Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2012 09:55 - НАТО взимат тайно участие в сирийския конфликт
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 24576 Коментари: 61 Гласове:
12

Последна промяна: 07.02.2012 12:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НАТО взимат тайно участие в сирийския конфликт

Източник

4.02.2012

image



Американците трябва да се притесняват какво се случва в Сирия, най-малкото, защото това заплашва да се превърне в още една необявена война - както в Либия, но в много пъти по-лоша. Изискванията за смяна на режима, идват от Държавният секретар Хилари Клинтън, която преди няколко седмици предсказа на страната гражданска война.

Гражданската война наистина е възможна, ако до голяма степен светския и националистически режим на Башар ал-Асад падне, което ще доведе до сблъсъци между сунити, шиити и алавити. В месомелачката ще попаднат и местните християни. По ирония на съдбата, много християни в Дамаск са от иракски произход, които са оцелели от последния рунд на освобождението в собствената си страна и са принудени да бягат, спасявайки живота си.


Силите на НАТО вече тайно взимат участие в сирийския конфликт с Турция, която е поела инициативата да бъде водач на интересите на САЩ. Турският външен министър Ахмет Давутоглу открито призна, че страната му е готова да нахлуе, тъй като скоро, ще има консенсус между страните от Западните съюзници. В този случай, интервенцията ще бъде направена за защита на цивилното население в съответствие с хуманитарните принципи, въз основа на доктрината за "отговорност за защита", която беше използвана за да се оправдае интервенцията в Либия. Турски източници сочат, че намесата ще започне със създаването на буферна зона по протежение на турско-сирийската граница, с последващо разширяване. Най-големият и най-космополитният град Алепо в Сирия, ще стане най-ценната плячка на силите за освобождение.

Военните самолети на НАТО пристигнаха незабелязано, без  отличителни знаци, на турската военна база Искендерун, край сирийската граница за предоставяне на оръжия от арсенали на починалия Муамар Кадафи, на либийски доброволци, както и на преходният Националния съвет, с опит да заразят местни доброволци за обучение за войници, които са се научили от конфронтацията с армията на Кадафи. Искендерун е свободно място за армията на въоръженото крило на Сирийският Националния съвет. Инструкторите от френски и британски специални сили подкрепят бунтовниците в областта, а ЦРУ и американските специални сили подпомагат каузата на въстанието, като им предоставят комуникационно оборудване и разузнаване, даващо възможност на войниците да избегнат сблъсъци със сирийските войски.

ЦРУ анализаторите са скептично настроени за развитието в посока на война. Често цитирания доклад на ООН, в който войници на Асад са убили повече от 3500 цивилни, се основават главно на източници на бунтовниците. Ръководството е отказало да потвърди тези твърдения. Също така, докладите за масово дезертьорство от сирийската армия, както и решителните битки на дезертьори и войници, оставят впечатление за изфабрикувани, а независимо потвърдени са само няколко случая на дезертьорство при бунтовниците. Изявленията на сирийските власти, че са били атакувани от бунтовниците, въоръжени, обучени и финансирани от чужди държави, прилича много повече на истината.

В Съединените щати, многочислените приятели на Израел се придържат към господстващата позиция за необходимостта да се смени режима на Асад, вярвайки, че Сирия, отслабена, раздирана от гражданска война, няма да представлява заплаха за Тел Авив. Но те трябва да помислят отново, защото тези констатации имат способността да обърнат всичко с главата надолу.
Най-организираното и финансирано опозиционно политическо движение в Сирия са "Мюсюлманско братство".

Philip Giraldi, a former CIA officer, is executive director of the Council for the National Interest.
Още по темата:
http://zahariada.blog.bg/politika/2012/01/24/povecheto-siriici-podkrepiat-prezidenta-asad.889063

http://zahariada.blog.bg/novini/2011/12/30/siriia-mirni-demonstranti-obstrelvat-avtobus-s-grajdani-vide.874574


Сирия – «мирни,случайно въоръжени демонстранти» обстрелват граждански автобус



 

 



Тагове:   участие,   НАТО,   Сирия,   тайно,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. predpriemach - Няма факти, няма 3 независими източника
07.02.2012 11:25
Тоест това е непотвърдена информация, тоест слух, тоест пишем си без да носим отговорност за думите си.
цитирай
2. boristodorov56 - Дори низостта има предел!
07.02.2012 11:46
По-гнусно третиране и оправдание на избиването на един народ от нежеланото от нето правителство не съм чел!
цитирай
3. brink - Наистина - всички данни на ООН за ...
07.02.2012 11:49
Наистина - всички данни на ООН за загинали идват от "неправителствена" организация базирана в Лондон, с която редовно се консултира британското правителство! Освен това в числото на загиналите умишлено не се споменава броя на полицаите и войниците от правителствената армия. Русия и Китай затова наложиха вето на последната резолюция - защото запада отказва да признае очевидния факт, че насилието идва от въоръжени групи срещу които се бие сирийската армия.
цитирай
4. brink - boristodorov56, тия клишета за ...
07.02.2012 11:55
boristodorov56, тия клишета за "собствения си народ" след Либия не вървят! 55% от сирийците подкрепят Асад, провери каква е подкрепата за Обама, Камерън или Саркози. Защо "данните" за убитите идват само от Лондон? Защо "опозицията" отхвърли многобройните предложения за диалог, отправени от правителството, което започна реформите и насрочи избори? По този начин не се прави демокрация, а хаос - това искат САЩ и най-вече Израел - защото Сирия е последната пречка пред войната с Иран. Хайде да започнем да мислим малко, а?
цитирай
5. brink - Да не говорим, че трябва умишлено да ...
07.02.2012 12:01
Да не говорим, че трябва умишлено да си затваря очите човек, за да не види тактиката за подривна дейност и партизанска война, която е доста по-стара от търговската марка "арабска пролет" и се изпълнява като по учебник с внесени отвън "специалисти", пари и оръжие!
цитирай
6. анонимен - 5. brink
07.02.2012 12:04
Има по-големи и от теб рашън дупедавци, споко!
цитирай
7. brink - до анонимен номер 6: Интересите на ...
07.02.2012 12:16
до анонимен номер 6: Интересите на България и българите са неразривно свързани с Русия - защото са близо, защото са огромна държава и защото имат ресурси - не е необходимо да си "рашън дупедавец" за да осъзнаеш тези истини, необходимо е просто да имаш поне 2 грама мозък в главата си. По темата обаче, моята позиция няма нищо общо с Русия, а с нормалните човешки ценности и с това, че ми омръзна от политиката на грабежи и убийства, толкова типична за САЩ, Израел, Франция и Англия. Сега може да продължиш с лумпенските си позиви.
цитирай
8. boristodorov56 - drink - по подобен начин се изразявахте подкрепящите камиларя Гадафи. Но аз те съветват да следиш руските медии, които не казват нищо по различн
07.02.2012 12:24
Ето ти една топла новина.


Оппозиция Сирии просит денег у арабских бизнесменов
Материал предоставлен изданием Росбалт
Распечатать 7 февраля 2012, 13:48 Сирия
Москва


«Мы горячо призываем сирийских и арабских бизнесменов напрямую и эффективно участвовать в финансировании законными путями операций по самозащите и защите гражданского населения, которую обеспечивает Сирийская свободная армия», — говорится в коммюнике.

Напомним, что 4 февраля Россия и Китай заблокировали в Совбезе ООН очередной проект резолюции по Сирии, воспользовавшись правом вето. Остальные 13 государств — членов совета поддержали документ, в котором содержится призыв к сирийским властям немедленно прекратить насилие. Сирийская оппозиция расценила решение России и Китая как «лицензию на убийство». «Глубокое сожаление» по поводу вето выразили генеральный секретарь ООН Пан Ги Мун и руководство Организации исламского сотрудничества, в которой Россия обладает статусом наблюдателя. США и европейские страны резко осудили позицию Москвы и Пекина.

Подробнее: http://news.mail.ru/politics/8027629/

................................




Въпроси задавам наляво-надясно, но никой русолюб не ще да отговори:

- Трябва ли социал-фашистите от БААС и наследника на Хафез ал Асад да избият онези 45 % от населението, които не го желаят като управник?

- За хуманизъм ли да приемем подкрепата от Китай и Русия за този "обичан" от народа си автократичен режим, както и доставките на огромни количества оръжие за него?

- За какви да приемваме българските поддръжници на диктаторския режим в ДамасК - може би за хуманисти и моралисти?
цитирай
9. demonwind - Боре,
07.02.2012 12:32
моли се да не пламне Сирия, че от този момент ще започне обратното броене до часът на иранските ракети към България...
цитирай
10. zahariada - Това е специално допълнено за "Предприемача."
07.02.2012 12:46
Ако искаш още източници...ще получиш.
цитирай
11. brink - Отговарям на въпросите ти
07.02.2012 12:47
Първо - относно "топлата" ти новина - на всички отдавна е ясна ролята на Арабската лига и близките до властта "арабски бизнесмени" в така наречената "арабска пролет". За справка провери кой оглави "независимата Ал Джазира.
Сега на въпросите.
"- Трябва ли социал-фашистите от БААС и наследника на Хафез ал Асад да избият онези 45 % от населението, които не го желаят като управник?"
- Не - не трябва! Те и не искат. Те ликвидират въоръжените терористи, атакуващи цивилни и органи на реда. Проблем на западните медии (към които се числят и нашите), че представят всички убийства за дело на правителството. В доклада на наблюдателите, които самата Арабска лига изпрати (и после изтегли - защото бяха твърде обективни) съвсем ясно е записано, че съществуват въоръжени групи, замесени в убийствата на цивилни и сили на реда. Освен това правителството неколкократно призова за спиране на насилието, за преговори и предложи амнистия за всички които се разоръжат. Има една поговорка - като не искаш мира - на ти секира. Сега ако може и ти да ми отговориш на какво се базира класификацията ти - социал-фашисти?

"- За хуманизъм ли да приемем подкрепата от Китай и Русия за този "обичан" от народа си автократичен режим, както и доставките на огромни количества оръжие за него?"
- Приемете ги за необходимо балансиране на ситуацията. Русия и Китай също имат жизнени интереси в региона и е наивно да смятате, че след видяното в Либия те ще бъдат до толкова глупави, че да изоставят още един свой съюзник на "милостта" на запада. Няма приета резолюция, забраняваща доставките на оръжие за Сирия. А какво ще кажете вие за признатите от Франция доставки на оръжие за бунтовниците в Либия, които бяха в пряко нарушение на приетата резолюция за Либия?

"- За какви да приемваме българските поддръжници на диктаторския режим в ДамасК - може би за хуманисти и моралисти?"
- Приемвайте ги за обективни наблюдатели.
цитирай
12. brink - Русия ви го каза достатъчно ясно, но ...
07.02.2012 12:54
Русия ви го каза достатъчно ясно, но вие не искате да слушате: Ветото е защото резолюцията не отчита наличието на въоръжени групи, участващи в насилието и не предвижда натиск срещу тях. Това наличие бе установено от наблюдателите на Арабската лига, които ВИЕ искахте да пратите. Какво повече да говорим? С мелодраматични изказвания няма да се променят фактите. Предприемате действия срещу терористите и резолюцията ще мине. Чия е сега вината, че не минава номера, пардон - резолюцията.
цитирай
13. brink - Ако мога и аз да задам два въпроса. ...
07.02.2012 13:32
Ако мога и аз да задам два въпроса.
Първи въпрос:
- Как се нарича обществен строй, при който правителството има право да следи и подслушва гражданите си, да ги задържа, премества в тайни обекти в други държави и да ги разпитва за неопределено време само по подозрение във връзки с неопределени терористични групи и президента да може да разрешава убийства на граждани без съдебен процес и всичко това в разрез с конституцията на тази държава?
Втори въпрос:
На какво основание подобна държава разпространява "демократични ценности" по света и се меси в работите на суверенни държави?
цитирай
14. boristodorov56 - Стига с тези ракети! Садам и той щеше да ни бие с ракети, помниш ли?
07.02.2012 13:34
demonwind написа:
моли се да не пламне Сирия, че от този момент ще започне обратното броене до часът на иранските ракети към България...



То и в Ирак режима не е много долюбван.
Не сме забравили за демонстрациите в Техеран преди повече от една година.
цитирай
15. boristodorov56 - drink - "Ветото е защото резолюцията не отчита наличието на въоръжени групи, участващи в насилието и не предвижда натиск срещу тях."
07.02.2012 13:38
Кой не отчита наличието на бунтовници - русия и китай?
Путин не челе ли вестници, та не знае, че има кръвопролития в Сирия?
А те факт ли са?
Тогава за какво говорим?

Могат ли нормални хора ли да защитават убийците на един народ?!!!

---------------------------------



Операция в Хомсе продолжится до полного разгрома террористов — МВД
Материал предоставлен изданием «РИА Новости»
Распечатать 7 февраля 2012, 13:38 Сирия терроризм
Москва



МОСКВА, 7 фев — РИА Новости. Армия и полиция Сирии продолжат проведение спецоперации против террористов в сирийском городе Хомс до полного восстановления порядка и безопасности в этом населенном пункте, сообщает во вторник агентство Франс Пресс со ссылкой на сирийского министра внутренних дел Мухаммеда Ибрагима аш-Шаара.

«МВД подтверждает, что операция по преследованию групп террористов будет продолжаться до тех пор, пока безопасность и порядок не будут восстановлены во всех кварталах города Хомс, а также в регионах одноименной провинции, и пока мы не ликвидируем всех вооруженных лиц, которые терроризируют граждан и угрожают их жизни», — заявил аш-Шаар.

Ранее Франс Пресс сообщал со ссылкой на очевидцев о том, что в Хомсе ведется стрельба из различных видов оружия. Некоторые другие СМИ также информировали о применении правительственными войсками Сирии артиллерии в этом городе. По данным базирующегося в Лондоне «Сирийского центра мониторинга за соблюдением прав человека» (OSDH), в минувший понедельник артобстрелы Хомса унесли жизни 69 человек.

В свою очередь, как сообщил оппозиционный Сирийский национальный совет, в понедельник войска провели очередной артиллерийский обстрел Хомса, жертвами которого стали 56 человек. Власти Сирии опровергают эту информацию и сообщают, что в некоторых районах города боевики поджигают шины и приводят в действие самодельные взрывные устройства, чтобы создать видимость того, что Хомс подвергается артиллерийскому обстрелу.

В Сирии уже десять месяцев не прекращаются антиправительственные протесты. Ежедневно поступают сообщения о гибели людей — как мирных граждан, так и сотрудников силовых структур.

Между тем, в минувшую субботу Россия и Китай заблокировали принятие в СБ ООН резолюции по Сирии, воспользовавшись правом вето. Это уже второй раз, когда РФ и КНР как постоянные члены СБ ООН не пропускают резолюцию.

Подробнее: http://news.mail.ru/incident/8027441/
цитирай
16. brink - И сега като ми пусна тази новина от ...
07.02.2012 13:51
И сега като ми пусна тази новина от news.mail.ru какво?
Доколкото виждам имаме информация идваща от Лондон и от копието на либийските бунтовници (Преходен Национален Съвет) в Сирия - Сирийски Национален Съвет, която се опровергава от официалните власти. Западните членове на Съвета за Сигурност на ООН май не са я чели, защото не отчитат наличието на въоръжените терористи и не предвиждат натиск срещу тях, а просто искат Асад да си ходи. Е и аз искам много работи ама не стават така нещата. А ти ще отговориш ли на моите въпроси?
цитирай
17. boristodorov56 - Може би не знаеш, но от 10 месеща продължават бунтовете против Правителството.
07.02.2012 13:53
brink написа:
Ако мога и аз да задам два въпроса.
Първи въпрос:
- Как се нарича обществен строй, при който правителството има право да следи и подслушва гражданите си, да ги задържа, премества в тайни обекти в други държави и да ги разпитва за неопределено време само по подозрение във връзки с неопределени терористични групи и президента да може да разрешава убийства на граждани без съдебен процес и всичко това в разрез с конституцията на тази държава?
Втори въпрос:
На какво основание подобна държава разпространява "демократични ценности" по света и се меси в работите на суверенни държави?



А може би и не знаеш, че преди 30 години по същите места имаше пак бунтове против Хафез ел Асад,
които той потуши със същите кръвопролития.
Нещо повече - жив бунтовник и негови близки от онова време няма днес. Чудя се що? Ти как мислиш?


Не ми задавай тъпи въпроси с текезесарски апломб!
Ако сега беше 1952 год. може не бих се учудил, че са зададени, но сега просто се отвръщавам от езуитското двуличие на такива като теб !

АКО У НАС ПРАВИТЕЛСТВОТО ПОЧНЕ ДА ИЗТРЕБВА БУНТОВНИЦИТЕ СРЕЩУ НЕГО -
ТИ НА КОЙ СТРАНА ЩЕ СИ?

НАРОДА ИМА ПРАВО - КОГАТО ВЛАСТТА НЕ ЗАЧИТА ИСКАНИЯТА МУ - ДА СЕ ЗАЩИТИ С ОРЪЖИЕ!

ВЗЕМИ И ПРОЧЕТИ ХАРТАТА ЗА ПРАВАТА И СВОБОДИТЕ на ООН!


Такива независими наблюдатели като теб защитават позицията на Русия, която на практика
поощрява кръвопролитията.
Това нормално ли е?
Абе вие от хора ли сте раждани?
Майки, бащи, братя, сестри,близки, роднини и приятели имате ли?
цитирай
18. brink - Руската медия може и да отчита на...
07.02.2012 13:58
Руската медия може и да отчита наличието на въоръжени терористи, но в проекторезолюцията, която получи шамара, това не е отчетено. За руската външна политика не е толкова важно какво пише в някакъв вестник, а какво пише в резолюцията. Те направиха грешка да се въздържат на гласуването за Либия защото там пишеше "забранена за полети зона", а НАТО използва тази дефиниция за да извърши клане. Сега вече ще се внимава резолюциите да не позволяват толкова широко тълкуване и да са съвсем ясни и конкретни. Това обаче не отърва на САЩ/НАТО и те запищяха на умряло. Как да напишат в резолюцията, че искат насилствена смяна на режима? Как?
цитирай
19. brink - Борисе - или си много неосведомен, ...
07.02.2012 14:04
Борисе - или си много неосведомен, или умишлено правиш пропаганда. И децата вече знаят, че САЩ още от 2000 година имат план за насилствено прекрояване на Близкия Изток - справка (Project for a New American Century), както и че наливат пари и оръжие в терористични организации по места, както и че организират т.нар. "цветни революции" срещу неудобните им режими. Да не говорим за изказването на висши американски военни за списъка от 7 държави от региона, срещу които САЩ ще направят война (който списък се изпълнява до момента по план).
цитирай
20. brink - АКО У НАС ПРАВИТЕЛСТВОТО ПОЧНЕ ДА ...
07.02.2012 14:06
АКО У НАС ПРАВИТЕЛСТВОТО ПОЧНЕ ДА ИЗТРЕБВА БУНТОВНИЦИТЕ СРЕЩУ НЕГО -
ТИ НА КОЙ СТРАНА ЩЕ СИ?

Ако тези бунтовници са като либийските и сирийските - терористи на заплата от Вашингтон да избиват цивилни и полицаи и да палят и взривяват и да дестабилизират страната, познай на коя страна ще съм. А ти?
цитирай
21. boristodorov56 - 18. brink - Боже, не им прощавай - те знаят за какво става въпрос!
07.02.2012 14:07


Какво ме интерисува позицията на Америка и реакцията и?

Става въпрос за живота на много хора!



цитирай
22. boristodorov56 - Явно като малък си падал на главата си! Но не ти е простено!
07.02.2012 14:08
brink написа:
АКО У НАС ПРАВИТЕЛСТВОТО ПОЧНЕ ДА ИЗТРЕБВА БУНТОВНИЦИТЕ СРЕЩУ НЕГО -
ТИ НА КОЙ СТРАНА ЩЕ СИ?

Ако тези бунтовници са като либийските и сирийските - терористи на заплата от Вашингтон да избиват цивилни и полицаи и да палят и взривяват и да дестабилизират страната, познай на коя страна ще съм. А ти?

цитирай
23. brink - И ако обичаш намали мелодрамите - ...
07.02.2012 14:15
И ако обичаш намали мелодрамите - именно защото имам близки и се тревожа за тях - именно заради тях съм на тази позиция. Не бих искал интересите на САЩ и Израел да превърнат страната ми в ивицата Газа, а близките ми в жертви на военната им машина и роби в собствения ни дом. Света вижда какво правят САЩ по света и как превърнаха спокойни и уредени държави в руини и концлагери. Виждаме как САЩ налага вето всеки път срещу народа на Палестина, който беше ограбен от Израел, а сега бива изтребван в собствената си страна - най-големия концлагер в света - Газа. Освен това знаем и кой стои зад тази политика и използва силата на САЩ и корупцията в политическата им класа. Знаем каква унищожителна идеология изповядват тези, чиито интереси подкрепяш. И не ми излизай с русофилските и комунистическите номера. Руския народ най-много е пострадал от комунизма. А комунизма е изобретение на същите изроди, които си разиграват сега коня в Близкия Изток и Централна Азия. Хвани прочети малко книжки и ти, стига с тоя Холивуд.
цитирай
24. brink - Ето ти една възможна отправна то...
07.02.2012 14:17
Ето ти една възможна отправна точка:
http://brink.blog.bg/politika/2012/02/03/otnosno-shirokoizpolzvanata-obida-quot-komunisti-quot.895208
цитирай
25. brink - "Явно като малък си падал на ...
07.02.2012 14:19
"Явно като малък си падал на главата си! Но не ти е простено!"
Да ти имам аргументите - същински антикомунист!
цитирай
26. boristodorov56 - Не на мен тия!
07.02.2012 14:23
Чудех се drink, кога ще изкараш еврейската завера!

Боклуците по това си личат!

Пази си главата!

Що за пасмина сте - расисти, които се оплакват, че ги малтретирали други расисти!
цитирай
27. brink - Йезуитът май си ти - "Какво ме ...
07.02.2012 14:24
Йезуитът май си ти - "Какво ме интерисува позицията на Америка и реакцията и? Става въпрос за живота на много хора!"
Защо САЩ наливат пари и оръжие в терористи да избиват тези много хора? Защо шайка бандити говорят от името на Сирийския народ? Айде осъзнай се! За да си прокарат политиката САЩ няма да се спрат пред планини от трупове и реки от кръв и го правят. А ти ги подкрепяш. Засрами се, Борисе!
цитирай
28. boristodorov56 - Чух, че руските хумвейбини давали оръжие на социал-фашистите от БААС да избиват народа си!
07.02.2012 14:28
brink написа:
Йезуитът май си ти - "Какво ме интерисува позицията на Америка и реакцията и? Става въпрос за живота на много хора!"
Защо САЩ наливат пари и оръжие в терористи да избиват тези много хора? Защо шайка бандити говорят от името на Сирийския народ? Айде осъзнай се! За да си прокарат политиката САЩ няма да се спрат пред планини от трупове и реки от кръв и го правят. А ти ги подкрепяш. Засрами се, Борисе!



Не подкрепям американците, а народа който се бие срещу правителството на Ал Асад!
Колко пъти да го казвам - или си дебил!!!
цитирай
29. zahariada - Специално за Борето.
07.02.2012 14:29
http://zahariada.blog.bg/politika/2012/01/20/prekroiavaneto-na-sredniia-iztok.886553
Боре, ако познаеш кой руски дисидент, живеещ сега в САЩ е казал:...."Най-много мразя комунистите, а повече от тях, мразя антикомунистите." При познат резултат печелиш моето благоразположение и приятелство. Може и да почерпя.
цитирай
30. brink - "Чудех се drink, кога ще из...
07.02.2012 14:30
"Чудех се drink, кога ще изкараш еврейската завера!
Боклуците по това си личат!
Пази си главата!"

Не си спомням да съм те обиждал. Обидата явно е част от аргументите ти. Ти какво имаш като доказателство против наличието на "еврейската завера". Защото аз имам много доказателства за това! Както и за това, че самият еврейски народ е пострадал значително от "заверата". Виж не ми се говорят празни приказки. Или се аргументирай или си затвори устата като нямаш какво да кажеш освен празни приказки. Ето ти още едно четиво - писал го е евреин с отношение към "заверата":
http://www.israelshamir.net/Bulgarian/bulgarian6-2.htm#_ftn47
цитирай
31. ploudinperper - Тодоров, няма по-безнадеждно у...
07.02.2012 14:32
Тодоров, няма по-безнадеждно усилие да обясниш на проруските отрепки неща от рода на човешки права и кой е суверен в една държава.
Губиш си времето...
цитирай
32. brink - "Чух, че руските хумвейби...
07.02.2012 14:35
"Чух, че руските хумвейбини" - а аз чух, че един мармот завивал шоколад.
Борисе, щедър си на класификации и определения и беден на аргументи.
По-нагоре ти зададох няколко въпроса. Аз бях достатъчно любезен да отговоря на твоите, но на моите отговор не получих. Поне кажи какво е социал-фашизъм и защо Асад е социал-фашист. Другите въпроси са реторични...
цитирай
33. boristodorov56 - Специално за Захари!
07.02.2012 14:36
А знаеш ли кой евреин е казал: "От ционистите най-мразя нацистите и комунистите"?

Ако не позная, че е Буковски, значи ли, че ти си drink?
цитирай
34. brink - ploudinperper - още един титан на ...
07.02.2012 14:39
ploudinperper - още един титан на мисълта се появи, а гвоздеят тук трябва да е "проруски отрепки".
цитирай
35. brink - Разберете, момчета - тази омраза ще ...
07.02.2012 14:41
Разберете, момчета - тази омраза ще ви погуби. Brink out.
цитирай
36. men - А ти преливаш от любов, бе братче! Особено към онези, които убиват в Сирия!!!
07.02.2012 15:33
brink написа:
Разберете, момчета - тази омраза ще ви погуби. Brink out.



Голяма смрад!
цитирай
37. brink - Хиляди в Сирия: Благодарим ти, Русия! Благодарим ти, Китай!
07.02.2012 15:40
Анализирай това:
http://dnes.dir.bg/news/rusia-siria-sergey-lavrov-Lybia-and-Mid-East-unrest-10483594?nt=10
цитирай
38. brink - Смрадта се носи от ционистките ти ...
07.02.2012 15:42
Смрадта се носи от ционистките ти чорапи...
цитирай
39. brink - http://www. youtube. com/watc...
07.02.2012 15:49
http://www.youtube.com/watch?v=IBBbikkWk44
цитирай
40. анонимен - boristodorov56 това българският ...
07.02.2012 16:52
boristodorov56 това българският псевдоним ли е
цитирай
41. анонимен - Walter Schelenberg
07.02.2012 17:59
Поздрави към бай Захари и brink за чудесния пост и аргументираните изказвания!
Борис Тодоров е шабец-гой и неговите виждания по въпроса са забавни, но звучат кухо и нелепо, само слепец или предател-лакей-лизач на ционистки задници не би видял истината за случващото се в момента в Сирия...
цитирай
42. tomcat2 - Абе какво толкова го дискутирате, ...
07.02.2012 19:40
Абе какво толкова го дискутирате ,нещата са елементарни!
САЩ СА ЗЛО!
НАТО Е ЗЛО!
Точка по въпроса :)
цитирай
43. nagodi62 - Написаното е вярно! Съдбата на С...
07.02.2012 19:50
Написаното е вярно! Съдбата на Сирия е решена.Всичко вече е въпрос на време.За жалост съдбата на населението влиза само в тактическите схеми на противоборствуващите страни. Главната цел разбира се е Иран.
цитирай
44. idealist - За всички мислещи и информирани хора е ясно,
07.02.2012 20:15
че САЩ прави всичко възможно, за да намали ефекта на кризата върху американците чрез заграбване на чужди природни ресурси. А формулата, по която го прави е ясна отдавна - борба за "демокрация" или битка с тероризма.
Захариада, няма смисъл нищо да обясняваш на boristodorov56 - той е тотално заслепен от антикомунизма си. За него всички са агенти на КГБ :)
цитирай
45. momchil - Каквото и да направят САЩ и НАТО З...
07.02.2012 20:18
Каквото и да направят САЩ и НАТО Захари безмилостно го разкрива. Относно филмчето. Значи бунтовници на заплата от САЩ са се самозаснели как стрелят по граждански автобус и случайно са забравили флашката в кафенето на редакцията на някой демократиченвестник, а той публикува новинета.
цитирай
46. анонимен - Едва тогаз
07.02.2012 20:38
Виждам, над света непрестанно тлее жар. Гъст дим пропълзява на Изток. Огнени езици все още не се забелязват, но жарта зловещо припуква, аха-аха да припламне. Готви се да се възпламени и разпростре нашироко. Всеки миг ще лумне. На Земята открай време битуват Тъма и Светлина. Някога Юда стана „оръдие на злото“, предавайки Христос. Сега еврейският народ ще се превърне в „оръдие“, за да пострадат много християнски страни. В оня район се таи огромен неуправляем пожар. Когато избухне, много евреи ще идат от „другата страна на мира“ (ще загинат). Заради онуй, което вършат сега с арабите, ще бъдат овъзмездени. Ще са сразени, бити и прогонени от тях.

Събитието ще настъпи след масивен геокатаклизъм. Тогава ще последват мощни удари от вси страни срещу евреите. В стремежа да оцелеят, бягайки, някои ще се укрият в затънтена пещера. Там, угнетени от погрома, с изненада ще попаднат на Мойсеевия ковчег със скрижалите. Тогава ще си припомнят забравения Завет. Разтърсени, ще се покаят. И най-сетне ще повярват – наистина са богоизбран народ. Но не такива, каквито се представят сега, не. Едва тогаз ще поемат истинно и с Бога напред.
цитирай
47. ok3223 - Боре, Боре...
07.02.2012 20:46
Я събери малко обективна информация,повтарям обективна,и тогава се изказвай подготвен.А не като клакор на фалирала политика.Уж си оправен мъж.Тези от ЕС,НАТО и САЩ са затънали до гуша в проблеми и почти фалирали икономически. Какво.Искат да повторят сценария с Либия.Погледни кои са в днешното правителство на Либия.Американски менте либийци. Това да ти говори нещо.
Искат и май готвят голяма война в този район.
И ще я получат. И тогава,жална им майка на тях...па и на нас,защото такива с твоя акъл(на рапона)
,ни бутат към ядрен Апокалипсис.
Едно еврейска муха ,кацнала на носа на американския слон на глинени крака няма да уплаши Русия, още по-малко Китай...
САЩ не са спечелили нито една война след ВСВ,която фактически, бе спечелена от СССР.Нито Корейската,нито Виетнамската, насраха се в Ирак,продължават същото в Афганистан.Тяхното, на НАТО и САЩ си е плякаджииство,обират богати малки страни,за да кърпят положението.
Ноо... в Сирия и Иран става напечено.Русия и Китай няма да ги толерират вече. Ясно казаха...до тук.
Зад оранжевите и розовите революции и "демокрации" всички видяха да стърчат магарешките уши на ЦРУ.Айде стига бе.Време е някой да ги озапти, докато не е станало късно, и не се е стигнало до ядрен конфликт.
Навремето Хрушчов е казал на НЕМЦИТЕ и НАТОвците.Помнниш добре Хрушчов,нали?."Само с 2... 100 мегатонови ядрени ракети и от Централна Европа няма да остане нищо,а ние имаме стотици такива". Това е било отдавна.
ОБСТАНОВКАТА ОТ ТОГАВА НЕ СЕ Е ПРОМЕНИЛА МНОГО.
Ровичкат,опитват се да дестабилизират и РУСИЯ.Няма да мине.
Който копае гроб на другите,сам пада в него.
А демокрациите от американски тип е отдавна у нас.На теб и мен,по понятни причини, не ни харесват.
ЗАЩО НЕ ДОПУСНЕШ, ЧЕ ИМА И ДРУГИ НАРОДИ И ХОРА, НА КОИТО СЪЩАТА ТАЗИ МЕНТЕ ДЕМОКРАЦИЯ НЕ СЕ ХАРЕСВА, ПО ТЕХНИ НЕ ПО - МАЛКО ВАЖНИ ЗА ТЯХ ПРИЧИНИ.
Всеки народ си има манталитет и традиции, и никой няма право да го учи и му налага, как и с какво да живее.
НИКОЙ...ДАЖЕ НАТО И САЩ.
цитирай
48. анонимен - KOMUNIST SOCIALIST FASHIST
07.02.2012 21:52
АБСОЛЮТНО СЪМ СЪГЛАСЕН С КАЗАНОТО ПО ГОРЕ ОТ УОЛТЪР ШЕЛЕНБЕРГ,
ДЕЙСТВИТЕЛНО ЗА МАЛКО ПО ИНТЕЛЕКТУАЛНО ВЪЗВИШЕНИТЕ ОТ МИСЛОВНОТО ДЪНО Е НАПЪЛНО ЯСНО КАК СЕ ПРАВЯТ НЕЩАТА, Е ИМА И ТАКИВА КАТО ТОДОРОВ, КОИТО ОБАЧЕ СА ДВА ВИДА НА ЕДНИТЕ ИМ Е ЯСНО ЧЕ ЗАЩИТАВАТ ЗАГУБЕНА КАУЗА, НО ИМ СЕ ЗАПЛАЩА ДА ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ЗАЩИТАВАТ, А ДРУГИТЕ ПРОСТО ТОЛКОВА МОГАТ ДА МИСЛЯТ И ЗАЩИТАВАТ. ОТ КОИ Е БОРИС НЕ ИСКАМ И ДА ЗНАМ. НО ИСКАМ ДА ВИ ПОКАЖА ЕДНА ПЕСЕН, МЕЖДУДРУГОТО ПИСАНА ПРЕДИ ПОВЕЧЕ ОТ ШЕСТ ГОДИНИ ПРЕДИ АРАБСКАТА ПРОЛЕТ И ОТ ЧОВЕК, ЧИЯТО НАЦИЯ НЕ УВАЖАВАМ И КОЯТО КЪМ ОНИЯ МОМЕНТ Е СЪЮЗНИК С НАТО И САЩ, НО ВЪПРЕКИ ТОАВА ВСЕКИ ИМА ПРАВО ТАМ ДА ИЗРАЗИ ПОЗИЦИЯТА СИ ДОРИ И ДА Е ПРОТИВ СЪЮЗНИЦЕТЕ, ТОВА Е ДОСТОЙНО ЗА УВАЖЕНИЕ. ТОВА ГО НЯМА ПРИ НАС. НАДЯВАМ СЕ ДА СТИГНЕМ И НИЕ ДО ТАЗИ СВОБОДА НА ИЗРАЗЯВАНЕ НА МИСЛИТЕ ...... ЕТО И ПЕСЕНТА С ПРЕВОД Е ЗАЩОТО ТОЧНО ТЕКСТА Е ВАЖЕН ...... http://vbox7.com/play:fdc6c30d
цитирай
49. mitternacht - ....
07.02.2012 22:40
Ми... то е ясно че и в Либия редовната армия не я избиха шепа маймуни стрелящи във въздуха и неможещи да уцелят и блок. Тъй че вероятно и в Сирия изведнъж армията ще започне да търпи поражения от неясно кого.


Колкото до Иран- к'ви ракети към България, к'ви 5 лева? Но може да има ракети към Израел, бази на Америка в съседство с Иран и това е...
цитирай
50. анонимен - макар че видеото е повече от ясно...затези които не вярведат на очите си -един цитат
08.02.2012 00:06
„Ние говорим на нашите военни, че на нас ще ни се наложи да превземем седем блозкоизточни страни заради ресурси, и те на практика почти изпълниха своята задача. Вие знаете какво е мнението ми за нашите военни, но аз трябва да кажа, че те изпълняваха заповедите този път с излишно усърдие. Това все пак е последното стъпало, тъй като Иран действително нарушава баланса. Колко дълго Китай и Русия ще стоят и гледат как Америка ги ограбва? Великата руска мечка и Китайският дракон ще бъдат принудени да се пробудят от дълбокия си сън, но в същото това време Израел е длъжен да се бори с всички сили, така щото да убие колкото се може повече араби. Колко точно – колкото успее.
Надявам се, ако всичко мине добре, половината от Близкия изток да стане израелски. Нашата младеж през последното десетилетие и преди това се обучаваше в компютърни игри, които отразяват именно това, което иде в близко бъдеще с интелектуалното му програмиране. Нашите младежи, в САЩ и на Запад, са готови, защото са вече програмирани да бъдат добри войници и когато им заповядат да излязат на улицата да се борят с тези откачени китайци и руснаци - те ще се подчиняват на заповедите"

Хенри Кисинджър
цитирай
51. анонимен - САЩ избиха в Ирак 150 000 цивилни (по официална статистика)
08.02.2012 00:18
във Виетнам 4,5 млн. (пак по официална статистика)

Но колко ще са жертвите на "демокрацията" в Сирия е трудно да се каже....поне докато в "ОСВОБОЖДАВАНЕТО" не се включи Пентагона .


Пентагон това е окото на сатаната (пресечена фигура на пентаграм)
цитирай
52. анонимен - САЩ избиха в Ирак 150 000 цивилни (по официална статистика)
08.02.2012 00:18
във Виетнам 4,5 млн. (пак по официална статистика)

Но колко ще са жертвите на "демокрацията" в Сирия е трудно да се каже....поне докато в "ОСВОБОЖДАВАНЕТО" не се включи Пентагона .


Пентагон това е окото на сатаната (пресечена фигура на пентаграм)
цитирай
53. men - Празноглави рубладжии - какво може да се очаква! Четери от анонимните коментари са на kuchel.
08.02.2012 08:52
Много червена смрад тук , разум и човечност - никак.
цитирай
54. rustocks - Елементарно!
08.02.2012 11:19
Какво доказваш с този клип?
Каква е гаранцията, че не е манипулиран от режима?
цитирай
55. rustocks - http://youtu.be/2BSM4PDI3eA
08.02.2012 11:23
http://youtu.be/2BSM4PDI3eA
цитирай
56. kykowsky - http://www. youtube. com/v/2B...
08.02.2012 11:35
http://www.youtube.com/v/2BSM4PDI3eA?&autoplay=1
цитирай
57. анонимен - za men
08.02.2012 13:46
Човече, прегледай се на психиатър. Каква е тази дива злоба. Толкова много пари ли ти плащат за коментари и политагитацията. Усещам еврейски почерк в думите и мислите ти. Нито вас ви искаме, нито американската ви демокрация. И защо лъжеш така нагло. Не сме слепи или глупави. Виждаме добре какво се случва и кой го върши. Адвокатските изцепки може и да вървят в съда, ама тука не. И не съм kuchel. Явно си го сънувал тази нощ. Много мислим така.
цитирай
58. анонимен - Ах тези финландци, кога станаха рубладжии, предатели
08.02.2012 20:46
„Русия има по-реалистична представа за ситуацията в Сирия, отколкото Запада” - Това заяви известният финландски експерт, директорът на Института на външното министерство по въпросите на Близкия изток Ари Керкянен.
Според него, проблемът се състои в това, че Русия, „разполагаща с по-адекватна информация, не може да установи контакти с всички опозиционни групировки”. „Представите на Запада не са съвсем верни, ситуацията не само черно-бяла, както това може да изглежда от съобщенията на медиите”, смята експертът. Мнозинството хора в Сирия искат да имат нормален живот и нямат никакво отношение към боевете, а съществуващият режим все още се ползва от подкрепа сред населението”. В Сирия се води гражданска война. Против правителството воюват разпокъсани групировки, в това число действащи при подкрепа от чужбина, които се отказват от диалог с режима”. Финландският специалист е уверен, че сега важното е да се намери изход от затворения кръг на насилие.
цитирай
59. анонимен - ;-)
10.02.2012 08:08
Плановете за сваляне на Асад, Кадафи и т.н. са си от след 91-ва. Просто след 9/11 бяха приведени в действие, щото стана ясно, че долара няма да мине без армията ;-).

http://www.youtube.com/watch?v=f7NsXFnzJGw

Ако не знаете как работи лобито ето ви кратичка лекция от "проминент" професори. Ще ми се някой от "десните" другари да ги нарекат комунисти, че да им се посмея ;-))).

http://www.youtube.com/watch?v=FSXZNm2jGVE

Както и да е де, Играта е по различна, "републиканците" се издъниха сега е ред на "демократите".

http://www.youtube.com/watch?v=Bxz576Byjls

http://www.youtube.com/watch?v=eUH0NW3xfxA
цитирай
60. анонимен - ;-)
10.02.2012 08:13
Колапса може да се отложи, но нищо не може да го спре.

Ние сме преминали точката "No return". Така, че мислете за себе си и не се връзвайте на баламистики.

http://www.youtube.com/watch?v=xev5VfWPsmE
цитирай
61. анонимен - !!!
10.02.2012 08:49
OO-ps дал съм грешен линк по-горе, съжалявам за което. Ето ви правилния, не че горния е лош де ;-).

http://www.youtube.com/watch?v=RHidCnZDgSo

Ако не сте запознати, Майк говори от зона позната като Каскадия ;-). И както сами виждате от филмчето в горния пост, въпроса е да имаш и двете - вода и енергия. Това е смъртоносно важната комбинация за оцеляване. Ни повече, ни по-малко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39745301
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031