Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2012 19:50 - С "любов" за сладкарница Неделя - Пловдив
Автор: rubsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11891 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 26.04.2012 19:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Скъпа г-жо  Минчева,

искам да ви съобщя,че като чуя за Вашите сладкарници ми се повдига.
Ако знаеха хората за двойните ви стандарти,относно работата Ви,нямаше да стъпят повече в сладкарниците. В момента Вие сте останали само име и цена.В тортите Ви редовни откриваме,пирони,болтове и черупки от яйца.А на какви условия работят сервитьорите и барманите в Пловдив,просто ме е срам да кажа.

Шест дневна работна седмица(по документи те водят на 5 дневна),(казват ти) 7 часов работен ден (истината е че ти се събират по 8- и повече часа),работиш по стандартите на София (а те понякога са по-големи и от тези на НАСА) и получаваш (ВНИМАНИЕ!!!) невъобразимата заплата от 400 (четиристотин!) лева.Процент получават само в столицата.В Пловдив кучета ги яли.
Истината е,че това за нашето голямо село си е цифра пари.
Но начина по който ни третира "интимния" приятел на мъжа Ви,който е франчайз-партньор в Пловдив е просто... не знам..не намирам точните думи.

Смятам да издам малко подробностти от кухнята.
Хора,вие рядко ядете пресни торти.
Тортите,който се предлагат на парче в изключително редки случай са в срок на годност.
Тези торта са останали непродадени и се лансират на парче.
Сертификатите се преснимат в най-близката книжарница и се залепят за тортата.

Желето на плодовата пита се отстранява,също както и някой от плодовете,който вече са се спаружили.Заменят се с други плодове и се разлива желе отгоре.За млечния крем,който е вътре сами може да се досетите на каква руска рулетка си играете,докато го ядете.

Често се случва да се продава Кафява Неделя на парче,въпреки,че това е изрично забранено от София.Реже се от нея,тъй като е стара.

Плодовете на торти Малина и Боровинка,не се сменят,само се изтъргва старото желе и се заменя с ново.Вътрешността си остава стара.

На Мини Шарлота горната част също се подменя и се продава отново.

Солената Палачинкова торта,която е с МАЙОНЕЗА е в срок на годност 4 дни(както впрочем и всички останали торти). Продавали сме я на повече от 6 дни при това на БРЕМЕННИ ЖЕНИ,също след като се изстърже майонезата отгоре и се замени с нова.Вътрешността от майонеза си я ядете стара.

В тази сладкарница също така има много хлебарки.виждала съм ги как пълзят по тортите и въпреки всичко шефа не ги бракува тези торти или парчета,А СЕ ПРОДАВАТ НА ХОРА!

Често намираме черупки от яйца,няколко пъти малки пирончета и веднъж болт с размерите на средния ми пръст,ВЪВ ВЪТРЕШНОСТТА НА ТОРТИТЕ.

Единственото хубаво неща там е кафето,топката сладолед(говорим за размер,а не като марка) също и фреша.Последния се прави наистина от плодове,без да се разрежда с вода.

Случвало ми се е да ме третирам като животно с репликата "Вие тук взимате сигурно по 1200-1400 лева".Няма как да обясниш на тъпата,малоумна кифла дето спи с дядо си,че тя не е центъра на вселената и освен нейната маса имаш да обслужваш цял един район и всичко това се прави за време.

Любезността и усмивката е част от униформата с която не мога да се разделям,а хората са устроени така,че като им покажеш малко уважение ти се качват на главата и те третират като човек 2ра ръка,след като си сервитьорка.

Това бе първата ми и последна работа на такава длъжност.
Пикая ви на името,на фирмената политика и на заплащането.
Радвам се,че се отървах от Вас!

www.youtube.com/watch





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mnooogo - Ей за това
27.04.2012 14:10
торти не ям.предпочитам сланина!:-)
цитирай
2. mimiilieva1 - За сладкарница Неделя!
25.07.2012 14:21
Здравейте! В началото на месеца поръчахме торта в сладкарницата Ви в гр. Пловдив на ул." 6 септември". Понеже харесваме много еклеровата торта, попитахме вашата служителка, дали ще може да я украсите с бебешки фигурки и надпишете за първият рожден ден на детето ми - отговорът беше - да! На 5 юли - рождения ден на Гоги, дойде момента да си вземем тортата и да празнуваме... Не знаете какъв ужас преживях, като видях тортата без нито една фигурка и с някаква миниатюрна табелка, на която с още по-миниатюрни буквички пишеше - "Честит рожден ден Гоги". Вместо да се забавляваме с гостите, тепърва хукнахме с мъжа ми да търсим фигурки, течен щоколад, кокосови стърготини и какво ли още не, за да украсим тортата на мъника. Много съм разочарована - сега, изчаках да мине малко време, защото тогава ви бях бясна и имаше защо! ...не правете така, моля Ви! Пиша Ви единствено за да знаете, че сте способни да провалите, толкова важният първи рожден ден на едно хлапе, а не искам някой друг да го преживее!...защото аз със сигурност няма да повторя грешката си!!!
цитирай
3. rubsy - здравейте!
26.07.2012 23:26
Аз бях просто служител,писала съм Ви на лично съобщение,ако имате оплакване обърнете се съм сайта им;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211792
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930