Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2019 12:40 - Усмихни се на света и той ще ти отвърне със същото!
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 496 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 20.09.2019 16:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тези дни съм потънала в грижи и тревожност за неща, които не зависят от мен. Потопила съм се в ежедневието, не забелязвам нещата около мен. Тази седмица съм в рутина- работа, срещи с приятели, правене на зарзавати у дома...
Днес се "събудих", отръсих се, изтупах от мен проблемите, грижите, негативните мисли и реших за малко да ги забравя поне за малко. 
Излязох да потичам навън. Запознах да обикалям квартала подтичвайки с бодра крачка. Пуснах си една песен на телефона- Scorpions - Big City Nights /това е една от любимите песни на един много скъп за мен човек/.
Настроението и усмивката не закъсняха, позитивната енергия ме порази. Вече леко подскачайки, бавно прелетявах по улиците и тротоарите.
Хората около мен вървяха със загрижен поглед, но виждайки ме, някои от тях се усмиваха. И аз отвръщах със същото.
Един дядо ме загледа и ми каза: "Браво, момиче! Само така!". Киимнах одобрително!
Сега се чувствам много по-добре. Заредена с позитивна енергия и оптимизъм.
Та, мисълта ми е, не чакайте проблемите да изчезнат, за да се почувствате добре.
Първо направете нещо за себе си, положете някакви улисия- и тогава ще подобрите духовното си, а и физическото състояние!
Усмихни се на света и той ще ти отвърне със същото!


image












Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539770
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833