Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2010 18:37 - Пазете се от "добрите" спомени
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 2087 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 20.11.2010 19:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"СИНДРОМЪТ НА ДОБРИТЕ СПОМЕНИ!"
(повторна публикация)
  Това е състояние на човешкото съзнание, което се проявява в определени ситуации! То е на границата между подсъзнателното и психосоматичното в човешката природа. Нека го разгледаме в политико-управленчески аспект, отразяващ се на социално-икономическата реалност в настоящето!   Кога се проявява "Синдромът на добрите спомени?" Тук трябва се отбележи, че има разлика, а в случая може би е смесица, между хубавите спомени и носталгията.   Когато в едно общество, хората не получават или са загубили, това, което до вчера са имали, синдромът (в много случаи подсъзнателно, зависи от нивото на интелигентност) се появява! Това може да се илюстрира с един много употребяван израз: "А помниш ли какво беше?"еди кога си.   При лошо управление добрите спомени веднага идват, може би да заместят лошите мисли от днешния ден и възстановят някакъв баланс, с цел оцеляване, в психологическото състояние!   В нашият случай, т.е. в България, добрите спомени прескачат последните 20 години и отиват във време, за което нито трябва да си спомняме, нито да говорим! За да не навредим на младото поколение /пораснало през тези 20 год./, което не знае почти нищо за онзи период! Това е поколенчески проблем на носталгиците и той ще изчезне във времето!   Последният пример за действието на синдрома е 10 ноември. Имах чувството, че на този ден се чества рожден или имен ден на Т.Живков, на живи и неживи негови превратаджии и на разни носталгици, които се оказа, че са повече от половината население на България!   Единственото реално нещо, което се случи преди 20 години, а то беше неизбежно и независещо от нас, в контекста на промените в цяла източна Европа, е, че  устройството на държавата се преподреди в някаква степен по европейски демократични стандарти. Тези институции вече 20 години се пълнят от хора, които не искат да правят нищо друго, освен да се възползват от властта! Получи се така, че когато дадеш на някого трактор и му кажеш, че с него се оре земята, той започва да гази хора и да бута къщи! И так, вече 20 години!   Ефектът от лошото управление активира "Синдромът на добрите спомени!" "Синдромът на добрите спомени" активира отрицателен вот на следващи избори! Ако те, изобщо имат някакво значение!   Това не трябва да забравят сегашните управляващи, и не само, защото, няма как да вървим напред, ако "Синдромът на добрите спомени", ни спохожда непрекъснато!   Не искам да кажа, че трябва да ни залива амнезия, но нека си спомняме, когато ние си поискаме, а не вследствие на лошо настояще!!
zahariada 07.11.09        
 



Гласувай:
7



Спечели и ти от своя блог!
1. ketcakuatl - Обществото ни е много болно, такива ...
20.11.2010 18:48
Обществото ни е много болно, такива са и спомените му. Нямаме съпротивителни сили и това е. Една свястна стачка не можем да направим като хората. Какво ли сънуват овцете.... Приятна вечер манаму (драги мой)
цитирай
2. karambol5 - Не мога д ане се съглася с теб, но и как ...
20.11.2010 18:48
Не мога дa не се съглася с теб ,но и как да обясниш на журналистите ,че датата 10 ноември трябва вече да я забравят . Те с такова упорство ни връщат към нея ,че и умрял да си пак ще се сетиш за "миналото незбравимо "
Аз не искам да ми припомнят какви са ги вършили ,защото побеснявам. Най-вече от това ,че нищо не съм в състояние да променя от изминалите 20 години.
А всичко около мен се страае да ме върне в ознези дни . Било то зарди лустацията или за това ,че нежнната ни революция всъшност не била баш таква ,но ни карат да си мислм така.
Рзберете , аз не съм средностатистическа електорална единица
цитирай
3. zahariada - :Re 1 Благодаря ти!
20.11.2010 19:16
Приятна и на теб манаму. Това на кипърски ли е?
цитирай
4. zahariada - :Re 2 Благодаря!
20.11.2010 19:18
Много си прав. Аз не искам да си спомням за последните 20 год., какво остава за преди това. Въпреки, че им ядох попарата и то яко. Трябва да мислим и гледаме напред, ако сме осъзнали миналото. Поздрави!
цитирай
5. karambol5 - Ами опитвам се. . . . Но се съмнявам, ...
20.11.2010 19:26
Ами опитвам се ....
Но се съмнявам,че ще осъзнаем миналото ,ако не престанат да ни лъжат,че е било прекрасно .
Не може подсъзнанието ми да изкрава в сънища ужасяващи картини , а някой друг да ми говори ,че видиш ли всъщност съм луд . Не става !
Докато няма елементарна спарведливост / вече дори и не искам наказание съответсващо на деянието / ще е все така .
Някаква си мърла ще ми обяснява ,че съм луд ,защото казвам истината .
За моемнт ми се прииска да я смачкам . Да я размажа .
Не знам как се сдържах .
Не знам дали изобщо разбирате абсурда на тази ситуация ..........Тази мърла е на 24 години и нищо не помни от което да е било време ,защото понятието и за време зависи от марката часовник .
И тази МЪРЛА ще ми казва , че съм луд когато казвам истината за онова време ?
За това се ядосвам ! И не искам да ми припомнят нищо ..........какво ще ме нарат да осъзная ?
Че беззаконията в тази държава всъщност са едно " голямо добро" ? Ще ми казва мухлата ,че съм луд ? Че всъщност тя може да шофира без книжка ,да фалшифицира документи , а с мен да се отнасят като с болкук ако пресека извън пешеходната пътека ?
КОе от това трябва да осъзная и да приема за нормално ? Кое ми кажете ? Кое е нормалното ?
цитирай
6. zahariada - :Re 5 Така е.
20.11.2010 19:35
Ние сме нормалните. Позволявам си да ти кажа, че пренебрежението и не обръщане на внимание на такива изроди ги убива. Не убивай себе си, убивай тях с незачитане. Автосугестирай се или поне опитай. Ще видиш ефекта. Колкото повече изпитваме себеуважение, толкова по-малко ще ни интересуват тези хора. Бъди жив и здрав!
цитирай
7. karambol5 - Благодаря , ще опитам !
20.11.2010 19:41
Благодаря , ще опитам !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39738144
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031