Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2010 11:26 - Жените след менопаузата са вредни
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 35626 Коментари: 62 Гласове:
-3

Последна промяна: 29.08.2010 12:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Жените след менопауза са вредни събота, август 28, 2010 By observer    

imageСъществуването на жените след менопаузата им е еволюционно неизгодно. Това сензационно заключение е направено от Анна Кахел от Института за еволюционна антропология „Макс Планк“ (Германия).

А от гледна точка на вулгарния дарвинизъм, бабите дори заплашват  естествения подбор, тъй като за техните грижи се консумират твърде много от и без това ограничените ресурси на семейството, които могат да бъдат посветени на отглеждането на плодородно потомство.

Хората – това са единствените примати, при които жените живеят твърде дълго след своя репродуктивен период. И дълго време  учените са смятали, че са решили загадката на такова биологично предимство.

Досега се е смятало, че бабите оказват огромна помощ при възпитанието на децата. Защото, от една страна, те имат свободно време, и от друга страна, голям опит, така че естественият отбор е принудил жените да живеят в продължение на десетилетия в състояние на менопауза.

Според Ytro.ru, тази хипотеза  е направено през 1966 г. от британския  еволюционен биолог Уилям Хамилтън. Според него, с баби и дядовци, децата се развиват много по-добре, отколкото без тях, както и очакваната продължителност на живота на поколенията на теория, трябва да се увеличи.


Въпреки това Kahele с новите си изследвания постави всички предишни резултати под въпрос. Тя извела проблема на дълголетие на жените извън самата дискусии, разработвайки компютърен модел на еволюцията на живота, в зависимост от няколко условия. И се оказва, че дейността на бабите не са повлияли на крайния резултат.

 

С други думи, продължителността на живота и здравето на човека абсолютно не са свързани с факта, възпитавала ли го е бабата като дете. Също така, съгласно Kahele, хилядите години съществуване на бабата довежда до  намаляване на репродуктивния период и до увеличаване на възрастта, на която жените раждат първото си дете.

Във всеки случай, изследователката установява, че определена  еволюционна полза от възрастните жени все пак има: по-малко време се кърмят бебета и следователно, така се намаляват интервалите между ражданията. Което означава, че така нареченият КПД на репродуктивната възраст се повишава.


 Хипотезата за еволюционата полза от бабите е поставена под въпрос още през 2003 г., когато учени обработили в църквата на Източно – Фризийски острови (Северно море) метрични документи от XVIII – XIX век. При това те са били изправени пред два изненадващи факта.

На първо място, в семейства с живи баби и дядовци потомците били  по-малко. А от друга страна, положително въздействие върху децата имали само бабите по майчина линия. Ако се грижили за внуците си баби по бащина линия децата не оцелявали дори до пет години
Източник:www.30dumi.pozicii.net

Коментар от zahariada: 
Аз също не съм съгласен с тези "умозаключения". Така, че вместо да ме оплювате да реагираве тякак. С блог-вълна или нещо друго!



Тагове:   менопаузата,


Гласувай:
9


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - ок
29.08.2010 11:35
Сбогом! Аз скачам от балкона...но дядовците полезни ли са, че ако и те са вредни, да скачаме заедно:)
цитирай
2. анонимен - Ти си вреден за самия себе си
29.08.2010 11:40
Аман от простотия в този Блог и Сайт
цитирай
3. lubima - Що за тъпотии!Някоя си там незад...
29.08.2010 11:47
Що за тъпотии!Някоя си там незадоволена кукундрела си губила времето да "докаже" нещо и ние веднага като оФци заблеяхме след нея!Ами я вземи кажи на майка си и ли на съпругата си, че са вредни а?Ади сега...дай да трепем жените още след като родят...че изпълнили задължението си?Сигурно мъжете трябва да ги гътнем след полов акт....що са ни пък за по-дълго?
цитирай
4. анонимен - :)))
29.08.2010 11:50
Добре е, че не вярваме на всички глупости ''хвърлени'' във виртуалното (псевдо) пространство!
zahariada, понякога и изглеждащите най- умно :) се издънват! :)))
цитирай
5. makont - Май не те разбраха!
29.08.2010 13:39
В блога имам чувството, че никой не чете постингите до края. Това, че не си съгласен с това, май не те оправдава, просто си грешен, че ни представяш тази отвратителна позиция на някой си. това сигурно някой младок го е писал. те младите изобщо не могат да ни простят, това, че изобщо живеем след 40 години. Хубава неделя!
цитирай
6. zahariada - :Re))5 Благодаря ти!
29.08.2010 13:57
Дори не прочетоха кой е автора. Хубав ден и на теб!
цитирай
7. анонимен - "Pod polata na baba"
29.08.2010 17:05
abe pi4, sho si nevyt nihnata mutti fuckana.

popitai B Boriskof i D Daraliankof dali ne sa aftorite na towa nau4eno izsledvane.

"Pod polata na baba"
цитирай
8. sunny2 - това не е сериозно;) децата се развиват най-добре със собствените си
29.08.2010 17:40
родители. Колкото до "еволюционната полза": "Във всеки случай, изследователката установява, че определена еволюционна полза от възрастните жени все пак има: по-малко време се кърмят бебета и следователно, така се намаляват интервалите между ражданията. Което означава, че така нареченият КПД на репродуктивната възраст се повишава." - по-скоро е еволюционна вреда!?
Последните американски изследвания за кърмаческата възраст категорично доказват, че кърмаческият период е от изключителна важност за човешкото развитие и за предпочитане е да е максимално продължителен - поне до 2 годишно възраст.
цитирай
9. stefanni - Тази Анна Кахел. . . дано да й е далече ...
29.08.2010 17:56
Тази Анна Кахел...дано да й е далече менопаузата , щото иначе...лошо й се пише , ако държавата повярва на изследванията й .
цитирай
10. анонимен - И това НЕ е само чувство :(
29.08.2010 18:37
Я нека си кажем к'во ми е на мен на акъла, пък другото - много важно! :(
Приятна вечер в подобна животоспасяваща среда! :(

makont написа:
В блога имам чувството, че никой не чете постингите до края. Това, че не си съгласен с това, май не те оправдава, просто си грешен, че ни представяш тази отвратителна позиция на някой си. това сигурно някой младок го е писал. те младите изобщо не могат да ни простят, това, че изобщо живеем след 40 години. Хубава неделя!

цитирай
11. анонимен - тази статия е
29.08.2010 18:56
АБСОЛЮТНА ПРОСТОТИЯ!!!
цитирай
12. zahariada - :Re))8 Благодаря ти, sunny2!
29.08.2010 19:03
Това не само, не е сериозно, но мирише, не, смърди на евгеника. науката създадена още преди Хитлер, която и той се е опитал да използва като оправдание. Едно такова твърдение е груба намеса на най-ценното, Правото на избор. Поздрав!
цитирай
13. raders - Истински случай
29.08.2010 19:32
Една снаха хокала мъжа си: "Майка ти все пак гледа децата и върши някаква работа в къщи, ами тоя дъртия какво да го правим - да го стрижем ли?" Но "дъртия" бил в коридора, чул разправията и подвикнал на бабичката: "Хайде бабо, тръгвай да си ходим на село, че тук искат да ни стрижат!
цитирай
14. razkazvachka - Ами като гледаш снимката - прави са!:))))
29.08.2010 19:40
Изобщо, човешкият род е вреден за самия себе си - баби, деца, дядовци - пречат на роботите да си гледат работата...
Весела седмица!
и както се казва в песната: Имате ли стари баби - дръжте ги за вас!
цитирай
15. kundalini - по тази логика, когато настъпи андропауза
29.08.2010 19:45
какво следва за мъжете?!:)

цитирай
16. анонимен - По–здрав от една девойка
29.08.2010 19:57
Автора, много си се напрегнал нещо,защо не си обърнеш внимание, наистина не има е лесно на чичковците като теб, ама много успокоява допира с жена, та дори и в мено– паузата, я се отпусни па не му мисли толкова, твойте връснички знаят много за секса искам да кажа и не на всеки му стиска, нали ме разбираш правилно, якост трябва и сила мъжка...
цитирай
17. svoboda64 - По-голяма откровена групост
29.08.2010 19:59
отдавна не бях чела! Каквито и заключения от единични "изследвания" да се правят, те не могат да оборят милион години традиции - независимо кой или как ще ги оценява :)

Тъй като не ми се влиза в пустословие, само ще припомня стародавната мъдрост: Ако имаш старо - убий го, ако нямаш - купи си!

А всички останали - според себе си:)))
цитирай
18. liliyanaandreeva - Моята версия е :
29.08.2010 20:13
До 7 години - детство
От 7 до 22 години учение за всички деца
жени : 8 години майчинство - за отглеждане на 2 деца + 20 години трудов стаж
мъже : 3 години бащинство - за отглеждане на 2 деца + 25 години трудов стаж
От 50 години - пенсионери
цитирай
19. анонимен - А мъжете след андропауза са изкуфели :)
29.08.2010 20:20
Щото не могат да го вдигат вече и се мъчат всячески да привлекат внимание :Р
цитирай
20. semtomovi - Предлагам по шведска стара традиция скалата Йеттестюпан! )
29.08.2010 20:36
Вижте подробности за Еттестюпан в блога ми!
цитирай
21. hristo27 - Простотии!
29.08.2010 20:57
Простотии!
цитирай
22. анонимен - Правилно - да се изхвърлят бабунгерите
29.08.2010 20:58
Като оня виц, дето Иванчо казал, че ще продават майка му, защото "Аз не суча, тате не ебе, за какво ни е тогава?"
цитирай
23. анонимен - Всички тези от Макс Планк май са луди ...
29.08.2010 21:15
Всички тези от Макс Планк май са луди и то много. Да си учен не е лошо, но да загубиш здравия си разум при многото си знания е пагубно на само за самия теб.Опитват да разбират смисъла на човешкия живот на основата на недоказаната все още теория-Дарвинизма. Всъщност по ленински образования българин обикновено не знае, че тази теория никога не е била доказана. Тя се вярва подобно на религия. Каква наука е тогава?!?
цитирай
24. анонимен - що за тъпотия
29.08.2010 21:16
тази умница не заслужава нищо друго освен 100 тояги по задника.а след това да я пуснат в гори телилеиски да си развива теорията пред горилите.
цитирай
25. анонимен - Имаше една приказка за царя дето ...
29.08.2010 21:18
Имаше една приказка за царя дето избивал старите хора някога....тая приказка е по-учена от тия малоумни германци в макс планк.
цитирай
26. анонимен - http://www. youtube. com/watc...
29.08.2010 21:24
http://www.youtube.com/watch?v=YGf2HBdktqU&feature=related потърсете текста!
цитирай
27. pumona - Приемам, изводите на учените!
29.08.2010 21:26
Позамислих се и реших, че най-доброто което съм получила в детството си е било от баба ми. Тя се грижеше за цялата челяд. Готвече, чистеше, поддържаше цялата къща от три семейства на етаж. Гледаше внуците си.
Не зная с какво може да са вредни жените след климактериума. Да кажем по време на климактериума вредят, оти горките ги тръшкат променящите ги симптоми. Пък, знам ли... освен, когато наближа този сублимен момент да се поогледам и прочета в очите на околните - колко вредя! И още - колко жени след климактериума се грижат за болните си мъже - не го споделям, но го отбелязвам.
цитирай
28. анонимен - mimi
29.08.2010 21:53
Още от незапомнени времена са пращали на специален за случая остров всяка жена ,навършила 40 години.Наистина живота е много кратък-родиш детенце,а то като стане на три години-вече е капацитет по всичко и не ще да те знае....Е,от там на сетне сме леко излишни..
цитирай
29. анонимен - отново
29.08.2010 21:56
Това е логична поредна глупост от развитието на еволюционизма . Радвам се ,че неговите верни потдръжници започнаха последователно и научно да го следват , което неминуеми ще доведе до още по-зловещи глупости.
цитирай
30. анонимен - зззззз
29.08.2010 22:00
И все пак не ми дава мира чуденката-защо когато човек остарява ,задължително трябва да заприличва на смачкан вестник....Няма какпка милост природата..
цитирай
31. hostilewhisper - Като чета коментарите, се чудя не ...
29.08.2010 22:22
Като чета коментарите, се чудя не само как може да има толкова глупави хора, но и толкова неграмотни?Вие можете ли да четете?"Писал го е някой младок" - не знам от какъв пол сте, но мога да ви кажа, че е най-добре да минете пак през първи клас и да наблегнете на четенето, защото се вижда, че авторът на това изследване е жена.Второ, тук не става изобщо въпрос за сексизъм и такива глупости, с които се спекулира в днешно време.Въпросът е напълно научен - защо индивид, който с нищо не е полезен, продължава да живее?Защо природата не е направила така, че да си отива, както с търтеите, примерно.Това е проблема, с който въпросният учен (от женски пол) се е занимавал.

Наистина съм шокиран от нивото на интелигентност на повечето потребители, граничещо с откровенна дебилност.Вместо да гледате "Сексът и градът" и др. безсмислени сериали, пуснете си "Дискавъри" или "Хъстъри чанъл", та барем ви влезе нещо в простата глава.
цитирай
32. анонимен - Лелеее...
29.08.2010 22:23
С изключение на двама-трима, тоя народ няма грам чувство за хумор
Родили са се с мисловна пауза
цитирай
33. mimayordanova - Абсолютна простотия.
29.08.2010 22:29
Абсолютна простотия.
цитирай
34. stix - Най вероятно Анна Кахел живее при ...
29.08.2010 22:30
Най вероятно Анна Кахел живее при свекърва си, затова се е надъхала така против нея ...

Групата "планинари", които изоставиха 84-годишен мъж в Пирин планина сигурно са прочели тази статия, преди да го отведат на "екскурзия".
цитирай
35. mimayordanova - И все пак не ми дава мира чуденкат...
29.08.2010 22:36
анонимен написа:
И все пак не ми дава мира чуденката-защо когато човек остарява ,задължително трябва да заприличва на смачкан вестник....Няма какпка милост природата..

Това мнение говори за невежество, непознаване на световната цивилизация и супер ниска степен на интелигентност. Наистина назад сте с няколко влакови композиции непрочетени книги.
цитирай
36. анонимен - по-тъпо от германец няма
29.08.2010 22:45
Тая учена мисирка, като и спре мензисът, да иде да се хвърли, ама някъде от по-високо, че да не пречи на еволюцията
цитирай
37. анонимен - много интелигентно
29.08.2010 22:53
hostilewhisper написа:
Като чета коментарите, се чудя не само как може да има толкова глупави хора, но и толкова неграмотни?Вие можете ли да четете?"Писал го е някой младок" - не знам от какъв пол сте, но мога да ви кажа, че е най-добре да минете пак през първи клас и да наблегнете на четенето, защото се вижда, че авторът на това изследване е жена.Второ, тук не става изобщо въпрос за сексизъм и такива глупости, с които се спекулира в днешно време.Въпросът е напълно научен - защо индивид, който с нищо не е полезен, продължава да живее?Защо природата не е направила така, че да си отива, както с търтеите, примерно.Това е проблема, с който въпросният учен (от женски пол) се е занимавал.

Наистина съм шокиран от нивото на интелигентност на повечето потребители, граничещо с откровенна дебилност.Вместо да гледате "Сексът и градът" и др. безсмислени сериали, пуснете си "Дискавъри" или "Хъстъри чанъл", та барем ви влезе нещо в простата глава.

Ти си мъж, доколкото разбирам, и донякъде не се изненадвам от "високата ти интелигентност", но брътвежите ти са абсолютно лишени от здрав разум. То май и от повечето мъже няма голяма полза след създаване на потомството, но природата не ги закача.
цитирай
38. ninaantonova - И какво трябва да ги правим жените след менопаузата?
29.08.2010 23:03
А кога мъжете са вредни за себе си и околните? Ако това е Ваше мнение, следствие на анализите на някакви си "учени", от не знам от къде си и т.н., е крайно цинично и вулгарно.
Каква е целта Ви с този постинг? Да не би да предлагате да се напише нов закон за определяне границата на живот на жените след менопаузата?
Моля да ме извините, пояснете се, ако изобщо знаете какво сте искали да кажете с по-горе написанато от Вас. Всъщност, няма значение, май Ви се вързах да пиша. Въпреки всичко, Ви желая хубава седмица.
цитирай
39. анонимен - ан37,
29.08.2010 23:05
Че направи изследване. Анкета само. Царството на амазонките го има само в приказките.
Тука е царство на воловете, яздени от амазонки, нахални, нагли, все недоволни, заплатопийци...

Ега ти царството на рогатите яздени, човек му се приисква да стане педераст
цитирай
40. kikokinezi - zahariada, не мисля, че блога ти ...
29.08.2010 23:24
zahariada, не мисля, че блога ти страда от липса на популярност и не разбирам защо си публикувал този абсурд...?! Гласувах с палеца надолу.
цитирай
41. feishtica - Като чета коментарите, се чудя не ...
29.08.2010 23:24
hostilewhisper написа:
Като чета коментарите, се чудя не само как може да има толкова глупави хора, но и толкова неграмотни?Вие можете ли да четете?"Писал го е някой младок" - не знам от какъв пол сте, но мога да ви кажа, че е най-добре да минете пак през първи клас и да наблегнете на четенето, защото се вижда, че авторът на това изследване е жена.Второ, тук не става изобщо въпрос за сексизъм и такива глупости, с които се спекулира в днешно време.Въпросът е напълно научен - защо индивид, който с нищо не е полезен, продължава да живее?Защо природата не е направила така, че да си отива, както с търтеите, примерно.Това е проблема, с който въпросният учен (от женски пол) се е занимавал.

Наистина съм шокиран от нивото на интелигентност на повечето потребители, граничещо с откровенна дебилност.Вместо да гледате "Сексът и градът" и др. безсмислени сериали, пуснете си "Дискавъри" или "Хъстъри чанъл", та барем ви влезе нещо в простата глава.


E то и евгениката е наука...
цитирай
42. анонимен - Петър Дънов (Беинса Доуно)
30.08.2010 00:06
Много хубаво там го е казал, с 1 виц, с 1 притча, за разликата между славянина, французина, германеца и американеца. Как всички питали питали питали, а славянина само махал с ръка. На него от предишни реинкарнации всичките им морални търсения му били ясни. В такъв смисъл тия нации са според Дънов, деца на славянската (великкодушието, моралната извисеност етц). Сетих се за това, като чух горните как се кахърят заради швабските учени. Такава им е натурата. Да разбират по-малко от нас . Сорри! )
цитирай
43. анонимен - Цорри
30.08.2010 07:46
най-вредни са мъжете след 50 че стават неадекватни глупаци в стремежа си да хванат последните влакове
цитирай
44. анонимен - Анджи -Жалко за политиците
30.08.2010 08:31
Ако това "научно" доказателство е верно, какво ли ще правят политиците???- боже, няма да има спорове за пенсионната реформа, ще направят газова камера, ще пуснат в нея всички жени след 55г.възраст и няма да има ДЕБАТИ- ужас. Депутатите ще станат излишни!!!.
цитирай
45. анонимен - Пак и пак гоненене на сензации
30.08.2010 09:04
1. Тъпа гедерейка нещо си проучвала. 2. Руският саит го гепил и ти от там.3. Като не си съгласен, почни с това, аргументирай се, а то си се свил с няколко недомлъвки като плужек. Какви умозаключения ти се мотаят в главата?
Какви прости хора в този блог! Лайняни постинги един след друг в тази клоака.Поредният копипейстник на Блога.
цитирай
46. анонимен - Да, бе, да. А мъжете след пенсион...
30.08.2010 09:32
Да, бе, да. А мъжете след пенсионирането да не са по-добре! Мотаят ти се в краката по цял ден, хленчат, нямат какво да правят... жените поне винаги си намираме полезни занимания-дали ще готвим, чистим, ще се грижим за деца (най-често на тази възраст за собственото внуче), но сме нужни, а вие? Така, че я по-леко, че ако не сме ние да ви изперем и сготвим ще ви питам.
цитирай
47. анонимен - геноцид
30.08.2010 09:35
...тая е Тоя
цитирай
48. анонимен - Тъпо
30.08.2010 10:06
makont написа:
В блога имам чувството, че никой не чете постингите до края. Това, че не си съгласен с това, май не те оправдава, просто си грешен, че ни представяш тази отвратителна позиция на някой си. това сигурно някой младок го е писал. те младите изобщо не могат да ни простят, това, че изобщо живеем след 40 години. Хубава неделя!

Ами колко по-тъпо заглавие можеше да измислят
цитирай
49. анонимен - Страшна простотия
30.08.2010 10:09
Само не разбирам защо се поства такава глупост. За да се коментира ли.
Ето ви тогава ново заглавие:
Учени открили, че мъжете са най- тъпите животни на планетата, жените най- ненужните а кучетата имат повече шансове за оцеляване от хората.
Като го пишат това- каква реакция очакват. Страшна простотия- страшна.
цитирай
50. nesstor - Нестор.
30.08.2010 10:47
Истината е, че жените в менопауза/често преждевременна/ в политиката са най-вредни. И, за да бъдем справедливи още по-вредни са мъжете политици в нарцистичен мензис и другите в андропауза. Всеки ден изобилства с примери в тази насока.
цитирай
51. rpatel - А защо имам чувството, че жената ...
30.08.2010 11:36
А защо имам чувството, че жената правила това изследване има проблеми със по-възрастните си роднини от женски род и това е един вид отмъщение? Защото и аз да съм скарана с майка си, примерно, и аз ще намеря 1000 начина да им докажа, че не върши нищо полезно и че ми пречи. Ама аз пък от опит мога да ви кажа, че тия жени са страхотни! Ако не беше баба ми да ме гледа, цялото си ранно детство щях да прекарам по разни институции. А никой не може да отрече, че за едно бебе е по-добре да го гледа баба му, отколкото да е на ясла! Така, че аз имах късмет, че иначе с майка, която се е върна на работа по малко от година след като ме е родила... и изобщо ДОЛУ РЪЦЕТЕ ОТ БАБИТЕ! Това, че някои хора не са имали добри отношения със собствените си роднини, не означава, че всички над 55 са безполезни! Напротив.
цитирай
52. анонимен - Днес само глупави новини чета. Сега ...
30.08.2010 12:18
Днес само глупави новини чета. Сега пък жените били вредни! А защо са ни мъжете? В животинския свят се използват само за разплод! След като направят децата-трябва да ги унищожаваме.
цитирай
53. pnp5q - аман от журналюги, ей!!!
30.08.2010 12:24
И от учени-хрантутници също!!!
Помислете над този цитат от поста: "продължителността на живота и здравето на човека абсолютно не са свързани с факта, възпитавала ли го е бабата като дете". Сигурно е така еволюционно, тоест ФИЗИЧЕСКИ, НО! Наличието на грижовна баба обуславя едни други фактори като КАЧЕСТВО на живота, като изграждане на етично поведение, като развиване на социални умения и увереност и принос към чувството за удовлетворение от живота - или както офцити му викаме "щастие".
Ама така става кат се тика сулю и пулю "да работи на биро" или по нашенски - да учи, за да не работи. И понеже тия "учени" най-често нямат фантазията и на селски каруцар - а парите за "изследвания" тряа са усвояват - и те ви на "ново изследване, ПРЕОБРЪЩАЩО представите"...
Накрая да викна, да пропищя и от тия "преобръщания на представи", демек "деконструкция на митове": АМАН ОТ КОМПЛЕКСИРАНИ "ПОСТМОДЕРНИСТИ"! Като не могат да измислят нищо ново, се чудят как да плюят старото - а грантовете вървят, сега това плюене е на мода - и колкото по-изчанчено, толкова по-платено! От нашите данъци... :-/
цитирай
54. анонимен - В природата няма нищо случайно. ...
30.08.2010 12:46
В природата няма нищо случайно. След като жените живеят след края на репродуктивната им дейност, значи е полезно и необходимо, в противен случай нито Бог, нито природата щеше да го допусне.
Марк Твен в книгата му Писма от Земята разглежда хилядолетния опит на групи от хора, които променят природния закон и го променят в своя полза. Изводите му са, че властимащите/ религиозни и икономически/ въпреки ясния божи закон, по който да живеем, правят напълно различен извод, обосновават го с аргументи и го налагат като закон, а в последствие, колкото е по-налудничав закона, толкова повече държат на него и убиват и водят войни за да го отстоят, тъй като е в тяхна полза.
цитирай
55. анонимен - За бабите и......
30.08.2010 12:59
Всичко хубаво, което съм научила за нещата от живота, е от моята баба по бащина линия. Маме, с ударение на първата сричка, успя с приказки и с притчи да ме научи кое е добро и кое е зло, кое е честно и достойно поведение. Познавах човек, отгледан до седмата си година от баба си по майчина линия, който беше един чудесно оформен егоист, без никакви морални принципи, с високо самочувствие и арогантност. Е, всеки с кармата си, това е. А тези "изследвания" на разни псевдоучени-по-добре да ги скрият някъде.
цитирай
56. kabuli - Съгласен
30.08.2010 14:50
Отварям джама и фърлям бабата навън. Закомий? Стига вечи толкова! 40 гудини са търпейми, ама аз разбраф, чи ут нея файда нема от кугито дечинята ми спряа да я сучат. Ама са питам пусто мени кво ши ма праят дечинята. Май ши скачаме двамцата!
цитирай
57. анонимен - на немците все някой им пречи
30.08.2010 15:41
немците периодично си набелязват групи хора, които обявяват за ненужни, вредни, опасни ... ето, вече започнаха и научно да обосновават недоумиците си. А може това да са камъни в градината на Ангела Меркел )))
цитирай
58. анонимен - захариада
31.08.2010 14:52
Не случайно казват ,,На калпавия х въланта му пречи ''
цитирай
59. анонимен - Bog da pazi ot nenugna nauka
19.02.2011 11:01
ot tova koeto pro4etoh taka i nemojah da razbera kakv u4en e tova.Pogolqma prostotiq nebqh 4ela do saegaTezi ''u4eni'' trqbva da se pogrijat parvo za sebesi i sled kato sa gotovi togava da kazvat kakvo da pravim s jenite v menopauzata ili jenite sled 40 god.Spored men te nesa u4eni a sa prosto neveji.Kato 4eta takiva ne6ta v 21 vek mi stava bolno.Koito,se smqta zamnogo umen i ne se dopitva do nikogo,to pravi ne6ta,koito i nai-glupaviq nebi napravil.Bog da ni pazi ot nevejestvoto,koeto za sajelenie se 6iri na vsqkade i vav vsqka edna oblast.
цитирай
60. eli5811 - eli5811
28.04.2011 11:04
Ама, че тъпотия.Чак се учудвам понякога на глупостта на на отделните тесногръди индивиди на човечеството. Такива хора се наричат -мутанти-Генно мутирали -извратени мозъци.За нещастие май вече са много ...ще оцелее ли Човечеството
цитирай
61. анонимен - а мъжете ?!
25.05.2011 15:05
мъж съм, но се чудя до какви изводи за нас би довела подобна логика - ?!?
а отделните факти сами по себе си какво всъщнсот означават - физически, химически, космически ... явления и процеси - кой ги тълкува истинно и кой само си проветрява устата бръщолевейки за тях ?!?
помислете - колко от написаното в библията е факт и колко са повярвали по тази причина - ?!? и какво означава този сърбеж в ушите за подобни "анализи" ?!
айде сега и бабите да мрат, а ?!? няма как да се докаже нищо от това, което е, нито от това, което има да стане ... няма как да се докаже нито любовта, нито омразата - и все пак ги има и всички ги виждат ! вярно е че всеки сам прави своя избор, както е вярно и че оговорността е изключително персонална, така, че ... горко на ония, които подвеждат в грешна посока !
учени, учени, .... за тях ли беше писано - "колко жалко, че нищо, от това, което си струва да се знае, не може да се научи"... не съм против научните усилия, но определено не понасям боя в гърдите...' колко 'открития' са направени в лаборатории и колко извън тях; и кои са по-значими, всъщност;
цитирай
62. анонимен - писано е...
25.05.2011 15:07
eli5811 написа:
Ама, че тъпотия.Чак се учудвам понякога на глупостта на на отделните тесногръди индивиди на човечеството. Такива хора се наричат -мутанти-Генно мутирали -извратени мозъци.За нещастие май вече са много ...ще оцелее ли Човечеството

ще оживее, до когато му е писано
и не благодарение на собствените си усилия, а пак по милост
последните няколко десетилетия стават факт повече пророчества, отколкото последните няколко хилядолетия
дали това не означава нещо определено ?!?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39746464
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031