Хайде де! Аз съм готов винаги на дискусия. Не от 1923 г. 1885 да започнем?
06.04.2012 23:47
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
Какво да мерим? Кои награди? На предците? За какво, готин? ВМРО не е раздавало награди и ордени. Тези, които ти нарече "касапи" са си давали живота за България.Не са го осребрявали в последствие.Не са били на хранилка при сърби и руснаци.Били са си просто българи. Които бяха предадени от ? От кого, бе Венци? От комунетата. Я стига си се пъчил с предци. Мога да се пъча не по-малко от тебе. Ама никой от предците ми не е бил слуга на който и да е противник на България. Ни един не е викал Да живее всичките бекапета по земните кълбета.
Все пак си печелиш наградата. Въпросът беше за ВЪНШНИЯ ДЪЛГ.


Сама приказките Ви на вас макетата големи брат. На маса и на лаф равни нямате. Мислите се за пъпа на света. Онази пролет бях по работа в Охрид. То пограй езерото не можеш да чуеш нищо друго освен албански почти, а имаха една трета горе долу от ивицата шиптърите. Продавате , къркате, чукате и после албанците виновни-размножили се. Имате ли власт и подпира ли ви сила ставате юначни. Бяхте бавдата за мокри поръчки на кобургите и що кръв проляхте. Не ми отваря устат, че пак ще не почна за 23та.

Но и от 1923 г. започваме. Нямаш проблем. С пратките от пари и оръжие от РСФСР за комунистите. Винаги насреща. Дреме ми къде си бил, да ти кажа. Що се не разходи по Битоля, Прилеп? Че се оказахте най-калпавите кандидат капиталисти от всички. В една Албания е по-чисто и подредено.В Македония храните са по-истински и по-евтини.
цитирай
28. alexalexalex - Венци
07.04.2012 07:59
нещо се отмяташ, да ти кажа :)
аз съм наемен работник, ти капиталист.
затова меренето трябва да е върху лични данъци. готов съм да си извадя личната данъчна декларация , ти да извадиш твоята (лична) и да видим.
похвално е, че фирмата ти вняся ДДС, ама то не е личен твой данък, да ме прощаваш, защото не го плащаш ти, а твоите клиенти.
уж си счетоводител, а се опитваш да ме цакаш с номера от 3-ти клас :)

аз, по тази логика, колко ДДС съм платил - малииии. и акциз, че колата ми е с 25 на 100 градско:) и пуша бандеролни цигари. и алкохол пия само бандеролен.
така че вади личната декларацийка и да сравняваме.
при мен поне е лесно, защото декларирам всичко и си го плащам :)
цитирай
29. alexalexalex - 25. biasbiasov
07.04.2012 08:01
ако не беше толкова прост щях да те взема за личен ПР :)

цитирай
30. анонимен - Да бе
07.04.2012 09:16
точно на теб ПР ще ставам:)
цитирай
31. vencivaleri1951 - Хайде , ДДС то едниствено данък на клиента.
07.04.2012 09:46
alexalexalex написа:
нещо се отмяташ, да ти кажа :)
аз съм наемен работник, ти капиталист.
затова меренето трябва да е върху лични данъци. готов съм да си извадя личната данъчна декларация , ти да извадиш твоята (лична) и да видим.
похвално е, че фирмата ти вняся ДДС, ама то не е личен твой данък, да ме прощаваш, защото не го плащаш ти, а твоите клиенти.
уж си счетоводител, а се опитваш да ме цакаш с номера от 3-ти клас :)

аз, по тази логика, колко ДДС съм платил - малииии. и акциз, че колата ми е с 25 на 100 градско:) и пуша бандеролни цигари. и алкохол пия само бандеролен.
така че вади личната декларацийка и да сравняваме.
при мен поне е лесно, защото декларирам всичко и си го плащам :)


Просто драги не ми е интересно даже вече. Дори да си прав/а не си/ то мойта дребна фирмичка не търгува. Порите които получава за услугата отиват главно за фонд раб заплата,осигуровки и проче...По твойта логика ти като наемник не внасяш нищо защото парите са ти на работодателя. Дори в облагането ти си пасивен-вършат ти го без твойта воля, доколкото моите данъци /колкото дал, дал/ са волеви. Тези на каките също разписвам аз . Да ти го обясня като на младо момче, за да не ме награждаваш пак. Когато си къркаш твоята бандеролна ракия ти плащаш в цената и и ДДС. Явява се единствено данък потребление в случая. Когато на мен ми превеждат пари за някаква услуга ние сме се договорили с клиента за някакви пари. и той ми ги превежда. Мое волеизлиявие е плащането на дължимото към тези пари. /За да не избързаш те подсещам, чеклинтът може да не е регистриран по ДДС, а може и аз да не съм / Когато обаче си купя с неговите парички и аз ракия, то с теб вече внасяме еднакви кинти на Дянков. Ако разбира се къркаме еднакво.:) Имам клиент който съвсем принципиално не иска да внася лично и се осигурява на минимална заплата. И къши, и лодка и коли, и обзавеждане -всичко е фирмено. Той не е ли данъкоплатец? Ще те улесня, а и да бъдем равностойни. Предлагам ти да присъединиш към себе си и сен сея. Неговата дейност като отчитане е подобна на моята/услуги/ Иначе аз съм пенсионер вече драги, а и преди това се осигурявах в рамките на максимално осигурителниия доход. Така, че и щерка ми която непрекъснато ми иска би ме накарала да я черпя ако се обзаложим с нея по твоята философия.
цитирай
32. alexalexalex - Венци
07.04.2012 10:00
хайде пак потече :)

могат да се мерят само еднакви неща, нали?
затова предлагам да премерим лични данъци, тъй като аз плащам такива.
дали е пасивно или е активно - на, плащам ги :)

така че, ако си държиш на думата - давай да гледаме лични данъчни декларации. кой колко е дал на държавицата (не на Дянков, защото тези пари отиват в държавата, ако ти плащаш нещо лично на министъра - евала).

все пак предполагам, че аз плащам повече:)
не заради друго, ами защото честните комунист-капиталисти данъци не обичате. Андрешковщина от тежък вид :)

аз в чужди доходи не гледам, с Катана си ги мерете, ако ви влече.

не разбрах - сложи ли бутилка Буш срещу моята водка или пак се стисна?

п.с. ако си нормален гражданин - тоя твой клиент - директно на данъчните, ндам :)
цитирай
33. vencivaleri1951 - Точно защото съм счетоводител ти го казвам
07.04.2012 10:26
Обърнах ти специално внимание, че имам клиенти не регистрирани по ДДС. Тоест нямат данъчен кредит. /впрочем половината са такива./ Те ми плащат договорени пари и, то когато имат възможност. Не увеличават данъчния ми кредит. Пак ти повталям, че съм пенсионер. Всичките ми счетоводителки /без имотната декларация/ ще извадят декларация с по високи данъци. Извинявай, но ти макар, да плащаш 850лв данък за апратамента си/който ако е строен през последните 10 години значи че е от порядъка на 150м2 тухла продължаваш да мислиш панелно. Казах ти:- споко
Ще те черпя като се освободиш.
цитирай
34. venziko - До Alex
07.04.2012 11:00
Времето ще реши спора кой е прав и кой е крив.
цитирай
35. alexalexalex - Венци
07.04.2012 13:53
браво!
ако твоите работнички плащат повече данъци от мен - браво!

ще ти викам социалкапиталист, защото ти си най-социалния работодател, дето съм виждал (а съм видял, повярвай ми).

относно апартамента - сам си го купих, Венци, не ми е наследство от тате и от мама. не е малък, наистина, ама това е.
никога не съм бил фен да живея в къща, има и такива хора.
брат ми си направи къща (2 пъти по-голяма от моя апартамент), можеше и аз да направя с него, ама не ме влече.

а в панелка сме живели , когато имаше социализъм - партийните секретари пазеха тухлите за себе си :)
цитирай
36. alexalexalex - 37. venziko
07.04.2012 13:54
времето вече го реши - комунизЪма даде фира окончателно и безвъзвратно в края на 80-те на миналия век :)
цитирай
37. анонимен - Венци има да ми дава 15 кинта консултантски. /потвърдени тук, в блога/
07.04.2012 14:56
alexalexalex написа:
хайде пак потече :)

могат да се мерят само еднакви неща, нали?
затова предлагам да премерим лични данъци, тъй като аз плащам такива.
дали е пасивно или е активно - на, плащам ги :)

така че, ако си държиш на думата - давай да гледаме лични данъчни декларации. кой колко е дал на държавицата (не на Дянков, защото тези пари отиват в държавата, ако ти плащаш нещо лично на министъра - евала).

все пак предполагам, че аз плащам повече:)
не заради друго, ами защото честните комунист-капиталисти данъци не обичате. Андрешковщина от тежък вид :)

аз в чужди доходи не гледам, с Катана си ги мерете, ако ви влече.

не разбрах - сложи ли бутилка Буш срещу моята водка или пак се стисна?

п.с. ако си нормален гражданин - тоя твой клиент - директно на данъчните, ндам :)

цитирай
38. vencivaleri1951 - Не бягам.
07.04.2012 15:34
katana написа:
alexalexalex написа:
хайде пак потече :)

могат да се мерят само еднакви неща, нали?
затова предлагам да премерим лични данъци, тъй като аз плащам такива.
дали е пасивно или е активно - на, плащам ги :)

така че, ако си държиш на думата - давай да гледаме лични данъчни декларации. кой колко е дал на държавицата (не на Дянков, защото тези пари отиват в държавата, ако ти плащаш нещо лично на министъра - евала).

все пак предполагам, че аз плащам повече:)
не заради друго, ами защото честните комунист-капиталисти данъци не обичате. Андрешковщина от тежък вид :)

аз в чужди доходи не гледам, с Катана си ги мерете, ако ви влече.

не разбрах - сложи ли бутилка Буш срещу моята водка или пак се стисна?

п.с. ако си нормален гражданин - тоя твой клиент - директно на данъчните, ндам :)



Как да ти ги дам бе сен-сей. Имахме среща на пилоните -ти да протестираш, аз да те гледам. Не дойде, огишъл си пред парламевта. Имаше среща с "Икономист-върза го. Иначе благодаря за програмата макар, че не мога сам да се оправя с нея. Дай адрес, банкова сметка-имаш ги. За малки сметки и ......всеки се натиска. Ей преди половин час изгоних от двора двама твои колеги-еколози. Приготвили някакви актове и ходят по къщите. Били сме в защитена зона и защо сме вкарвали отвън флора/виж как звучи само...като фелацио/ тоест защо сме сменили тревното покритие. Щели сме да заразим района. Децата домъкнали късове бигори тамдруги камъви от реката и направили алпинеум и за това пак акт готвят. Абе то всички къщи в основата и дуварите са с този камък те тръгнали я има , я не кубик трошляк да санкционират. "Екоравновесие" били Тормозят ни, че в две села софиянците се регистрирахме там и им объркахме сметките на вестните избори и за общината, а и кметове си избираме, а не ни ги назначават. Еби му мамата -ти утре ще дойдеш и ще кажеш или перка да сложа или соларни пана отгоре на покрива, та парниковите газове да намалявам.
цитирай
39. becksss - Алекс,
07.04.2012 15:55
видях крайното класиране и съм съгласен с него, но имам да добавя няколко неща. Венци Валери и Кушел са с леви убеждения хората и няма какво друго да очакваш от тях - така че, в подобен род теми, те винаги ще бъдат победители. :))) Що се отнася до Бабикян - не мисля, че е носил зелени чорапи и фуражка, най-малкото защото е жена (е, не че няма жени в униформа, но те не се сдухват толкова, колкото мъжете-военни). Бабикян е просто една отегчена жена със здравословен проблем, която е решила да бъде в опозиция на всеки тук. Затова и всеки неин коментар звучи като заяждане - защото в 90% от случаите е такъв.
Блогерът ок3223 е чисто и просто глупак, а Ганьо Балканския олигофрен, освен глупак, е и откачен садист-чекиджия, който е сложил модерация на блога си и трие всяко мнение, което е различно от неговото. А обикновено всички останали мнения за по-различни и по-умни от неговите, защото, както споменах, той е глупак.
Благодаря за вниманието!
Бекссс
цитирай
40. анонимен - Драги ми Венци. На срещата, за която Икономиста твърди, че не съм бил,
07.04.2012 16:12
се оказа, че съм бил. Даже и свидетели има. Моля, да се попита Торос от блога. За срещата на пилоните? Припомни ми?
Ако е било за протеста "Сила". Също бях. Даже и снимка има. Но може да се попитат Микино и Турбоча. Сега, следващия ни облог, който ще сключим и спечеля, ще бъде за фотоарат /имам, но си е друго да го спечеля/ и с него ще снимам и ще показвам опровержения на такива твърдения.
цитирай
41. alexalexalex - Бекс
07.04.2012 16:43
само да допълня - зелените чорапи ги казвам като метафора на начин на мислене:)
не знам какво е Бабикян, но показва зеленочорапо мислене :)
вика ми, че съм антикомунист :)

защото не харесвам простотията :)))))

цитирай
42. becksss - Алекс,
07.04.2012 17:08
сега вече нещата си идват на мястото. Зеленочорапното и фуражковото мислене, за жалост, се оказаха доста разпространен вирус из блога - не го очаквах.

П.П. Все се каня да те попитам, Алекс, какво мислиш за блогера chavdar01 - ти чел ли си му публикациите на тоя? Питам не за друго, ами защото блогерът ок3223 му е върл привърженик и съмишленик, а това трябва да ти говори много.
Ще ми е интересно да чуя мнението ти за въпросния.
цитирай
43. alexalexalex - бекс
07.04.2012 17:36
да ти кажа аз чета твърде избирателно :)
ако е някой като ок-чо - по-скоро няма да го чета - старшините от казармата са глупави, неграмотни и с една единствена идея - да живеят всичките БКП-та по всички земни кълбета :)))

скучновати са, с две думи :)
цитирай
44. vencivaleri1951 - Не бе Сен сей
07.04.2012 19:35
katana написа:
се оказа, че съм бил. Даже и свидетели има. Моля, да се попита Торос от блога. За срещата на пилоните? Припомни ми?
Ако е било за протеста "Сила". Също бях. Даже и снимка има. Но може да се попитат Микино и Турбоча. Сега, следващия ни облог, който ще сключим и спечеля, ще бъде за фотоарат /имам, но си е друго да го спечеля/ и с него ще снимам и ще показвам опровержения на такива твърдения.


Разбрахме се за пилоните, понеже там имаше книжна борса и внук ми ме помоли да отида с него за някакъв учебник понеже го беше страх от метълите които ке събираха там за протестите. Ти каза, че ще дойдеш, но после ми каза, че си пресрещнал шествието и си отишъл на парламента. Мисля, че за Катуница беше историята. Дай някакъв адрес да ти пратя нещо акцизно или не /мое производство/ по избор да не ми се лютиш толкова:). Изпрати ми програма, заслужил си си питието
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427182
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930