Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2020 23:05 - Боклукът за едни е съкровище за други!
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 570 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.01.2020 23:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вече сме новото десетилетие. Той е сънувал мишки в годината на плъха. И някак си предричам, че ще е неговата година , защото ще бъдат възнаградени усилията му с успех.
Както писах в миналия пост Христофор Колумб пак се появи. Точно в най-неподходящият момент. Снощи . Когато се завърнах на танците с мащабна тренировка понеделник 3 часа, вторник 2 часа, мега изморително, но задоволително. Потна, с вързана коса сплетена,никак не красива а пък камо ли, привлекателна. Прибрах се , опънах се хубавичко на леглото и пуснах под прикритие.
Почука се на вратата.
- Пони ти ли си? (понеже се бяхме разбрали да ми донесе тараторче, от баба яга като се прибира.)
- Не.
Мълчание. Познах го след близо месец и половина, от последната ни среща уж финална. Беше той, самият Колумб от плът , кръв и тестостерон.
- Позна ли кой е , може ли да вляза да поговорим?
-не! Махай се.
- Ама пате ти не си такава лошичка, не ме съди строго, дай да поговорим и да изясним нещата . Обичам те!
Олеле Боже, обичал той. На тези хора , трябва да им бъде забранено със закон, да казват тази дума като не влагат нищо в нея.
20 мин чукаше на вратата и наивницата в мен, излезе.
- добре, хайде ще говорим, но не в стаята ми.
- където решиш мила моя.
О твоя , даже и си вярваш. Бях , но не ме оцени и ме изгуби безвъзвратно.
Излязохме в коридора. Дори не го погледнах в очи.
- говори.
- липсваше ми, сам съм, отпуска съм и съм самотен, дай ми любов.
- не ставай смешен,каква любов като ме лъжеше 5 месеца докато беше обвързан с нея, и после още 3 като те беше скъсала.
- всъщност за да скъсам със Станислава, причината си ти. Тя беше разбрала,че сме си писали , аз като истински мъж отричах, защото исках да продължи да ми дава секс, но когато спря и аз я скъсах, защото аз вече желаех теб, не нея.
- нещо друго имаш ли да добавиш?
- да, може ли да се запознаем, ти не си същото момиче , което ме чакаше и даваше винаги любов.
Ще те чакам да ти мине това упорство и пак ще те потърся .
Тръгна си. Почувствах смесени чувства , радвам се че проявих характер и за първи път не позволих, да ме манипулира. От друга страна, той е първият с който съм имала доста неща и го отхвърлям. Попринцип отхвърлят мен, винаги . И знам какво е, а сега аз бях в ролята на палача, въпреки че аз с никого не съм се държала по този начин както той с мен.
Боклука за една е съкровище за друга. Някоя ще се радва на това,което той й дава, ще иска отворена и само сексуална връзка и ще бъде същата като него. Тогава ще бъде нейн подарък нейното щастие. И така на него няма да му се налага, да си променя и ще се остане щастлив от и със себе си.И на база тази поговорка, ще опиша моите "боклуци" , погрешни покупки през изминалата 2019 година.
Грешен продукт номер 1 . Oriflame plumping balm. - балсам за обем на устните. Пълен смях. Чаках го да ми го доставят в най- дъждовния ден в годината. И за какво , за да бъда разочарована, че действа . Я стига! Не съм очаквала, че ще е като да си сложиш силикон или хиалурон в джуките , ама поне мъничко по-обемни. Нали уж се разтеглят нишките в устата и дават вид на по-обемни. Пълна загуба на нерви , време да го чакам и надявам и пари , че не беше никак евтино 15 лв за едно обикновенно балсамче.
image
 Номер 2. - избелваща пудра за зъби. Да да, ама да бе да. Глупости на търкалета. Нито пуша нито пия че за да няма ефект, но само подлъгват на рекламата ,че действа. Всъщност съвсем не е така. Поръчах си я, от официалният сайт с коледно намаление и доставка общо за 25 лв, първите 5 дни още се виждало резултат. Вече 2ра седмица се търкам с нея(пудрата) всяка сутрин, и няма никаква разлика. Пък даже взимах и спициална мека четка, Лакалут актив.
image
Номер 3. Смарт часовника . Първоначално се кефех, че имам гривна която ми измерва пулс и кръвно,най-много исках естествено мониторинг на съня, защото доста се пробуждах, и спах много плахо и будливо. Обаче нещата не стигнаха до там. От всякъде ми излизаха чертички, ползвах го дни , а то не беше мръднало , не знам дали от приложението или от нещо друго , но беше неактивно, без обновяване. Да не говорим пък за крачките и кръвното , само чертички излизат. А пък бутоните като training, functions въобще не знам как да активирам. Така че фитнес гривната, или смарт както я наричат , 3,4, или 2 , не ми върши никаква работа освен за час. Какво ли не правих, как ли не я рестартирах, актуализирах и т.н резултата, беше един - не става. Така че съкровище е часовника, за много хора , помага им да отчитат много неща, а при мен служи само за час, моето "боклуче". Даже казват, че имало онлайн да проверяваш на друг човек активността, никакъв шанс. Аз даже нямах книжка с опътвания, дори да е на английски , имах само 1 листче и там имаше код за сканиране и кое приложение да сваля.
image
И на последно 4то място е златния калъф. Напълно безполезен, защото си стой новичък в целуфанче. Не знам , как хората в 280 си ползват и калъф и протектор на Samsung Galaxy s7 edge, но при мен не стана .
Ако е стъклен протектор , се отлепва , от калъфа, ако е тънък, или въздух и дупчици и пак не пасва с калъфчето, заради извивката. И вместо да си ползвам, готините калъф И и то точно това, златно лъскаво което толкова много обичам, сега като почна да пестя за 10ката, ще махна протектора и ще ползвам калъфа с гол телефон. Иначе каква е файдата да си стой така неизползваем?
Така това са моите боклучета, който реално са неизползваеми вещи, можещи да бъдат съкровище, за друг наивник , който ще ги поръча.
image
Днес разбрах едно, не можеш да докоснеш луната , като се повдигнеш на пръсти. Да , знаете че я обичам , но не знаете , че всяка наивност за гонене на мечта и илюзия , напуква сърцето ми до степен на пълен разпад. Аз не искам повече да ме боли, но не мога и да се променя да отмъщавам , да слагам сърцето си в окова , да бъда също толкова безразлична и студена към тях. На 24 години характер не може да се промени, яд ме е че имам да дам толкова много любов , а няма на кой. Че има мъже, който спят до жена си , а между тях има пропаст на неизказани думи и премълчани истини . Защото не сме правилно разпределени сериозен при сериозна и курвар при курва. А сме объркани , за да имаме опита да отсеем най- доброто. Трябва да се радваме и когато грешим , защото имаме възможност да се научим и да бъдем по-добри , за следващият или дори само за себе си . Защото и ти , който чешеш това си като мен , имаш своите страхове, възходи и падения. И не се стреми да бъдеш някой друг. Защото и ти като мен , си уникален сам по себе си , ЧОВЕК със силни и слаби страни. И ти имаш нужда също колкото мен да обичаш , но ти имаш правото да избираш , кога и на кого да показваш и дадеш любовта си, защото за да има пъстрота във Вселената тя има нужда от мен и от теб. Защото ако ти затвориш сърцето си , ще направиш един човек тъжен , защото не е можел да ти покаже , че не зависимо , че си бил наранен , ще те обичат по-същият начин , както и ако сърцето ти беше цяло. А ако дадеш шанс, би направил 2ма души щастливи себе си , защото все пак си опитал да заобичаш отново и нея защото е показала на какво е способна. Защото и на теб и на мен ни е приятно да ни ценят , не заради похвалите и аплодисментите, а заради едното признание на това , че си се трудил неуморно и си вкарал всичките си усилия и това те мотивира да се доказваш още. Защото и ти като мен имаш нужда , след дългия ден , някой да те пита как си , боли ли те коремчето , или крачето от танците. Защото и ти като мен имаш нужда да знаеш, че си някой за някого или просто, че има един човек там и е винаги с отворени обятия да те прегърне. Защото отвъд суетата и страха и разочарованието , все още има някаква надежда , за ЧОВЕКЪТ , който ще покаже , че е човека.
Защото аз не съм ли най- голямото доказателство за вяра в надеждата , че някъде там , ще има някой ,който ще ме приема , каквато съм и ще ме обича. Напук на всичките ми безброй разочарования , и аз да открия своето съкровище . Трудно нали ? Но не невъзможно, не неосъществимо, не нереално и не отказващо ме.
Веднъж закъснях за един човек и повече не бързам за никого. .. – Така гласеше една любима моя мисъл . Значи след като аз търся , значи и мен са търсили , вероятно намерили и не успели да ме задържат, или не са имали смелост да се покажат пред мен. Живота е един кръговрат . Както ви казах , за нормалните чатове в конектет, вече останаха само 2ма, въпрос на време е да се промени бройката им надолу, вече не чакам никого, не се надявам , че ще се случи нещо, дори и чата да продължи.
Дано всеки намери своето съкровище , макар за друг вече да е боклуче.
Благодаря на последователите в инстаграм страничката goldygirlpoetry , благодаря на читателите в https://goldygirlpoetry.blogspot.com/ , но най- много благодаря на ВАС, които сте ме изчели от корица до корица тук в моя блог, където съм себе си, песимистична, позитивна, наивна, глупава, доверчива, умна, тъпа , ревнива и още и още , но най-вече ИСТИНСКА. Не се стремя да подражавам на никого, правя добро на всички без да очаквам замяна. Къде си мое съкровище? Къде си мое толкова търсено щастие ? Ако спра да те търся ще се появиш ли ? А ако не спирам , ще бъдеш ли мое? Ще се откажеш ли от мен ? Това съм аз във всичките ми гледни точки .
Това съм аз … Дивият ангел.
Поздравявам ви с нещо любимо, мое стихче, и песента, която тананикам напоследък в чест на въздуха в София.
Има ли ?
Има ли истински мъже?
Мъже казах,не момченца,
такива дето искат розата поне,
а не се задоволяват с евтини лаленца.
Бижута подаряват,златни или скъпоценни
егото си задоволяват с
парцалки
коли или
джиесеми.
Но кой ще те поиска теб такава
детско наивна,добра засмяна
теб,без дори да си му дала
плътското,знаеш "секса на дивана".
Без да те окичва,ти да бъдеш най-красива
не дрехите ти,или парфюма
а точно ти без маската,
да му бъдеш незаменима.
Свали си всичките дрънкулки,екстеншъни и грим
бъди чиста и неопетнена,бъди само с един.
Така той да те желае
да почувства той страстта
не,че е пореден,
а да знае,че всъщност той е любовта.
Сега,когато си обикновена,погледни се в огледалото
нека то да ти отвори очите,
да видиш мечтите
на онова момиче
сгушено нощем под одеялото.
Погледни се,такава каквато си
блясъка в очите ти,
какво си всъщност за него ти?
Обича ли теб,това момиче
или е влюбен в илюзията,в която те облича?
Тогава сама ще си отговориш на въпроса от преди
има ли истински мъже,или всички ти носят само сълзи?
Мъжът,който ще се радва само да държи твоята ръка
без гримът и всичката суета
ти да бъдеш най-специалната,
света да му подаряваш,а не
изкушенията в спалнята...
Има ли човек за теб роден,
той ще те обича без значение как се обличаш,всеки ден.
Любовта му ще бъде над всичките детски капризи
мъж,без костюм и ризи
а лудо влюбен в теб,и без маски и лъжи
никой на света няма да може да ви раздели.






Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110244
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930