Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2020 11:35 - Безкрайността на свръхдушата…
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2318 Коментари: 3 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Безкрайността на свръхдушата…
 

Вълшебна песен, път и сън
ме следват в пето измерение,
навред се носи нежен звън,
притихвам бяла в единение. 

Крилете си разтварям пак,
целуват атомно просторите,
препуска моя светъл влак
и ускорява във завоите. 

А добротата ми расте,
аз цялата съм вдъхновение
и сплитам своите ръце
в молитва тиха – откровение. 

Дъждовни капки в мен трептят,
а слънце цветно ги изпива,
камбани вятърни шептят
и времето на изток спира. 

Безкрайност слива във едно
половинки две на свръхдушата,
израства нашето стебло
в звук от кристал сред тишината. 

02.06.2020г.
Елица 

image






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Дотук е взаимствано, Елица!
02.06.2020 18:21

Вълшебна песен, път и сън
ме следват в пето измерение,
навред се носи нежен звън,
притихвам бяла в единение.
Крилете си разтварям пак,
целуват атомно просторите,
препуска моя светъл влак
и ускорява във завоите.
цитирай
2. cinderellathespy - 1. rosiela
03.06.2020 16:15
rosiela написа:

Дотук е взаимствано, Елица!

Вълшебна песен, път и сън
ме следват в пето измерение,
навред се носи нежен звън,
притихвам бяла в единение.
Крилете си разтварям пак,
целуват атомно просторите,
препуска моя светъл влак
и ускорява във завоите.


Роси,
нещо не разбрах коментара.
Аз не взаимствам нищо от никого никога,
защото чета поезия на много малко автори,
а те не пишат в моя стил.
При мен думите се изливат пряко отгоре,
по енергиен път.
Не се напъвам да измислям нищо. Никога.
Не помня и прочетени стихове.
Това е!
Ако ти прилича на ритмика на някой - възможно е.
Случва се автори да пишат по подобен начин,
особено когато се излива по този начин - римувано.
Все пак всички сме свързани с енергийната решетка
и се случва отгоре "да сипват" по подобен начин.
В случая това горе се изля от първия до последния ред
на веднъж. Аз просто го изписах. Не се конкурирам
и не се състезавам с никой. Просто изписвам това,
което дойде отгоре и го споделям.
Имай хубав следобед,

Ели
цитирай
3. rosiela - Отговорът
03.06.2020 21:37
е в моя блог!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719179
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18446
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031