Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2017 09:53 - Водещ немски журналист пише "CIA Media" настоява за световна война
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 755 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Водещ немски журналист пише "CIA Media" настоява за световна война
Публикувано на 17 януари 2017 от Carol Адл в News , World

image



 Д-р Удо Ulfkotte, журналистът и автор, който говори повече за включване и фалшива новина, според сведенията е починал от сърдечен удар на 13-ти януари в ерата на 56.  


Бившият главен редактор на Франкфуртер Алгемайне Цайтунг, един от най-големите вестници в Германия, бе признал, че той -в effect- "работи" за ЦРУ и че той е бил образован, да излъжеш и предадат на обществото.

страховете си за война в Европа, доведе го до решението му да изложи на истината за корпоративни медии се контролират от финансовата класа. (Вижте видео по-долу) ..

Тук собствените му думи:

" Аз съм бил журналист в продължение на около 25 години, а аз съм бил образован, за да лъже, да се предадат, и да не се каже истината на обществото," Ulfkotte казал Русия днес. "Аз се поддържа от Централното разузнавателно управление, ЦРУ.Защо? Защото аз съм про-американец. "

"Германското и американски медии се опитва да донесе война на хората в Европа, за да донесе война в Русия. Това е точката, от която няма връщане, и аз отивам да се изправи и да каже ... това не е точно това, което съм направил в миналото, за да манипулира хората, да направи пропаганда срещу Русия. "

Ulfkotte каза повечето корпоративни медийни журналисти в САЩ и Европа са "така наречените не-официално прикритие", те работят за агенция за разузнаване. "Мисля, че това е особено случаят с британските журналисти, защото те имат много по-близки отношения. Това е особено случаят с израелските журналисти. Разбира се с френските журналисти. ... Това е вярно за австралийците, [с] журналисти от Нова Зеландия, от Тайван, добре, има много страни, " каза той.

Германското и американски медии се опитва да донесе война на хората в Европа, за да донесе война в Русия ," каза той пред RT. " Това е една точка от която няма връщане, и аз отивам да се изправи и да каже ... това не е точно това, което съм направил в миналото, за да манипулира хората, да направи пропаганда срещу Русия, и то не е точно това, което правят колегите ми , и са направили в миналото, защото те са подкупени да предаде на хората, не само в Германия, в цяла Европа. ... Аз съм много страхливи от нова война в Европа, и аз не обичам да имам тази ситуация отново, защото войната никога не идва от само себе си, винаги има хора, които настояват за война, а това е не само политици, че е журналисти също. ... Ние сме предали нашите читатели, просто да настоява за война. ... Аз не искам това повече; Омръзна ми с тази пропаганда. Ние живеем в бананова република, а не в една демократична страна, където имаме свобода на печата. "




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39948998
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930