Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2012 13:53 - Информатор от Министерството на вътрешната безопасност на САЩ: ние се готвим за мащабна гражданска война
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 17884 Коментари: 33 Гласове:
8

Последна промяна: 12.05.2012 21:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Информатор от Министерството на вътрешната безопасност на САЩ: ние се готвим за мащабна гражданска война

Източник

image


В едно вълнуващо интервю по радио TruNews, което се излъчи в сряда, един частен следовател, Дъг Хагман, разказа, че надежден и високопоставен източник му съобщил за "мащабна гражданска война" в Америка, за която се подготвя Министерството на вътрешната сигурност (DHS).

"Имаме проблем", казва той. "Федералното правителство се готви за граждански вълнения, така че всеки път, когато чуете за предислокации на войски или военно оборудване, милитаризацията на полицията, купуването на оръжие или нещо друго подобно ... те (DHS) на Съединените щати, се готвят за масови безредици."

Hagmann казва, че според неговите източници, безпокойството на DHS следва от страха от срива на долара и на хиперинфлационния колапс на основната резервна валута в света, както и последствията от тях, което ще засегне 311 милиона души в Америка - почти въоръжени.

Безредиците в Гърция със сигурност е проблем, но въстание на въоръжените американци ще стане един сериозен проблем за националната сигурност, която е била дадена на вниманието в скорошен доклад на Пентагона, и според автора на книгата "Валутнана война: създаване на следващата глобална криза," Джим Рикардс, е идентифицирана като заплахи и уязвимос на Съединените щати по време на военно учение на Министерството на отбраната миналата година.

Чрез своите източници, Хагман потвърди тезата на Рикардс, за страховете от сриването на долар от ръката на Китай (които държат американските ценни книжа в размер на приблизително един трилиона долара) и, евентуално, руснаците, (заплашващи да стартират златна рубла, подкрепяща една атрактивна алтернатива на американския долар), в отговор на агресивната американската външна политическа инициатива по отношение на Иран и Сирия, които са стратегически съюзници на Китай и Русия.

"С един от източниците, аз се познавам от  1979", продължава Hagmann. "Той започна като патрулен офицер и сега работи за Федералната агенция под шапката на Министерството на вътрешната сигурност. Той е на такава длъжност, което му позволява да е в курса на това, каква политика се планира, каква политика съществува в момента, и той ни разказва следното - това, което ви виждате сега, е само върхът на айсберга. Ние сме готови, имам предвид правителството, ние се подготвяме за мащабна гражданска война в тази страна. "

"Не е преувеличение", добавя той, ехото отеква от основателя на Института за Trend изследванията, Джералд Селенте. Cеленте очаква срива на американския долар и сътресения в САЩ тази година.

От влемето на прогнозите на Ceленте за "гражданска война" миналата година, президентът Обама подписа и станаха закони и NDAA и
NDRP (Законът за пълномощията за целите на Националната отбраната и Закона за подготовката на националните ресурси в случай на отбрана).

И съвсем наскоро, искането на DHS, за закупуване на 450 милиона единици експанзивни куршуми, само наля масло в огъня на спекулациите за бъдещето на трагичните събития на американска земя.

Изпълнителната власт и ДХС изграждат подготовката за последното десетилетие - от времето на приемането на "Патриотичния акт, и завършва с безброй изпълнителни постановления с цел да намалят или напълно да лишат американците от гражданските им свободи. Всичко това е "само началото" на предстоящия кошмар,, казва Hagmann.

Той добавя: "С наближаването на изборите всичко само се влошава, и аз не съм сигурен дали въобще ще има избори в тази страна. Всичко ще бъде много лошо, и тази информация идва от моите източници. Един от тях, по-специално, каза: "Слушайте, вие нямате представа колко лоши ще станатг нещата." Това става все по-реално, тези хора в ДХС, са готови да се борят с американския народ. "

Уайлс от TruNews  попита Hagmann,: с кжго ще се бори DHS? Отново Севера срещу Юга, срещу янките на Конфедерацията? Hagmann каза, че ситуацията е много по-зле, отколкото конфронтацията между две фракции в САЩ, това е очаквано събитие в национален мащаб, което ще се върти около валутите на страните.

"Това, което те, (DHS), очакват, отново, според моите източници, това е нестабилността на долара - казва той. - И ние знаем, сигурни сме, че не могат да обслужват дълга си. Ще има период на хиперинфлация ... долара ще загуби стойност ... икономическия колапс ще бъде толкова тежък, за който хората просто не са готови."




Тагове:   война,   САЩ,   гражданска,


Гласувай:
10



Спечели и ти от своя блог!
1. boristodorov56 - Коя Баба Ванга е автора на това предсказание?
12.05.2012 14:01
Е, сеги да им се Яви един Улянов - па да ги емне тези империалисти дето ще им се затрие хем лева, хем щата, хем семето и да им тресне една нова велика и октомврийска соц.феодална революцийка - та да им ебе майката на тъпите хамериканци!
Да видят те как се бият негри и магаре фасул яде ли, и псува ли се оджата!

Ще предложа на администрацията на блог.бг при следващото подобрение на сайта да включят раздел - фентъзи хумор.

В руските сайтове се срещат и по-интересни и внушителни катаклизми от описания в постинга.

Захари, поздрави от Пловдив!
цитирай
2. анонимен - дааа
12.05.2012 14:03
Това се очаква отдавна, и колкото повече се бави, толкова по-силен ще бъде гърмежа...бууууум!
цитирай
3. анонимен - А се чудя
12.05.2012 14:08
Амерото няма ли да оправи положението на Североатлантическия съюз?
цитирай
4. raders - Завалиите американци! Живи да ги ...
12.05.2012 14:20
Завалиите американци! Живи да ги оплаче човек... :)
цитирай
5. анонимен - Някой трябва да каже на америк. г...
12.05.2012 14:38
Някой трябва да каже на америк.граждани че са живяли над възможностите си и имат около 60.000.000.000.000трлн.$ общ дълг и едни хора са печатали долари ,и поради тази причина БРИКС се отказват да търгуват с долари и ще правят банка.
Икономиката е точна наука и няма нужда от ''предсказания'' но САЩ са и късметлии защото 66% от шистовият газ е там и имат запечатани петролни кладенци.
Опел-Зафира продава кола на метан която гори 5кг. на 100км. т.е. в САЩ при 100$ за 1000куб. излиза че Опела ще минава 100км. за 1$ ,а в България при 700$ за 1000куб. - 100км. се минава за около 12лв.

САЩ наистина са много зле и се чудят какво да правят и номера с Иран няма да мине защото там са Русия и Китай - това да не е Ирак или Либия.
цитирай
6. анонимен - С Америка е свършено!
12.05.2012 15:04
Щом Едмон Дантес е рекъл - тъй ще бъде!
цитирай
7. minavamottuk - Много смешно
12.05.2012 16:32
особено коментарите
цитирай
8. анонимен - Фактите са си факти, и нещата зап...
12.05.2012 17:23
Фактите са си факти ,и нещата започват когато Бил Клинтън отмени закона за контрол на банките и от тогава се почна едно печатане и в Англия са засечени 15трлн.$ http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=5045 и още 20трлн.$ 2008год. и добре е казано тук http://zahariada.blog.bg/novini/2012/03/15/selente-koshmarna-shema-za-prikrivane-kolapsa-na-amerika.920984 и картинката е ясна плюс 25% оръжейна индустрия във БВП на САЩ ,някой знае ли какво значи 25% оръжейна индустрия в БВП ,и затова просто пиша как да се излезе от световната депресия в блога на http://monica.blog.bg/novini/2012/04/22/celta-na-elita-iadrena-voina.944272 в коментар 38.

Нещата са по-страшни и вече ген.секретар на ООН каза че имаме 10год. за да избегнем еко-катастрофа и основното е http://www.ifrvarna.com/?p=1368 фитопланктона даващ 80% от кислорода на Земята и гледах снимки на НАСА че изчезва планктона поради киселинноста на океаните и повечето политиците са некомпитентни за екологията и откъде да се почне и как http://www.dw.de/dw/article/0,,4736438,00.html и тук http://darikfinance.bg/novini/74253#comments съм обяснявал и сега 50-учени го потвърждават http://zahariada.blog.bg/novini/2012/04/13/50-vodeshti-astronavti-ucheni-i-injeneri-podpisaha-pismo-v-k.939477

цитирай
9. zahariada - :))) Re:1 boristodorov56
12.05.2012 17:43
Поздрави и на теб! Аз ти пазя коментарите. Дано сме живи.
цитирай
10. анонимен - Защо просто не погледате малко и ...
12.05.2012 18:13
Защо просто не погледате малко и това става в Англия в парламента http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=5045 и по-лошото е че тези 15.000.000.000.000трлн.$ са раздадени на 20 европейски банки и за мен нещата са ясни и според мен мирният начин да се излезе от това ''чудо'' е и съм го нахвърлил в блога на http://monica.blog.bg/novini/2012/04/22/celta-na-elita-iadrena-voina.944272 в коментар 38.
Лихвата е основният проблем и логиката и историята е стигнала до заключението преди 100год. и да не откриваме Америка - книгата е \'\'Лихвата - рак на обществото\'\'oт Владимир Богданов http://star05.net/infusions/booklib/book.php?book_id=199 която трябва да се изучава в университетите и Силвио Газел през 1918год.пише до немски вестник, че до 25год. ще стане 2-световна война ако се запази действащата финансова с-ма.В книгата е дадена икономиката на ГФР 1972-1983год. за какво става въпрос.

Следващият проблем и като финансовата бомба за масово унищожение са деривативите/хедж-фондове/ и ошфорки - т.е.правят се ''вратички'' и сложни механизми за да се краде ''законно''
''''Общата стойност на деривативите в света надхвърля световния брутен вътрешен продукт десетократно, заяви Мобиус'' http://darikfinance.bg/novini/56121/%D1%EB%E5%E4%E2%E0%F9%E0%F2%E0+%F4%E8%ED%E0%ED%F1%EE%E2%E0+%EA%F0%E8%E7%E0+%E5+%ED%E5%E8%E7%E1%E5%E6%ED%E0

Измислят механизми и сложни формули за да ограбват???? http://darikfinance.bg/novini/58519/%D1%EB%E5%E4%E2%E0%F9%E0%F2%E0%2C+%EF%EE-%EB%EE%F8%E0+%F4%E8%ED%E0%ED%F1%EE%E2%E0+%EA%F0%E8%E7%E0 ''стойността на деривативите върху американски ценни книжа достигна 248 трлн. долара.''
цитирай
11. penchoan - Най-вероятно няма да се стигне до ...
12.05.2012 18:44
Най-вероятно няма да се стигне до избори, Обама ще узурпира властта и ще дойде накрая Октомврийска революция и в САЩ!
цитирай
12. анонимен - 666! СУПЕР
12.05.2012 21:09
....ПИСАХМЕ ЗА ТОВА ТОЧНО ТАКА Е...!
цитирай
13. raders - Дано повече американски граждани ...
12.05.2012 22:27
анонимен написа:
Дано повече американски граждани разберат че проблема на САЩ не е Иран или Русия ,а една ''върхушка'' от банкери,политици и ФЕД ,който печаташе долари без покритие и ги направи длъжници до живот и проблема не е в заема ,а в лихвата и сложните лихви върху лихвите.
Дано движението ''Окупирай'' и ''Анонимните'',и ''Възмутените'' в Испания ,и всички осъзнаят че проблема е в системата - лихви и деривативи 10-пъти повече от световният БВП.

Тук е проблема защото хората знаят че ги ограбват но незнаят как и още повече как да се спре това ,и съм го нахвърлил в блога на http://monica.blog.bg/novini/2012/04/22/celta-na-elita-iadrena-voina.944272 в коментар 38.

А спрявянето с безработицата може само по един единствен начин - ако аз искам на село да си отглеждам 20-30 ''щастливи''кокошки,1-2крави и свине в къщи - държавата и директивите на ЕС трябва да ми съдействат ВСЯЧЕСКИ защото само това е начина за справяне с безработицата и гарантирам че до няколко години ще стане над 20% в ЕС а в света над 40%.Къща с 2-3декара двор за всяко семейство.
При още 20млн.животни в РБ-я се отварят около 1.000.000млн. нови работни места в месо млеко и т.н. промишлености и 66% внос е незнам как да го нарека http://www.pari.bg/article/2011/06/02/Blgarija_vnasja_pochti_dve_treti_ot_hranitelnite_stoki - има много недостатъци валутният-ЕС ако не ги ли поправят до няколко години се разпада.Освен това трябва да се направят трудово-възпитателни затвори подобно на ''строителни войски'' т.е. затворниците да работят и да се обучават в животновъдство и земеделие и т.н. професии и като излезат да имат професии и да завършат поне основно образование


Това с къщата и двора е чудесно, но ми се чини, че трябва и да се работи там. Освен това трябва да си въоръжен до зъби и да стреляш на месо, защото братята цигани ще ти овършеят имота набързо /поне с мен така се случи, а и не само/. Разбира се, държавата в лицето на полицията им съдейства всячески. Така че...
цитирай
14. анонимен - Затова съм писал - Освен това трябва ...
12.05.2012 22:37
Затова съм писал - Освен това трябва да се направят трудово-възпитателни затвори подобно на ''строителни войски'' т.е. затворниците да работят и да се обучават в животновъдство и земеделие и т.н. професии и като излезат да имат професии и да завършат поне основно образование.Мисля че в Смолян затвор си има даже мандра и т.н. - затворниците хем се учат на селско стопанство хем се самоиздържат.
цитирай
15. анонимен - Америка в обсада
13.05.2012 01:52
вижте тази статия от този блог - за концлагерите в САЩ

http://kenedi.blog.bg/novini/2012/01/07/amerika-v-obsada.878406
цитирай
16. анонимен - Заплашена е целоста на САЩ, заради погрешен принцип на изграждане - Тан Тан
13.05.2012 07:11
Един от големите проблеми на САЩ, че нацията е им изградена не на базата на един основен народ, а на базата на съюз от народности и етноси. Разлята е отговорноста. От това произтича и техния натиск в Европа за равенство между етносите в една държава, независимо, че даден етнос не му пука за самата държава, а само цоца без за положи някакви усилия за просперитета на държавата. Руснаците получиха големия шамар при разпадането на Съветския съюз, защото разляха отговорностите за просперитета на Съюза и върху останалите народи в него. До сега Щатите не усещаха коварството на многонародностна формация, защото имаха икономически просперитет. Но когато икономиката забуксува, етностните различия излизат на бойна линия. Ако Щатите не се справят с икономиката си, очаква ги разпадане на държавата. Нека се има в предвид многобройното испаноговорящо население на югозапада, което е около една трета от цялото неселение на Щатите. Това население се е държало винаги отчуждено и е допустимо да прояви желание за откъсване при определени условия. Що се отнася за Афроамериканците - те над двеста години живеят в тази държава и са се сраснали с нея. Струва ми се, че именно те ще бъдат най-големите защитници на целоста на Щатите.
цитирай
17. kostadin - По добре ще да е за всички да затъват ...
13.05.2012 08:59
По добре ще да е за всички,САЩ да затъват бавно и по собствено желание в дълговете си .За сега ги изкупуват китайците и аржентинците и бразилците.Сапуненият мехур е най голям точно преди да се пръсне
цитирай
18. анонимен - Някой знае ли какво значи 25% оръ...
13.05.2012 09:55
Някой знае ли какво значи 25% оръжейна индустрия във БВП на САЩ ??? - значи че трябва да се произвеждат оръжия и да се продават иначе САЩ фалира ,то и така е фалирала но без тези 25% депресията 1929год. е ''детска играчка''.България беше на 10-място в света по износ на оръжие 1988год. и познайте кой сега продава на нашите пазари? Цялата политика на САЩ е тези 25% да бълват продукция за да има икономика и досега ставаше но вече няма на кой да продават и следва по-лошото защото за продажба на боеприпаси и оръжие трябва да има войни и ако трябва да се създават за да може тези 25% да произвеждат.
Отработеното гориво от АЕЦ се правят бомби с обеднен уран но те имат срок на годност и като изтича срока вместо да се дават пари за разглобяване и т.н. просто се търси някъде конфликт или се създава за да си хвърлят бомбите с обеднен уран.
И сега затова ме притеснява този клип http://www.youtube.com/watch?v=9T2igt6Ei1s&feature=related както изсипаха 200 тона обеднен уран в Сърбия защото на бомбите им изтичаше срока на годност може би???
И това е основното - ''В САЩ – „Големите момчета” откраднаха парите, а сега се готвят да разоръжат врящата и кипяща Америка в отчаян опит да се спасят от справедливия гняв на милионите честни американци'' - http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=170
Добра статия - http://samvoin.blog.bg/politika/2011/03/17/krizata-shte-prodylji-dotogava-dokato-ne-izchezne-sistemata.709983 но се отнася за всички В СМИСЪЛ ДА ПРОМЕНЯТ системата и съм го нахвърлил в блога на http://monica.blog.bg/novini/2012/04/22/celta-na-elita-iadrena-voina.944272 в коментар 38.
цитирай
19. screamsinbulgaria - ... дано се случи..
13.05.2012 10:21
.... светът само ще спечели, ако американците сами се затрият от лицето на Земята.
цитирай
20. анонимен - Не е толкова просто и ще се опитат да ...
13.05.2012 11:01
Не е толкова просто и ще се опитат да прикрият фалита си макар че Обама иска да въвежда ''данък Бъфет'' т.е. прогресивно данъчно облагане защото милиардера Бъфет каза че секретарката му плаща 35% данък ,а той 17% и т.н.
Казано тук е вярно http://zahariada.blog.bg/novini/2012/03/15/selente-koshmarna-shema-za-prikrivane-kolapsa-na-amerika.920984 а тук - http://zahariada.blog.bg/politika/2012/04/19/sasht-tlaska-sveta-kym-bezzakonie.942409 искат да нарушават международното право т.е. американските закони са над международното право.
САЩ може да се оправят и го правят като връщат защитните мита за всяка вносна стока за да защитят родното производство и за справяне с безработицата.

А в България какво правим и 70% внос е 'ъ'бсурд http://www.pari.bg/article/2011/06/02/Blgarija_vnasja_pochti_dve_treti_ot_hranitelnite_stoki При още 20млн.животни в РБ-я се отварят около 1.000.000млн. нови работни места в месо млеко и т.н. промишлености.да се приеме закон като Гърция за земед.земя,и чл.21от Конституцията ''под особенна закрила'' е, и закон като Гърция - държавата е изкупува и после се дава под наем и като социална политика на фермерите за да си сеят и фураж за животните http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15289449,00.html основата е земята и от две нац.катастрофи РБ-я е излизала само с земеделие и животновъдство и тъй като сега сме в третата нац.катастрофа и световна ако земед.земя е продадена на ''чужди'' или дадена под наем за 15-20год. как ще се оправи България???? Пригответе се за войни за храни- http://e-vestnik.bg/11714/prigotvete-se-za-voyni-za-hrani/ - и в Гърция са го измислили. Отделно чл.21 от Конституцията указва за какво да се използва земед.земя и ''Промяна на нейното предназначение се допуска по изключение при доказана нужда ...''- доказана нужда от ВЕИ ли???? ВЕИ на земед.земя е промяна на нейното предназначение - нарушение на чл.21. И от 1 до 8 категория земед.земя се използва само по предназначение - компромис http://www.greentech.bg/?p=2060
цитирай
21. анонимен - Продължавам коментар 22
13.05.2012 11:11

Ограбват и поробват бълг.гражданин/данъколатец/ и съм писал пак преди 1год. за закон като ГФР в РБ-я http://en.wikipedia.org/wiki/Financial_incentives_for_photovoltaics#Germany
За 2010год. е отчетено 15% ток от ВЕИ и плана 20/20/20 на ЕС е далече.Кога ще се намалят изкупните цени и чух Премиера да казва за 0,26лв. за 1kw/h тук http://btvnews.bg/tazi-sutrin/razgovori-s-gosti/nyama-da-ima-nedostig-na-tok-proizvezhdame-dvoino.html
Може първата година да е 1лв. но с всяка следваща година намаление като ГФР 9-26% на година.
Писал съм преди 1год. защото ''На 31.12.2011 г изтича срока за обследване на сгради държавна и общинска собственост – общо 6450 на брой.'' http://pozicii.net/2011/01/kuhata-energiyna-efektivnost/ т.е. топлоизолацията спестява 2000MW енергия/30% метан и т.н/ и БАН продава диодни лампи икономисващи 800MW http://www.greentech.bg/?p=19091 т.е. първо санирайте 6450 броя държ.сгради и сложете диодно осветление първо в тях и уличното направете с диоди .
Проба-грешка е смешно за - ЕС ще връща крушките с нажижаема жички http://energetika-bg.com/2011/01/13/es-vrashta-v-upotreba-starite-lampi-s-nazhezhaema-zhitchka/ но неказва цялата истина щото не само живака е опасен ,и има лъчи които се улавят от озоновият слой и причиняват рак и т.н. заболявания и вреди http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=2523751

Но основното си остава трудово-възпитателни затвори подобно на ''строителни войски'' т.е. затворниците да работят и да се обучават в животновъдство и земеделие и т.н. професии и като излезат да имат професии и да завършат поне основно образование ако нямат.Мисля че в Смолян затвор си има даже мандра и т.н. - затворниците хем се учат на селско стопанство хем се самоиздържат.
Просто е затворниците си гледат свине крави и т.н. и си правят млечни продукти и месо ще имат ,а не ние да издържаме и даже биогаз ще си правят за ел.ток http://www.sam-shum.com/biogaz.php - ЗАТВОРЕН КРЪГ ,а САЩ и всички може да се учат само от нас т.е. от идеите.
цитирай
22. анонимен - Вместо да правят гражданска война, ...
13.05.2012 13:56
Вместо да правят гражданска война, да вземат да гръмнат първите 10, в листата на най-богатите!
Прибират им мангизите, и си оправят икономиката!
Печелят и друго...
Няма да има болни мозъци, които да мислят схеми за световно господство!
И трето, следващите ще знаят какво ги очаква!
Да избиваш собственият си народ е най-голямата идиотщина,
която никой няма да прости, нито Бог, нито Природа, нито Карма,
или каквото там се нарича!

Най-голямото зло за света е държавната администрация на САЩ ,
и поддържащите я милиардери, защото в същност те са държавата!
цитирай
23. kostadin - AZOP!
13.05.2012 14:32
Не съм чел за революция подобрила нещо.
Болни мозъци винаги ще има Мързела е по- велико нещо от работохолизма
цитирай
24. анонимен - смяна
13.05.2012 14:47
това е формулата на успеха-смяна на парите-във световен мащаб и от начало всичко .слага се чертата финансиране от нов тип с новите пари старите -невалидни и всички тия задкулисни ташаци ще подсмърчат.новите пари да се остйностяват от КПД НА НАЦИЯТА а не във злато и енергиини запаси-живееш качествено екологично произвеждаш екологични продукти т.е. не замърсяваш качество и парите ти имат стойност това е и еврейте които се гаврят с половин свят умират рокфелер става обущар а ротшилд зарзаватчия на ситняковския пазар
цитирай
25. raders - :) Много сте загрижени всички, но ...
13.05.2012 22:40
:) Много сте загрижени всички, но разбира се, това са глупости. Нито ще обеднее Америка, нито ще се разпадне; просто ние си джафкаме като гладни мъници и чакаме да ни подхвърлят кокал. Още от времето на "развитото социалистическо общество" сме я заоплаквали заради този "прогнил капитализъм". Но добре ще е да погледнем собствения си посран задник, а не да ореваваме Америка.
цитирай
26. анонимен - raders от коментара ти ясно личи че ...
14.05.2012 11:09
raders от коментара ти ясно личи че нямаш представа от икономическата наука и няма лошо защото неможе всички да сме компитентни по всички науки но не си прави проветрение на устната кухина за неща които неразбираш.В коментар 6,9,11,19,21,22, съм нахвърлил основни неща.
цитирай
27. анонимен - Държавите са като семействата
14.05.2012 13:07
Свършат ли парите и започват кавгите .Лесно се стига до бой ако огладнееш достатъчно. Американците не се научени на глад като нас а и гражданите им имат правото да притежават оръжие и да се самозащитават.Отдавна граждански групи алармираха ,че властите нелегално създават концлагери и дори натрупват огромни количества пластмасови ковчези в тези обекти (преди време гледах някакъв клип заснет нелегално на такъв обект и складирани ковчези).Тогава изобщо не се говореше за срив на долара.При влошаване на климатичните условия по света и унищожаване на реколтите настъпилия глад ще предизвика и световни политически кризи.Добива на шистовия газ за който някой предричаше ,че ще измъкне щатите всъщност ще удари земеделието като отрови води и почви и от там още повече ще влоши нещата.
цитирай
28. анонимен - хиперинфлация
14.05.2012 15:54
една хиперинфлация в САЩ не само няма да доведе до бунтове на хората, а точно обратното всички хора ще са щастливи от това, защото при тях всички живеят на кредит ако долара се срине и ипотеката на къщата ще се изплати с жълти стотинки, а не като у нас 96-та год. по времето на Жан Виденов, хората имаха депозити в банките и хиперинфлацията им ликвидира спестяванията, а определени хора станаха кредитни милионери
цитирай
29. анонимен - муспи
14.05.2012 17:38
Тези които владеят света нямат за цел да го оправят или банкрутирват или пък себе си да спасяват, защото всичко е тяхно. И ако САЩ решат да я унищожат, ще се настанят в Европа, но тяхната цел пет хиляди години си е била една и съща - избиване на хората, особено бялата раса, особено християните. Те са бесове на дявола йехова.
цитирай
30. анонимен - хиперинфлация
14.05.2012 18:40
№ 28 си прав отчасти, които имаха да си изплащат жилищата спечелиха, но които имаха спестявания изгоряха, българския народ е пестелив и затова много пострадаха като мен дето чакаха с вноските си за апартаменти, но мои приятели с 200-300$ си ги изчистиха заемите
цитирай
31. raders - raders от коментара ти ясно личи че ...
14.05.2012 19:39
анонимен написа:
raders от коментара ти ясно личи че нямаш представа от икономическата наука и няма лошо защото неможе всички да сме компитентни по всички науки но не си прави проветрение на устната кухина за неща които неразбираш.В коментар 6,9,11,19,21,22, съм нахвърлил основни неща.



Вярно е, че нямам опит, но затова пък имам поне 60 годишна памет. Откакто се помня, ние все оплакваме Америка, и чакаме всеки момент да се срути икономически. Като лисицата, дето вървяла след коча. Най-загрижени, естествено, са спецовете от марксистколенинската школа.
цитирай
32. анонимен - Искате да видите как мислят ли ???? - ...
14.05.2012 21:21
Искате да видите как мислят ли ???? - ето http://darikfinance.bg/novini/71579/%D5%FA%F0%F1%E5%E2%3A+%C7%E0+8000+%E3.+%E8%F1%F2%EE%F0%E8%FF+%ED%E0+%E1%E0%ED%EA%E5%F0%F1%F2%E2%EE%F2%EE+%ED%E8%EA%EE%E9+%ED%E5+%E5+%F3%F1%EF%FF%EB+%E4%E0+%F1%E2%E0%EB%E8+%EB%E8%F5%E2%E8%F2%E5+%F1%FA%F1+%E7%E0%EA%EE%ED

Казвам се Атанас и тук по-надълго съм обяснил http://darikfinance.bg/novini/76107#comments в няколко коментара
цитирай
33. vmir - Винаги ми е забавно, когато нашенец прави тълкувания от сорта: "А пък един американец каза, че САЩ ще фалират"
17.05.2012 18:24
Забавно е, по редица причини, една от тях, че фалитът там е нещо, което няма почти нищо общо с нашенските представи за фалит. Друга причина, е, че мерките ни за криза или ненормалност са абсолютно несъпоставими (доколкото ги имаме) с техните, за да правим изводи от тях. Трета съвсем немаловажна причина е в това, че стандарта на щатското планиране, анализ, текущо оценяване и обобщено казано - управление, задължително е разпрострян между възможно най-лошия и най-добрия "сценарий" за протичане на процесите. Това няма нищо общо с родния пожелателен начин на мислене и планиране през розови очила, и неизбежните вайкания, че многоочакваните благини пак са ни подминали, без да си даваме сметка дори, че няма как да са отишли в други, след като изобщо не са били произведени. Вместо да обърнат по-голямо внимание на слабостите в собственото отношение, банални самозаблуди комплектовани със скандали и недоразумения, нашенските всезнайковци гледат като дядо Йоцо, ама не към проблемите на България, а гледат, защото се хващат на вързанките, че САЩ ахааа- и ще фалират, и колко готино ще бъде... мммм... Да, ама САЩ не фалират, няма и да фалират в обозримите десетилетия, няма да казвам защо, тъй като причините са много, ще посоча само една, заради която нашенци си пропиляват годините в напразно "доказване" на неизбежния фалит на САЩ. Причината е наистина забавна - когато някой всезнайко се натъкне на един от възможните лоши сценарии в рутинните щатски анализи или дори само неофициална критика, той автоматично го отнася към собствената си представа, в която лошите очаквания не водят до практически мерки за справяне с тях, а до вайкане и създаване на истерия, че лошото е неизбежно, защото управлявашите са го организирали или създали. Резултата го знаем, но май ще трябва да пообеднеем още доста, докато ни светне, че правим обратното на необходимото за осигуряване на просперитет.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39688564
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031