Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2018 14:46 - АЗ СЪМ ТОЧКА ОТ СВЕТЛИНА
Автор: samorasla Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2046 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Съществува езотерична Мантра, която въплъщава отношението на ученика, стремящ се в сътрудничество с ос­таналите, да свърже йерархичното намерение с човешкия стремеж и по този начин да приближи човечеството към неговата цел. Намере­нието на Йерархията е да усили способността за свобода на хора­та, за да функционират ефективно с „изобилния живот", който Хри­стос ще донесе и който изисква духът на човека да бъде свободен - свободен да приближи божествеността, а също свободен и при из­бора си на Пътя за това приближаване. Мантрата е наречена „Потвърждение на Ученика". Тя изисква определено вътрешно раз­познаване и приемане, лесно постижимо за онези, чиято интуиция е достатъчно пробудена; но нейният смисъл е достъпен и за всеки сериозен изучаващ и мислител, ако тя го привлича като нещо значи­мо и оправдаващо неговите усилия:

Аз съм точка от светлина в по-голямата Светлина.
Аз съм нишка от любяща енергия в потока на божествената Любов.
Аз съм точка от жертвен Огън, фокусирана в огнената Воля на Бога.
И така оставам.

Аз съм път, чрез който хората достигат.
Аз съм източник на сила, позволяващ им да устоят.
Аз съм светлинен лъч, осветяващ техния път.
И така оставам.

И оставайки така, размишлявам
И утъпквам този път, пътя на хората,
И познавам пътищата Божии.
И така оставам.

Из "Телепатия и етерен двойник" от Джуал Кхул

 




Гласувай:
2



1. apostapostoloff - Аз искам
14.08.2018 15:01
водопади от светлина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: samorasla
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2513848
Постинги: 324
Коментари: 1283
Гласове: 737
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031