Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2017 12:17 - Бог съществува
Автор: monionline Категория: Лични дневници   
Прочетен: 789 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте,читатели! Реших да пиша тук във връзка със съществуването на Бог,защото може би повечето хора са загубили вяра.Мога само да кажа,че НИКОГА не трябва да губим вярата си в каквото и да е.Искам да ви разкажа една от случките в живота ми,доказващи,че Бог винаги е с нас. 
”Бях в тийнейджърска възраст. Бях влюбена в едно момче. Нека да го наречем ”Жан”. Висок,строен,със сини очи....истински красавец.Може би нямах много голям шанс и той да се влюби в мен,защото аз бях по-скромна,стоях в сянка. А той беше от онези готините,които се познават с цялото училище. Е,и аз не бях лоша,но имаше и по-хубави момичета сред приятелките му. Та,харесвах го цели 6 месеца(може и повече да са били),през които всяка вечер отправях молитва към Бог да ни събере.Казвам ви,бях учудена от всичко,което ми се случи. Не очаквах да се случи това,което искам. Жан започна да ме забелязва,да се обръща след мен и какво ли още не. Докато разбрах от обща позната,че той ме харесва. Запознахме се и нататък всичко се стече така,както исках. За 1 месец живота ми като че ли беше с 5 години напред. Движеше с много голяма скорост. Всичко беше уникално.”
Може да ви се стори много детинско,но наистина не е.Имала съм и други случки,които са доказващи,че Бог ни закриля и помага.Просто реших да ви споделя тази,защото ми е най на сърце :) 


Бог ни закриля,колкото и понякога да сме лоши. Гледа все пак да бъдем малко по-добре,отколкото ни е отредено. Изпълнява желанията на тези,които го почитат и вярват в него. Бди над тях.


Тагове:   Бог,   вяра,   желание,   съществуване,


Гласувай:
0




1. barin - Здравейте. Бог наистина същест...
26.05.2017 23:01
Здравейте. Бог наистина съществува и е един, независимо как се нарича: Господ, Буда, Аллах, Заратустра....., Всички други са обожествени и издигнати личности. Според една версия те живеят на планетата Нибиру, която се много бавно и времето на нея е почти спряло. Затова боговете ни се виждат безсмъртни. Никой известен астроном не потвърждава нейното съществуване. Преди време масата от хора е била на ниско ниво и всеки изключителен ум им се виждал като бог. Затова са обожествявали издигнатите личности и затова има богове на плодородието, войната, търговията, занаятите......На Олимп няма богове.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monionline
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4785
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031