22.12.2015 20:25 - Първо в BRADVA.BG: Руски спътник откри нещо НЕВИЖДАНО в недрата на България! Уредите ПРЕГРЯХА!
Автор: zahariada Категория: Новини

Първо в BRADVA.BG: Руски спътник откри нещо НЕВИЖДАНО в недрата на България! Уредите ПРЕГРЯХА!  http://www.zahariada.com/ Dec 22, 2015

Руски орбитален спътник за космическо разузнаване е засякъл необичайна енергийна активност в Странджа в близост до гр. Малко Търново. От НАСА потвърждават  за явлението, за което преди всички информира BRADVA.BG.

След повторно регистриране на енергийната и термална активност, началникът на Генералния щаб на Русия на извънредно събрание в Москва е разпоредил да не се обследва обстоийно създалата се ситуацията. Наличната информация е разсекретена и изпратена до НАСА, от където са потвърдили, че също са засекли новата пулсация с апарат на височина 35900 км.Необичайни енергийни пулсации са засечени от руски спътник за космическо разузнаване на 20. 11. 2015г . След като  Русия активизира 10 спътника за космическо разузнаване в подкрепа на военните си действия в Сирия, един от тях преминавайки на висока орбита над Турска Странджа, е засякъл енергийна аномалия с  термични характерстики. При последващ внимателен анализ, източника е локализиран  на територията на България в непосредствена близост до границата с Турция. Явлението първоначално е счетено за геотермална активност с вулканичен произход. Тази хипотеза отпада след, като става ясно, че не е регистрирано подобно сиезмично раздвижване от хиляди години, още повече, че мястото се намира върху цяла тектонична плоча под която не е възможно да се активира вулкан. Това предполага наличието на различен енергиен източник под земната повърхност.

В последствие, след многократни наблюдения, Национално управление по въздухоплаване и изследване на космическото пространство на САЩ (National Aeronautics and Space Administration NASA)   установяват, че енергийните пулсации зачестяват своя интензитет с времето и представляват трансмисия на b- кварки в една посока от земята към  съзвездието Цефей. Лъчението не е опасно за живите организми и може да бъде засечено само с най – новата  специализирана военна технология.  Местоположението  на източника е точно локализирано в местността Голямо градище, с координати: географска ширина  41°57"55.22"С и географска дължина 27°29"11.83"И.

сн. Google Earth

Предполага се, че източника е вкопан под земната повърхност на дълбочина от 30 до 50м.   Ако  енергийните пулсации продължат прогресията на регистрираното зачестяване, учените наблюдаващи явлението са на мнение, че вълните ще достигнат своят пик в началото на месец май  2016г., когато ще се превърнат в непрекъснат енергиен лъч.

През 70-те на миналият век, подобно явление на същата географска ширина е регистрирано от английските тайни служби но поради липса на съвременна технология лъчението е останало незабелязано. Вниманието им е  привлякла необичайната термална активност. След което от въздуха с помощта на станции за сканиране със свръхдълги вълни е сканирана българската територия. Под земята на местността Градище в Странджа е открита някаква правилна кухина, което ги навежда на мисълта, че не е от естествен произход. Последвала е секретна експедиция под патронажа на Людмила Живкова. Откритията са засекретени.

Автор: Панталей Пантов

1. indiram - Здравей, Захариада!
22.12.2015 21:07
Странджа - България, Голямо градище...
"учените наблюдаващи явлението са на мнение, че вълните ще достигнат своят пик в началото на месец май 2016г., когато ще се превърнат в непрекъснат енергиен лъч."
- А, в началото на месец май има хубав пролетен празник - Гергьовден, Едерлези, Дервизе... все едно и също - почита се Природата!
Интересно!
Поздрави!
2. bojinkata - Това е на метри от Пещерата на бог...
23.12.2015 18:33
Това е на метри от Пещерата на богинята Бастет

Това са точните координати :41°57’55. 27°29’11., че нещо линка не се отваря?Huh?