Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2020 18:30 - Помогнете ми да издам книгата си!
Автор: jessiefornow Категория: Поезия   
Прочетен: 598 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте! Аз съм написала една книга, която искам да издам. Тя е роман и се казва ,,Ема и училището за магьосници" . На единадесет години съм и най-голямата ми мечта е да издам тази книга. Съдейки по възрастта ми, най-вероятно разбирате, че нямам представа как може това да се случи. Бих искала да е в издателство, където няма да трябва да се вкарват много пари предварително, по възможност никакви, защото не съм сигурна дали изобщо някой ще иска да си я купи. Моля за помощ! Ако разбирате от тези неща или просто мислите, че можете да ме посъветвате или да ми препоръчате нещо, моля ви, коментирайте!
 Благодаря, предварително!!




Гласувай:
4




1. barin - Трудна работа. Попитах преди по...
23.09.2020 19:06
Трудна работа. Попитах преди половин година, но трябват много пари. Всичко зависи от тиража, в който се очаква да се продаде. Предпечатната подготовка и коректора също вземат много. Аз исках някои мои теми и ндоккладите, които съм изнасял да ги имам на книга, но не мога да си го позволя.
Поздрави!
цитирай
2. miri479 - Съжалявам,и аз нямам опит в издаването,
23.09.2020 19:19
но ти желая успех! Опитай се някой познат да редактира, направи предпечатна подготовка и добра презентация на книгата! Поздрави!
цитирай
3. jessiefornow - Трудна работа. Попитах преди по...
23.09.2020 19:35
barin написа:
Трудна работа. Попитах преди половин година, но трябват много пари. Всичко зависи от тиража, в който се очаква да се продаде. Предпечатната подготовка и коректора също вземат много. Аз исках някои мои теми и ндоккладите, които съм изнасял да ги имам на книга, но не мога да си го позволя.
Поздрави!
Благодаря за отделеното време! Поздрави:)
цитирай
4. jessiefornow - но ти желая успех! Опитай се някой ...
23.09.2020 19:36
miri479 написа:
но ти желая успех! Опитай се някой познат да редактира, направи предпечатна подготовка и добра презентация на книгата! Поздрави!

Благодаря за съвета! Ще се опитам да намеря някой, който да ми помогне пък ще видим какво ще стане! Поздрави и на вас!
цитирай
5. jessiefornow - Трудна работа. Попитах преди по...
23.09.2020 19:51
barin написа:
Трудна работа. Попитах преди половин година, но трябват много пари. Всичко зависи от тиража, в който се очаква да се продаде. Предпечатната подготовка и коректора също вземат много. Аз исках някои мои теми и ндоккладите, които съм изнасял да ги имам на книга, но не мога да си го позволя.
Поздрави!

Все пак ще може ли да ми кажеш за колко пари става дума, извинявай, че те притеснявам😅
цитирай
6. barin - Да. тиражът излизаше най-изгодно ...
26.09.2020 22:07
Да.тиражът излизаше най-изгодно да е към 1000. Оттам започва плащането: предпечатна подготовка, коректор, оформление, тип корици. Трябва и реклама и някой да напише нещо за теб(презентация). При мен за 90-100 теми, средно от по 6-7 страници, че и повече понякога трябваше да платя над 1200 лева. Все пак аз не съм издавал книги, а само един сравнителен календар в 63 екземпляра. По-добре ще каже някой, който е издавал книги.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jessiefornow
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3993
Постинги: 5
Коментари: 19
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031