Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2017 16:59 - НЕ МЕ НАРИЧАЙТЕ ЛЕГЕНДА. КАЗВАЙТЕ МИ ПРОСТО МАЙЛС ДЕЙВИС
Автор: zahariada Категория: Музика   
Прочетен: 510 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2017 17:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   


НЕ МЕ НАРИЧАЙТЕ ЛЕГЕНДА. КАЗВАЙТЕ МИ ПРОСТО МАЙЛС ДЕЙВИС

Майлс Дейвис е участвал е в записите на повече от 100 албума. Започва да свири на тромпет, когато е на 11. Започва кариерата си в голямата музика с групата на Чарли Паркър, като митовете за отношенията им са многобройни и в никой от тях Дейвис не е показан в добра светлина.

image

Участва в записите на повече от 100 албума. Седем пъти бива награждаван с Грами. Той е първият джаз музикант на корицата на списание The Rolling Stone. Гениалното му творчество обхваща цели тридесет години, като за влиянието му върху музиката може да се говори с часове – постоянно експериментиране и създаване на несъществуващи дотогава стилове, като бибоп, фюжън, хард боп, модален джаз и т.н.

Никога не трябва да ти е спокойно. Спокойствието е задръстило много музиканти.

image

Известен е с арогантността и бруталността му, като за изстъпленията му се носят легенди. Това си поведение лаконично обяснява, като казва 

Ако не си нервен, значи не ти пука.

Въпреки това личността му е изключително харизматична и завладяваща. Личност, която оказва толкова силно влияние на околните, че е абсолютно невъзможно да те остави безразличен. Почти колкото и музиката му.

Ако разбирате всичко, което казвам, ще сте мен!

Знам какво съм направил за музиката, но не ме наричайте легенда. Казвайте ми просто Майлс Дейвис.

В музиката тишината е по-важнa от звука.

Моето его се нуждае само от една добра ритъм секция.

image

Вижте още: СТРАХЛИВЕЦ Е МЪЖЪТ, КОЙТО СЪБУЖДА ЛЮБОВТА НА ЖЕНА, БЕЗ ДА ИМА НАМЕРЕНИЕ ДА Я ОБИЧА – БОБ МАРЛИ




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39979611
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930