Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2010 14:54 - Антарктида
Автор: pontis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2473 Коментари: 6 Гласове:
29

Последна промяна: 25.09.2010 16:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Пингвини в черни костюми се любят като за последно.

Безвъзвратно. Някъде в Антарктида.

Уморено момче готви карпачо за двама,

което ще яде сам.

 

Ще стопли храната грижливо,

но няма да сложи покривка или да се бръсне.

За двама е само сюжетът.

Светът е за сам.

 

Ще сложи пред себе си бавно

готварската книга.

Ще мисли за някого нежно,

когато заспива.

 

Студено е на север от Антарктида.

Искам да облека поне за кратко

един забравен костюм. Морето да е ледено приятно.

Да те обичам просто и безвъзвратно.






Тагове:   Антарктида,


Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Според мен трудно се живее да обичаш ...
25.09.2010 15:25
Според мен трудно се живее да обичаш просто и безвъзвратно, Рontis!
Желая да ти се връща любовта в двойна доза!
цитирай
2. dolsineq - Виждал ли си някога морето през з...
25.09.2010 16:07
Виждал ли си някога морето през зимата, Стефане? То никога не е самотно - огромно и примамващо, не се побира и в никакви класификации. Погледът ти стига до хоризонта, а то продължава и след това. И ти се иска да заприличаш на него - ледено студено в самотата си. И тогава ще усетиш, че болката вече не е болка, а само един носталгичен щрих от горещото лято.
цитирай
3. yuliya2006 - А ПРИ НАС В ЮГА. . ЖАРКО СЛЪНЦЕ. . . ...
25.09.2010 20:59
А ПРИ НАС В ЮГА..ЖАРКО СЛЪНЦЕ...ФЛАМЕНКО И АЗ ЧАКАМ СЕВЕРНИЯ СИ ПРИЯТЕЛ..ХАЙДЕ ИДВАЙ СИ ДЕ..ДИВАНЕ ТАКОВА!

цитирай
4. sevdabg - Светът е за двама...
26.09.2010 09:49
Светът е за двама
Тъгата за сам..
Ти избираш ;)
Аз избрах !

Поздрави и се радвам, че се върна.
Нали разбра че само като сме заедно
можем да противостоим на простотията и клошарщината в Блог.бг?
цитирай
5. qbylkovcvqt - О, да. Светът е за сам. Илюзия е ...
27.09.2010 07:41
О, да.
Светът е за сам.

Илюзия е
сродната душа,
хипербола е
любовта.

... и ако
раменете мъжки
огъват се
под тоэи кръст
на самотата,
какво остава
за жената
в този толкова,
толкова
мъжки свят.





цитирай
6. yuliya2006 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ПОЕЗИЯТА СЛЪН...
01.10.2010 21:48
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ПОЕЗИЯТА СЛЪНЧИЦЕ!

ВДЪХНОВЕНИЕ


Вдъхновение при мен долетя,
бе бяла птица, с очи искрящи.
И аз записвах стих, след стих,
ах как записвах, моля ви простете.

Вдъхновение при мен долетя,
дочувах шепот от други светове:
- Пиши хайде, за това и онова,
диктовката не я пропускай.

Вдъхновение при мен долетя,
докосвах небето, дъжд заваля.
Морето синьо, в радост заискря
и птиците запяха в хор небесен.

Вдъхновение при мен долетя,
там едни очи, сълзи от самота.
Тъга заля ме, сърцето заболя,
но тъй видях, с болка я описах.

Вдъхновение при мен долетя
и любовта видях - О, красота,
покри ме с пелена, не виждах
и душата ми с друга заигра.

Вдъхновение при мен долетя,
там мисъл ярка в миг ме покори.
Отвори в мен скрити сетива
и я описах в стихче, за да остане.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2046801
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031