Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2018 15:05 - Искам любов с ухание на кафе
Автор: dreamergirl Категория: Лични дневници   
Прочетен: 617 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Пак се хванах да пиша,не защото нямам друга работа,а защото някак имам нужда да го направя,това ме успокоява.

Интересно е как днешните двойки се държат,как  уж се обичат,а той говори как иска само да „съгреши” с нея,а тя обяснява как най-добрия му приятел бил адски сладък.

Сега идва и самия въпрос,какво се промени в отношенията между мъжа и жената?

Отговора според мен и моята крайно романтична душа е,че първо се промениха принципите-ако преди е било важно да обичаш човека до теб,сега е важно как трябва просто да правите секс.Много такива хора в подобни връзки познавам.Второ,може би филмите от рода на „Как да разкараме гаджето за 10 дни” или класиките „Титаник” и „Тетрадката” промениха представите на момичетата за любовта.Там проблема е,че очакват адски много от мъжете и честно според мен повечето момичета се държат като курви.(извинявам се за думата)Освен това в днешно време,не мъжете гонят жените,а жените преследват мъжете.И всички смятат това за нормално.А не е.Трябва мъжа да направи първата крачка.На това изречение много мъже изпсуваха по неописуем начин.Защото жената е по-нежния пол,има нужда да й покажете,че я харесвате,че я уважавате.Може би някои от вас си казват,че това е отживелица,но не е.Аз,например никога не съм канила момче на среща,и може би във вашите очи съм изключително ретро или старомодна.Винаги повтарям на хората покрай мен,че нещо се е объркало при мен,създадена съм за предния век,там където мъжете бяха мъже,а жените бяха нежния пол.Но не е точно така,защото има мъже,които са добре възпитани от бащите си,и правят тази първа крачка,за което едно голямо ЕВАЛА.Любовта също така не се изразява в скъпите цветя,подаръци или въобще в материалното.Тя е в малките неща бе хора.Прегръдката на любимия човек,рано сутрин или късно вечер,да изтръпваш,само когато чуеш гласа на твоя човек.Кафето,което пиете заедно,безкрайните разговори по телефона.Разказа за деня на този човек,просто да те изпълва.Трудния момент,в който се прегръщате по-силно отвсякога …думите обичам те,никога няма да те оставя.Любовта е най-чистото нещо на света,аз лично го сравнявам с детенце.А напоследък,тоест в последните 10 години,виждам и наблюдавам тенденцията,любовта да се омърсява с лъжи,изневери,предателства…моля ви,върнете старата любов.Онова чувство…пеперудите в стомаха,сърцебиенето,очестеното дишане на другия,усещането…

Моля,никой да не се засяга от думите,които написах,за мъжете,но ако сте се припознали-моля ви,направете първата крачка.



Тагове:   любов,   кафе,   истинско,


Гласувай:
3



1. krumbelosvet - Не съвсем
18.04.2018 17:56
По-умни и опитни хора от мене, а и аз така съм видял, че ЖЕНАТА ИЗБИРА, а мъжът го разбира и ТОГАВА прави стъпката. Случва се и обратното, но много по-рядко, може би при мъже желани от толкова много жени, че изглежда като че избират (измежду многото които са ги избрали).
След като прочетох книгата на великата Джейн Гудол за шимпанзетата "В сянката на човека", СЛЕД ТОВА ми станаха ясни някои постъпки на хората. При шимпанзетата играта започва с РАЗГОНВОНЕТО на самката. ФЕРОМОНИТЕ са решаващи. Опита ми сочи ПО МНОГО НАЧИНИ, че и при хората е така. Има жени, около които ври и кипи от ухажори, виждал съм и краен, екстремен слячай, мъжете да ръмжат като минат покрай такава самка или да търсят близост НЕЗАБАВНО. А в масовия случай, жената намира начин да покаже кого харесва и, ако има тая ДАРБА с феромоните, мъжът се отзовава, ако няма по-привлекателен обект.
Имал съм рядкия късмет да изпитам на 16 какво е да обичаш и да си обичан. Наколко дена бях като в унес, забравил храна и сън. Но сексът иска ОБУЧЕНИЕ и някои познания. Иначе огромното желание и очакване крият риск. Гудол отбелязва, че при мъжките шимпанзета е неуспешен ВСЕКИ ПЪРВИ ОПИТ за секс. При хората това не е страшно при взаимна обич. Както казваше една свръх-любвеобилна дама, "няма лоша любов". Тя не знае милата, че почти цитира Библията. "на прелюбодеец се услажда всеки хляб" и за жена "Както пътник мъчен от силна жажда отваря уста и пие ВСЯКА вода, така и тя сяда пред всяка шатра и пред "стрелата" отваря "колчан". Наздраве!
цитирай
2. barin - Има верни констатации, макар че ...
18.04.2018 21:16
Има верни констатации, макар че през последните години нещата се промениха, младо момиче. Да ти е сладко кафето!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dreamergirl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16873
Постинги: 15
Коментари: 6
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031