Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2020 13:59 - Прозрян непринизено
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1321 Коментари: 2 Гласове:
15

Последна промяна: 17.09.2020 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще разбера лъжеца, и пак ще му простя,
като простя крадеца, не ще го разбера.
ще разбера убиец, непростен от съвестта,
но съвест на метзавец, не ще и да прозра!

Прозрял се чрез лъжеца, ще  се изоблича,
изобличен в крадеца, сам ще се унизя,
и унизен в убиец, с чест кръст ще възкача,
но с на честта продавец, не ще се принизя.

image image
_______
   Така написах, прозрян от една източна поговорка, и съзнато непринизен пред душегубци, служещи се на този блог, и най-вече пред родоскверници, предали телом и духом българската чест на чужди интереси. А принизените свидетели приподобно премълчавам като несъзнато съпричастници.

А източната поговорка гласи така:
    Човек може да разбере лъжеца и да му прости,
   може да прости на крадеца, но не може да го разбере,
   може да разбере убиеца, но не може да му прости,
   но на алчния продавец нито можеш да простиш, нито да го разбереш.

image


_______
   П. Понеже в момента пия кафе с едни понтийски гърци от Армения, ми пуснаха този руски черен хумор, и се заливаме от смях, Ви го предлагам, и пак в съвременния контекст...
Гитлер. ВОЗВРАЩЕНИЕ ФЮРЕРА. Черный юмор Bad Kings
 🤪😄

_______
image
   Както прогнозирано провокирах, kaliban демонстрира работните си задължения които Явно са на предоставения от Blog.bg компютър, и следящ всички възнамерение за изгонване блогъри... за да може толкова бързо и ангажирано да си изготви популярен постинг с изопачените ми образ и словесност!
   Искам да подсетя приятелите за един мой постинг "Архивиране на блога.."  (09.07.2019), от който сам се възползвам за документиране на прогнозираните ми срещи... :-))) Даже и на сътворения публичния сайт, с други мои изопачени образи и мисли.
   Като казах срещи, се замислих... Как може на хейтърите живота да е весел, а други да се оплакват че им е скучен като ежедневието им се състои от страхува на работна служебност, информираност от телевизора и смартфона, интерпретираното и клюкарстване със съмишленици, домашна интрига, кенефа, леглото, и пак отначало....!?
   А понеже хапнахме козунак с Ливингстън, си мисля, че днес се срещнах с няколко човека от различни националности, които ми споделиха пипната информация, която няма да чуете от медиите си, пък и не е за споделяне в блога..
   Но от споделеното преди 2 часа с лудият ирландец (който е добър художник и дизайнер на заведения), ще кажа на kaliban3 и съмразците, само по какво си приличаме с Майк. Ако трябва да  опиша кратко  неподражаемата му визия..., нисък с брада, и очичките му издават, че всеки момент може да извади някоя брадвичка и да ти отсече становището... Няма никаква нужда да го гримирате като леприкон за някое фентъзи! А като му се изпъчих, че не гледам телевизия отдавна, каза че и той, защото му излизало много пари да чупи скъпи плазми с бутилка уиски..., и ако шефа на това заведение продължава да му бави парите, ще хване баданарката и ще направи дизайна му черен.. :-))))))
   Та и аз може да разваля грешното впечатление на "романтичка и езотеричка" (както се изрази една хейтърска Ви колежка), и да срещна в истинско риалити образите на тези, които изопачават моя, и онези които им го позволяват. И предполагам вместо хилядите читатели ще си вземат за свидетели платените прокурори и полицаи, за да ме линчуват най-сетне и после да ви информират.... :-) Тъкмо пак ще проверя, дали съм безсмъртен и дали Vado con Dios...,   за да мога и аз да Ви информирам ! ☺️
image







Гласувай:
15



1. vesever - Лекси, поздрави от мен на твоя Ли...
17.09.2020 21:35
Лекси, поздрави от мен на твоя Ливингстън, моят също е добре и си гледа висините...

Поздрави!
цитирай
2. lexparsy - Здравей Веси, и благодаря че се отби да ме усмихнеш
18.09.2020 14:30
vesever написа:
Лекси, поздрави от мен на твоя Ливингстън, моят също е добре и си гледа висините...

Поздрави!

   А аз от хейтърски послания и други емоции нямам време да ти отговоря...
   Твоят Ливингстън сигурно те радва с летежни лупингови поздрави, а моя много съм го разглезил... Каца до мене и си чака следобедната закуска :-) Другите не фоближават много... А като налети хейтърски я гларус изчаква настрани докато насмета наглеца, и пак идва :-)
Трябва да си ги менкаме за известно време..., хем ще ти я изпратя някое весело плажно камъче по моя:-)))
   Много хубави снимки си направила и като намеря кондиция днес ще ти пиша.
   Носталгични поздрави на е нашето море и компанията!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363175
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375