Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2019 08:41 - Хакване на хора: дистанционни електронни изтезания през 21 век
Автор: zahariada Категория: Лични дневници   
Прочетен: 381 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.04.2019 08:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Хакване на хора: дистанционни електронни изтезания през 21 век


от  Редактори на VT  - 2 април 2019 г.
 

image


https://www.veteranstoday.com/2019/04/02/hacking-humans-remote-electronic-torture-in-the-21st-century/

От Майкъл Пири JD за ветераните днес

INTRO

Целта на тази статия е да информира аудиторията за нова технология, която тероризира хората по целия свят. От атаките на посолствата на Куба и Китай към хора, които твърдят, че са „целеви индивиди“, тази технология е реална и е била използвана за непрекъснато изтезаване през последната година и половина.

Аз съм на тридесет и шест години, притежавам доктор по юриспруденция от Правния факултет на Сейнт Мери в Сан Антонио, Тексас и завърших Сумма с отличие по международно право / международна и сравнителна политика от Американския университет в Париж. Аз бях отгледан в централен град на Тексас, College Station, дом на Texas A&M. Прекарах по-голямата част от детството си, пътувайки из петролните полета с баща си, който е доставчик на услуги за петролни и газови компании. Другата част от детството ми беше прекарана в мотоциклети, летящи самолети, изскачане от самолети, бойни изкуства, пътуване по света - живял около осем години в Европа, изучавайки езици - 3, в които владея свободно. Имам много различен произход, включително роден на ирански баща и кавказка майка от Оушън Спрингс, Мисисипи. Аз съм най-младият от четири деца. Винаги съм бил нечестен, но никога не съм се озовал в нещо, от което не мога да се измъкна. Никога не съм се оплаквал от нищо толкова дълго, колкото мога да си спомня. Това е първият път в живота ми, който някога съм се чувствал в капан, което отчасти е причината да се свържа с персонала и читателите на ВТ.

Не мога да посоча с пръст нито една от страните или партиите, тъй като нямам доказателства, по които да направя делото и на пръв поглед не съм обвиняем, когото мога да назова. Като такава целта на тази статия не е да посочваш. Това е просто да споделят фактите - какво е станало - така че читателят да може да разбере тази технология и евентуално да предложи някои полезни съвети.

BODY

Есен, 2017. Докато завършвах втория си последен семестър в юридическото училище, се занимавах с първото си дело срещу T-Mobile, САЩ, поради непредпазливост за действие (включих всички писмени становища в този случай, ако искате да ги видите. , тъй като е публичен запис, можете да го видите в неговата цялост като потърсите Michael Piri v T-Mobile USAСлед откриването, ответникът, T-Mobile, направи някои налични документи за мен - едната от които съдържаше доказателства с измама, подправен подпис. Това със сигурност не беше мое. T-Mobile искаше да запазя всички открития под печат или поверителни. Аз отказах. Написах частично кратък преглед относно причината за небрежност, която беше приета в писмените становища на подсъдимия. Докато пишеше отделна преценка относно подправените доказателства, внезапно бях свален от Westlaw, инструмент, използван от адвокатите за изследване на съдебната практика онлайн. Очевидно бях изгонен на основание, че съм прекарал всичките си часове за този месец - това е нечувано.

В същото време забелязах, че електронната ми поща и компютърът ми бяха компрометирани и взеха различни снимки на екрани от тях като доказателство. На следващата сутрин докладвах за проникването в полицейското управление на Аламо Хайтс в Сан Антонио. След като направих доклада, тръгнах към Остин, за да направя анализ на компютъра си, за да разбера какво има достъп и кой може да се намеси. Веднага след като заминаха за Остин, когато миналата година и половина от отдалечени мъчения започнаха.

Шофирайки на север по I-35 до Остин, забелязах десетки хора, които ме преследваха, прекъсваха ме непрекъснато, спирайки навсякъде, където спрях, и ме притискаше на всяка крачка. Започнах да усещам силни пулсиращи вълни, които ме удряха и хвърлях тялото си наоколо. Бързо пулсиране в ухото ми и в централната нервна система, които ме държаха будни поне един месец, продължаваше да ме дразни докрай.

Бях буден в продължение на дни в комбинация от бързо пулсиране в ушите ми, шокове и изгаряния по цялото ми тяло, и това, което се чувстваше като лазерен лъч в горната и задната част на главата ми, и в левия ингвинал слабините. Това изтезание бе непрекъснато, 24 часа, докато онзи, който е отговорен, реши да се успокои и да ме остави да спя.

След като преминах през това за няколко месеца, през февруари седнах за първия си бар

2018 г., където бях буквално приготвен жив. Останах в хотел Four Seasons в Хюстън, Тексас, където бях приготвена от съседни стаи цяла нощ в продължение на четири нощи. В тези случаи се чувствах сякаш ме приготвяха отвътре навън. Без значение къде съм спал в стаята - леглото или различните части на пода или ваната - готвенето ще продължи. Седях за бара на първия ден, когато бях приготвен отгоре от това, което изглеждаше като спътник. Моят мозък буквално се почувства пържен след първите няколко часа. Не можех да мисля и едва мога да говоря - отчасти защото бях ужасен и от друга страна, защото мозъкът ми просто не разполагаше с мисъл. Поне една седмица след това устата ми имаше вкус на метал.

След като се върна от изпита, изтезанията се усилиха. Трябваше да предам съдебния процес на адвокат, тъй като едва успях да функционирам - още по-малко да се занимавам с дело. След месеци на мъчения - лишаване от сън, парене, шокиране, готвене и това, което ми се струваше, че лазерите ме удрят непрекъснато по главата и слабините - не можех да управлявам никаква отговорност и със сигурност не исках никакви врагове. Търся уволнението на жалбата възможно най-скоро.

Тук бях, за да завърша юридическото училище и да стана адвокат, да се справя с първия си случай и внезапно станах цел за отдалечена кампания за изтезания. Исках само да завърша училище и да бъда затворена. Не ми пукаше нищо друго. Подредих костюма, надявайки се, че изтезанията ще спрат. Това изобщо не помогна. През последната година и половина изтезанията се усилиха и напреднаха. Виждал съм много лекари, включително невролози, неврохирурзи, УНГ и т.н. Очевидно е, че те нямат оборудване за измерване или блокиране на каквито и да е вълни, които ме удрят, така че те не могат да предоставят никаква помощ освен лекарства за облекчаване на болката.

Чувствам се, че не съм спал от деня, когато излязох за Остин с компютъра си, преди повече от година и половина. Устните ми имат вкус на метал сега 24 часа на ден. Имам постоянно кликване, пръкване и затваряне във всички части на мозъка ми. Доскоро тялото ми се движеше по собствена воля и все още го прави, но не толкова интензивно. Съществува постоянен, бърз трептящ или удушващ звук, който удря лявото ми ухо, което се променя в честотата, когато променям средата и активността. Изглежда, че удря и затваря вътрешното ми ухо, причинявайки вибрирането на централната нервна система с различна скорост от нормалното. Моят мозък е в обратна връзка с това, което изглежда е компютър на другия край в продължение на повече от година. Теченията, протичащи през тялото ми, изглеждат поне частично електромагнитни, като неодимови магнити и метали променят потока и посоката им. Аз съм ударен директно от и над хоризонтално с тези вълни. Те достигат до мен без значение къде отивам - дори 35 000 фута на 600 мили в час и 230 фута в пещера в Грузия. Опитах всички видове екранировка без успех. Разполагам с отдаване под наем на спектрални анализатори, но не мога да намеря антена, която да покрие целия спектър от вълните. И дори да го направя, тази технология може да е твърде сложна за откриване с помощта на спектрален анализатор - в този момент журито все още не е в действие, докато всъщност не го опитам. Разполагам с отдаване под наем на спектрални анализатори, но не мога да намеря антена, която да покрие целия спектър от вълните. И дори да го направя, тази технология може да е твърде сложна за откриване с помощта на спектрален анализатор - в този момент журито все още не е в действие, докато всъщност не го опитам. Разполагам с отдаване под наем на спектрални анализатори, но не мога да намеря антена, която да покрие целия спектър от вълните. И дори да го направя, тази технология може да е твърде сложна за откриване с помощта на спектрален анализатор - в този момент журито все още не е в действие, докато всъщност не го опитам.

Единственото ефективно облекчение, което открих, е направено от инженер по електроника Dave Case от Мисури. Той твърди, че е бил нападнат от подобна ми технология в началото на 2000-те, докато се опитваше да патентова компютъра, захранван с светлина. Компактдискът е комбинация от ужасяващо писъци и импулси - което между другото е 100 пъти по-добро от травмата, на която съм подложен ежедневно и нощно. През последните 12 дни слушах този компактдиск без прекъсване и той до голяма степен помогна за програмирането на мозъка и тялото. Изглежда те са пуснали вериги през тялото ми, които се превърнаха в програми - разклащайки главата ми напред и назад, физически / телесни реакции към определени визуални / аудио стимули и т.н. централната нервна система, тялото и мозъкът се разпадат. Чувам и усещам хиляди поп на ден, тъй като веригите сякаш се провалят, докато едновременно имам вкус на метал в устата ми. Изглежда, че вътрешните вериги са преминали през тялото ми, за да програмирам физически движения в тялото ми. Опишенето на всичко в детайли щеше да отнеме дни на обяснение и отговор на въпроси, така че в името на тази първа статия ще го съкратя тук. Ако вие или някой, на когото срещнете, сте жертва на това отдалечено мъчение, моля, посетете уебсайта на Дейв Кейс, Тук ще го отрежа. Ако вие или някой, на когото срещнете, сте жертва на това отдалечено мъчение, моля, посетете уебсайта на Дейв Кейс, Тук ще го отрежа. Ако вие или някой, на когото срещнете, сте жертва на това отдалечено мъчение, моля, посетете уебсайта на Дейв Кейс,https: // antitinnitusv2k.com/ и закупете неговия CD. Ако нямате $ 15 за компактдиска, с удоволствие ще го купя за толкова хора, колкото е необходимо. Този човек и неговото творение ми спасиха живота и аз с радост щях да се уверя, че това ще стане и за други хора. Можете също да слушате интервю с Дейв Кейс на адрес https://www.youtube.com/watch? V = GQYiZlaWixs.

     Посоченото по никакъв начин не е задълбочен и подробен отчет за една и половина години изтезания. Това е първата част от поредица публикации, които ще направя с разрешението на персонала на ВТ. Обичам критиката и вниманието, така че ще бъда повече от щастлив да отговоря на всички въпроси. Ако можеш да помогнеш по някакъв начин, бих искал да чуя от теб. Моля, не се колебайте да се свържете с мен на имейл или телефон по-долу. Благодаря на всички, че отделихте време да прочетете.

Майкъл Пири, JD




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39997123
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930