07.11.2011 12:38 - Репетиция за апокалипсис? На 9.11.2011 в САЩ се изключват всички инфокомуникации (видео и още нещо)
Автор: zahariada Категория: Новини

Последна промяна: 07.11.2011 13:25

Инфокомуникациите в САЩ спират за 3 минути на 09.11. 2.00 pm, за да се тества системата за ранно предупреждение за аварийни ситуации. Всичко това е представено като нещо естествено. Но любителите на конспиративните теории не се подвеждат.

Всички видове тестове е любимото прикритие на спецслужбите. Официални тестове бяха проведени по време на 11 септември. Официални тестове бяха проведени по време на подземните експлозии в Лондон. Ние можем само да гадаем какво се канят да замъглят.

Тестовете на система за спешно предупреждение се извършват по телевизията и радиото постоянно и без прекратяване на излъчването. Защо да спираме всички телевизионни и радио предавания в цялата страна?

Тези тестове се провеждат от няколко секунди до няколко минути.

Такова събитие се провежда за първи път в историята на службите за предупреждние от 1963 г. насам. Защо точно сега?

Обикновено тези тестове се оповестяват предварително. Но, за 09 ноември никой не обявява нищо, нито телевизия, нито радио. Нормалното е хората да бъдат уведомявани за такива събития, предварително и навсякъде, за да се избегне паника. Но досега никой не е предупредил за нищо.

Това е своеобразен преход към следващия текст:

Това е, разделяме се, кино няма да има...   imageВ началото на октомври, на U. С. президентът Барак Обама, беше изпратена петиция с молба да разсекрети информацията за НЛО и официално да признае наличието на присъствието им на планетата

И тя (петицията) получи отговор от Фил Ларсън:

Благодарим Ви за подписаната петиция за признаване на присъствието на извънземни на Земята.

А
мериканското правителство все още няма доказателства за това, че живот извън нашата планета съществува, или че извънземно присъствие на Земята се е наблюдавало. В допълнение, няма никаква надеждна информация, както и, че никакви доказателства в момента не са скрити от очите на обществеността.

Все пак, това не означава, че животаизвън нашата планета не се обсъжда или проучва. В действителност, има редица проекти, които работят в тази посока. Ето някои примери:

* SETI-Search за извънземен разум, първоначално спря да работи поради липса на източник на финансиране, но сега са намерени източници на частно финансиране и работата е възобновена. Основната цел на SETI е да действа като едно гигантско ухо от името на човешката раса, чрез насочвайки цял набор от наземни телескопи в Космоса, за да слушат всеки сигнал от друг свят.
* Кеплер - космическия кораб на НАСА е в орбита около Земята. Основната му цел е да се намерят подобни на Земята планети. Тази планета може да бъде в рамките на "Златокоска" Там трябва да е нито прекалено горещо, нито прекалено студено, а потенциално може да бъде подходяща за обитаване. Мисията Кеплер е проектирана специално за изучаване на галактиките в Млечния път, за да открие планети, подобни на Земята или близо до Слънцето.
* Mars Science Laboratory,  марсоход на НАСА , стартира в близко бъдеще. Във въздуха е лабораторията Rover, която ще разглежда скали, почви и др., с цел откриване на химически строителни блокове на живот (напр., форми на въглерода) на Марс, за да се разбере дали е имало живот и може ли да има и в бъдеще

Една последна забележка: Много учени и математици вярват, че животът извън Земята наистина съществува. Те отдавна са стигнали до извода, че тези шансове са доста високи и някъде сред трилионите звезди във вселената има и други планети, на които има живот. Много от тях също така отбелязват, че има шанс за контакт с други светове, но те са изключително малки, отчитайки разстоянието.

Но всичко това е спекулация и статистика. Ние нямаме никакви доказателства за извънземни цивилизации и данни за извънземно присъствие, тук, на Земята.

Фил Larson. Специалист по космическата политика и комуникация, на науката и технологичната политика на Белия дом.

Официалният отговор е публикуван на сайта: https://wwws.whitehouse.gov/petitions #! / Response / searching-et-no-evidence-yet

Отговор на изявлението на Обама

Истината е някъде тука....! Горе или долу.
Слънцето се обръща с горещата си страна към Земята   image  ЛОС-АНДЖЕЛЕС, 5 ноември    Корр.ИТАР-ТАСС Алексей Качалин

Обсерваторията за слънчева динамика на САЩ / SDO - американският научен сателит, зарегестрира едно от най-мощните слънчеви изригвания. В тази зона на активност на Слънцето, е възможно в скоро време да предизвика нова серия от смущения, бавно измествайки се към точката на въртене на Земята. В тази позиция, сфера на активна дейност ще продължи две седмици, прогнозира Националната океанска и атмосферна администрация на САЩ.

Избухването, които ще настъпят на Слънцето в четвъртък, съответстват на клас X1, 9   и ще  "предизвикат за около 45 минути нарущени радиокомуникациите на Земятя, информира НАСА. "Учените продължават да наблюдават дейността в областта на светилото, което може да доведе до допълнително избухване на слънчева активност" - добавя космическата агенция на САЩ.

Оттам припомнят, че признаците за активността на Слънцето са свързани с така наречените слънчеви петна, чийто брой вече достига няколко десетки. Най-голямото е на място, каталогизирано под името AR11339, до 80 000 км в дължина, и няколко пъти по-голямо от диска на планетата. В тази зона в миналия четвъртък е имало мощно изтласкване на коронарна маса - гореща плазма с поток от протони, електрони и тежки елементи, насочени в посока на Венера.

Според Националното управление по океански и атмосферни изследвания на САЩ, пет дни след най-голямата област на дейност ще се измести така, че потокът от нови емисии / ако те се появат / ще бъдат изпратени директно към Земята. "Тази област е обърната към планетата в рамките на две седмици" - казва старши изследователят Джо Kунчес.

imageКоронарните изхвърляния на маса, са, в зависимост от яркостта на тяхното производство на X-лъчи, са разделени в пет класа: A, B, C, M, X. Най-силни са емисиите от флаш-X клас, в непосредствена близост е клас, 10 пъти по-слаб от предишния. За Земята е опасен клас M, и др. За най-опасен се смята клас X, особено когато скоростта на плазмата се изхвърля от короната с повече от 1.6 милиона мили в час, и тегло до 10 милиарда тона. Тези явления могат да доведат до нарушения на приборите на спътниците, наземните комуникации и предизвикване на магнитни бури, но непосредствена опасност за хората не е налице.

През лятото НАСА е регистрирала изригване от клас X6,9 на Слънцето, а през февруари - клас Х2,2, и през декември 2006 г. - клас X9.

Активната зона на Слънцето, 1339 е най-голямата през последните години на наблюдения - на 06 ноември 2011 г. , преди два дни е била в източната част (ръба на диска) на слънцето, а сега се обръща към Земята.

1. asthfghl - ...
07.11.2011 13:32
> Но любителите на конспиративните теории не се подвеждат

О, непременно не се подвеждат. Те вече са сигурни, че правителството, това вездесъщо чудовище, стои зад всичко и се опитва да прикрие поредния край на света! ;)

> Слънцето се обръща с горещата си страна към Земята

Смях. Някой не е наясно с начина на въртене на Слънцето :)))
2. mileidi46 - !!!!!
07.11.2011 18:04
Току що пуснах и аз такова ,,съобщение" в новият си постинг..намерих го в италианската ,,ЛА СТАМПА'':)))Ако бях видяла,4е си пуснал и ти,нямаше да го пусна..но сега си мисля,че повече информация от различни източници не е излишна..:)))
Поздрави!
3. zahariada - :))) Re:2 Благодаря ти!
07.11.2011 18:30
Има нужда заради скептиците. Поздрав и хубава вечер!
4. asthfghl - 3.
07.11.2011 20:02
Т.е. колкото повече хаховци повторят една измишльотина, толкова по-истина ще стане тя? И откога количеството е гаранция за истинност? :D
5. анонимен - Idiot
07.11.2011 23:41
не, повече от идиот си, ама явно четен и все пак идиот!
6. misbis - е,тоя месец ще се заредя с пуканки
08.11.2011 11:27
за шоуто.Знаех си,че ще измундрят нещо на ритуалните си дати.
7. zahariada - :))) Re:6 misbis Благодаря!
08.11.2011 12:29
Да, да, вземи си повече. Те стават зловещо смешни вече. Поздрави!
8. asthfghl - ;)