Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2015 09:58 - Българска премиера: "Аз не съм толкова агресивен да се изхвърлям към Русия"
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 657 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Българска премиера: "Аз не съм толкова агресивен да се изхвърлям към Русия" Гледна точка - 11.18.2015

Българския премиер Бойко Борисов отказа да коментира изявлението на българския президент Росен Плевнелиев, че Русия планира да проведе "хибридна война" на Балканите, с цел дестабилизиране на ситуацията в Европа.
http://www.zahariada.com/

image

"Дори и на срещата на върха на Г-20, всички участници се опитаха да бъдат дискретни. Така че аз няма да коментирам нищо ", - добави той."Аз не съм толкова агресивно настроен ... Светът е по такъв несигурно положение, че ние трябва да се прецени внимателно всяка дума," - каза Борисов по време на посещението си във Варна в понеделник, каза mediapool.bg на публикуването.

Президентът Плевнелиев в интервюто си с The Independent в неделя обвини Русия масивни с кибератаки срещу държавните институции българските и множество враждебни действия на рускките самолети от границите на въздушното пространство на България.

"Най-лесният и най-безопасният начин за Русия да дестабилизира Европа - Балканите - че тя се фокусира Путин," - каза той в интервю Плевнелиев.

Премиерът Борисов също изрази загриженост във връзка с възможните съкращения на финансиране в България чрез различни програми на ЕС, ако Европа реши да увеличи финансирането за укрепването на обществената сигурност след терористичните нападения в Париж.

"Надявам се, че няма да го направя. Ние вече изразихме нашата нагласа. Те не се казва, че за да направим това, но ние предупреждаваме, че не можем да разглеждам този въпрос, защото имаме нужда от огромни суми пари, и е много важно за нас единство. "

Източник 




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39988302
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930