Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2018 09:23 - Вчера 08 октомври 2018 достойни хора ме предупредиха че МАФИЯТА в България е подготвила физическото ми ликвидиране
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1137 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вчера 08 октомври 2018 две лица - явно достойни българи, ме предупредиха, че мафията в България е подготвила физическото ми ликвидиране,  тъй като съм доказал че сегашното управление в Държавата е управлени ена МАФИЯТА,че прокуратура  упралявана от СОТИР ЦАЦАРОв е МАФИЯ за рекет,  принуда,за прикриване на престъпления на министри на Бойко Борисов,  на бездействие  на министър-председателя БОЙКО БОРИСОВ при доказани престъпленияна негови подчинени, че прокуратурата  на СОТИР ЦАЦАРОВ е  място за прикриване на престъпления на хора на мафията  - управляващат  коитокрадат държавни имоти ощетяват бюджета с милиони левове  че прокуратура на СОТИР ЦАЦАРОВ прикрива престъпления на частни съдебни изпълнители  ощетили държавния бъджет  с десетки милиониу че прокуратура на СОТИР ЦАЦАРОв  прикрива престъпления  на фирми и хора близки до управляващите,  че  СЪДЪТ   и съдиите  не раздават правосъдие  е САМО СРЕЩУ ПОДКУПИ   решават съдбините на хората,  само срещу подкупи на мафиоти и техните фирми,  перкратяват дела , че  СЪДИИ  прекратяват за КРАЖБА НА ИМОТИ  за СТОТИЦИ МИЛИОНИ  ЕВРО ОТ Емил Кюлев и други ченгета и близки до властта,  че  Частни Съдебни Изпълнители които извършват престъпления  ИМАТ ЧАДЪР ОТ ПРОКУРАТУРАТА НА СОТИР ЦАЦАРОВ и от Министрество на правосъдието .

  ИЗОБЩО  ЧЕ  ДЪРЖАВАТА   на всички нива и във всички власти се управлява  ОТ МАФИОТИ в служба на УПРАВЛЕНСКАТА МАФИЯ.

   Че съдии  от Върховен АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД и  административните съдилища  извършавт ЯВНИ И ДОКАЗАНИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ  в полза на изпълнителната власт  на Министрески Съвет, на Столична Община  , обслужват  РЕКЕТА  И ПРИНУДАТАТА и ИЗМАМИТЕ НА НАП  срещу граждани  и фирми.

  Че за това.
  И ЗАЩОТО  след публикациите  ми за МАФИОТИЗМА В БЪЛГАРИЯ И ЕВРОПЕЙСКИЯ  СЪЮЗ и ЕВРОПЕЙСКАТА КОМИСИЯ  светът разбрал що е то мафия и как тя работи най-добре - на примчера в БЪЛГАРИЯ и ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ и ЕВРОПЕЙСКАТА КОМИСИЯ.

 Благодаря Ви достойни Българи, че ме предупредихте!! 

 Дали да не информирам мои приятели  от  чужди служби!!! 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 983257
Постинги: 1239
Коментари: 96
Гласове: 364
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031