Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2020 07:18 - Сутрешно позрение
Автор: tiyana Категория: Поезия   
Прочетен: 1191 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 16.01.2020 07:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Спах добре аз снощи, спах!
Съдудих си и не ме е страх!
Сънят ме нежно бе измил, 
разумът отново бе вселил!   

След тоя сън очите си отворих.
В изминалото леко се зарових. 
И там видях наивната хлапачка,
вярваща, помагаща глупачка...   

Бях търсила неистово копнежи...
Бях създала бури и валежи... 
Бях жадувала за нещо непознато, 
а тук до мен е мойто старо злато! 

Какво да искам, зачудих се аз просто?! 
"Какво ми трябва? " - изнедоволствах ! 
Що за смешни филми продуцирах? 
Нелепи образи в нищото съзирах!   

Сама се убедих след съня си днес,
че всичко в тоз живот е интерес! 
Всеки иска туй що сега го няма,
неволно търсещ нещо във замяна...   

И бях попаднала в капан на добрината-
сляпо да се жертвам за съдбата
на хора, които имат много да научат, 
ако чакат от живота нещо да получат! 
 
Аз минах вече част от моите уроци, 
давех се в бездънни океани и потоци... 
Добро на сила не се дава... 
Доброто лесно е-не се оценява!   

Не ми тежи, аз вече просто наблюдавам... 
До болка знам го филма, краят ми е ясен...
Като глупачка мъдра всичко осъзнавам!
Светът огромен май ще им се окаже тясен!                 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tiyana
Категория: Поезия
Прочетен: 50727
Постинги: 92
Коментари: 8
Гласове: 132
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031