Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2013 10:07 - Американските войници да нахлуят в Сирия: "Ние сме на границата, ние сме изчерпани и ние сме в упадък"
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 1368 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Американските войници да нахлуят в Сирия: "Ние сме на границата, ние сме изчерпани и ние сме в упадък"

Източник

image
 

След президента Обама по време на речта си в събота в Розовата градина каза , че САЩ " трябва да" удари по Сирия, републикански конгресмен Justin Amash (MI) призова " Twitter " да оспори това твърдение отчети на тези, които вероятно ще изпълни поръчката .

"Аз правя много неща , които чувам от представители на нашите въоръжени сили , " конгресменът пише в Twitter Джъстин Amash . Посланието чувам , " Моля, гласувайте против военни действия срещу Сирия. "

Amash " предлагат ограничени " тези мисли повече от един ден . Но с оглед на задаващите се стачки перспективата на Сирия, на информация, която можете да споделяте много повече, отколкото може да се предава в 140 знака .

Обърнах се към моите собствени източници , които или са ветерани или в момента са на активна служба , и ги помоли да споделят своите мисли за това дали трябва да се включат в две години гражданска война в Сирия или да не бъде. Повечето от отговорът е категорично "не".

Като основна тема на повечето от имейли адресирано личен опит на Ирак или Афганистан , се обръща внимание на липсата на атаки срещу сирийския ясна цел или условията на експлоатация, се попълва , и много размита границата между антиправителствените бунтовници и свързани с Ал Кайда терористи.

Въпреки че президентът Обама е заявявал многократно, че " сухопътна операция " не ще, много все още се страхуват, че ограниченото въздействие може да има последици , които ще доведат до по-нататъшно борба .

Това са две получих имейл съобщения , и аз я разпечатате наново тук в пълен размер, само леко редактиран за яснота.

От активна служба войник , ранг - Сержант първи клас :

Аз трябва да кажа , че съм против Сирия в пълен безпорядък. Логиката ми най-вече в конфликт със себе си и с моите лични чувства по въпроса за предприемане на военни действия.

Част от мен казва, че ние трябва да заеме позиция срещу употребата на химически оръжия . Президентът Обама обяви , че използването на химически оръжия е функция , и тя е прехвърлена Асад . Дори френският президент призова за " пропорционални и решителни действия ", и това е да кажа нещо . Аз не разбирам как на ООН дали поддържа празния ход в момент, когато Сирия убива 1300 цивилни граждани , включително жени и деца. Белег е била извършена , и отиде Асад .

Но дали САЩ трябва да бъдат тези, които да накажат виновните ? Ние сме на границата , ние сме изчерпани и ние сме в застой . Моите лични чувства се каже "не". Бих се чувствал по-добре , ако участието ни беше ограничен само до действията на Военновъздушните сили и Военноморските сили . Ние сме твърде уморен, за да проведе операция земята. Но като експерт за унищожаване на експлозиви и муниции , знам какво искам аз обеззаразяване на химически оръжия . И това не е работа , за която бих искал да имам нищо общо с . И аз не искам моите войници са били прави. Това е не само един дълъг и изтощителен процес , това е опасно , дори на тези, с които ние сме в нормалния ход на стопанска дейност не се лице.

Gut ми казва, че ние не трябва да бъде полицията света. И ако ние не подкрепяме ООН , а след това предприел нещо такова - това е и за нас . Ние не сме свършили в Афганистан , а аз просто не разбирам как може да поеме още една война или военни действия , които не ни засяга . Не мога да понеса да седят там и да видим как такъв ужасен начин да отнемат живота на невинни хора , но ние наистина не мога да го направя сам .

Но ако ние не направим нищо , тогава кой ? Колко още невинни хора трябва да умрат преди действие няма да вземе някой друг?

От бившия ефрейтор Jack Mandevila , ветеран от морската пехота , който има зад гърба си три пътувания до Ирак :

В средата на март 2003 г., бях на 19 години като частен първа класа , които се чакат да преминат границата с Ирак. Бях наясно, че има една значителна част от завръщащи ветерани дома (предимно Виетнам ера ), които са фундаментално срещу нахлуването в Ирак . Подобно на повечето от моите връстници и тези, които са по-стари , не ми пука , и аз не особено мисля за това. Ние просто трябваше наша война .

След 10 -те години , повечето хора от моето поколение са осъзнали колко глупаво стъпка беше Ирак. Аз, подобно на моите приятели , все още е горд от моите услуги , но ние разбираме, че Ирак е напълно излишно , струва твърде много пари и , по- важното е, че в живота на американците .

Бяхме свидетели на вълна от емоции , тъй като нашите политици и съгражданите ни изпратиха на война, и бързо забравих за нас в продължение на десет години. Ние сме и обучение, както и възможности да се справят в Ирак , но ние сме били програмирани да се провали плахи членове на Конгреса и представители на изпълнителната власт , който напразно се опитва да запази политически коректен война.

Най-лошото нещо в сирийския несгоди , в допълнение към много други - това е колко много прилича Ирак. Ветераните от Виетнам , ни предупреждава за катастрофалните последици от войната в Ирак , е така, въз основа на опита си от войната , която , противно на общоприетото мнение , че е изключително различна от нашата война, и че нашето време разделени от поне две десетилетия. Много ветерани от Ирак все още не беше тридесет , но те са на базата на собствения си опит разбиране на политическия живот на арабите. Все още пресни белези , оставени по нашите проблеми с паметта сложни сме изправени в най-близкия съсед - Сирия. Колко бързо забравят на американския народ и на нашите политически лидери !

Нашето участие в делата на Сирия е опасна в много отношения , и американските ветерани от XXI век, е остро възприемат някого. Умът ми не може да разбере , че ние не се отчитат. В действителност, гняв , причинени от това ме принуди да се говори сериозно за нашата външна политика за първи път от 2006 г. насам , когато бях изпратен в почетно освобождаване от отговорност след три пътувания до Ирак, а след това я наблюдаваше за допълнително удължаване на около шест години. Писна ми от това, че ние се поставяме в положението на друг участник продължителна война , в която американският народ бързо забравят за борбата за народа си .

 





Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40000280
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930