Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2016 11:43 - Момичето във влака: едно стихотворение от Gilbert Huntly *
Автор: zahariada Категория: Поезия   
Прочетен: 1090 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Момичето във влака: едно стихотворение от Gilbert Huntly *  Admin 26-ти август, 2016  Други писатели
http://www.zahariada.com/

Въведена от LD: Този очарователен малко стихотворение е подготвено от нашия резидент поет Gilbert Huntly миналата седмица, прясно от фермата, с кал все още на ботушите си. Стихотворението получава голяма част от очарованието си от своя странен литературен стил. Дикция Гилбърт е силно повлияна, както ще видите, от най-големите поети на 19-ти век.

Това специално стихотворение почти можеше да бъде имитация (ако не е пародия) от стихотворения на Уилям Уърдсуърт (1770-1850), по-специално на кратко 12-линия лириката завършва с известната строфа на "Люси":

Тя живееше неизвестен, и малцина могат да знае Когато Луси е престанала да бъде; Но тя е в гроба й, и о Разликата при мен!

 

стихотворение на Gilbert има трогателна модерен привкус, обаче, което би било доста чужда на конвенционалния ум Уърдсуърт.

image

МОМИЧЕТО във влака

от Gilbert Huntly

Тя отстъпи при акостирането палуба 
Сърцето скочи на гърлото ми! 
И тогава разбрах, че видях 
A момиче на достоен бележка!

Нейната изящна уравновесеност, миловидно й лице 
Тъй като тя сканира места на треньора 
Знаете намиращи отзвук от страшната мисъл 
очите ми с нейните трябва да отговарят!

Боя се, че е, да не би тя да вижда 
дискомфорт в моето спокойствие, 
И че съм объркан след това, 
Настрана от силен шум влака. , ,

Тя избра седалка срещу моя, 
има поставени доброто й форма; 
И тогава разбрах, че всичко, което се бе заклел 
беше празна и самотна!

Тя ме погледна в очите. Погледът й, 
студени като арктически ветрове могат да бъдат, 
Пронизани болно сърце. А черно отчаяние 
После замръзна ми bones- и ми свърши! 




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. indiram - Здравей, Захариада!
04.09.2016 00:32
...
И се сещам за Българската народна песен -
Злато, моме, Злато...
Golden girl - :-)))
А, имаме си и Приказка за Златното момиче...

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39913756
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31037
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930