Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2012 11:58 - Вегетарианството е признато за психическо заболяване
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 30139 Коментари: 42 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вегетарианството е признато за психическо заболяване
image

Повечето вегетарианци по целия свят изпаднаха в шок от факта, че експерти от Световната здравна асоциация (СЗО) ги признават като психически болни. Представителите на движението, което се застъпва за хуманния и здравословен начин на живот, са в списъка на пациентите, които според международните експерти, трябва да бъдат лекувани на първо време.

Вегетарианците отдавна са под атаката на хора, за които е трудно да повярват в нещо, което може да бъде много успешно и безболезнено съществуване, отказвайки се от яденето на месо. Много от "тревопасните", както ги наричат любителите на кебап и пържоли, дори са принудени да крият своите гастрономически пристрастия, за да избегнат тормоза и подигравките от другите, толкова либерални  окръжаващи ги. Последните обикновено твърдят, че за да оцелее без животински продукти е невъзможно, че човекът е по природа хищник, и хиляди крави и прасета, заклани за месо всеки ден, това е в резултат на естествения подбор.

В отговор, привържениците на "хуманистичната диета" издават стотици книги и филми, което обясняват как можете да получите всички витамини от плодовете и зеленчуците, сравнявайки кланиците, с нацистките лагери на смъртта. Е, каквото и да е, днес световната вегетарианска общност претърпя още един удар.

И не тесногръди консерватори, а авторитетни експерти от Световната здравна организация. Те наскоро проведоха семинар, на който обнародваха разширен списък на заболяванията, с които трябва да се борят психиатрите. "Болезненият рейтинг" се попъбни с вегетарианството и суровоядството, които се оказаха в компанията на други заболявания, които попадат под определението "навик и импулсно разстройство."

Поддръжниците на строгите диети, са признати за невменяеми не просто така, безотговорно. Причината за това е един скорошен инцидент в испанския град Малага, където местни семейства довели децата си до състояние на кома, забраняващи им да ядат месо и продукти подложени на топлинна обработка - варене, пържене, пушене и други. Децата са спасени от съседи, навреме пристигналите лекари и на полицията. Некомпетентните възрастни "хуманисти" са изпратени в психиатрична болница, разделяйки ги от децата.

Публикуваният от СЗО документ предизвика буря от протести сред вегетарианците по цял свят. Те написаха много писма до организацията, в които твърдят, че в грамотно подготвена зеленчукова диета, няма нищо лошо, просто не трябва насилствено да се налага гледната точка на другите, причинявайки, например, на децата да не дават месо ако е необходимо за тяхното здраве или да се ядосват на техни приятели, месоядци, като ядат пържоли. Вегетарианците твърдят, че психично болни са именно "тревопасните деспоти", а не всички с хуманно отношение към животните.

image

Междувременно, американският портал Сиатъл Pi публикува списък на известните вегетарианци. Сред тези, които са решили веднъж за винаги да се откажат от яденето на месо, са бившия американски президент Бил Клинтън, актьорът Алек Болдуин, музикантите Пол Маккартни, Моби, и Стивън Патрик Мориси (The Smiths), съоснователят на Twitter Биз Стоун и много други.





Гласувай:
23



Спечели и ти от своя блог!
1. patzolino - Това е една чудесна новина!
27.03.2012 12:38
Всичко това следва да значи, че извратеният инструмент на фармацевтичните компании в лицето на СЗО е изпаднала в неистова паника относно тенденцията хората все повече да избират здравословния начин на живот.
Тази паника е изразена във въпросната "новина". А въпросната новина е чудесна, защото това значи, че това не е поредната мода (по-специално суровоядството), а начин за доближаване до здравословния начин на живот (а също и до природата), при който липсват всякакви лекарства и редовно посещение на болници и аптеки.
цитирай
2. zahariada - :))) Re:1 patzolino Благодаря!
27.03.2012 12:59
Всичко застрашаващо световната фармафия е на прицел. СЗО е най-малко организация по здравеопазване. Всичко друго (знаем, кое е другото), но не и хуманна.
цитирай
3. patzolino - Позволете да дам още един пример, към това, което и Вие казахте.
27.03.2012 13:05
Миналата година СЗО обявиха съставката Бисфенол А за безопасна за човека.

Бисфенол А (BPA) е химическо съединение, което се използва главно в комбинация с други химикали при производството на пластмаси и смоли.В продължение на много години се употребява за произвеждане на поликарбонат, вид прозрачна твърда пластмаса, която намира приложение в производството на съдове за храни, такива като обменни бутилки за напитки, шишета за бебета, посуда (чинии и чаши) и съдове за съхранение.

По-малко от месец, след като СЗО се изказа по въпроса, от Европейската комисия забраниха от 2012 год. в производството на опаковки да се включва въпросното съединение.

Така че има едно просто правило - каквото кажат от СЗО го обърнете на 180 градуса и ще бъдете много по-близо до истината!

Поздрави!
цитирай
4. zahariada - :))) Re: 3
27.03.2012 13:20
О, да! Списъкът с примери е дълъг. Важното е, че хората започват да проглеждат и разбират глобалните лъжи.
цитирай
5. patzolino - Точно затова
27.03.2012 13:33
zahariada написа:
О, да! Списъкът с примери е дълъг. Важното е, че хората започват да проглеждат и разбират глобалните лъжи.


започнаха да ги изкарват ненормални. После ще се стигне до дискриминация, отлъчване, сочене с пръст като срещу прокажени. Безумието на лакомията за пари едва ли има граници и от тия алчни гадове може да се очаква всичко.

Все пак важното е, че винаги ще има отпор и винаги ще има хора, които да проповядват "другата истина".
цитирай
6. dimitarf - Съгласен с пацо съм!
27.03.2012 13:38
patzolino написа:
Всичко това следва да значи, че извратеният инструмент на фармацевтичните компании в лицето на СЗО е изпаднала в неистова паника относно тенденцията хората все повече да избират здравословния начин на живот.
Тази паника е изразена във въпросната "новина". А въпросната новина е чудесна, защото това значи, че това не е поредната мода (по-специално суровоядството), а начин за доближаване до здравословния начин на живот (а също и до природата), при който липсват всякакви лекарства и редовно посещение на болници и аптеки.

цитирай
7. allvin - !!!
27.03.2012 13:51
СЗО-идиоти!!!
цитирай
8. gothic - Остава
27.03.2012 14:01
да се определят за заболявания и левичарството, затоплистиката, толерастията и някои други подобни девиации, и земята ще стане едно малко по-добро място за живеене...
цитирай
9. zahariada - СЗО
27.03.2012 14:12
Това е болестта. Там са психарите.
цитирай
10. minchomin - цитат: "Световната здравна ...
27.03.2012 14:21
цитат: "Световната здравна асоциация (СЗО) ги признават като психически болни" Въпрос: А ти вярваш ли в добрите намерения на СЗО?
цитирай
11. zahariada - :))) Re:1 minchomin Благодаря!
27.03.2012 14:50
Разбира се, че не. За това има цяла камара от доказателства, като започнем от Африка и стигнем, но не до края, с намерението на ООН и СЗО да контролират и разпределят световните хранителни запаси. Респективно, лекарства. За да има лекарства, трябва да има болни. Проста схема. Като двамата майстори - коминочистача и майстора, който пререждал керемидите на покривите.(Не знам как му се вика) Единият, пререждайки керемидите хвърлял счупените в комина, а после коминочистачът докато почиствал комините, чупел керемидите. Еволюция!
цитирай
12. penchoan - Задачата на СЗО не е да лекува хор...
27.03.2012 15:24
Задачата на СЗО не е да лекува хората, а да намали броя им. Едно от средствата за това са ваксинациите, примери в Африка има достатъчно. Обявяването на пандемии от птичи грип, свински грип, луда крава и др. пък обслужва фармакологичните корпорации. Който консумира месо, рано или късно ще умре от инфарт, инсулт или рак. Е случва се да умрат и от автомобилна катастрофа преди да дойде този момент.
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4679731
Такава е съдбата на месоядците.
цитирай
13. анонимен - Най-сетне прогледнаха! И аз това казвам! Хрупането на зеленинка и треволяци е
27.03.2012 15:30
в ущърб на здравото мислене. Ами то, още малко и ще започнат да мучат и блеят покрай зеленинката. Захо! А така! Те, нека си хрупкат, ние ще си похапваме вредни месенца, ще си пием вредните вина и ракии и ще си пушим вредните цигари.
И ще се кефиме на унилия вид на вегетарианците.
Както е казал народа, "изглежда като препикано мушкато". Що някой не каже, че изглежда като препикан леопард? Щото препикаващия е бил изяден от леопарда най-невегетариански. :-))))
цитирай
14. demonwind - Вегетарианци
27.03.2012 17:38
Дядо ми беше касапин. Когато имаш дядо касапин, още от малък свикваш с думата и в съзнанието ти тя звучи също толкова безобидно, колкото и архитект или хлебар например. Нещо повече, преди изобщо да съм знаел какво значи, гордо заявявах на останалите деца, че имам касапин в семейството и това ме караше да се чувствам като избран. И аз исках да стана касапин и да нося същата гумена престилка каквато имаше дядо ми.
И така веднъж му го заявих! Казах: “Дядо, и аз искам да стана касапин като теб”. Той ме изгледа тревожно. Каза ми, че никой на моята възраст не иска да стане касапин и по-добре да помисля за пожарникар или полицай. Аз обаче не отстъпвах.
След известно време, като съм поотраснал малко, отидох до мястото, където работеше. Тогава именно изживях най-страшното събитие в живота ми. Мога да кажа, че всичко, което видях този ден, се е загнездило в съзнанието ми и донякъде ме е променило. Помня струпани отрязани животински крайници, една козя глава, която ме гледаше уплашено, висящи на куки огромни мазни тела, от които капеше някаква разредена червеникава течност. Това беше лошо, но не толкова. Най-отвратителното беше срещата ми с една крава. Тя беше още жива и дядо ми разказа, че се казва Стоянка. Гледаше ме с много топли и мъдри очи. Аз й се радвах, защото е оживяла. На другия ден обаче я изядох, без никак да подозирам за това. Помня усмивката на дядо ми, когато ми каза: “ Хареса ли ти твоята приятелка Стоянка”. Беше чудовищно! Повърнах и се заклех никога повече да не ям месо.
Много по-късно вече бях разбрал, че думата за хора като мен е вегетарианец Аз бях вегетарианец
Баба ми пък, беше агроном. Когато навърши определена възраст, тя - не знам по каква потребност, започна да чете философски книги – източна философия. Когато й казах, че съм вегетарианец, тя много се зарадва и започна да споделя с мен наученото от книгите. Водеше ме в градината, която си имаше в двора на село и ми разказваше за растенията. Каза ми, че те са живи създания, също като нас и имат душа. Обясни ми нещата по следния начин – едно цвете например, няма мозък или крака, просто защото не му трябват. Нали ако се качи в автобуса, ще му се счупят листата – казваше баба ми. На него му трябва само слънцето и земята и затова си седи на едно място, но това не значи, че не е живо.
И така за кратко време аз потънах в един прекрасен свят на любов и единство с природата. Цветята ми бяха приятели. Особено близки отношения имах с една краставица, която кръстих Йорданка. Беше още много малка, когато забелязах нещо по-специално в нея. Всеки ден й говорех, а тя ме слушаше и ми отговаряше с любов. Израсна пред очите ми и много се привързах към нея.
Тогава се случи нещо кошмарно. Сега като се сещам си давам сметка, че това събитие може би е променило живота ми и е нанесло непоправими щети на съзнанието ми. “ Хареса ли ти твоята приятелка Йорданка?” ми каза баба ми веднъж докато ядях салата. Беше чудовищно…
Сега пия само вода, но чух за някакъв филм, който доказвал, че водата е жива. Ще бъде чудовищно…
И така веднъж му го заявих! Казах: “Дядо, и аз искам да стана касапин като теб”. Той ме изгледа тревожно. Каза ми, че никой на моята възраст не иска да стане касапин и по-добре да помисля за пожарникар или полицай. Аз обаче не отстъпвах.
След известно време, като съм поотраснал малко, отидох до мястото, където работеше. Тогава именно изживях най-страшното събитие в живота ми. Мога да кажа, че всичко, което видях този ден, се е загнездило в съзнанието ми и донякъде ме е променило. Помня струпани отрязани животински крайници, една козя глава, която ме гледаше уплашено, висящи на куки огромни мазни тела, от които капеше някаква разредена червеникава течност. Това беше лошо, но не толкова. Най-отвратителното беше срещата ми с една крава. Тя беше още жива и дядо ми разказа, че се казва Стоянка. Гледаше ме с много топли и мъдри очи. Аз й се радвах, защото е оживяла. На другия ден обаче я изядох, без никак да подозирам за това. Помня усмивката на дядо ми, когато ми каза: “ Хареса ли ти твоята приятелка Стоянка”. Беше чудовищно! Повърнах и се заклех никога повече да не ям месо.
Много по-късно вече бях разбрал, че думата за хора като мен е вегетарианец Аз бях вегетарианец
Дядо ми беше касапин. Когато имаш дядо касапин, още от малък свикваш с думата и в съзнанието ти тя звучи също толкова безобидно, колкото и архитект или хлебар например. Нещо повече, преди изобщо да съм знаел какво значи, гордо заявявах на останалите деца, че имам касапин в семейството и това ме караше да се чувствам като избран. И аз исках да стана касапин и да нося същата гумена престилка каквато имаше дядо ми.
И така веднъж му го заявих! Казах: “Дядо, и аз искам да стана касапин като теб”. Той ме изгледа тревожно. Каза ми, че никой на моята възраст не иска да стане касапин и по-добре да помисля за пожарникар или полицай. Аз обаче не отстъпвах.
След известно време, като съм поотраснал малко, отидох до мястото, където работеше. Тогава именно изживях най-страшното събитие в живота ми. Мога да кажа, че всичко, което видях този ден, се е загнездило в съзнанието ми и донякъде ме е променило. Помня струпани отрязани животински крайници, една козя глава, която ме гледаше уплашено, висящи на куки огромни мазни тела, от които капеше някаква разредена червеникава течност. Това беше лошо, но не толкова. Най-отвратителното беше срещата ми с една крава. Тя беше още жива и дядо ми разказа, че се казва Стоянка. Гледаше ме с много топли и мъдри очи. Аз й се радвах, защото е оживяла. На другия ден обаче я изядох, без никак да подозирам за това. Помня усмивката на дядо ми, когато ми каза: “ Хареса ли ти твоята приятелка Стоянка”. Беше чудовищно! Повърнах и се заклех никога повече да не ям месо.
Много по-късно вече бях разбрал, че думата за хора като мен е вегетарианец Аз бях вегетарианец
Баба ми пък, беше агроном. Когато навърши определена възраст, тя - не знам по каква потребност, започна да чете философски книги – източна философия. Когато й казах, че съм вегетарианец, тя много се зарадва и започна да споделя с мен наученото от книгите. Водеше ме в градината, която си имаше в двора на село и ми разказваше за растенията. Каза ми, че те са живи създания, също като нас и имат душа. Обясни ми нещата по следния начин – едно цвете например, няма мозък или крака, просто защото не му трябват. Нали ако се качи в автобуса, ще му се счупят листата – казваше баба ми. На него му трябва само слънцето и земята и затова си седи на едно място, но това не значи, че не е живо.
И така за кратко време аз потънах в един прекрасен свят на любов и единство с природата. Цветята ми бяха приятели. Особено близки отношения имах с една краставица, която кръстих Йорданка. Беше още много малка, когато забелязах нещо по-специално в нея. Всеки ден й говорех, а тя ме слушаше и ми отговаряше с любов. Израсна пред очите ми и много се привързах към нея.
Тогава се случи нещо кошмарно. Сега като се сещам си давам сметка, че това събитие може би е променило живота ми и е нанесло непоправими щети на съзнанието ми. “ Хареса ли ти твоята приятелка Йорданка?” ми каза баба ми веднъж докато ядях салата. Беше чудовищно…
Сега пия само вода, но чух за някакъв филм, който доказвал, че водата е жива. Ще бъде чудовищно…

Поздрави! ;)
цитирай
15. salutary - ->demonwind
27.03.2012 18:42
Ти какво ще вечеряш тази вечер- крака, ръце или черен дроб? Майка ти, баща ти или някой близък така не ти ли изглеждат вкусни-вкусни, а? Не ти ли е минавало през ум да си сготвиш някого за разнообразие в менюто?

Поздрави, клоун!
цитирай
16. kalinam - Ако ядеш вредните си месца, пийваш си винцето и кой знае от къде взетата менте ракийка, а за капак и цигарките..най-малкото ще приличаш на леопард.Повярвай м
27.03.2012 19:19
katana написа:
в ущърб на здравото мислене. Ами то, още малко и ще започнат да мучат и блеят покрай зеленинката. Захо! А така! Те, нека си хрупкат, ние ще си похапваме вредни месенца, ще си пием вредните вина и ракии и ще си пушим вредните цигари.
И ще се кефиме на унилия вид на вегетарианците.
Както е казал народа, "изглежда като препикано мушкато". Що някой не каже, че изглежда като препикан леопард? Щото препикаващия е бил изяден от леопарда най-невегетариански. :-))))

цитирай
17. diadokolio - Много полезно напомняне!
27.03.2012 19:52
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за отворената тема!
Да, винаги ще се опитват, да ни стреснат, защото не посещаваме болници и аптеки.
Всички сме различни и по различен начин усвояваме полезното, аз съм от всеядните и това е моят модел, защото давам на всички(0-), притежавам нужната киселинност, за да разграждам месото, но няма да посегна към колбаси и консерви.
Всяка крайност е опасна, но природата ни предоставя невероятно изобилие от зелени продукти- глухарче, коприва, лапад, връхчета люцерна, джоджен, девисил, пера лук и чесън. Това е пролетната ми салата към печеното ярешко и телешко. Свинско не употребявам, защото е лишено от движение.
Всеки може да открие собственият си модел и да го следва, без да се подиграва на човека до него.
Това посъветвах дъщерите си, когато се появиха зетьовете, а това прилагаме и към различността на четирите ми внуци.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
18. rummi - започна се
27.03.2012 20:21
скоро може и непушачите да обявят за психично болни
цитирай
19. анонимен - В четвъртъка ще се видим с Алка и други. На вредни и невегетариански мезета и питиета
27.03.2012 21:01
16. kalinam - Ако ядеш вредните си месца, пийваш си винцето и кой знае от къде взетата менте ракийка, а за капак и цигарките..най-малкото ще приличаш на леопард.Повярвай м
kalinam написа:
katana написа:
в ущърб на здравото мислене. Ами то, още малко и ще започнат да мучат и блеят покрай зеленинката. Захо! А така! Те, нека си хрупкат, ние ще си похапваме вредни месенца, ще си пием вредните вина и ракии и ще си пушим вредните цигари.
И ще се кефиме на унилия вид на вегетарианците.
Както е казал народа, "изглежда като препикано мушкато". Що някой не каже, че изглежда като препикан леопард? Щото препикаващия е бил изяден от леопарда най-невегетариански. :-))))


Алка си пада по снимките, така, че ще нащрака достатъчно. Уверявам те, че над 30 години живея недиетично, невегетариански и пуша от 1974 г. Ни едно петно нямам, не гоня антилопи и газели. /друго гоня :-))))/.
цитирай
20. анонимен - Да имаш да вземаш! За сега нас ни дискриминирате.
27.03.2012 21:03
rummi написа:
скоро може и непушачите да обявят за психично болни

Пушачите.
цитирай
21. estirbg - Светът се е побъркал тотално!
27.03.2012 21:30
Парадът на безумните законотворчества започна от USA.
И вече рефлектира у нас.
Днес - без лична карта, ако не си здравно осигурен.
Утре - без самоличност, финансии и храна, ако си без чип!..........
И без пророчества забелязваш, че светът е на финала.
цитирай
22. demonwind - 15. salutary
27.03.2012 22:12
Ще хапна броколи с брюкселско зеле и трюфели. Ял ли си такава храна скоро? Съмнявам се, ако живееш в Булгаристан. Не си видял иронията в това което написах.

Поздрави, чифтокопитен глупак!
цитирай
23. zahariada - :))) Re:22 demonwind Благодаря!
27.03.2012 22:27
Всичко на Земята е живо и има енергиен заряд. Ние като, уж, висши разумни същества сме излязли от хранителната природна верига. Лошото е, че я разрушаваме. Сещам се за едни цветя (не помня подробности), които познавали лошите хора. Даже ги използвали (преди много години) за тестване на хора за които имало съмнения, че са извършители на престъпление. Пускали заподозрените да минават покрай тях и те реагирали на виновния, като променяли положението си. Най-интересното е, че след приключване на разследването, цветята се оказвали прави.
Поздрав!
цитирай
24. анонимен - Е, много искаш! Да се забелязва и иронията. :-))))
27.03.2012 22:41
demonwind написа:
Ще хапна броколи с брюкселско зеле и трюфели. Ял ли си такава храна скоро? Съмнявам се, ако живееш в Булгаристан. Не си видял иронията в това което написах.

Поздрави, чифтокопитен глупак!

цитирай
25. анонимен - Захо, стар спор е с разни изчанчени.
27.03.2012 22:47
Дядо Боже ни е сложил на върха на хранителната пирамида сме. Ядем всичко, преработваме с ефективност 85% /мен питай, щото познавам технологиите за добив на енергия от боклуци/. Лека забежка. От всяко лайно излиза метан, от човешкото, мноого малко. По тази причина, вегетарианците са обречени на дефицит на основни елементи. Е, западняците си ги набавят с медикаменти. Аз /и куп народ, който познавам/ си ги набавят по вкусния начин.
цитирай
26. gotzageraskov - Имам един въпрос
27.03.2012 22:54
От къде вегетарианците си набавят незаменимите аминокиселини, които се съдържат единствено и само в месото и никъде другаде? А някои витамини (напримерD2) се съдържат в растенията в такива количества, че за да си ги набавим трябва да изяждаме по над 100 кг на едно ядене. А В12 и В15 въобще ги няма в растенията. D3 го има почти изключително в рибата. А иначе от ЕС бяха забранили и кривите краставици.
цитирай
27. анонимен - Ензимен синтез. Някои от микроорганизмите в тебе си го правят
27.03.2012 23:32
gotzageraskov написа:
От къде вегетарианците си набавят незаменимите аминокиселини, които се съдържат единствено и само в месото и никъде другаде? А някои витамини (напримерD2) се съдържат в растенията в такива количества, че за да си ги набавим трябва да изяждаме по над 100 кг на едно ядене. А В12 и В15 въобще ги няма в растенията. D3 го има почти изключително в рибата. А иначе от ЕС бяха забранили и кривите краставици.

цитирай
28. анонимен - Парадът на безумните законотво...
27.03.2012 23:34
estirbg написа:
Парадът на безумните законотворчества започна от USA.
И вече рефлектира у нас.
Днес - без лична карта, ако не си здравно осигурен.
Утре - без самоличност, финансии и храна, ако си без чип!..........
И без пророчества забелязваш, че светът е на финала.


Тревожни дни са настанали. Наскоро четох, дано не е истина де, че във Великобритания щяли да забраняват билките. Само нож и нищо друго. Но това е, фармацията е кръвожаден бизнес, от който и изчадията адови се учат.
цитирай
29. estirbg - Всички "незаменими" аминокиселини се намират и в растенията
27.03.2012 23:50
Това е един от фалшивите научните митове, дето обикновеният слон, ги стъпква веднага с туловището си - мигар за слона е необходима месна храна, за да поддържа солидната си маса? И как ли живее без "незаменими"аминокиселини като не консумира жива плът?
Бог е създал човека като вегетарианец и го е пригодил към растителна храна. Първите хора - Адам и Ева и техните потомци са живеели стотици години, защото са били вегетарианци. Едва след потопа Бог разрешил на хората да консумират месо, но само от определени чисти животни. Има и още една причина за позволението - месото съкращава живота на хората, а заедно с това и злосторното им властване на земята. За днешните, последни времена, всички пророци (от Бога!), апелират да се употребява само растителна храна, тъй като и животните вече са с обременен и увреден геном, болни и натъпкани с антибиотици, хормони и други химикали. Т.е. консумираме десеторно по-отровна храна, приемайки месо, отколкото само растителна.
цитирай
30. анонимен - Уви, ГМО-то е завладяло нашироко ...
27.03.2012 23:59
Уви, ГМО-то е завладяло нашироко растителния свят! А пък химията с която пръскат плевелите е толкоав токсична, че няма накъде повече. Раундъп - доза 50 пъти по разредена от тази с която се пръска почва да уврежда клетки в лаборатории, а какво остава като в обичайни дози или при предозиране, а на всичкото отгоре и се натрупват в почвата. Чист геноцид. Няма ги вече доматите на баба - вкусни, чисти, истинска храна, сега има само пластмаса и гнъс в супермаркетите. Ама така е, искаме лъскаво, искаме шарено - ето ни, бика ни го поднася с ...... си.
цитирай
31. zelas - Е щом и българина го прихвана новата ...
28.03.2012 01:19
Е щом и българина го прихвана новата вегетарианска болест
пиши го бегал.

Ей това е мнението, което си казва нещата такива каквито са.

diadokolio написа:
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за отворената тема!
Да, винаги ще се опитват, да ни стреснат, защото не посещаваме болници и аптеки.
Всички сме различни и по различен начин усвояваме полезното, аз съм от всеядните и това е моят модел, защото давам на всички(0-), притежавам нужната киселинност, за да разграждам месото, но няма да посегна към колбаси и консерви.
Всяка крайност е опасна, но природата ни предоставя невероятно изобилие от зелени продукти- глухарче, коприва, лапад, връхчета люцерна, джоджен, девисил, пера лук и чесън. Това е пролетната ми салата към печеното ярешко и телешко. Свинско не употребявам, защото е лишено от движение.
Всеки може да открие собственият си модел и да го следва, без да се подиграва на човека до него.
Това посъветвах дъщерите си, когато се появиха зетьовете, а това прилагаме и към различността на четирите ми внуци.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.

цитирай
32. zelas - А за тези, за които черното е само ...
28.03.2012 01:25
А за тези, за които черното е само черно
и бялото само бяло, малко четива за лятната ваканция

---------

Klopp, S. A., Heiss, C. J., & Smith, H. S. (2003). Self-reported vegetarianism may be a marker for college women at risk for disordered eating. Journal of the American Dietetic Association, 103(6), 745-747.

Lindeman, M., Stark, K., & Latvala, K. (2000). Vegetarianism and eating-disordered thinking. Eating Disorders, 8(2), 157-165.

Lindeman, M. (2002). The state of mind of vegetarians: Psychological well-being or distress. Ecology of Food and Nutrition, 41, 75-86.

Martins, Y.., Pliner, P., & O'Connoer, R. (1999). Restrained eating among vegetarians" Does a vegetarian eating style mask concerns about weight? Appetite, 32, 145-154.

Neumark-Sztainer, D., Story, M., Resnick, M., & Blum, R. (1997). Adolescent vegetarians. A behavioral profile of a school-based population in Minnesota. Archives of Pediatrics and Adolescent Medicine, 151(8), 833-838.

O'Connor, M. A., Touyz, S. W., Dunn, S. M., & Beumont, P. J. (1987). Vegetarianism in anorexia nervosa? A review of 116 consecutive cases. The Medical Journal of Australia, 147(11-12), 540-542.

Robinson-O'Brian, R., Perry, C. L.,Wall, M. M., Story, M., & Neumark-Sztainer, D. (2009). Adolescent and young adult vegetarianism: Better dietary intake and weight outcomes but increased risk of disordered eating behaviors. Journal of the American Dietetic Association, 109, 648-655.

Worsley, A., & Skrzypiec, G. (1997). Teenage vegetarianism: Beauty or the beast? Nutrition Research, 17(3), 391-404.
цитирай
33. svilen75 - Проблемът не е във вегетариантс...
28.03.2012 03:56
Проблемът не е във вегетариантството. Проблемът е там, че вегетариантството се използва от сектантите. Не всички вегетарианци са сектанти, но голяма част от сектантите са поставили вегетариантството като своя доктрина. И затова вегетарианците се възприемат от обществото като луди. И точно сектантите са готови на всякакви крайности. Ето линк към истинската новина. Нормално ли е някой да умори децата си заради някакви си идеологии???
http://www.novini.bg/news/57177-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%85%D0%B0-%D0%B2%D0%B5%D0%B3%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE-%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%BD%D0%B8.html
цитирай
34. demonwind - 28. анонимен
28.03.2012 10:06
Нека ги забраняват - в България това няма да стане никога. А и по-добре да не става, защото след забраната за варене на домашна ракия всеки тръгна да си вари и резултатът не закъсня - стотици отровени (славо Богу не фатално) от фалшив алкохол. Съседа ми също прави ракия - веднъж пих от нея 200 грама и се събудих на 3 километра от нас, на една пейка, целия одрайфан. Ако забранят билките и в България, "билкари" като съседа ми ще ни тровят с татул, троскот и прочее гадости, за сметка на истинските лекарства, които ни дава природата, но уви, ще бъдат забранени...
цитирай
35. boristodorov56 - Вече ще пасят трева без да тръбят наляво и надясно, колко е било яденето на месо опасно
28.03.2012 10:33
Голям проблем, нема що!
Въпрос на гледна точка.
цитирай
36. filmitenacom - Вегетарианството е една от най-...
28.03.2012 11:07
Вегетарианството е една от най-големите малоумщини на нашето време, не са малко хората, които вече не са сред нас заради маниакалността си да се тъпчат със строго определени храни и в повечето случаи безмесни... ние сме хищници, колкото и да се мъчат псевдо диетолози, вегетарианци да се опитват да внушават... Но най-важното в храненето е да не се прекалява, солта е вредна, но не може без нея, месото може да е вредно, но и без него не може важното само е да е качествено и т.н.
цитирай
37. demonwind - Още от дълбока древност човек
28.03.2012 11:31
яде месо. Разликата обаче между тогава и сега е, че например когато индианците са убивали животното, за да си набавят храна, те са се молели за душата му, един вид са просели прошка и са му благодарили, че с плътта си ще ги спаси от гладна смърт. Сега се колят хилади тонове животни, хиляди тонове месо се изхвърлят... Миналата седмица на пазара в Андерлехт в Брюксел видях една купчина зайци, които бяха приготвени за изхвърляне - представих си малките пухкави сладури и ми се приплака. Защо сте ги заклали, след като ще ги изхвърлите бе, изроди? Ето тук се проявява хищничеството на днешния човек, а не в брътвежите на малоумния ДЕБИЛ номер 15, на който му се въртят канибалчета в главата. Аз бих му казал в допълнение следното - понеже явно не яде свинско месо (и всякакво друго, но и свинско) - не го ядеш, защото си свиня, а свинята не е канибал, тъпако! И понеже си много умен, един ден червеите ще изядат черупката ти (както и на всички нас) и кръговратът ще завърши.
Уважавам избора на хората, които не ядат месо, но когато го натрапват с наглост и безочие, в очите ми се превръщат в противни отрепки, избиващи недоизбилите си комплекси!
Не ядете месо, ама се наливате с алкохол, нали? И пушите цигари като строшени комини? Кое е по-вредно според вас, а?
цитирай
38. zahariada - :))) Re:37 demonwind
28.03.2012 12:29
Точно казано. Дори в текста, явно останало незабелязано, се прокрадва твърдението на самите вегетарианци, че се разграничават от крайните прредставители, които тормозят и налагат мнението си. Свободният избор е най-добрия баланс. Който направи неправилен такъв си носи последствията. Рогатият Бафомет е затънал в работа.
цитирай
39. deathmetalverses - Уважаеми съблогери, доколкото си спомням, и Адолф Хитлер е бил вегетарианец...
28.03.2012 12:49
А, от друга страна, и ХОМОСЕКСУАЛИЗМЪТ (до средата на 1980-те г.) беше квалифициран от Световната здравна организация (WHO) като ПСИХИЧНО заболяване, но след това докторите си промениха мнението....

И аз съм се опитвал, когато бях младеж, да стана вегетерианец, признавам си "греха" без бой - но (за добро или лошо) - не успях да стана...

Не заемам ничия страна в спора; Желая Ви на всички приятен ден и много положителни емоции!

Здравко
цитирай
40. анонимен - хахахахахахахахахаааа
01.04.2012 03:13
хахахаха,отдавна не съм се смял така добре! значи от 20 години съм психически болен :) хехехееее
цитирай
41. penchoan - Увеличаването на раковите забо...
01.04.2012 12:37
Увеличаването на раковите заболявания, на инфаркти и инсулти се дължи на месоядството. По този начин природата сама ще се очисти от престъпниците, ядящи месо. В недалечно бъдеще ще се появят болести и алергии с още по-висока смъртност и бързодействие, като месоядците ще изчезнат от Земята до едно десетилетие.
цитирай
42. aliya - Интересно защо на Световната зд...
13.03.2013 21:51
Интересно защо на Световната здравна организация вегетарианството й пречи!???

А ето хомосексуализмът например, изобщо не й пречи - и дори изтриха хомосексуализма от списъка със заболяванията от 1974 година насам.

И защо е толкова опасно за световните "спасители" на здравето на човечеството, ако човечеството се превърне във вегетарианско и здравословно живеещо !?

А не им пречи на световните здравно "загрижени" кукловоди едно хомосексуално човечество!???

Дали не защото ги е страх, че здравото и здравословно хранещо се с разнообразни растения (плодове на майката Земя) човечество ще е и по-силно, и по-осъзнато, и по-обичащо себе си и събратята си (от което неминуемо следва, че такова здраво човечество ще е и по-трудно за манипулиране)!?

Вместо да е слабо човечество, принизено до месоядно и кръвожадно агресивно животно, при това сексуално объркано и перверзно и най-вече не размножаващо се - без деца и бебета, освен онези, специално поръчаните на сурогатни майки и специално отгледани в гей семейства!?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39748302
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031