Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2010 09:42 - Да забравим илюзиите!
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 2668 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 28.01.2010 10:27


Добро утро на всички! Да се събуждаме без илюзии, а да си лягаме с мечтите! Хубав ден на всички!

Балада
за смисъла на нещата

Знам, че се лерят мухи на мед
знам и кой с тога се намята
знам, че злото има свой разцвет,
знам, че чакат круши от върбата,
знам дървото, видя ли смолата,
знам, кое и как да го прахосам
знам, лентяя и потта пролята--
всичко знам, но не и аз какво съм.

Знам, на ближен ризите безчет,
знам и колко расов е абата,
знам и монахиня с луд късмет,
знам го господаря по слугата,
знам, как лудия заглажда косъм,
знам на много бурета вината--
всичко знам, но не и аз какво съм.

Знам дръглив катър и кон напет,
знам какво е пяна на устата,
знам жунету е за мой късмет,
знам кого го бие днес парата,
знам наяве и насън нещата,
знам с ерес как да ви ядосам,
знам, че Рим е пъпът на земята..
всичко знам, но не и аз какво съм.

Ваша милост, блъскам си главата,
знам кое и как виси на косъм,
знам, че песента ми е изпята--
всичко знам, но не и аз какво съм.

Франсоа Вийон  / 1431 - през 1463 му се губят следите /







Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. mmmmmmmmm - Прекрасна
28.01.2010 10:07
изповед!:))
Хубав ден!:)))
цитирай
2. universalnite000 - Няма начин да се успокои положен...
28.01.2010 13:39
Няма начин да се успокои положението, тъй като едва малцина знаят истината за истинската ситуация. Това е война на икономиките, парите, материализма, но преди всичко на алчността. Парите не отиват при хората, а в ковчежетата на малцина заради корупцията и прикритостта. Както падат стените при икономическа криза, така и безчестието ще излезе на бял свят. В него ще са замесени онези, на които вярвате, както и онези, на които не вярвате
цитирай
3. universalnite000 - Хм, че това отдавна е предвидено от ...
28.01.2010 17:54
Хм, че това отдавна е предвидено от "елита" - ето как :
Социалните програми представляват всъщност безсрочна система за кредитен баланс, привидна капиталова промишленост, предоставяйки на незаетата част от населението покрив и храна. Това може да се окаже полезно, тъй като тези хора стават “държавна собственост”, армия под властта на елита. Защото който плаща, той поръчва музиката.

Тези, които са попаднали в икономическа задънена улица са принудени да чукат на вратата на елита. Методът на въвеждане на голямо количество стабилизираща емкост се заключава в заемане под формата на бъдещи кредити. Този четвърти закон на движението — натоварване, се заключава в “бягство от отговорност”: предприемат се действия и системата се напуска преди да се получи закономерната реакцията на това действие.

Средството за избягване на реакцията е смяна на системата. Именно по този начин политиците стават популярни в съответното време и обществото плаща за това по-късно. Успехът на политиците се измерва с това, колко дълго успяват да забавят реакцията. ( Тихи оръжия за безшумни войни )

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39688981
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031