Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2010 15:00 - Мракът,който ме обгръща
Автор: 0rth0d0x Категория: Музика   
Прочетен: 1976 Коментари: 0 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Immortal-the darkness that embrace me
Черна земя пред мен
Мъгла пълзи по пътя ми
Крия се през сенките на още един ден
Сърцето ми-мрачно и само
Душата ми е ледена
В света под мен-
Аз дебна нощта

Луната над мен ме заслепява
Но продължавам да виждам
По време на странстването ми
ще настъпи зима
Приближавам,
По-високи планини ме очакват
Става по-студено...
Снегът духа в лицето ми

В нашата голяма зимна страна,
рядко съзирам слънцето
В голямата царствена зимна страна
чувам ясно гласове от лед
През острия вятър,
в студените северни планини,
хоризонт от студени мечти
в студените северни планини

Хоризонтът се покрива,
но аз продължавам да го достигам
Безкрайният мрак ме обгръща

Черна земя пред мен
Мъгла пълзи по пътя ми
Крия се през сенките на още един ден
Сърцето ми-мрачно и само
Душата ми е ледена
В света под мен-
Аз дебна нощта




Тагове:   immortal,   мракът,   обгръща,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив