Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2020 19:28 - Нели Рангелова - Мой стих
Автор: alltimehits Категория: Музика   
Прочетен: 405 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 19.02.2020 14:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

Неясна власт погубва в нас
нежност и вяра, и гори без вик лобовта.
Забравям аз за твоя глас -
в тази нощ странна стават тайнствени неща.

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

Стихийна страст руши във нас
радост и думи, и ранява мойто сърце.
В среднощен мраз ще чакам аз
твоите стъпки, ще протегна две ръце.

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

Неясна власт погубва в нас
нежност и вяра, и гори без вик лобовта.
Забравям аз за твоя глас -
в тази нощ странна стават тайнствени неща.

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

image





Гласувай:
3



Следващ постинг

1. morskipesni - Класа!
21.01.2020 19:47
Завинаги любима- всеки път с нова страст, когато пусна старата плоча!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alltimehits
Категория: Музика
Прочетен: 22845
Постинги: 23
Коментари: 8
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930