Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2010 22:56 - Искам да убия.....себе си?!
Автор: urielblanchard Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4823 Коментари: 2 Гласове:
1



 Искам да Убия..............Себе си. Не се шашкайте или мусете. Не казвам да се самоубия, а да убия. Има разлика както знаем. 
Та, искам да убия себе си. Това, което ме прави  Мен. Личността си. Съзнанието и емоциите ми. Чувствата ми. Всичко.

Сега само трябва да измисля начин да го направя. Яд ме е на скапананата ни наука, че от туткане да измисля нови начини да съсипе всичко около нас не може да догони много по-необходимите изобретения показвани във филми като "Блясъкът на чистият ум" или в "Еквилибриум".  
Ако ги имаше тея две сладки хрумвания всичко щеше да е много по-добре. Това от страхотният "Блясъкът на чистият ум" не е толкова ново и уникално. Процес за изтриване на спомените за даден човек присъствал в живота ни. С него може да изтриете всяко едно бивше гадже от съзнанието си както и болезнените спомени свързани с него/нея/
Макар че моят личен фаворит е хапчето от "Еквилибриум". Лекарство напълно подтискащо чувствата и емоциите на човек. Оставя само хладен и пречистен ум без следа от емоция или чувство. Само логика и пълен самоконтрол. 
Иска ми се и аз да можех да го направя.  Да махна всичко, което ме прави това което съм и да стана нещо друго. Нещо, което някой най-после ще хареса. Защото явно личността която съм в момента не се харесва на повечето хора, на които аз искам да ме харесат.

Ще кажете, че харесвам неподходящи хора. Може и така да е, но все пак аз харесвам и подходящи хора, които все пак не ме харесват достатъчно или толкова че да решат да споделят нещо с мен. И тогава само аз оставам да се чувствам кофти за това, че нищо не е станало и до една степен да обвинявам себе си за това че съм това което съм а не това което обекта на желанията ми е искал. Опа, казах обекта на желанията ми, което е грешка. Понякога да желая, но имаше един рядък случай в който дори обикнах. И след това сърцето ми беше смяло на парчета и сервирано в чаша със стрък целина. 4

Може би ако убия личноста която съм ще мога да бъда това което всички искат и да имам тези които желая. продължавам да търся варианти.


Тагове:   болка,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ..
30.05.2010 14:20
Единственото нещо, което ни различава от животните "разума - чуствата". Не мога да си обясня, защо искаш да загърбиш едното или другото.
Въпреки не споделените чуства и страсти би следвало малко или много да оценим, това че въобще ги изпитваме.
Да бъдеш, това което хората искат е много относително и нетраино. Не винаги постижимо и поне мен не би ме удовлетворило.
цитирай
2. анонимен - искам да убия тези които искаха да ме изнасилят
17.01.2011 02:48
днес както се прибирах от магазиана едни около 5 човека с една кола искаха да ме отвлекат а после сигорно да ме изнасилият НО неможа да стане ништо за мое штастие слава бого защто ас таман отивах в сестрами и те се спряха но единия как ме гледаше просто като се сетя и ме побиват трапки СТРАХМЕ ДА ИЗЛИЗАМ ОТ В КАШТИ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urielblanchard
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 68821
Постинги: 25
Коментари: 31
Гласове: 31
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031