Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2020 02:16 - Истинският лик на Blog.bg, неговия Investor и любовниците му
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2565 Коментари: 20 Гласове:
14

Последна промяна: 21.09.2020 10:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Жертвите си обвиниха във агресии,
чрез съвест нам вменена нароцателно,
страхливци осмеляват се чрез медии,
а честта е унизена порицателно.

Мислещите набедиха във невежество,
познанието скриха в дефиниции.
Прислужни припознаха в управленчество,
а примирени в подчинени им позиции.

Духовността превърнаха в религии,
на мъдростта езичество приписаха,
бездушни проповядват ни депресии,
в примирени тем прислужни ни орисаха.
...
май има още няколко стиха, но нямам време защото...

image

   Да това е картината на моя аватар в блога, чийто произход обясних, но изопачена така, че да прилича на Тях!
   Понеже вчера пак ми писна да водя тем подрежаеми разговори с инвестирано толерирани хейтъри, откакто блогът съществува, реших да се обърна директно към техния покровител и вдъхновител!
   Защото за три години бях свидетел на десетки само мой изгонени с нарочни брутални обиди приятели, и написах десетки постинги за да докажа пряката връзка на модераторите с хейтърите, както и предоставени им софтуерни ресурси  и достъп до данни, реших сам да потърся сметка на тази не само морална, но и законова престъпност!
   Сам, защото всички останали да пишат в блога са си ограничили споделянията, и не само са се примирили, но са се отказали да протестират, за да не бъдат и те публично линчувани  и унизени, и от страх да не попаднат под мерника на безскрупулната и организиране изобретателност на неколцина същества, с явно самочувствие за безнаказаност и очевидно нисък морал, култура и интелигентност,
   Потвърждение на това твърдение е мълчаливото Ви свидетелство, както и на инвестора в този блог, на уникалния, сигурно и в световната блогова история прецедент, да бъде излъчен и толериран блогър, който да посвети цялото си творчество и професионално работно време,  публично да изопачава мислите, коментарните споделяния, стиховете и образа на друг.

   Затова вчера се замислих за една проста, но кардинална дилема. Дали investor.bg има някаква скрита причина да толерира такова поведение, за да гони пречещи му, но явно четени, позитивни, съзнателни, одухотворени и имащи много приятели блогъри....
или...
Хейтърите са Му Любовници... :-))
   Понеже знаем, че абстрактното и хумора са им чужди, ще обясня... че втората опция предполага, и на Него да му липсва душевност и морал, и да не схваща смисъла на метафори и алегории..., и да интерпретира първично с мръсното си подсъзнание, като тях... :-)) Затова уточнявам, че Любовниците имат еднакъв мироглед за света и хората, имат еднакво харесване за любими неща които споделят, и се изразяват и контактуват с околните с еднакви маниери! А това, че толкова години си споделят леглото на Блога, може да говори и за щастлив семеен живот! :-)))

   Добре де..., Сериозно ще кажа! Аз обикновено даже не чета посветените ми постинги на kaliban3 (и предходния му kaliban), защото ме е гнус, и си имам по-позитивни занимания, но в последните два влязох, за да усетя лакмуса на отврат, и да ги погъделичкам за самопризнания...:-)))
       "Истинският лик на Лексито" (image
        "Вече е официално" (image
   Изпратих линковете на blog@investor.bg, с ДЕКЛАРИРАНО НАМЕРЕНИЕ, да приключим тази тяхна игра, поне с моето достойнство, преди да наистина, и по взаимно желание да спра да пиша и коментирам тук.
   НО! Преди това държа да си "разчистим сметките", защото само се опитах да намекна че този път "сте сбъркали вида коте, с което да си играйкате!"
   Затова ЗАЯВЯВАМ, че оставам Тук, и ще си пиша "тъпи стихчета", но и чесно и толерантно какво мисля, докато не разкрия личностите, които публично ме унизяват, и не се реабилитират. А също и
 дали "Сметката или Любовта" е причина за "съвместния Ви живот"!  :-)))

П. П. Предсказвайки Приумиците, които ще им хрумнат след тайното им съвещание на тяхната си планета, съм длъжен да предупредя! Доказано е, че просветванията на Мъжете им в Черно не ме ловят. Страдалчески си помня всичко, като чип в оловна бутилка... А и наемният им Заличител ще запомня, ако пак се окаже че съм безсмъртен... :-)))))
   А докато се върна, един безсмъртен адвокат от клана ще ми направи проучване за някои Mъртви Души...И докато аз си пиша освен тъпите стихчета и размисли,  но и за инвестициите в блоговете любовници... :-))

П. П. Понеже Пробвах току що нещо, което отдавна си мисля, ще споделя.
Няма нужда да слагате линковете си в заглавието, ако след ". com" напишете още едно...,което се изтрива. Примерно: https://youtube.com.com/watch?v=qeMFqkcPYcgа
или... //lexparsy.blog.bg.bg/...,
т. е. програмното хейтърче Ви изтрива абревиацията на домейна с точката. Изтрива и повтарящи се интервали които вече обясних как да си поставите. 
А лелееейй, колко ли постинга трябва да изпиша за останалите софтуерни малоСмислия на блога. Предполагам е придобит с хейтърски методи, а и сегашните програмисти са от любовната компания... :-))))

... А чак сега ми дойде песента за поздрав: I"m Only Human After All 






Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Обичайните нелепици.
18.09.2020 06:03
Нищо не казваш за твоя авер Леонкавало Депедало е Кашкавало...
цитирай
2. valeska - http://valeska.blog.bg/muzika/2019/06/30/ivan-kato-marilyn-manson-quot-sweet-dreams-quot.1663778?del=5232066
18.09.2020 07:40
Какво да правим тук? В това свърталище на психопати.. Просто не ми се губи енергия на място, в което могат да смажат някого просто ей така.за кеф.
цитирай
3. apostapostoloff - Кажи, кажи за
18.09.2020 08:56
Леонкавало Дупедало е Кашкавало! Напиши една поема за него!
цитирай
4. elizabethborislavova - Не обръщай внимание на простаците и толкова
18.09.2020 09:57
Виж и на публикуваните от мен неща, който са Божие Слово непрекъснато някой онанира, с извинение. Но истината е по-силна и не се притеснявай.
цитирай
5. lexparsy - Часът на първия коментар е 06'03
18.09.2020 09:59
apostapostoloff написа:
Обичайните нелепици.
Нищо не казваш за твоя авер Леонкавало Депедало е Кашкавало...


apostapostoloff написа:
Кажи, кажи за
Леонкавало Дупедало е Кашкавало! Напиши една поема за него!

   Отбелязвам часа защото съм удивен, как ако постинга ми не е пуснат през нощта, минутки след публикуването му вече има емисия на Апостолофффф, Това е задължително И със сигурност не е имал време даже да прочете какво е написано!
Засега рекорда на Апостолов за малоумни коментари в един постинг е 7.

   Пояснявам че Леонкавало е leonleonovpom2, и е в актуалният списък за публичен и психически тормоз за да бъде изгонен. Той не пише поезия но друг път ще направя анализ, какво е общото между хората които дразнят Инвестора и любовниците му...
   Последният блогър от моите приятели, който беше изгонен публично и позорно бе Тонсън (tonsun), въпреки че беше един от най-харесваните и четени блогъри. А на въпроса Защо те задружно отговориха " защото е от Вашата компания!"!

   А долният коментар е обещание пред Шефа kalibab3 и любовниците му
apostapostoloff написа:
ще продължи да драскоти тук. Не бойте се деца- и в бъдеще ще има на кого да се смеем и с кого да се  ебаваме.

Голям джумбуш става, когато направим някой гъзобрък на Лексито!

   Отбелязвам една стратегия на любовника Апосстолофф, която работи безотказно за омерзение на Жертвата. КОМЕНТАРНО ОПЛЮВАНЕ В ПОСТИНГИ НА ПРИЯТЕЛИ! И неподозирано от вас, може да се окаже че стихът ви е цитиран при всичките ми приятели, или подигран, или като негов!
цитирай
6. lexparsy - От лични коментари'
18.09.2020 10:08
loop1 написа:
слушай внимателно
осмисли безмисленият си живот.

стига дрема в блога.

За нищо не ставаш!

Луупу е специално назначен за психотормоз в личните коментари. Към този му репертоар бих добавил само "да си пиеш хапчетата!" И с това му се изчерпват задълженията към любовниците!, инвестирали в него:-)))
цитирай
7. lexparsy - Много ценя отзива ти Вале
18.09.2020 10:52
valeska написа:
Какво да правим тук? В това свърталище на психопати.. Просто не ми се губи енергия на място, в което могат да смажат някого просто ей така.за кеф.

и хубавият стих с който ги обрисуваш.
   И аз имам десетки такива написани в настроението което ми е вменено от психопати, а в историята на този блог са хиляди, които са изместили позитивните ни настроения за споделяне.
   Затова най-сетне искам да разбера кой е подстрекател а и инвеститора в тази компания от любовници, черпещи вдъхновението си от обиди интриги и чуждо страдание!
цитирай
8. lexparsy - Ценя твоя съвет, и съм много склонен да се придържам към него,
18.09.2020 11:20
elizabethborislavova написа:
Не обръщай внимание на простаците и толкова
Виж и на публикуваните от мен неща, който са Божие Слово непрекъснато някой онанира, с извинение. Но истината е по-силна и не се притеснявай.

и той съвпада и тизи на Татяна (bven), а и на Анастасия на Владимир Мегре. Но има малка разлика в ситуацията...!
   Ако аз съм в гората, а мечките и вълците искат да ме закусят, или ще станем приятели, или Аз ке ги Утепам, :-))) А тук някакви психопати краскат из цялата гора обиди и клевети по мене, и то публично пред хиляди читатели, които не ме познават, но са длъжник да четат унизеното ми достойнство... А аз съм длъжен да им се обяснявам и да се страхувам и да си развалям отношенията с приятелите си!
НЕМА ДА СТАНЕ!!!
   Ке ги найда и ке се тепаме, с избрано от тях оръжие, (и май няма да изберат словесно... :-), но в моята гора...!

   Благодаря за подкрепата Елизабет. И ти имаш моята, защото знаем, че на Божието Слово може да бъдем само посланици.
цитирай
9. milady - днес, по бива))..това, сякаш за Баба Чудо, си го..измундрил в 02:11,пред Кръчмата...
18.09.2020 14:00


с бутилка Ром в ръка, и..весело йо хо хохоо, в уста)))))

Духовността превърнаха в религии,
на мъдростта езичество приписаха,
бездушни проповядват ни депресии,
в примирени тем прислужни ни орисаха.
...
цитирай
10. lexparsy - Какво да ти кажа бе Юлко, че да подхожда на диалектната ти изразност, която може да се придобие само в кръчма...? :-))))
18.09.2020 16:02
milady написа:
днес, по бива))..това, сякаш за Баба Чудо, си го..измундрил в 02:11,пред Кръчмата...
с бутилка Ром в ръка, и..весело йо хо хохоо, в уста)))))

Духовността превърнаха в религии,
на мъдростта езичество приписаха,
бездушни проповядват ни депресии,
в примирени тем прислужни ни орисаха.
...

... освен че пак виждаш през прозирката на мътната си призма, своите си сенки чоглави, че на друг да ги припишеш! Заради такива като тебе написах "Дъга от светоглед", но какво ли ти е просветнало?
   И всъщност в това се състои коментарната ти агресия, защото сенките ти не дават покой на бякакво ту душевно липсване, и много държиш да си ТЪМида на другите, както сама си призна... :-)))
   А питали ли сте се дали има и каква полза от злобните ви наставления. И понеже не сте ще ви открехна, че тя е единствено за самозадоволяване на нуждата ви от нисши емоции, с които се храните чрез болката и страданието на Жертвите си. Но няма да може никой да ги обясни че хората с душевност и достойнство страдат по-болезнено от физическо нараняване. И вие съзнателно извършвате неподозирани от вас тежки травми които задължително ще изпитате но чак когато пораснете. А дотогава към вас трябва да се отнасят, така както от хилядолетия човекът се е отнасял към мародерите.!  

   Аааа..., моля те кажи и на любовните ти психопати, поучаващи всички като учителки от ТВУ, че блогърите не са им малоумни послушници които да наставлявате кое време е за работа, сън, почивка вдъхновение или любов... ще добавя към моите критерии за разпознаването ви, че завиждате и мразите свободните хора които разполагат с избор на времето си, кога и как да си бъдат позитивно и взаимно полезни в Живота!
   За мене лично късната вечер и ранната нощ, са най трезвото и спокойно време за четене размисли и вдъхновения, далеч от истинската глобална и заразна и нарастваща пандемия на такива като вас! А инвестора на блога да не би да ви държи на часови график, както по времето на соца8:8:8? :-))))
    Заради тебе ожаднях и отивам да си купя една бира, и да си намеря по-позитивни мисли.
цитирай
11. valeska - http://valeska.blog.bg/poezia/2019/07/21/posveteno.1666806
18.09.2020 17:04
Лекс, а това го посветих на една скочубра /гадна миризлива риба/, без да я споменавам, но тя веднага се позна и от тогава ми е много обидена, надявам се и сега да го прочете! Няма за какво да се обижда, това е самата грозна истина за нея!:))))
цитирай
12. lexparsy - Ще се възползвам от коментара ти за едно много важно за разбиране послание Вале
18.09.2020 17:51
valeska написа:
Лекс, а това го посветих на една скочубра /гадна миризлива риба/, без да я споменавам, но тя веднага се позна и от тогава ми е много обидена, надявам се и сега да го прочете! Няма за какво да се обижда, това е самата грозна истина за нея!:))))

   Грозната истина, даже и когато иронизираме, не трябва да я приемаме с присъщите и примитивни чувства на омраза, и изразни средства и маниери. Защото наподобявайки я започваме да и приличаме. И Границата е много тънка!
   Но понеже ме усмихна с това стихче и илюстрацията, аз ти прилагам линк с мой стих, иронизираш блоговете ни приятелка Юлка от предишния коментар. И аз се кълна че този постинг го писах без никаква омраза, а само с добронамерена ирония за да може да се самоогледа и тя, и ние даже, с подрежаемите си маниери на поведение!
http://lexparsy.blog.bg/zabavlenie/2019/01/03/july-madness-iulska-ludost.1640906
   По моя съвет написах "... blog/...", за да може програмиста да изтрие само едното .bg и сайта да е валиден!

   П. Сега като чета този постинг, сам си се чудя и се хиля защото не си спомням нищо от това което съм писал импровизирано :-))) Но помня че дълго време не бях писал в блога и хейтърите си бяха помислили че са ме изгонили и затова и питаха какво правя пак тук! Та затова си бях измислил че това не съм аз а пишат някакви други мои същности на които измислях имена, и че ме издавали в блога какво съм бил написал... Затова в цяла поредица постинги дълго време за мене се говори в трето лице... Виж колко е хубаво човек да си води записки и да си припомня какво и как си е мислил преди време, което е критерии за така важното Сега, за което пък много съм разсъждавал и писал!
цитирай
13. lexparsy - Не се ли кефите на любовните отношения между kaliban3 и Инвестора му?
18.09.2020 18:28
   От чудене аз дали съм напомпан (надписан с гласове за четене и популярност), което критикувам откакто съм в блога, започнах подсъзнателно да се вглеждам в цифрите...
   И сега като видях че любовника е напомпан като най поетично четен от 467 блогъри, се загледах че за 24 постинга има 15 000 общи прочита. И за оправдание се сетих, че като пишех по един път на седмица за три постинга четенията ми нарастнаха с 23 000. Не знам като извадим всичките блогови прочита, като напомпани колко биха останали...?
   Аз пак повтарям откровената си изповед, че в този блог отдавна не само че не искам да съм популярен, но искам да се скрия някъде където да не ме виждат, четат и анализират хейтъри, и да си пиша лични дневници на мислите, и споделям добронамерено и позитивно с приятели.
   И сега разбирам постоянното повтаряне на Лупи, че "за нищо не ставам!". Ами как бе братче, като са свикнали в блоговото им брачно ложе нещата да им стават чрез напомпани средства... :-))) А на мен от това нищо не ми остава друго освен да се смаля...

   И се чуууудя на типичното за психопатите качество, да си вярват, даже когато очевидно лъжат и самите себе си...! Кой си мислят че убеждават, как аз съм поетичен олигофрен, с примитивен манталитет и всичките им там свои гузни пороци..., освен своята любовна компания която даже и с всичките им никове се броят на пръсти. И при условие че постоянно повтарям, как се уча на поезия, даже и със  съждителните си стихчета за водене на записки, и че поезията е душевно споделяне неподлежащо на окачествяване и класации... а ние сме длъжни докато присъстваме в блоговото им ложе, да се правим на трите маймунки, страхувайки се да не ни омаскарят пред......, тях самите!
цитирай
14. dinkov - Динков
18.09.2020 23:53
lexparsy - пиши си стиховете и хич да не ти пука. Същественото е, че има кой да ги чете и оценя. А с простотията няма да можеш да се пребориш.
Поздрав
Ицко
цитирай
15. lexparsy - :-()
19.09.2020 09:16
loop1 написа:
Как можа мозакът ти да роди такива простотии?


loop1 написа:
За нищо не ставаш.Осмисли безмисленият си живот

   Не се ли досещаш бе Лупчо-Глупчо, че с тези твърдения  и изявления, обиждаш и злепоставяш най-малко мене, и остави те тебе, но примирената овча търпимост на много блогъри? Ха..., май и аз ги обидих! :-)))
   Ами защото като виждам и твърдото ни убеждение, че цял блог не може да се пребори с неколцината малоумни "любовници" на Инвестора, май ВСИЧКИ НА КОИТО ИМ Е ОСТАНАЛО ДОСТОЙНСТВО СА ИЗГПНЕНИ ВЕЧЕ ОТ БЛОГА, А ОСТАНАЛИТЕ ИМАТ САМО ФИКТИВНА СЪПРИЧАСТНОСТ и примирено гледат любовните ви мастурбации...
цитирай
16. lexparsy - Благодаря ти за съпричастното мнение Ицко
19.09.2020 09:30
dinkov написа:
lexparsy - пиши си стиховете и хич да не ти пука. Същественото е, че има кой да ги чете и оценя. А с простотията няма да можеш да се пребориш.
Поздрав
Ицко

   Понечих да ти отвърна, че аз до този извод и сам стигнах, преди добронамерено да ме съветват..., и се спрях! Защото много ме притесни категоричното ти убеждение че "с простотията няма да можеш да се пребориш"! И се чудя как не разбираме, че този, вече естествен фатализъм ни самоубива!?
   Спомних си и добрия съвет на Ваня, че трябва да си харесваме написаното, и резолюцията на Дела за нуждата от самодостатъчност..., и се зачудих...  Какво тогава не ми е наред с поведрнието в този блог...?
   :-))) Ами стана ми смешно, защото май БЛОГА ВЕЧЕ МЪЛЧАЛИВО ПРИЕМА МОЕТО ПОВЕДЕНИЕ ЗА НЕНОРМАЛНО, А ТОВА НА ХЕЙТЪРИТЕ ПРИМИРЕНО ЗА ЕСТЕСТВЕНО! Нарочно написах с главни букви, защото се чудя дали тоеа само мене ме притеснява!
   Ами всъщност самодостатъчност е мъдро поведение, ако Егото ти намери бягство в някаква ниша от социума, в която прикрито да игнорираш всички външни агресии, и да бъдеш самодостатъчна затворена система.
   Проблемът обаче е, че ако имаш отворен прозорец, да зърнеш че целия външен свят се разпада, се досещаш, че това включва и твоята "дупка". И като се усетиш, че там вече нахълтват и безскруполни гладни мишки, освен за храната, но и за Достойнството ти.... нризбежно трябва да се защитаваш!
   А хората с примитивно и бинарно мислене считат, че едно понятие има само една противоположност..., и удобно са ни внушили, че на Агресията е Примирена Прошка! А аз дълго се чудих, докато се сетя една, като че нарочно забравена ни дума... Рат! Тя пак е привидно свързана с агресия и битка, но и с изконното ни право да се защитаваме, и най-вече достойнството си, но и по правилата на честта! Които пък пак нарочно и  приучено са ни забравени... А като имаме предвид, че човека има инстинкти и на социално животно :-)), си обяснявам моя състрадалчески протест към блогърите, жертва на неколцина организирани малоумника, неосъзнато дирижирани от......, ами това ми е интересно...
   А в дълбочината на причинно-следствените връзки се вниква удавено едно цяло социално общество...
Спииирам... ще го асимилирам сънувано... :-))))
   Но на тебе вече ти дължа и извинение..., че непоискано те ангажирах с размислите си...
   Усмихнат и ползотворен септемврийски уикенд да имаш!
цитирай
17. valeska - Лекс, не обичам да давам съвети, но в случая ще се намеся, извинявай за което!
20.09.2020 09:08
Хейтърът прави всичко възможно да ни изнерви и да ни предизвика, а ако се хванем на въдицата му, той ще е най-доволен. Затова не бива да реагираме на неговите писания, все едно не съществува! В противен случай той няма да спре и колелото ще се върти безкрай. Не забравяй, че негативната емоция, която го е завладяла, е негов личен проблем. Хейтърът е човек с душа „в статус” или както го наричат програмистите „пълен минус”. Той има вътрешна потребност от негативизъм, така казват психолозите.
Най-добре е да потърсиш компетентен правен съвет за случващото се в този сайт.
цитирай
18. lexparsy - Много си права Вале,
20.09.2020 12:07
valeska написа:
Лекс, не обичам да давам съвети, но в случая ще се намеся, извинявай за което!
Хейтърът прави всичко възможно да ни изнерви и да ни предизвика, а ако се хванем на въдицата му, той ще е най-доволен. Затова не бива да реагираме на неговите писания, все едно не съществува! В противен случай той няма да спре и колелото ще се върти безкрай. Не забравяй, че негативната емоция, която го е завладяла, е негов личен проблем. Хейтърът е човек с душа „в статус” или както го наричат програмистите „пълен минус”. Той има вътрешна потребност от негативизъм, така казват психолозите.
Най-добре е да потърсиш компетентен правен съвет за случващото се в този сайт.

но търпимостта на тези доводи на които до сега се разчиташе примирено да ни страхуват от любовниците на Инвестора в блога, преля чрез самочувствието на собствената им наглост.
   И даже и той да ги накара да се скрият, и да си мастурбират самотно, аз ще търся реабилитация за униженото на достойнството ми чрез участието и на изкривения ми образ в организирана и толерирана публична назидателна гавра с единствената цел да спра да пиша, както беше сторено със стотици блогъри в историята на този блог.
    Оценявам съпричастно ти мнение Вале, и даже ти предлагам роля в сценария  на първи сезон на " Мъже и Жени Черно":-))) А продуцента, който е от човешки клан,  вече прави и правните проучвания както ме съветваш.
цитирай
19. valeska - Можеш да разчиташ на мен, Лекс!
20.09.2020 16:01
цитирай
20. lexparsy - Много ценя разбирането и подкрепата ти Вале!
20.09.2020 19:20
valeska написа:
Можеш да разчиташ на мен, Лекс!

Аз много отдавна съм забелязал едно разминаване в натрапените ни като задължителни възприятия за мъжете като войни, а жените като чувствителни. Ще се отплесна в логорея, ако тръгна да обяснявам как и защо... :-)))
Но не знам защо съм сигурен, че повечето от тези, които биха подкрепили, и не само на думи, една войска проява, особено в този блок биха били жени...
Да не се окаже че заглавието на сериала ми ще се казва само "Жени в черно"... В позитивния аспект на сюжета разбира се.. :-))
Уфф, днес депресията на този блог ми е неприемлива и затова Отивам да си търся нещо за усмихване... :-) Пожелавам и на тебе!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363281
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375