Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2015 08:12 - Литературният бардак СтиховеБГ днес
Автор: kolorado Категория: Поезия   
Прочетен: 3404 Коментари: 6 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Всяка сутрин  новият управител на литературен бардак Стихове БГ  ощастливява  клиентите с пореден шедьовър.

Ето го днешният

ЧИИ СЕГА СА ТЕЗИ ГАЩИ?... (редактирано и възстановено)

Гръмна вчера в махалата  ама че забавен слух.

Каза ми го баба Злата, със ушите си го чух.
Че съседът чичо Божко е загазил до уши,
а горката леля Тошка няма кой да утеши...

Завчера по късна доба  се прибрал пиян-залян.
Легнал си, но пък от джоба се подал парцал пембян.
Блещи му се леля Тошка, слага двойни очила:
"Колко проста съм кокошка, що ли е това сега?"

Влиза внучката й Сашка и се смее до сълзи:
"Абе, бабо, туй са прашки! Дядо ли те поднови?
Що седиш и им се звериш? С цвете цъфнало отпред!
Бягай бързо да ги мериш! Страшни!... Секси-силует!..."

Възмути се леля Тошка и помая се за миг,
но дойде й твърде множко и нощта разцепи с вик:
"Ставай, верни ми другарю! Мърдай живо бе, пиргиш!...
Ставай, тука  отговаряй, че  бастуна  я  го виж!

Чии сега са тези гащи?... На кого са бе, мискин?...
На мръсници ли си плащаш? Думай бързо, кучи син!..."
Чичо Божко с поглед мътен само вдига рамене.
Не проблясва спомен смътен, как и той да разбере?...

"Слушай, гълъбице! Тошке! Нямам никаква вина!
Утре пък нали е Прошки и за теб помислих, нА!
Купих ти от магазина за подарък хубав шал...
Но през кръчмата наминах... сигур там съм го посял?

Малко се почерпих с наш`те и заплеснахме се там...
А пък чии са тези гащи, бога ми - съвсем не знам!"
"Гледай да си спомниш всичко, не е то кошмарен сън!
Виж го,  похотливец-чичко!...  Но ще спиш нощес навън!...

Марш сега оттук на двора! И парцала си вземи!...
На магарето в обора на ушите го сложи!
Може да е утре Прошки и целува се ръка,
но да ме не викат Тошка, ако пусна те така!

Хайде - остави парцала, но защо е с цвят червен,
в  таз държава окуцяла всеки цвят е осквернен!...
Щом е модата такава, ще ме подновиш и мен.
само че с цвета внимавай, да не страдаш вдруги ден"

Вкъщи ще те пусна  само  и от мен ще имаш плюс

за бельо със синьо знаме и звезди на  Е-съюз!...
Тъй позора ще измиеш, ще докажеш че си мъж,
без в обора да се криеш!.. Хайде, бягай! Ето, дръж!...

 

Прочети още: http://www.stihovebg.com/Poeziya/Humoristichna/CHII-SEGA-SA-TEZI-GASHTI/215018.html#ixzz3lUvqXdrS

Н
аистина се е вживял в ролята си на главен уплравител на бардака, който ЕДИНСТВЕН
 В БЪЛГАРСКИЯ НЕТ се самозакри, отказвайки нови регистрации.


Тагове:   бардак,   курник,   клиенти,   кочина,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kolorado - Бардакът не иска нови посетители, ясно.
12.09.2015 08:19
РЕГИСТРАЦИЯТА Е СПРЯНА ЗА ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ!

аз съм: * потребител
издателство / е-магазин
-----------------------------
потр. име: *
(макс. 25 символа)
парола: *
(макс. 25 символа)
парола: *
(въведи отново, макс. 25 символа)
-----------------------------
Име: *
(макс. 150 символа)
пол: *
-----------------------------
e-mail: *
цитирай
2. benellina - Написах ти стих, мой ники. Обичам ...
12.09.2015 10:07
Написах ти стих, мой ники.




Обичам гащите на ринго,
те са красиви, ароматни,
един божествен слънчев гринго,
така вълнуващ и приятен,
ме очарова всяка заран,
защото като мен е сладък,
ще ходим с него пак във бара,
че той е като вечност рядък
цитирай
3. enetrada - Да живеят гащите на най-великия, ...
12.09.2015 12:29
Да живеят гащите на най-великия, съвършен и гениален ринго и неговата мила бенелина! Амин!
цитирай
4. kolorado - Амин!
12.09.2015 17:00
enetrada написа:
Да живеят гащите на най-великия, съвършен и гениален ринго и неговата мила бенелина! Амин!



И да живее великия и безсмъртен Админ, който е решил никой нов да не влизавъв ваденията му.
Питам се обаче,ако някое девойче,което гори от мерак да пише, поиска да се регистрира и види това Регистрацията е спряна за известно време... какво ще си помисли.
И кой дава право на един самозабравил се админ да накърнява правото на ВСЕКИГО да пише КЪДЕТО СИ ИСКА? и да не позволява нови регистрации????
цитирай
5. gosho568 - Малеее...
12.09.2015 22:47
Поетеси и поети, та дрънка... :)))
цитирай
6. lightsaber123 - Какво тук
13.09.2015 08:05
си размятате гащите а? :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolorado
Категория: Поезия
Прочетен: 74680
Постинги: 64
Коментари: 123
Гласове: 123
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930