Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2016 10:47 - Бившият външен министър на Франция: Британското правителство се готви за война в Сирия в интерес на Израел
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 1041 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Бившият външен министър на Франция: Британското правителство се готви за война в Сирия в интерес на Израел Гледна точка - 12.21.2016  image

Бившият френски външен министър Ролан Дюма

Това е, което искам да ви кажа. Около две години преди ескалацията на насилието в Сирия, бях в Англия и по други въпроси, несвързани с Сирия. Срещал съм се с британски служители, а някои от тях, които са ми приятели ми призна, пита за моето мнение, че те имат нещо, получено в Сирия.

Това е в Англия, но не и в Съединените щати. Англия се готви да нахлуе на бунтовниците в Сирия. Те дори ме помоли, като бивш министър на външните работи, аз ще вземат участие в него. Разбира се, аз отговорих отрицателно. Аз съм френски, и това не ме интересува. С други думи, тази операция е произходът много далеч от Сирия. Всичко това се приготвя, като са разработени и организираната ...

Съжаляваме, но с каква цел?

Аз ще ви кажа ... целта е била просто да се отстрани от власт правителството на Сирия, тъй като в тази област ... това е важно да се знае, че сегашната сирийския режим притежава анти-израелска позиция.Следователно, всичко, което се случва в региона ...

Израелският премиер ми каза преди няколко години: "Ние се опитваме да се разбираме с всички съседни страни, и тези режими, които не искат да живеят в мир с нас, ние ще се унищожи."

Това е политиката. Това е разбирането на историята. В края на краищата, защо не? Но ние трябва да знаем за него.

Източник 




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39749084
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031