Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2018 12:23 - НОРМАЛНИЯТ ГРАЖДАНИН ПОЛУЧАВА ШОК В СИСТЕМАТА
Автор: zahariada Категория: Лични дневници   
Прочетен: 963 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2018 12:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  НОРМАЛНИЯТ ГРАЖДАНИН ПОЛУЧАВА ШОК В СИСТЕМАТА

15 ноември 2018 г.

image
    https://www.wakingtimes.com/2018/11/15/the-normal-citizen-receives-a-shock-to-the-system/?fbclid=IwAR2jsTFaunL5HpVuTvl_YqHsghdM2CdWE0kmQVAvJND4sai81-NlJYy_g9k

Джон Рапопор , Тайните за 
събуждане

Джон Q Джоунс имаше хубава работа, хубаво семейство, хубава къща и хубав двор. Всичко беше хубаво.

След това един ден той се разхождаше по улицата близо до кабинета си и в главата му се стичаше мека експлозия.

Огледа се и видя една млада жена, седяща в паркирана кола. Четеше вестник. И осъзна, че чете мислите си.

Тя си мислеше за почивка, пътуване до Аляска, разходка с лодка, книга, гадже. Той четеше мислите си, а усещането, че го прави, беше изящна, съвсем ясна, съвсем проста.

 

Той беше много развълнуван. За миг си помисли, че ще излети и ще лети.

Няколко часа по-късно той напуснал работата и отишъл да види психиатъра си.

- Имам проблем - каза той. "Днес прочетох съзнанието на човека. И беше прекрасно. "

- Хм - каза докторът, - за това имам диагноза. Параноидна шизофрения. Вероятно биполярно. "

- Добре - каза Джоунс. - Имам нужда от диагноза веднага и от наркотици.

- Аз съм човекът с лекарствата - каза психиатърът. - Да започнем със седатив за спане и малко за Халдол за психозата си.

- Звучи добре - каза Джоунс, - но какво ще стане, ако не работи? Ами ако утре, от синьото, аз четох някой друг?

- После се върни и ме види - каза психиатърът - и ще донеса дозата. Не се притеснявай.

- Чувството за чудесно ще изчезне? - попита Джоунс.

- Искаш ли да го направиш? - каза психиатърът.

- Обзалагам се, че го правя. Това е куката. Можех да копнея след него и кой знае какво мога да направя тогава?

- Удоволствието е трудно - каза психиатърът. - Ние го преследваме, понякога за собствена вреда. Аз предпочитам неутралитета във всичко.

- И аз - каза Джоунс, - до днес. Сега имам ... какво ще го наречеш ... желание. И ме плаши.

"Желанието е началото на всяко страдание", каза психиатърът. - Прочетох го някъде.

- Най-лошата част - обясни Джоунс - е, че осъзнавам различно пространство и време.

- Опасен - съгласи се психиатърът. "Аз съм член на комисия, създадена да разгледа други пространства и времена. Надяваме се да изготвим законодателство, което да ги забрани. "

- Надявам се да успеете - каза Джоунс. "Да предположим, че не можех да се върна в хубавата ми къща и хубавия си живот, без да се чувствам странно? Това би било ужасно. Аз съм кръгъл клечка в кръгла дупка и искам да остана по този начин. Знаете ли, ходим на църква всяка неделя. Църквата на статистическата средна. Конгрегацията расте. Това е идеално за нас. Обичаме го."

- Разбирам - каза психиатърът.

През цялото това време той четеше ума на Джоунс и Джоунс четеше него. И двамата видяха дълбоко желание и дълбока тъга в другата.

- Може би трябва да помисля за лоботомия - каза Джоунс.

- Не бих се втурнал в това - каза психиатърът.

Джоунс видял, че психиатърът а) искал лоботомия и б) пожелал смелостта да се справи с него.

Психиатърът видял, че Джоунс искаше да чете умовете си през цялото време и да изпитва интензивното удоволствие да напусне обикновеното пространство и време. Това беше напълно разбираемо. Кой, знаейки усещането, няма да го желае отново?

Джоунс видя, че психиатърът копнееше да плува в океана на телепатичната комуникация.

Психиатърът видя, че Джоунс е искал да попадне в безсъзнание и да плава като пространствена скала в галактиката, без никакво съзнание.

- Как е жена ти? - каза психиатърът.

- Добре - каза Джоунс. "И твоето семейство?"

- Много добре, добре - каза психиатърът. - Все още ли пътуваш през почивните дни?

- От време на време - каза Джоунс. - В последно време е било студено.

- Да, това е било.

- Още ли играете мост в клуба?

- Повечето петък вечери.

Джоунс протегна ръка и постави мисъл в съзнанието на психиатъра: "Помогни ми."

Тихо, психиатърът отговорил: "Имам нужда и от помощ."

Стените и таванът на кабинета на психиатъра паднаха и излязоха на огромно тъмно топло пространство.

Двамата мъже започнаха да плачат.

- Ние сме сами - помисли си.

После Джоунс каза на глас: - Да предположим, че всички са като нас?

Слабо чуха бандова музика, а след това се появиха хора, шепнейки помежду си и тихо свирейки инструменти, или може би шепотът идваше от инструментите.

- Мисля, че току-що умряхме - каза Джоунс.

- Не - каза психиатърът. "Това е утроба, изпълнена с приятели. Ние се раждаме. Те чакат да излезем.

- В какво?

"Щастието".

- Щастието да бъдем сами? - попита Джоунс.

- Изглежда така - каза психиатърът. "Бяхме в игра."

- Каква игра?

- Не знам - каза психиатърът, - но тя затваря. Той е добър, но продажбите на билети намаляват и производителите са подали оставка. Дадоха заповед да нападнат сета. "

- Производителите ли?

"Те са проектирали всичко, което сме смятали, че сме."

Джоунс се засмя.

Не можеше да си спомни последния път, когато се смееше на всичко. Мислеше, че ще изскочи от кожата си. Опита се да се подчини.

Той се засмя по-силно и това доведе до плач.

Мирише на огън.

- Нещо гори - каза той.

- Не - каза психиатърът. "Някой. Изгарям. Не можете ли да го видите?

Джоунс се напрегна в тъмнината. Видя предмет, който се издигаше като ракета.

- Не ме оставяйте - каза той.

Психиатърът извика през рев, "Не мога повече да чакам!"

Джоунс също излетя. Той се изправи над станцията си и усети топлината.

А после изведнъж се върнаха в кабинета на психиатъра, седнаха, обърнати един към друг.

- Вашата съпруга все още е завършила висше образование? - каза психиатърът.

- Защо да - отвърна Джоунс. - Две вечери седмично и през уикендите. Съветникът й казва, че тя е изключителен студент.

- Сигурен съм, че я харесва.

- Така е, да.

- Вече сме почти неработещи - каза психиатърът. - Всичко останало в оставащите ми моменти?

- Да - каза Джоунс. "Едно нещо. Чувствали ли сте някога, че сте в реклама, рекламираща точно това, което правите в момента?

Психиатърът се усмихна.

"Почти всеки ден."

Той стана. Джоунс се изправи. Дръпнаха ръцете си и Джоунс напусна офиса.

На улицата, когато се върна в кабинета си, той си каза: "Аз съм нормално, аз съм средно, нормално съм, аз съм средно ..."

Клепачите му бяха тежки. Умората се разпростря през тялото му. Той се запъти към една уличка и седна на тротоара до глухар. Той заспа.

Понякога по-късно, спомените му мъгливи, той беше опънат на тревата в един парк близо до реката.

В очите му блестяха светлини. Той примигна и погледна нагоре. Видя един оператор и жена в розов костюм с микрофон.

- Правим история за бездомните - каза тя. "Аз съм от KGR News. Как свършихте тук, сър? Бихте ли ни казали?

Джоунс се опита да се отърси от напрегнатото му умора.

Той се изправи, почеса се по стръчката на брадата си и грабна микрофона от новодошлия.

- Хей! - каза тя.

- Бихте ли ми казали - каза Джоунс, - как сте се озовали на сцената, наречена "Твоя Живот"?

Той хвърли микрофона надолу и се извърна към тревата на парка.

Той мина няколко мили, влезе в Гранд хотел, извади кредитната си карта и тръгна към гишето.

Служителят го погледна и се намръщи.

- Знам - каза Джоунс. "Аз съм бъркотия. Аз съм актьор в пиеса в града. Току-що затворихме бягането си и не се притеснявах да променям костюма си. Бих искал най-добрата ви стая за един ден. Искам да почистя и да спя.

Служителят внимателно взе кредитната карта на Джоунс и я пусна. Бе изненадан, че има ограничение от сто хиляди долара.

- Разбира се, сър - каза той. "Разбирам."

Един час по-късно, обгорял и обръснат, Джоунс се обадил на рум-сървис и ги помолил да изпратят храна.

След като погълна пържола и картофено пюре, той се обади на своя шивач и поиска да се захване с нов костюм. Той разговаряше с портиера на хотела и подаде заповед за бельо, чорапи, риза и вратовръзка от местен универсален магазин.

Четири часа по-късно той погледна в огледалото в банята и видя себе си, както той беше: бизнесмен, съпруг, баща, стълб на обществото.

Той се канеше да повика жена си и да я увери, че е добре, когато погледна плъзгащата се стъклена врата и видя, че психиатърът, който седи на балкона, пуши цигара спокойно.

Джоунс се приближи до вратата, отвори я и седна срещу лекаря.

- Как дойдохте тук? - попита Джоунс.

- Няма нищо против - каза психиатърът. "През последните няколко дни се занимавах с разговори на високо ниво. Първо, той беше кметът. Тогава губернаторът. Тогава президентът. След това банкери в Брюксел. И накрая, малка група мъже в Женева. В Женева те говореха за компания, наречена Reality Manufacturing, Inc. "

- Никога не съм чувал за това - каза Джоунс.

"Ти трябва. Казаха, че си ключова фигура в него.

Той се втренчи в Джоунс.

- Чакай малко - каза Джоунс. "Това е лудост. Ти си луд."

- Изглеждаха много сигурни.

- Аз съм в компания, която прави Реалността?

- Очевидно е.

- Ами ти? - попита Джоунс.

- Името ми не се появи.

- Какво става, по дяволите? - попита Джоунс.

Психиатърът сви рамене. - Изглежда, че сме преминали през една червейна дупка или нещо подобно.

"Какво?"

- Вземи го лесно, Джоунс - каза психиатърът. - Ще оправим това. Имам теория. Ти си най-обикновеният човек на света. Вие сте въплъщение на нормалното. Това трябва да е улика.

- Ключ за какво? Че съм луд?

"Не. Вашата извънредна нормалност е перфектна история на покритието. Кой би помислил, че криеш огромна тайна? Вярвам, че тайнствени сили са отвлекли подсъзнанието и го използват, за да скрият ... система за производство на реалността, както я познаваме. Вие сте агент. Просто не го знаеш.

Silence.

- А психиатърът продължи, - мисля, че ако умреш, реалността ще изчезне.

Той се изправи, направи крачка напред и сграбчи Джоунс за раменете.

- Ще те хвърля от балкона - каза психиатърът - и ще тествам моята хипотеза.

В този момент полицаите избухнаха през вратата към стаята и се втурнаха към балкона. Те отделиха двамата мъже и ги сложиха в белезници.

- Каква е таксата, офицери? - каза психиатърът.

- Почувствах по краищата - каза висок полицай. - Смесвайки се с мрежата.

- Грижи се по-нататък ли? - каза психиатърът.

- Не - каза полицаят. - Ще бъдете отведени до съоръжение за преработка. След това няма да имате нужда от обяснения.

Два дни по-късно Джоунс се е събрал отново с жена си в местна болница. Доктор казал на госпожа Джоунс, че съпругът й е изпаднал в сянка и затънал в парка.

Тя кимна. "Винаги съм мислил, че е прекалено нормален. Нещо не трябваше да е наред с него. Сега разбирам. Той се е криел, че е пил от мен.

Психиатърът никога повече не бе чуван.

През нощта, когато съпругата му излиза с приятелите си, Джоунс слиза в мазето си и седи на стар очукан диван и се опитва да си спомни. Той не знае какво търси, но знае, че е в съзнанието си.

Понякога стената изчезва за няколко секунди и след това се разтваря. Той чува слаба музика. Той усеща, че хората, които правят музиката, го чакат. Те знаят какво трябва да знаят. Те искат той да пробие.

Той ги нарича "други приятели". Той почти може да разбере лицата им. Лицата в тъмнината, които се носят в сенките.

Един ден, след работа, минава през кафене и вижда в прозореца жената, която е в колата, четейки вестника, жената, чиито мисли е чела, жената, която е започнала всичко.

Тя се оглежда и се усмихва.

Чувайки слабата музика, той влиза в магазина и седи срещу нея.

Той казва: "Не четях мислите ви. Изпратихте ги на мен.

Тя кимва.

"Но защо?", Казва той. "Защо аз?"

"Защото", казва тя, "бяхте абсолютно нормални. Затова сте били толкова близо до ръба. Само малко натискане и ще паднеш.

Той се усмихва.

"Спадането", казва той, "е доста подценяване, за да опиша това, през което преминах."

- Да - казва тя. "Знам. Имай търпение. Решетката се свива, малко по малко. Вашата помощ е оценена. "

 

за автора

Jon Рапопорт  е автор на три взривни колекции,  МАТРИЦАТА разкри ,  EXIT от матрицата , а  ВЛАСТТА ИЗВЪН МАТРИЦАТА , Джон е бил кандидат за място на Конгреса на САЩ през 29 -тиОбласт Калифорния. Той поддържа консултантска практика за частни клиенти, чиято цел е разширяването на личната творческа мощ. Номиниран за награда "Пулицър", той работи в продължение на 30 години като разследващ репортер, пише статии по политика, медицина и здраве за CBS Healthwatch, LA Weekly, Spin Magazine, Stern и други вестници и списания в САЩ и Европа. Джон изнесе лекции и семинари за световната политика, здравето, логиката и творческата мощ на публиката по целия свят. Можете да се регистрирате за безплатните си имейли в  NoMoreFakeNews.com  или  OutsideTheRealityMachine .

(За да прочетете за мега-колекцията на Jon,  Exit From The Matrix ,  кликнете тук.)

Тази статия ( "Нормалният гражданин получава шок за системата" ) първоначално е създадена и публикувана от блога на  Jon Rappaport  и е препратена тук с разрешение.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39738380
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031