Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2020 17:04 - Космите ми с пясък са изцапани
Автор: lexparsy Категория: Забавление   
Прочетен: 1171 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 16.07.2020 17:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Космите ми в лиги са, и в бодлив ме пясък,
докато с кучето на плажа си играех, ,
На бирата ми чипса бе отмъкнат с крясък, 
за гларус в резонанс с вълните пак нехаех.

Космите ми соматично важни ежедневно,
антенки са за всякакви вълни мисловни,
на вдъхновените от любовта душевно,
и безкосми хора под кубетата черковни.

-------
    Докато чета този блог, и си споделям стихотворно косвените  размисли, космите ми настръхват от синхронични с настроенията на чувствата ми случки!
   По-късно, и докато присядам край фонтанчето, или на плажа,  ще си разкажа защо така си написах стихосмешно...
---
   Засега ще приложа само разобличителната снимка не досадникът, който без да го предизвиквам, най редовно разваля уюта на плажното ми иглу, с твърдата убеденост че само аз съм човекът с който трябва да си играе, разлива бирата хапе и дърпа закачливо, докато стана целия в лиги и пясък... А когато разбере че това не може да трае безкрайно, ми грабва чехъла и хуква на някъде, за да го гония...

image
   Само да споделя, че докато го снимах бях състояние на диво възмущение, но същевременно се хилех неистово и гласно, удивен от неговата жизнерадостно изобретателна наглост. Не знам как съм изглеждала отстрани, но сигурно като на хейтърите в блога! :-)))
   Снимката е от миналата седмица, когато разказах на Дела (wonder), за да я питам дали и животните преживяват дуенде.  а тя ми отговори в контекста..., че много хора вече се прераждат животни, а животните в хора... Ами за да могат да си дочакат апокалипсиса като разумни същества бе..., си мисля! :-)))

   Ааа, за косматите ми мисли после ще споделя, ако Муза ми  отдели време за блога, и косвените му безкосмени лепкавости на бодливо песъчливи размисли...

П. П.Представям си Прочита на хейтърите какво възрадвано лигавене ще предизвика от жлезите им за душевна простотия. И ще ви хапят закачливо докато не бъде най-четена и забавна... Но се пазете защото пандемията се разпространява капково и лигаво, докато никой сух не остане...

-------
   Пристигнах на плажа, построих си иглуто, оглеждам се периферно за кучето,  и се вслушвам в космите си, все още неолигавени, за да ми разкажат нечии мисли. Прихванаха една прочетена алегория....,  така асоциирана:
    Пернатата кокошка уж живее на Света преди косматият човек, а няма никакви претенции към него! Напротив, косматият я е опитомил и приютил да му снася яйчица. Другите пернати, пак нямат претенции към него но го вдъхновяват с това че летят...! 
   Но са се навъдили едни създания, които постоянно се срамуват от космите си. Епилират ги по дамските си бедра,  бръснат ги по мъжките си глави и мускули, но демонстрират явни претенции и към косматите и към пернатите и към целият свят който трябвало да се съобразява с тях! Може би за антени им служат някакви други андроидни устройства,,  които искат да внедрят на всички живи същества за да могат да им диктуват и мислите и поведението.
   Други косми прихванаха мислите на кацнал гларус. Абе това пернато и то май е социално превъзпитано, защото едно време го наричахме чайка и стихове пишехме за него. А сега ни краде чипса, докато се разсеем да броим вълните, и мезето от масата излапва, докато си прегърнеш гаджето. А ако го изпъдиш, се изказва пискливо... — Кгкряяягг, Квряяяяааа! Абе същото като хейтърите в блога!  Под техен контрол били тези неща!
   Аз имам един дълъг бял косъм на ухото!  Като ходя на фризьор му забранявам да ми го отрязва, защото го ползвам за алармена антена да чувам непредвидени намерения! Хе, дочух и се обръщам... Кучето пристъпя към мен с тихи стъпки по пясъка!! Отивам да ме лигави близо до вълните и далече от бирата ми! 
   После може пак да допиша други мисли, прихванати от космите ми... :-)))

-------
   След като подходящото камъче ме намери за да ми предскаже мислите за вечерта, си тръгвам, и до пълните контейнери пак забелязвам пликче с малки бели яйчица. Когато са ми чисти космите всичко забелязвам, но този път оонеже не съм се бръснал, брадата ме подсети че са от гларус. Ами явно тука си почистват покривите и таваните от генезиса на нахалните пернати, а не като   блог.бг брат..
   Днес видях че се излюпило едно ново гларусче, и с първите си два постинга Ггрраббва мнението на читателите, като най поетично популярен, нацвъкал с грачещи оценки. Разбира се и мен не ме е пропуснало заглавно, но приятели ме предупредиза,  защото си бях избръснал космите под мишниците... Но по самочувствието на грачещтия диалект разбрах генетичният му клонинг...
   Отивам да си измия солта от най-важните косми, и ако осцилират с други резонансни на блога миспа,  пак ще споделя!

 -------
   Приближавам до колата си, и виждам румънците...  Вчера се запознах с тях, но не знам защо напоследък всички неадекватно преродени в хора ги асоциирам с хейтърите в блога.
   —  Даваме ти 20 евро за електрическите отвертки -  ми вика единият, с убеждение че вече са негови!
   Много съм гаден брат! Защото с ангажиран интерес и бавно имобясних, че с този инструмент бих свършил работа на приятел, а с тези пари биг плчерпил за радостта си, че съм бил полезен..!, И след екзалтираното им недоумение, ме приеха за "раавен", и дълго си говорихме за какво ли не, изслушвайки се... :-)))
    Абе добри момчета..., четирима с един бус, заработили с трудни далавери за да стигнат до морето. Вчера докато се запознаваме любезно, забелязвам че те въобще не слушат какво им говоря откакто видяха телефона ми и на всяко второ изречение ми обясняват колко давали за него! Единият превежда на шефа който е дебел татуиран и обръснат, което значи че не знае друг език.  аз изигравам специалния си поглеп,  при който колкото и тихо да говоря, всички твърдят,  че съм повишавал тон,  или че много съм говореп,  при условие че от един час само се взирам в космите си... и изричам бавно
—Забравете за телефона ми!
   Всъщност вчера им изиграх любима психо сценка. Поисках им 50 цента, че не ми стигат за цигари, а те взеха да се надпреварват кой да ми даде. Сещате се,  че ме взеха за безпарична жертва, и цял ден са си мислили как да ме изнудят за нещо! Абе също като хейтърите брат :-)))
   Припомних си филма "I an fisHead", в който един психолог твърдеше че ако един психопат си науми че трябва да придобие или извърши нещо, той не асоциира никакви други мисли. И също твърдеше че всички на които сме предоставили..., управлението на целия си социален живот ( за да не изреждам), са вманиачени психопати,  които се мислят за по-умни от всички останали.  А аз пак твърдя че това е защото ние им позволяваме!

=======
   Поздравявам човешки преродените с Hair - I Got Life, и с прогноза какво би трябвало  да биде  припомнено  на обезкосменит, диктуващи  не само споделянето ни в този блог,  но и целия ни съзнателен социален живот!






Гласувай:
12



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1373063
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7380